Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβλημα στους αισθητηρες;

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Προβλημα στους αισθητηρες;

Δημοσίευσηαπό OrestisZrs » Δευτ 23 Ιαν, 2023 23:22

Καλησπέρα φίλοι εδώ και καιρό προσπαθώ να λύσω ενα πρόβλημα στο αυτοκίνητο μου (KIA Cerato 2005) με σύστημα STAG 200 GoFast.
Το πρόβλημα είναι κατα την κρύα εκκίνηση (έχει συμβεί και οταν ο κινητήρας ηταν ζεστός όμως) όπου με το που βάζω μπροστα το αμάξι πάει στις 1,000 στροφές και σβήνει, συνήθως στη δεύτερη-τριτη εκκίνηση παίρνει μπρος και δεν σβήνει μετά.
Βέβαια το ρελαντί το νιώθεις άγριο και ασταθές και οταν πατήσω γκάζι το αμάξι πνίγεται κάπως και ρετάρει. (έβγαλε και λαμπάκι κινητήρα με κωδικό P2192)
Στον πρώτο που το πήγα μου είπε ότι έφταιγε ο πνεύμονας του υγραερίου (για σκισμένη μεμβράνη), τον αλλάζουμε - πάλι τα ίδια και μου λέει λογικά θες και αντλία βενζίνης.
Παραγγέλνω μια αντλία βενζίνης τη βάζω - το πρόβλημα παραμένει.
Ξενερωμένος παίρνω το πρόβλημα απο την αρχή και σταματάω να δουλεύω το υγραέριο για να δω συμπεριφορά με βενζίνη. Το πρόβλημα ίδιο και στην εκκίνηση (προφανώς) αλλα και στην πορεία με αργή απόκριση κάτω απο τις 1800 στροφές και γενικά αίσθηση "σέρνομαι".
Διαπιστώνω πως το αυτοκίνητο οταν γυρνάει στο αέριο σταματάει να ρετάρει και να κάνει βυθίσματα οταν πατάω γκάζι και γενικά να έχει τη συμπεριφορά που περιμένει κάποιος.

Βάζω ενα obd reader πάνω για να δω τα fuel trims και διαπιστώνω το εξής : Στην βενζίνη το short trim είναι στο +25% και τα volts στον αισθητήρα Λ να κάνουν διακυμάνσεις λίγο περίεργες. Με το που το γυρνάω σε αέριο το short trim παίζει στα σωστά (-10% - +10%) και τα volts στον Λ να φαίνονται επίσης σωστά.

Η ερώτηση είναι η εξής : Στη φάση που δουλεύει το υγραέριο ο αισθητήρας Λ είναι ενεργός όσο αφορά το μείγμα ή αυτό γίνεται απο τον εγκέφαλο του αερίου και ο Λ απλά δείχνει ενδείξεις;
Δεν είναι περίεργο που επηρεάζεται μόνο στη βενζίνη το αυτοκίνητο ενω στο αέριο λειτουργεί κανονικά; Λέω να αλλάξω και τον Λ και να βάλω και ενα καινούριο αισθητήρα πολλ. εισαγωγής αλλά ήθελα να δώ μήπως υπάρχει κάποια άλλη άποψη-προσέγγιση στο θέμα.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλή εβδομάδα παιδιά.

Ορέστης
OrestisZrs
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 23 Ιαν, 2023 23:01

Re: Προβλημα στους αισθητηρες;

Δημοσίευσηαπό theeo » Τρί 24 Ιαν, 2023 12:19

μηπως τα μπεκ βενζινης θελουν καθαρισμα;
theeo
 
Δημοσιευσεις: 80
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 21:55

Re: Προβλημα στους αισθητηρες;

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 24 Ιαν, 2023 14:13

Αρχικά τα fuel trims πρέπει να κάνεις μερικά χιλιόμετρα με βενζίνη να διορθώσει να καταγράψεις τις τιμές και μετά το γυρνάς σε υγραέριο κάνεις ξανά μερικά χιλιόμετρα (~100) και ξανά γράφεις τις τιμές .
Πεταλούδα γκαζιού έχει καθαριστεί ; Έχεις δει όλα τα σωληνάκια μήπως απο κάπου τραβάει αέρα ; Λογικά είναι παλιός εγκέφαλος υγραερίου, δε θα το έχεις συνδέσει με τη obd
Βαλβίδες εάν έχει μηχανικές έχεις ελενξει το διάκενο τους ;

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 27 επισκέπτες