Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό giorgos3924 » Πέμ 17 Μάιος, 2012 10:03

Αντιμετοπίζω το ίδιο πρόβλημα.
Πριν μια βδομάδα έβαλα υγραέριο BRC σε Hyundai accent 2005 και πριν από 3-4 μέρες άρχισαν αυτά τα παιχνίδια με το
ρελαντί όταν είναι κρύο.
Όταν ξεκινάει ο κινητήρας οι στροφές πέφτουν στα 500 περίπου και ρετάρει. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα σταθεροποιείται κάπου στις 1100-1200 και
ζεσταίνετε κανονικά. Μόλις φτάσει στη θερμοκρασία που χρειάζεται γυρνάει σε αέριο και όλα δουλεύουν κανονικά.
Όταν το ανάβω ζεστό δεν ρετάρει καθόλου όπως ξεκινάει με βενζίνη.
Το πρόβλημα εμφανίζεται με κρύα μηχανή μόνο μερικά δευτερόλεπτα στην εκίνηση.
Έχω κάνει περίπου 550Km με υγραέριο.
Τελικά πού οφείλεται το πρόβλημα;
Hyundai Accent 2005 1.3 - BRC Sequent 24
giorgos3924
 
Δημοσιευσεις: 304
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 02:48

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό xampos79 » Σάβ 23 Ιουν, 2012 19:43

εχουμε το ιδιο προβλημα πολλα ατομα εδω μεσα και δεν βγαζουμε ακρη ακομα οταν καποιοσ το βρει να το κανει νεω θεμα να το δουμε ολοι μπασ και σοθουμε τελικα !διαφορετηκα υπομονη για 2λεπτα και μετα ξεκιναμε την βολτα μασ εγω αυτο κανω μεχρει να το βρουμε να σοθουμε !!
xampos79
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 00:14

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό mib » Δευτ 17 Σεπ, 2012 12:35

Παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.

Tartarini σε Fabia

Ένας μηχανικός που πρότεινε να το γυρίσω μόνιμα στην βενζίνη, να την καταναλώσω όλη και να φουλάρω με 100αρα και να συμπληρώσω ένα καθαριστικό (συμπλήρωμα βενζίνης) για καθαρισμό μπεκ. Μου το δικαιολόγησε ότι μπορεί να έχουν μπουκώσει τα μπεκ λόγω του ότι δεν λειτουργεί με βενζίνη παρά τα 2-3 πρώτα λεπτά.

Τι λέτε; τι άλλο να δώ;
mib
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 11 Αύγ, 2011 09:13

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 17 Σεπ, 2012 15:25

mib έγραψε:Παιδιά έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.

Tartarini σε Fabia

Ένας μηχανικός που πρότεινε να το γυρίσω μόνιμα στην βενζίνη, να την καταναλώσω όλη και να φουλάρω με 100αρα και να συμπληρώσω ένα καθαριστικό (συμπλήρωμα βενζίνης) για καθαρισμό μπεκ. Μου το δικαιολόγησε ότι μπορεί να έχουν μπουκώσει τα μπεκ λόγω του ότι δεν λειτουργεί με βενζίνη παρά τα 2-3 πρώτα λεπτά.

Τι λέτε; τι άλλο να δώ;

να κοιταξεις τα power trim αν δουλευει με πλουσια μειγματα στο υγραεριο, στη βενζινα θα εχεις αυτες τις αρρυθμιες. αν τα trim ειναι στα σωστα ορια τοτε υπαρχει καποιο προβλημα στην βενζινα, απλα με αυτον τον τροπο αποκλειεις το υγραεριο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό mib » Τρί 18 Σεπ, 2012 08:36

Μάλιστα,

Αν κατάλαβα καλά, η ρύθμιση του υγραερίου(trims) επηρεάζει την λειτουργία της βενζίνης στην εκκίνηση;(αρρυθμίες - ρετάρισμα). Δεν ήξερα ότι η ρύθμιση του υγραερίου μπορεί να επιρεάσει την λειτουργία της βενζίνης . Σημειωτέων ότι το ρετάρισμα το κάνει κατά την εκκίνηση όταν λειτουργεί με βενζίνη ΠΡΙΝ μπει το υγραέριο!

Άν κατάλαβα σωστά λοιπόν θα πρέπει να πάω στον εγκαταστάτη μου για ρύθμιση του υγραερίου μου!?!?! Θα πρέπει να το ρυθμίσει σε συγκεκριμένες συνθήκες; (πχ. κρύο ρελαντί;;)

Έχει λύσει κανείς το εν λόγο πρόβλημα με αυτό που περιγράφει ως λύση ο hlias?
mib
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 11 Αύγ, 2011 09:13

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό gioadam » Τετ 19 Σεπ, 2012 00:59

Επιστρέφω με λύση στο πρόβλημα, που ελπίζω να είναι μόνιμη. Φαίνεται ότι το ζήτημα που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς από εμάς, αναφαίρεται σε πολλά topic's, με διαφορετικούς τίτλους, όπως: (Πρόβλημα εκκίνησης με κρύο κινητήρα,-Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο κτλ). Όπως ήδη έχω αναφέρει λοιπόν, έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Όλα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!!
Μετά από συζήτηση με τον εγκαταστάτη μου και αφού απέκλεισε πολλές από τις αιτιάσεις των συμπασχόντων στο FORUM, αποφάσισε να μου αντικαταστήσει τα ακροφύσια των μπεκ του αερίου΄ (Φοράω μπεκιέρα της BRC τύπου Rail). Αντικατέστησε λοιπόν τα ακροφύσια των 2mm που εξ΄ αρχής μου είχε δηλώσει ότι είναι μάλλον λίγο μεγάλα για τα 95 άλογα του μοτέρ, με αυτά των 1,8mm. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Τα μεγαλύτερα μπεκ του αερίου, τροφοδοτούσαν με πλουσιότερο μίγμα και ο παράλληλος εγκέφαλος χαρτογραφούσε αναλόγως, μεταφέροντας στο σβήσιμο του κινητήρα τα δεδομένα στον εγκέφαλο της τροφοδοσίας βενζίνης.
Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν, το πλούσιο μίγμα καυσίμου γίνονταν ακόμα πιό πλούσιο, με αποτέλεσμα το μπούκωμα και τα ρεταρίσματα.
Προς το παρόν το αμάξι δουλεύει ρολόι!!! Θα αναφερθώ ξανά όταν περάσει λίγος καιρός και έλθουν και οι κλιματικές αλλαγές με τα συνεπακόλουθά τους.
Ελπίζω να βοήθησα...
gioadam
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 27 Απρ, 2012 01:59

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό mib » Τετ 19 Σεπ, 2012 11:12

Το θέμα με τα μπεκ υγραερίου το είχα κι εγώ στην αρχή της εγκατάστασης και την πρώτη βδομάδα τα άλλαξα. Αλλά αυτό είχε να κάνει με το ΑΕΡΙΟ και μόνο , και μάλιστα μου έκανε και σκοτσαρίσματα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας (δεν σταματούσε όταν ζεσταινόταν) . Το θέμα που συζητάμε εδώ νομίζω έχει να κάνει με την λειτουργία στην εκκινηση που λειτουργούν τα μπεκ ΒΕΝΖΙΝΗΣ και όχι ΑΕΡΙΟΥ.
mib
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 11 Αύγ, 2011 09:13

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 19 Σεπ, 2012 11:29

gioadam έγραψε:Επιστρέφω με λύση στο πρόβλημα, που ελπίζω να είναι μόνιμη. Φαίνεται ότι το ζήτημα που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς από εμάς, αναφαίρεται σε πολλά topic's, με διαφορετικούς τίτλους, όπως: (Πρόβλημα εκκίνησης με κρύο κινητήρα,-Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο κτλ). Όπως ήδη έχω αναφέρει λοιπόν, έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Όλα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!!
Μετά από συζήτηση με τον εγκαταστάτη μου και αφού απέκλεισε πολλές από τις αιτιάσεις των συμπασχόντων στο FORUM, αποφάσισε να μου αντικαταστήσει τα ακροφύσια των μπεκ του αερίου΄ (Φοράω μπεκιέρα της BRC τύπου Rail). Αντικατέστησε λοιπόν τα ακροφύσια των 2mm που εξ΄ αρχής μου είχε δηλώσει ότι είναι μάλλον λίγο μεγάλα για τα 95 άλογα του μοτέρ, με αυτά των 1,8mm. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Τα μεγαλύτερα μπεκ του αερίου, τροφοδοτούσαν με πλουσιότερο μίγμα και ο παράλληλος εγκέφαλος χαρτογραφούσε αναλόγως, μεταφέροντας στο σβήσιμο του κινητήρα τα δεδομένα στον εγκέφαλο της τροφοδοσίας βενζίνης.
Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν, το πλούσιο μίγμα καυσίμου γίνονταν ακόμα πιό πλούσιο, με αποτέλεσμα το μπούκωμα και τα ρεταρίσματα.
Προς το παρόν το αμάξι δουλεύει ρολόι!!! Θα αναφερθώ ξανά όταν περάσει λίγος καιρός και έλθουν και οι κλιματικές αλλαγές με τα συνεπακόλουθά τους.
Ελπίζω να βοήθησα...



Τα συγκεκριμένα μπεκ δεν είναι BRC, είναι της Rail.
Σου τοποθέτησαν το οικονομικό σύστημα Vale το οποίο κανονικά προοριζόταν για τις ανατολικές βαλκανικές χώρες, αλλά ήρθε και σε εμάς από σπόντα ….ίσως.
Αν είναι θέμα ρύθμισης με το Seq 24 δεν θα αντιμετώπιζες τέτοια προβλήματα.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 19 Σεπ, 2012 11:33

gioadam έγραψε:Επιστρέφω με λύση στο πρόβλημα, που ελπίζω να είναι μόνιμη. Φαίνεται ότι το ζήτημα που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς από εμάς, αναφαίρεται σε πολλά topic's, με διαφορετικούς τίτλους, όπως: (Πρόβλημα εκκίνησης με κρύο κινητήρα,-Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο κτλ). Όπως ήδη έχω αναφέρει λοιπόν, έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Όλα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!!
Μετά από συζήτηση με τον εγκαταστάτη μου και αφού απέκλεισε πολλές από τις αιτιάσεις των συμπασχόντων στο FORUM, αποφάσισε να μου αντικαταστήσει τα ακροφύσια των μπεκ του αερίου΄ (Φοράω μπεκιέρα της BRC τύπου Rail). Αντικατέστησε λοιπόν τα ακροφύσια των 2mm που εξ΄ αρχής μου είχε δηλώσει ότι είναι μάλλον λίγο μεγάλα για τα 95 άλογα του μοτέρ, με αυτά των 1,8mm. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Τα μεγαλύτερα μπεκ του αερίου, τροφοδοτούσαν με πλουσιότερο μίγμα και ο παράλληλος εγκέφαλος χαρτογραφούσε αναλόγως, μεταφέροντας στο σβήσιμο του κινητήρα τα δεδομένα στον εγκέφαλο της τροφοδοσίας βενζίνης.
Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν, το πλούσιο μίγμα καυσίμου γίνονταν ακόμα πιό πλούσιο, με αποτέλεσμα το μπούκωμα και τα ρεταρίσματα.
Προς το παρόν το αμάξι δουλεύει ρολόι!!! Θα αναφερθώ ξανά όταν περάσει λίγος καιρός και έλθουν και οι κλιματικές αλλαγές με τα συνεπακόλουθά τους.
Ελπίζω να βοήθησα...


Μήπως έχετε βάλει αντάπτορες αντί να κάνετε τρύπες στην πολλαπλή? Επιβεβαίωσε το με τον εγκαταστάτη σου και ενημέρωσε μας.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο

Δημοσίευσηαπό gioadam » Τετ 19 Σεπ, 2012 19:11

mib έγραψε:Το θέμα με τα μπεκ υγραερίου το είχα κι εγώ στην αρχή της εγκατάστασης και την πρώτη βδομάδα τα άλλαξα. Αλλά αυτό είχε να κάνει με το ΑΕΡΙΟ και μόνο , και μάλιστα μου έκανε και σκοτσαρίσματα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας (δεν σταματούσε όταν ζεσταινόταν) . Το θέμα που συζητάμε εδώ νομίζω έχει να κάνει με την λειτουργία στην εκκινηση που λειτουργούν τα μπεκ ΒΕΝΖΙΝΗΣ και όχι ΑΕΡΙΟΥ.

Στο αμέσως προηγούμενο ποστάρισμά σου φαίνεται πως κατάλαβες ότι η ρύθμιση του υγραερίου επιρεάζει άμεσα την λειτουργία της βενζίνης Άν ξαναδιαβάσεις με προσοχή το τελευταίο μου ποστάρισμα, νομίζω ότι θα σου λυθεί η απορία για το πώς τα μπεκ του αερίου επιρεάζουν την ψυχρή εκκίνηση του κινητήρα, με βενζίνη φυσικά!
gioadam
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 27 Απρ, 2012 01:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες