Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Κυρ 08 Δεκ, 2019 16:28

Όταν το αγόρασα είχε 144χιλιάδες. Πλέον έχει 170. Εγκατάσταση αερίου στις 116χιλιάδες. Αλλάξαμε πνεύμονα γιατί ο εγκαταστάτης πίστευε οτι αυτό έφταιγε.
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Κυρ 08 Δεκ, 2019 16:36

ποια θερμοκρασια εβλεπε ο εγκαταστάτης?
Τη θερμοκρασια του αισθητηρα του κινητηρα ή την θερμοκρασία του αισθητήρα του πνευμονα? Αυτές, εφοσον δουλευουν ολα καλα, πρεπει να ειναι παρόμοιες. Αν οχι πιθανον και να υπαρχει σφαλμα στον αισθητηρα θερμοκρασιας ειτε του κινητηρα, ειτε του πνευμονα.
Για να βγαζει σφάλμα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου , απο τα λεγόμενά σου, δεν αποκλειεται να εχει βλαβη ο αιθητηρας θερμοκρασιας ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, εφοσον εχεις αλλαξει και θερμοστατη
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Κυρ 08 Δεκ, 2019 17:04

Καλήσπερα δεν ξέρω ποια έβλεπε απλά ημουν μέσα και όντως κατέβαινε. Σύνδεε τον υπολογιστή στην φύσα για το αέριο αν βοηθά. Ο εγκαταστάτης βλέπει την θερμοκρασία να πέφτει καθώς αυξάνει η ταχύτητα και ο μάστορας στο συνεργείο μου λέει οτι η θερμοκρασία είναι σωστή όταν το δοκιμάζει. Η απορία μου είναι γιατί όταν το δουλεύω με βενζίνη συμπεριφέρεται κανονικά και δεν βγάζει κάποιο σφάλμα.
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 09 Δεκ, 2019 17:05

Η θερμοκρασία μπορεί κάποια στιγμή ειδικά αν οδηγούμε σε κίνηση να πιάσει και τους 94-95 βαθμούς.
Αν ανοίξει π θερμοστάτης και βρεθούμε συγχρόνως σε ανοιχτό δρόμο μπορεί να πέσει και κάτω από τους 87.Αυτό δεν πάει να πει ότι έχει πρόβλημα το κύκλωμα.
Για να δεις αν έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης , αν δηλαδή έχει κολήσει ανοιχτός, βγάλτο σε μεγάλη ευθεία με υψηλές στροφές να διατηρείται η θερμοκρασία στο ψηλότερο βαθμό και όταν βρεθείς σε μεγάλη κατηφόρα 2-3 χιλιόμετρα βγάλε ταχύτητα και άστο να κινείται με νεκρά όσο πάει πιο μακριά.
Εάν δεις τη θεμοκρασία να πέφτει κάτω από τους 70-75 βαθμούς τότε ναι έχεις πρόβλημα θερμοστάτη και είναι κολημένος ανοιχτός.Αν η θερμοκρασία σου απλά πέσει κάπου στους 83-85 τότε ο θεμοστάτης σου είναι μια χαρά.
Και μία συμβουλή.Άλλαξε και κανένα πρατήριο τόσο για βενζίνη όσο και για αέριο.Από εκεί ξεκινάμε πρώτα αν δούμε κάποια μικροπροβλήματα.Έβαλα μία Vpower πριν 1,5 μήνα και χρειάστηκε να βάλω τρεις φορές απλή αμόλυβδη να έρθει το αυτοκίνητο στα ίσια του.Φοβήθηκα , βαλβίδες , αντλία , πολλαπλασιαστή , ακόμη και καταλύτη μέχρι να στρώσει.Ευτυχώς άρχισα από καύσιμο και δεν πήγα συνεργείο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό NTT » Δευτ 09 Δεκ, 2019 17:24

εμενα μου κανει κατι παρομοιο κ στο διαγνωστικο βγαζει προβλημα στον πολλαπλασιαστη 3 η μερικες φορες στον 1, μολις αλλαξω πολλαπλασιαστη δουλευει κανονικα για κανα μηνα κ μετα το ξανακανει, 4-5 φορες αυτο ,συν εχω αλλαξει τους 2 αισθητηρες στροφαλου, τωρα σκεφτομαι για αλλαγη MAF. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ οταν ειναι σε βενζινη, σε nissan primera p12
NTT
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ, 2012 14:28

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό opelakias11 » Δευτ 09 Δεκ, 2019 21:00

Λοιπόν σήμερα το πήγα σε καινούργιο συνεργείο. Βλάβες Ρ301, Ρ302 και Ρ304. Μου είπε οτι ο πνεύμονας είναι παράλληλα με το καλοριφέρ δηλαδή τα νερά που εισέρχονται σε αυτά. Θα τα συνδέσει σε σειρά και μου λέει θα γίνει κατά 99%. Για να δούμε..
opelakias11
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2019 00:52

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 09 Δεκ, 2019 22:55

opelakias11 έγραψε:Λοιπόν σήμερα το πήγα σε καινούργιο συνεργείο. Βλάβες Ρ301, Ρ302 και Ρ304. Μου είπε οτι ο πνεύμονας είναι παράλληλα με το καλοριφέρ δηλαδή τα νερά που εισέρχονται σε αυτά. Θα τα συνδέσει σε σειρά και μου λέει θα γίνει κατά 99%. Για να δούμε..


Με μια γρήγορη αναζήτηση οι κωδικοί που γράφεις (P0301 κ.λ.π) αναφέρονται σε αστοχια ανάφλεξης .
Εγώ επειδή το έχω ζήσει στο Corsa c (δεν είχα υγραεριο) θα σου φτιάξε σωστά τα νερά στο πνεύμονα(αφού σου είπε ότι είναι λάθος ) , και να μην αλλάξεις τίποτα ξανά .
Αλλά να κάνεις ένα καθαρισμό στη πολλαπλή και της βαλβίδας egr πονάνε κάπως τα Opel.
Μετά δες τις ρυθμίσεις του υγραεριου στο δρόμο και σβήσε τις βλάβες και παρακολούθησε το .

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από meletis και Τρί 10 Δεκ, 2019 08:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 10 Δεκ, 2019 00:16

NTT έγραψε:εμενα μου κανει κατι παρομοιο κ στο διαγνωστικο βγαζει προβλημα στον πολλαπλασιαστη 3 η μερικες φορες στον 1, μολις αλλαξω πολλαπλασιαστη δουλευει κανονικα για κανα μηνα κ μετα το ξανακανει, 4-5 φορες αυτο ,συν εχω αλλαξει τους 2 αισθητηρες στροφαλου, τωρα σκεφτομαι για αλλαγη MAF. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ οταν ειναι σε βενζινη, σε nissan primera p12
Συνήθως τα Ιαπωνικά μετά από πολλά χιλιόμετρα εμφανίζουν διαρροή στο διανομέα .
Δε ξέρω πως είναι το δικό σου σε ανάφλεξη έχει μόνο πολλαπλασιαστη ή και μπουζοκαλωδια ;
Τα είχα αλλάξει όλα με εμπορίου στο Honda (~400.000 είχαν επάνω ) και το θέμα πιο πολύ φάνηκε στο υγραεριο.
Είχα για αρχή διαρροή λαδιού στο διανομέα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 10 Δεκ, 2019 07:24

opelakias11 έγραψε:Λοιπόν σήμερα το πήγα σε καινούργιο συνεργείο. Βλάβες Ρ301, Ρ302 και Ρ304. Μου είπε οτι ο πνεύμονας είναι παράλληλα με το καλοριφέρ δηλαδή τα νερά που εισέρχονται σε αυτά. Θα τα συνδέσει σε σειρά και μου λέει θα γίνει κατά 99%. Για να δούμε..


Λοιπόν φιλαράκι όπως θα βλέπεις και στην υπογραφή έχω το opel vectra.
Κάπου στις 100 - 110 χιλιάδες χιλιόμετρα με το zanardi είχα παρόμοια προβλήματα άναβε λαμπάκι και ανέφερε αυτά που λέει και ο Μελέτης πιο πάνω για αστοχία ανάφλεξης στο κύλινδρο 1 ή 4 κ.λ.π.
Πήγαμε σε αλλαγή πολλαπλασιαστή (120 ευρώ delphi είναι και ενιαίος) πάπαλα.Τελικά τον έχω στα πατάρι γιατί δουλεύω με τον παλιό που δεν είχε τίποτε. :D
Το ρυθμίσαμε μερικές φορές αλλά τίποτε.Όταν το δούλευα βενζίνη έστρωνε όταν το γύριζα αέριο παρουσίαζε προβληματάκια,όχι μεγάλα αλλά δεν τα άντεχα.
Έτσι από μόνος μου πήρα την απόφαση και στις 120.000 με υγραέριο χιλιόμετρα άλλαξα εγκέφαλο υγραερίου πηγαίνοντας σε emmegas και όλα εξαφανίστηκαν.Προσωπικά πιστεύω ότι κανείς δεν ήξερε να ρυθμίσει το zanardi ή ο εγκέφαλός του δεν ήθελε να συνεργαστεί με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Όσο για τα νερά και εγώ παράλληλα από το καλοριφέρ παίρνω με δύο ταυ.Νομίζω αλλού είναι το πρόβλημα και μακάρι να το πετύχεις.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρετάρισματα και check σε opel astra 1.4 '05

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Τρί 10 Δεκ, 2019 21:12

..οντως παράλληλα πρεπει να παιρνει νερα με δυο ταφ...αλλιως θα δουλέυει μόνο οταν το καλοριφερ ειναι ανοιχτο, γιατι μαζι με τον αέρα κλείνει και η παροχή της σερπαντίνας μεσα στην καμπίνα! (τουλάχιστον ετσι ηταν σε ενα alfa romeo που ειχα, δεν ξερω αν ειναι ετσι σε ολα τα αυτοκινητα)
Μηπως σου ειπε το ανάποδο?
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 74 επισκέπτες