Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 10 Δεκ, 2019 22:12

opelakias11 έγραψε:Λοιπόν σήμερα το πήγα σε καινούργιο συνεργείο. Βλάβες Ρ301, Ρ302 και Ρ304. Μου είπε οτι ο πνεύμονας είναι παράλληλα με το καλοριφέρ δηλαδή τα νερά που εισέρχονται σε αυτά. Θα τα συνδέσει σε σειρά και μου λέει θα γίνει κατά 99%. Για να δούμε..

Αν τα συνδέσει σε σειρά δεν θα υπάρχει πρόβλημα όταν το καλοριφέρ θα είναι κλειστό;;;;;;
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Τρί 10 Δεκ, 2019 23:26

..αυτο ακριβώς θελω να πω
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 12 Δεκ, 2019 18:40

papoys έγραψε:
opelakias11 έγραψε:Λοιπόν σήμερα το πήγα σε καινούργιο συνεργείο. Βλάβες Ρ301, Ρ302 και Ρ304. Μου είπε οτι ο πνεύμονας είναι παράλληλα με το καλοριφέρ δηλαδή τα νερά που εισέρχονται σε αυτά. Θα τα συνδέσει σε σειρά και μου λέει θα γίνει κατά 99%. Για να δούμε..

Αν τα συνδέσει σε σειρά δεν θα υπάρχει πρόβλημα όταν το καλοριφέρ θα είναι κλειστό;;;;;;



Στο δικό μου accent το νερό περνάει πάντα από το ψυγείο καλοριφέρ. Απλώς όταν το έχω κλειστό δε διοχετεύεται αέρας πάνω σε αυτό για να θερμανθεί και να περάσει στην καμπίνα. Οπότε είτε είναι σε σειρά είτε παράλληλα θα δουλεύει ο πνεύμονας κανονικά. Πάντως είναι συνδεδεμένα παράλληλα που έτσι νομίζω πως είναι το σωστό. Δε νομίζω πάντως πως αν τα βάλλει σε σειρά θα διορθώσει κάτι.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Πέμ 12 Δεκ, 2019 20:07

πολύ χρήσιμη η παρατήρηση...γιατι ενας φιλος με atos αλλαξε μοτερ και πριν ξανασυνδεσει το υγραεριο εψαχνε να βρει το δευτερο ταφ του νερου αλλα δεν....! καποια αυτοκινητα , προφανως λογω σχεδιασης, γυρνανε τα ζεστα νερα στην καμπινα χειμωνα- καλοκαιρι
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Σάβ 14 Δεκ, 2019 18:27

Καλησπέρα παιδιά τελικά μάλλον απο οτι φαίνεται το πρόβλημα ήταν οτι υπήρχε κάποιο βούλωμα στα νερά και για αυτο δεν ειχα και καλό καλοριφέρ. Δεν ξέρω αν θα μου δημιούργησει κάποιο θέμα το οτι είναι σε σειρά τα κυκλώματα ελπίζω πως το έχει σκεφτεί ο μάστορας δούλευε παλαιότερα στην αντιπροσωπεία οπότε ένας λόγος περισσότερο να ξέρει το συγκεκριμένο αμάξι, πάντως δεν το κλείνω γιατί φοβάμαι μην γίνει κάτι και την Δευτέρα θα πάω να του πω. Όσον αφορά το ρετάρισμα που έκανε με το που άλλαζε σε αέριο ανέβασαμε την θερμοκρασία αλλαγής σε αέριο απο τους 30 στους 50 βαθμους γιατί τα νερά στα κολάρα δεν προλάβαινα να πιάσουν τους 89 βαθμούς. Φαίνεται να έχουν λυθεί όλα τα θέματα που υπήρχαν για να δούμε...
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 14 Δεκ, 2019 19:47

Στους 30 βαθμούς σου το είχε να αλλάζει από βενζίνη σε αέριο;;;;;;
Τόσο χαμηλά;;;;;Το καλοκαίρι δηλαδή θα ξεκινούσες απευθείας με αέριο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 15 Δεκ, 2019 02:00

opelakias11 έγραψε:Καλησπέρα παιδιά τελικά μάλλον απο οτι φαίνεται το πρόβλημα ήταν οτι υπήρχε κάποιο βούλωμα στα νερά και για αυτο δεν ειχα και καλό καλοριφέρ. Δεν ξέρω αν θα μου δημιούργησει κάποιο θέμα το οτι είναι σε σειρά τα κυκλώματα ελπίζω πως το έχει σκεφτεί ο μάστορας δούλευε παλαιότερα στην αντιπροσωπεία οπότε ένας λόγος περισσότερο να ξέρει το συγκεκριμένο αμάξι, πάντως δεν το κλείνω γιατί φοβάμαι μην γίνει κάτι και την Δευτέρα θα πάω να του πω. Όσον αφορά το ρετάρισμα που έκανε με το που άλλαζε σε αέριο ανέβασαμε την θερμοκρασία αλλαγής σε αέριο απο τους 30 στους 50 βαθμους γιατί τα νερά στα κολάρα δεν προλάβαινα να πιάσουν τους 89 βαθμούς. Φαίνεται να έχουν λυθεί όλα τα θέματα που υπήρχαν για να δούμε...
Καλά έκανε και ανέβασε τους βαθμούς εναλλαγής . Συνήθως στο 40-45 το ρυθμίζουν .
Αφού στο σύνδεσε το κάνατε μια βόλτα να δείτε το χάρτη ;
Επίσης που γράφεις θέμα με τα νερά τι έκανες άλλαξες αντιψυκτικό και έκανες εξαέρωση στο κύκλωμα ;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Κυρ 15 Δεκ, 2019 17:27

Ναι το αέριο άλλαζε στους 30 βαθμούς και το πήγαμε στους 50. Καθαρίσαμε όλα τα κυκλώματα του νερού και στο τέλος γεμίσαμε νερό με αντιψυκτικό. Το αμάξι φαίνεται να δουλεύει καλύτερα τώρα εν κίνησή το ζόρισα αυτές τις μέρες για να το τεστάρω. Δεν μου παρουσίαζε κάποιο θέμα αλλά χθες το βράδυ μου άναψε το check σε κάποια φάση ζορίσματος (5η και φουλ γκάζι σε ανηφορικό δρόμο μέσα στην εγνατία με 140χλμ). Σήμερα πάλι όλα καλά. Τι γίνεται δεν πολυκαταλαβαίνω... :/ αύριο σκέφτομαι να του πω να τα κάνει πάλι παράλληλα γιατί αν δεν πάρει το αέριο μπροστά δεν έχω καλοριφέρ. Χθες δούλευε μισή ώρα στο ρελαντί και το καλοριφέρ έβγαζε κρύο αέρα, με το που ξεκίνησα γύρισε αμέσως σε αέριο και ζέστανε αμέσως.
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Κυρ 15 Δεκ, 2019 17:58

ετσι οπως το περιγραφεις στο τελευταιο σχολιο, αλλα και απο το πως δουλευει ενας πνευμονας, η καθυστερηση δεν οφειλεται στο υγραεριο. Το υγραεριο δεν κλεινει-ανοιγει καμμια ροη ζεστου νερου ειτε δουλευει ειτε δεν δουλευει. Απλα, ζεστο νερο διερχεται απο τον πνευμονα συνεχως.
Αυτο που εγινε εχει ως εξης:
Περιμενες στο ρελαντι για να ανεβει θερμοκρασια αλλα δεν...
Μολις ξεκινησες και ανεβασες στροφες, η ταχυτητα ροης του αντιψυκτικου ανεβηκε κατα πολυ και ξαφνικα ζεστο νερο βγηκε απο το μπλοκ, περασε και απο τον πνευμονα, και απο το ψυγειο καλοριφερ
Γενικα το ρελαντι δεν ειναι καλος-γρηγορος τροπος θερμανσης του κινητηρα-πνευμονα-καλοριφερ

Αλλα απο την αλλη εγω θα ψαχνομουν και παλι με αν υπαρχει βουλωμα αλλου, αλλα και αν η αντλια νερου ειναι σε καλη κατασταση.. μπορει να μην ακουγεται χαλασμενη, αλλα αν εχουν σπασει τα πτερυγια της, τοτε και το νερο δεν γυριζει γρηγορα και τα πλαστικα θραυσματα κανουν πολυ ωραια βουλωματα
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Κυρ 15 Δεκ, 2019 19:29

Υπάρχει τρόπος να δούμε αν η αντλία είναι καλή; Μου είχε πει και ο μάστορας οτι αν δεν γίνει θα πρέπει να δούμε την αντλία μετά, αλλά λέει δουλεύει καλά. Καταλαβαίνω οτι το κόστος της αντλίας θα είναι αξιόλογο και έχω γίνει αρκετά δύσπιστος γιατί αν είναι να αλλάξουμε όλο το αμάξι για να βρούμε το πρόβλημα τι να τον κάνω τον μάστορα; Εχω αλλάξει πάρα πολλά ως τώρα για τα οποία αμφιβάλω αν δημιουργουσαν πρόβλημα στο αμάξι. Κι γω ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων είμαι δε λέω κάνω δοκιμές κάποιες φορές αλλά αν δεν έχουν αποτελέσμα δεν χρεωνω τα υλικά στον πελάτη. Μιλάω εντελώς καλοπροαίρετα και σας ευχαριστώ για την βοήθεια σας απλα αγανακτησα να μπαινω βγαινω στα συνεργεία.
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 34 επισκέπτες





cron