Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

"μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Δημοσίευσηαπό Nikosss » Τετ 18 Αύγ, 2021 04:14

Καλησπερα στην παρεα και καλως σας βρηκα !

Προσφατα εβαλα σε Grande Punto T jet με 137,500 χλμ περιπου και συστημα υγραεριου lovato C-OBD 2
κι ενω γενικα δουλευει κανονικα το αυτοκινητο οπως και με βενζινα
οταν ειμαι στην εθνικη και με χαμηλες στροφες ( γυρω στις 2.000 πανω κατω )
και παταω αποτομα το γκαζι μου κανει ενα μαγγωματακι (κοβει και μετα αρπαζει).

ο εγκαταστατης μου ειπε οτι μπορει να ειναι ειτε απο μπουζι (εργοστασιακα με 10.000 χλμ)
ειτε απο πολλαπλασιαστες.

βεβαια εμενα μου παει το μυαλο οτι ισως να φταιει ο προγραμματισμος που εχει κανει
καθως μετα απο 2 φορες (τις πρωτες μερες) που αναψε το τσεκ του κινητηρα και του το πηγα
το ρυθμισε καποιος απο την εταιρεια με απομακρισμενη χρηση του υπολογιστη
και οτι δεν εχει ρυθμιστει το αυτοκινητο εν-κινηση στα πραγματικα του φορτια.

τι λετε οτι μπορει να φταιει... ;;;

επισεις εχετε να προτεινετε καποια συγκεκριμενα μπουζι υγραεριου γι αυτον τον κινητηρα ;

ευχαριστω !
Nikosss
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν, 2021 21:48

Re: "μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Δημοσίευσηαπό johng » Τετ 18 Αύγ, 2021 08:23

Στην βενζίνη κάνει το ίδιο, ίσως λιγότερο έντονα ?

Ρύθμιση στον δρόμο οπωσδήποτε.

Σα να μπουκώνει το περιγράφεις εξαιτίας πολύ καυσίμου
johng
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: "μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Δημοσίευσηαπό Nikosss » Τετ 18 Αύγ, 2021 09:20

καλημερα φιλε μου !

οχι στη βενζινα παει μια χαρα, δεν εχει κανενα θεμα...

κι εγω αυτο λεω να δω πρωτα...
Nikosss
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν, 2021 21:48

Re: "μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 18 Αύγ, 2021 13:10

Nikosss έγραψε:Καλησπερα στην παρεα και καλως σας βρηκα !

Προσφατα εβαλα σε Grande Punto T jet με 137,500 χλμ περιπου και συστημα υγραεριου lovato C-OBD 2
κι ενω γενικα δουλευει κανονικα το αυτοκινητο οπως και με βενζινα
οταν ειμαι στην εθνικη και με χαμηλες στροφες ( γυρω στις 2.000 πανω κατω )
και παταω αποτομα το γκαζι μου κανει ενα μαγγωματακι (κοβει και μετα αρπαζει).

ο εγκαταστατης μου ειπε οτι μπορει να ειναι ειτε απο μπουζι (εργοστασιακα με 10.000 χλμ)
ειτε απο πολλαπλασιαστες.

βεβαια εμενα μου παει το μυαλο οτι ισως να φταιει ο προγραμματισμος που εχει κανει
καθως μετα απο 2 φορες (τις πρωτες μερες) που αναψε το τσεκ του κινητηρα και του το πηγα
το ρυθμισε καποιος απο την εταιρεια με απομακρισμενη χρηση του υπολογιστη
και οτι δεν εχει ρυθμιστει το αυτοκινητο εν-κινηση στα πραγματικα του φορτια.

τι λετε οτι μπορει να φταιει... ;;;

επισεις εχετε να προτεινετε καποια συγκεκριμενα μπουζι υγραεριου γι αυτον τον κινητηρα ;

ευχαριστω !


Στο δρόμο δέν στο έχει βγάλει καθόλου , ώστε να μαζέψει δεδομένα ;
Πάντως οι πολλ/στές αναλώσιμο είναι να ξέρεις , και φυσικά πιο έντονο είναι το κόψιμο στό υγραέριο.
Εάν έχεις γνώσεις μπορείς για αρχή με ένα διαγνωστικό να δείς τις τιμές fuel trims τόσο στην βενζίνη όσο και στο υγραέριο , αφού πρώτα κάνεις ~100 χιλιόμετρα στο κάθε καύσιμο αντίστοιχα .
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: "μαγγωμα" στις χαμηλες στροφες με lpg GP Tjet 120hp

Δημοσίευσηαπό Nikosss » Παρ 20 Αύγ, 2021 07:27

meletis έγραψε:
Nikosss έγραψε:Καλησπερα στην παρεα και καλως σας βρηκα !

Προσφατα εβαλα σε Grande Punto T jet με 137,500 χλμ περιπου και συστημα υγραεριου lovato C-OBD 2
κι ενω γενικα δουλευει κανονικα το αυτοκινητο οπως και με βενζινα
οταν ειμαι στην εθνικη και με χαμηλες στροφες ( γυρω στις 2.000 πανω κατω )
και παταω αποτομα το γκαζι μου κανει ενα μαγγωματακι (κοβει και μετα αρπαζει).

ο εγκαταστατης μου ειπε οτι μπορει να ειναι ειτε απο μπουζι (εργοστασιακα με 10.000 χλμ)
ειτε απο πολλαπλασιαστες.

βεβαια εμενα μου παει το μυαλο οτι ισως να φταιει ο προγραμματισμος που εχει κανει
καθως μετα απο 2 φορες (τις πρωτες μερες) που αναψε το τσεκ του κινητηρα και του το πηγα
το ρυθμισε καποιος απο την εταιρεια με απομακρισμενη χρηση του υπολογιστη
και οτι δεν εχει ρυθμιστει το αυτοκινητο εν-κινηση στα πραγματικα του φορτια.

τι λετε οτι μπορει να φταιει... ;;;

επισεις εχετε να προτεινετε καποια συγκεκριμενα μπουζι υγραεριου γι αυτον τον κινητηρα ;

ευχαριστω !


Στο δρόμο δέν στο έχει βγάλει καθόλου , ώστε να μαζέψει δεδομένα ;
Πάντως οι πολλ/στές αναλώσιμο είναι να ξέρεις , και φυσικά πιο έντονο είναι το κόψιμο στό υγραέριο.
Εάν έχεις γνώσεις μπορείς για αρχή με ένα διαγνωστικό να δείς τις τιμές fuel trims τόσο στην βενζίνη όσο και στο υγραέριο , αφού πρώτα κάνεις ~100 χιλιόμετρα στο κάθε καύσιμο αντίστοιχα .


αυτος μου ειχε πει οταν τον ρωτησα οτι το ειχε ρυθμισει και στο δρομο και σταματημενο.
αλλα εφοσον απο τοτε εγιναν αλλες 2 φορες ρυθμιση δε νομιζω να εχουν κρατηθει τα δεδομενα απ τον δρομο
εαν και εφοσον το εβγαλε οπως λεει....

γνωσεις σε διαγνωστικο δε θα ελεγα οτι εχω ιδιετερες..
τι θα καταλαβω με τα fuel trims που λες.. ;
Nikosss
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν, 2021 21:48


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 75 επισκέπτες