Vagosopel έγραψε:meletis έγραψε:Να χάνει τις ρυθμίσεις δεν πιστεύω .Vagosopel έγραψε:Πριν 5 μήνες πέρασα σε opel insignia 1.6t σύστημα zavoli super μπεκ τύπου βενζίνης. καθώς παρέλαβα το αμάξι ήταν όλα καλά αλλά είχε θέμα απόδοσης και ρεταρισματος στην επιτάχυνση Μετά απο 2 μηνες.πήγα στον εγκατάσταση τουλάχιστον 6 φορές για ρύθμιση. Πριν 10 μέρες που κάναμε πάλι ρύθμιση πετύχαμε το απόλυτο, να δουλεύει το αμάξι τόσο τελεια όσο και στη βενζίνη. Με το που τελειώνει το αέριο και κάνω φουλάρισμα αρχίζει πάλι τα μπερδέματα στα φορτία. μου φαίνεται πως κάθε φορά που τελειώνει το αέριο με το που φουλαρω είναι σα να χάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις που κάναμε και Άντε πάλι απ την Αρχή...
Όταν εννοείς ρύθμιση τι είδους ρύθμιση το βγάλατε σε πορεία στο δρόμο ή στο ρελαντί ;
Επιπλέον από μπουζοκαλωδια ή πολλαπλασιαστη πως είναι ; Έχουν αλλαχτεί . Στη βενζίνη σου παρουσιάζει κάποιο θέμα εάν το δουλέψεις μερικά χιλιόμετρα.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το ρυθμισαμε στο δρομο. παντα στο δρομο το φτιαχνουμε. τη τελευταια φορα που πηγα για ρυθμιση σταματησανε αυτα τα μπουκωματα τελειως και του ειπα να το κανει αν γινεται να δουλευει οπως αποδιδει και στην βενζινη πραγμα το οποιο και εκανε,δουλευε ειτε αεριο ειτε βενζινη ακριβως το ιδιο δε εχανε καθολου σε αποδοση. μου ειπε πως ηταν πολυ πλουσιο το μειγμα γι αυτο εκανε τα μπερδεματα. οσον αφορα τα μηχανολογικα εχει αλλαχτει τουρμπο, μπουζι ,πολαπλλασιαστης και κολαρο πεταλουδας εισαγωγης που ηταν σκισμενο, βαλβιδες ρυθμισμενες. στη βενζινη το αμαξι δουλευει ρολοι
το θεμα ειναι πως οταν τελειωσει το αεριο και παω να φουλαρω κατι γινεται και μετα μπουκωνει το αμαξι στα φορτια ,κανει διακοπες ,ενω οταν το ρυθμισω και κανω 450 χιλιομετρα περιπου μεχρι να αδειασει δουλευει ρολοι το αεριο , μετα το γεμισμα ξανα τα ιδια.
θα αδειασω τη δεξαμανη παλι και θα βαλω απο αλλου αεριο μπας και αυτη τη φορα ηταν θεμα πρατηριου μονο και εχω αυτο το προβλημα γιατι οσες φορες ρυθμισα το αμαξι η τελευταια φορα τωρα ηταν η καλυτερη απο ολες,δε καταλαβαινες απολυτως καμια διαφορα στο καυσιμο
Μου φαίνεται πολύ περίεργο , γιατί και εγω όταν διόρθωσα το Lovato στο honda ) ρύθμιση στο δρόμο πήγα 2 φορές και τέλος.
Δέ παρατήρησα διαφορά απο πρατήριο σε πρατήριο(μόνο στα χιλιόμετρα) .
Έχεις δυνατότητα να ελένξεις τα fuel trims ;
Τα μπέκ που φοράς και ο πνέυμονας μπορεί να υποστηρίξει το κινητήρα όσο αφορά την ισχύ.
Φίλτρα να φανταστώ στο σύστημα είναι εντάξει, και έχεις κάνει έλγχο για σωληνάκια υποπίεσης ή μήπως τραβάει κάπου αέρα.
Αναλόγως που βρίσκεσαι μ εάν υπάρχει πρατήριο με υγραέριο της πετρογάζ δοκίμασε το τώρα το χειμώνα.