Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Άνοδος θερμοκρασίας

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Άνοδος θερμοκρασίας

Δημοσίευσηαπό inkas » Κυρ 24 Οκτ, 2021 12:40

Καλημέρα στην παρέα του φόρουμ.
Έκανα εγκατάσταση υγραερίου πριν 20 μέρες περίπου σε αυτοκίνητο ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 1.6 vvti μοντέλο 2005 με 270.000χλμ.
Μετά από μικρή έρευνα αγοράς σε διάφορα συνεργεία της περιοχής μου (επαρχία), κατέληξα στο πιο ακριβό.
Οι τιμές που μου έδιναν τα συνεργεία έπαιζαν από 600 εως 890 ευρώ.
Έβαλα τελικά το σύστημα της lovato c-obd ii.
Επέλεξα εγκαταστάτη κάποιον τεχνικό που γνώριζα ότι έχει εμπειρία στο υγραέριο. Στην πορεία διαπίστωσα ότι δεν έχει την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη δηλαδή δεν είχε την εφαρμογή του συστήματος σε laptop να το τσεκάρουμε το αυτοκίνητο κινούμενο, παρά μόνο μέσα στο συνεργείο στο ρελαντί σε σταθερό pc.
Εδώ να σημειώσω πως είμαι εντελώς άσχετος γενικά σε τεχνικά θέματα αυτοκινήτου, δεν το κατέχω το θέμα.
Την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο μετά την εγκατάσταση οδήγησα περίπου 150χλμ, στο δρόμο διαπίστωσα άνοδο της θερμοκρασίας. Τα νερά στο ψυγείο είχαν αδειάσει εντελώς. Το ψυγείο δεν φαίνεται να έχει εξωτερική διαρροή, δεν στάζει από κάπου. Το πήγα πίσω στον εγκαταστάτη και μου είπε ότι δεν είναι θέμα που έχει να κάνει με το υγραέριο, αλλά δεν μπορεί να βρει και από που γίνεται η διαρροή. Μου πρότεινε να βάλει ένα υγρό στεγανοποίησης αλλά έχω ακούσει ότι αυτά τα υγρά μπορεί να βγάλουν πρόβλημα στο a/c και clima και δεν το έβαλα. Τελικά συμπληρώσαμε το ψυγείο με παραφλού και νερό. Συνέχισα να οδηγώ με υγραέριο και μετά από καμιά βδομάδα πάλι το ίδιο πρόβλημα. Συμπλήρωσα πάλι παραφλού και νερά και δοκίμασα να το δουλέψω με βενζίνη. Όσο δούλεψε με βενζίνη δεν είχε θέμα.