από gioadam » Τετ 19 Σεπ, 2012 00:59
Επιστρέφω με λύση στο πρόβλημα, που ελπίζω να είναι μόνιμη. Φαίνεται ότι το ζήτημα που ταλαιπωρεί πάρα πολλούς από εμάς, αναφαίρεται σε πολλά topic's, με διαφορετικούς τίτλους, όπως: (Πρόβλημα εκκίνησης με κρύο κινητήρα,-Ο κινητηρας κρυος ρεταρει μετα το υγραεριο κτλ). Όπως ήδη έχω αναφέρει λοιπόν, έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Όλα συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!!
Μετά από συζήτηση με τον εγκαταστάτη μου και αφού απέκλεισε πολλές από τις αιτιάσεις των συμπασχόντων στο FORUM, αποφάσισε να μου αντικαταστήσει τα ακροφύσια των μπεκ του αερίου΄ (Φοράω μπεκιέρα της BRC τύπου Rail). Αντικατέστησε λοιπόν τα ακροφύσια των 2mm που εξ΄ αρχής μου είχε δηλώσει ότι είναι μάλλον λίγο μεγάλα για τα 95 άλογα του μοτέρ, με αυτά των 1,8mm. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Τα μεγαλύτερα μπεκ του αερίου, τροφοδοτούσαν με πλουσιότερο μίγμα και ο παράλληλος εγκέφαλος χαρτογραφούσε αναλόγως, μεταφέροντας στο σβήσιμο του κινητήρα τα δεδομένα στον εγκέφαλο της τροφοδοσίας βενζίνης.
Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν, το πλούσιο μίγμα καυσίμου γίνονταν ακόμα πιό πλούσιο, με αποτέλεσμα το μπούκωμα και τα ρεταρίσματα.
Προς το παρόν το αμάξι δουλεύει ρολόι!!! Θα αναφερθώ ξανά όταν περάσει λίγος καιρός και έλθουν και οι κλιματικές αλλαγές με τα συνεπακόλουθά τους.
Ελπίζω να βοήθησα...