Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα σε Κρύα εκκίνηση

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα σε Κρύα εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό jelis » Σάβ 26 Σεπ, 2020 11:07

Καλημέρα σας αγαπητοί!
Σε BMW 525 E60 με σύστημα EuropeGas αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα :
Το πρωί όταν η θερμοκρασία έπεφτε κάτω από 10 βαθμούς, το αυτοκίνητο έπρεπε να μιζάρει πολλές φορές, και έπαιρνε με δυσκολία.
Βρήκα τρόπο να παίρνει μπροστά αφήνοντας το κλειδί στη θέση 2 για ένα λεπτό, και μετά έπαιρνε αμέσως.
Επειδή το έκανε όμως και φέτος το καλοκαίρι με υψηλότερες θερμοκρασίες, έχοντας αλλάξει αντλίες βενζίνης, καλωδιώσεις σε διακόπτες, αισθητήρες θερμοκρασίας και θέσης εκκεντροφόρου, ακόμα και πνεύμονα αερίου κλπ, παρατήρησα το εξής. Τα LED από το κουμπί και τον ενδείκτη καυσίμου αερίου, όταν το αμάξι δεν ήταν να πάρει μπροστά, σαν να βραχυκύκλωναν και ήταν σβηστά.
Από εκεί καταλάβαινα ότι το αμάξι δεν θα πάρει. Και πάλι αφήνοντας το κλειδί στη θέση 2 και με πολλά άνοιξε κλείσε, με το που έβλεπα τα LED ανοιχτά, τότε μίζαρα και έπαιρνε κανονικά!
Ο εγκαταστάτης, αντί να ελέγξει την πηγή στο πρόβλημα, μου άλλαξε την καλωδίωση και τώρα παίρνει ρεύμα απευθείας από την μπαταρία.
Αυτό σημαίνει ότι πλεον τα LED δεν είναι ποτέ σβηστά, αλλά, όποτε το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά (όπως σήμερα με θερμοκρασία τη νύχτα περίπου 16ο ), το βάζω αμέσως μπροστά με αέριο.
Να φταίει ο εγκέφαλος του αερίου? Καμια άλλη ιδέα ?
Ορίστε και ένα video : https://www.youtube.com/watch?v=tyNDTrj ... e=youtu.be
jelis
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 26 Σεπ, 2020 10:54

Re: Πρόβλημα σε Κρύα εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Σάβ 26 Σεπ, 2020 16:36

Ενα βιντεο χιλιες λεξεις, οντως υπαρχει μεγαλο προβλημα, οταν παρει μπρος αυτη η ασταθεια στο ρελαντι μου δειχνει να τραβαει αερα απο την πολλαπλη εισαγωγης ή απο πολυ πλουσιο μειγμα. Σε καποιες περιπτωσεις μπορει να εχει ενα ή περισσοτερα μπεκ υγραεριου διαρροη στην πολλαπλη εισαγωγης οταν σβηνει ο κινητηρας, να το επηρεαζει η χαρτογραφηση-εγκεφαλος υγραεριου, να εχει διαρροη υποπιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης και αλλες τοσες πιθανοτητες απο αλλες βλαβες τοσο του αυτοκινητου ή του υγραεριου.
Κανε μια δοκιμη, στην μπαταρια στον ακροδεκτη του + της μπαταριας παιρνει ρευμα με αερασφαλεια σε ενα πλαστικο μεσα, αν το ξεκουμπωσεις θα δεις μια ασφαλεια, ξεκουμπωσε την θα βγαλει εκτος το συστημα υγραεριου, κυκλοφορησε το 1-2 μερες με βενζινη, και πες μας αν εστρωσε ή αν συνεχιζει το ιδιο.
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 435
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Πρόβλημα σε Κρύα εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό jelis » Σάβ 26 Σεπ, 2020 23:52

Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση.
Αυτό με την αστάθεια μπορω να πω ότι εξαφανίστηκε αλλάζοντας πεταλούδα γκαζιου. Τα άλλα δυστυχώς είχαν εξαφανιστεί το καλοκαίρι και σήμερα εμφανίστηκαν πάλι!
Στο μεταξύ σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα τους έξω μου απάντησαν
"Hi,

It's seems like problem is in +12V after ignition. Check the wiring and connection. Without this wire and stable +12V on it the car won't start. "

Ερωτήσεις :
1) πως ελέγχω ότι τα μπεκ έχουν διαρροή?
2) μπορείς να μου εξηγήσεις αυτό με την αερασφαλεια? Το BMS λες?
Είχα δοκιμάσει να αδειάσει το αέριο και να κυκλοφορω με βενζίνη μόνο, αλλά το πρόβλημα με το "βραχυκυκλωμα" παρέμεινε.
Πώς θα μπορούσα να απομονωσω το πρόβλημα στην καλωδιωση η τον εγκέφαλο βγαζοντας τα εκτός?
Άσε που ξεκινώντας με αέριο κατευθείαν νιώθω μια ασφάλεια ότι θα πάρει μπροστά και δεν θα με αφησει πουθενά!

Επίσης όταν έξω έχει κρύο ακούγονται στο video να οπλιζουν/αφοπλιζουν τα ρελε που ελέγχουν την τρόμπα βενζίνης, ανάβει check engine, βγάζει εκτός το DSC. Παράξενα πράγματα.
Το χειρότερο είναι ότι ο εγκέφαλος δεν γράφει κάποια βλάβη, το διαγνωστικο για να φορτώσει θέλει 2 λεπτά, στο μεταξύ έχει περάσει το ένα λεπτό και παίρνει μπροστά!!
jelis
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ 26 Σεπ, 2020 10:54

Re: Πρόβλημα σε Κρύα εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 29 Σεπ, 2020 03:45

jelis έγραψε:Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση.
Αυτό με την αστάθεια μπορω να πω ότι εξαφανίστηκε αλλάζοντας πεταλούδα γκαζιου. Τα άλλα δυστυχώς είχαν εξαφανιστεί το καλοκαίρι και σήμερα εμφανίστηκαν πάλι!
Στο μεταξύ σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα τους έξω μου απάντησαν
"Hi,

It's seems like problem is in +12V after ignition. Check the wiring and connection. Without this wire and stable +12V on it the car won't start. "

Ερωτήσεις :
1) πως ελέγχω ότι τα μπεκ έχουν διαρροή?
2) μπορείς να μου εξηγήσεις αυτό με την αερασφαλεια? Το BMS λες?
Είχα δοκιμάσει να αδειάσει το αέριο και να κυκλοφορω με βενζίνη μόνο, αλλά το πρόβλημα με το "βραχυκυκλωμα" παρέμεινε.
Πώς θα μπορούσα να απομονωσω το πρόβλημα στην καλωδιωση η τον εγκέφαλο βγαζοντας τα εκτός?
Άσε που ξεκινώντας με αέριο κατευθείαν νιώθω μια ασφάλεια ότι θα πάρει μπροστά και δεν θα με αφησει πουθενά!

Επίσης όταν έξω έχει κρύο ακούγονται στο video να οπλιζουν/αφοπλιζουν τα ρελε που ελέγχουν την τρόμπα βενζίνης, ανάβει check engine, βγάζει εκτός το DSC. Παράξενα πράγματα.
Το χειρότερο είναι ότι ο εγκέφαλος δεν γράφει κάποια βλάβη, το διαγνωστικο για να φορτώσει θέλει 2 λεπτά, στο μεταξύ έχει περάσει το ένα λεπτό και παίρνει μπροστά!!
Το πρόγραμμα εγκεφάλου του υγραερίου δες εάν έχει διάγνωση για τα μπεκ υγραερίου./βενζίνης
Και εάν συμπίπτουν οι χρόνοι ψεκασμου
Διαφορετικά γύρισε βενζίνη το αμάξι , κλείσε από πίσω τη παροχή και δούλεψε το 3-4 ημέρες μόνο βενζίνη και παρακολούθησε το . Μπορεί να είναι είτε μπεκ ή πνεύμονας εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα.
Ο εγκαταστατης σου τι σου είπε ;
Έχεις απευθυνθεί σε άλλον έργου δεν βρίσκεις που ανήκει ή δουλεύει το σύστημα σου;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 75 επισκέπτες