Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 12:00

Vagosopel έγραψε:
meletis έγραψε:
Vagosopel έγραψε:Πριν 5 μήνες πέρασα σε opel insignia 1.6t σύστημα zavoli super μπεκ τύπου βενζίνης. καθώς παρέλαβα το αμάξι ήταν όλα καλά αλλά είχε θέμα απόδοσης και ρεταρισματος στην επιτάχυνση Μετά απο 2 μηνες.πήγα στον εγκατάσταση τουλάχιστον 6 φορές για ρύθμιση. Πριν 10 μέρες που κάναμε πάλι ρύθμιση πετύχαμε το απόλυτο, να δουλεύει το αμάξι τόσο τελεια όσο και στη βενζίνη. Με το που τελειώνει το αέριο και κάνω φουλάρισμα αρχίζει πάλι τα μπερδέματα στα φορτία. μου φαίνεται πως κάθε φορά που τελειώνει το αέριο με το που φουλαρω είναι σα να χάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις που κάναμε και Άντε πάλι απ την Αρχή...
Να χάνει τις ρυθμίσεις δεν πιστεύω .
Όταν εννοείς ρύθμιση τι είδους ρύθμιση το βγάλατε σε πορεία στο δρόμο ή στο ρελαντί ;
Επιπλέον από μπουζοκαλωδια ή πολλαπλασιαστη πως είναι ; Έχουν αλλαχτεί . Στη βενζίνη σου παρουσιάζει κάποιο θέμα εάν το δουλέψεις μερικά χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

το ρυθμισαμε στο δρομο. παντα στο δρομο το φτιαχνουμε. τη τελευταια φορα που πηγα για ρυθμιση σταματησανε αυτα τα μπουκωματα τελειως και του ειπα να το κανει αν γινεται να δουλευει οπως αποδιδει και στην βενζινη πραγμα το οποιο και εκανε,δουλευε ειτε αεριο ειτε βενζινη ακριβως το ιδιο δε εχανε καθολου σε αποδοση. μου ειπε πως ηταν πολυ πλουσιο το μειγμα γι αυτο εκανε τα μπερδεματα. οσον αφορα τα μηχανολογικα εχει αλλαχτει τουρμπο, μπουζι ,πολαπλλασιαστης και κολαρο πεταλουδας εισαγωγης που ηταν σκισμενο, βαλβιδες ρυθμισμενες. στη βενζινη το αμαξι δουλευει ρολοι
το θεμα ειναι πως οταν τελειωσει το αεριο και παω να φουλαρω κατι γινεται και μετα μπουκωνει το αμαξι στα φορτια ,κανει διακοπες ,ενω οταν το ρυθμισω και κανω 450 χιλιομετρα περιπου μεχρι να αδειασει δουλευει ρολοι το αεριο , μετα το γεμισμα ξανα τα ιδια.
θα αδειασω τη δεξαμανη παλι και θα βαλω απο αλλου αεριο μπας και αυτη τη φορα ηταν θεμα πρατηριου μονο και εχω αυτο το προβλημα γιατι οσες φορες ρυθμισα το αμαξι η τελευταια φορα τωρα ηταν η καλυτερη απο ολες,δε καταλαβαινες απολυτως καμια διαφορα στο καυσιμο

Μου φαίνεται πολύ περίεργο , γιατί και εγω όταν διόρθωσα το Lovato στο honda ) ρύθμιση στο δρόμο πήγα 2 φορές και τέλος.
Δέ παρατήρησα διαφορά απο πρατήριο σε πρατήριο(μόνο στα χιλιόμετρα) .
Έχεις δυνατότητα να ελένξεις τα fuel trims ;
Τα μπέκ που φοράς και ο πνέυμονας μπορεί να υποστηρίξει το κινητήρα όσο αφορά την ισχύ.
Φίλτρα να φανταστώ στο σύστημα είναι εντάξει, και έχεις κάνει έλγχο για σωληνάκια υποπίεσης ή μήπως τραβάει κάπου αέρα.
Αναλόγως που βρίσκεσαι μ εάν υπάρχει πρατήριο με υγραέριο της πετρογάζ δοκίμασε το τώρα το χειμώνα.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1432
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό Vagosopel » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 15:00

johng έγραψε:Vagosopel,

πρέπει και η βενζίνη σου να είναι καλή (πολλά οκτάνια) ειδικά τώρα τον χειμώνα.

Εγώ για υγραέριο κατέληξα σε ένα Revoil που έχει σχετικά καλή τιμή (δεν ξέρω τι μάρκα υγραέριο έχει) , αλλά το σημαντικότερο νομίζω πως έχει πάνω κάτω σταθερό μείγμα (προπάνιο/βουτάνιο) στο υγραέριο.

Και κάνε πράξη αυτό που σου έγραψα αρχικά. Μην το αφήνεις να αδειάζει. Να προσθέτεις υγραέριο σε ήδη υπάρχον.

H βενζινη ειναι καλη,δε βαζω απο το ιδιο πρατηριο που βαζω αεριο. θα δοκιμασω να μην αδειαζω τη μπουκαλα αλλα δε ξερω τωρα αν πρεπει να παω παλι για ρυθμιση....
Vagosopel
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ, 2019 02:59

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 17:49

Vagosopel έγραψε:
johng έγραψε:Vagosopel,

πρέπει και η βενζίνη σου να είναι καλή (πολλά οκτάνια) ειδικά τώρα τον χειμώνα.

Εγώ για υγραέριο κατέληξα σε ένα Revoil που έχει σχετικά καλή τιμή (δεν ξέρω τι μάρκα υγραέριο έχει) , αλλά το σημαντικότερο νομίζω πως έχει πάνω κάτω σταθερό μείγμα (προπάνιο/βουτάνιο) στο υγραέριο.

Και κάνε πράξη αυτό που σου έγραψα αρχικά. Μην το αφήνεις να αδειάζει. Να προσθέτεις υγραέριο σε ήδη υπάρχον.

H βενζινη ειναι καλη,δε βαζω απο το ιδιο πρατηριο που βαζω αεριο. θα δοκιμασω να μην αδειαζω τη μπουκαλα αλλα δε ξερω τωρα αν πρεπει να παω παλι για ρυθμιση....


Όχι να μην πας για ρύθμιση.Άστο να αδειάσει και γέμισε από άλλο πρατήριο 1-2 φορές να δεις αν υπάρχει διαφορά.Μην κολάς σε μάρκες διάλεξε αυτό που θα σε οδηγήσει το ένστικτό σου.
Αν όλα είναι τα ίδια όπως πριν τότε πρέπει να πας για ρύθμιση.

Θα σου πω όταν στις 120.000 με lpg άλλαξα το zanardi γιατί είχα προβλήματα στην επιτάχυνση και στην εκίνηση με βενζίνη όπως εσύ είχα την αμφιβολί αν έφταιγε ο εγκέφαλος που δεν συνεργαζόταν με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου δημιουργώντας προβλήματα ή οι μαστόροι που δεν ήξεραν να το ρυθμίσουν.

Μετά από 45.000 χιλιόμετρα με το νέο εγκέφαλο emmegas όλα τέλεια αλλά πάντα θα έχω την αμφιβολία μήπως το zanardi δεν ήξεραν να το ρυθμίσουν.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό Vagosopel » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 18:35

meletis έγραψε:
Vagosopel έγραψε:
meletis έγραψε:
Vagosopel έγραψε:Πριν 5 μήνες πέρασα σε opel insignia 1.6t σύστημα zavoli super μπεκ τύπου βενζίνης. καθώς παρέλαβα το αμάξι ήταν όλα καλά αλλά είχε θέμα απόδοσης και ρεταρισματος στην επιτάχυνση Μετά απο 2 μηνες.πήγα στον εγκατάσταση τουλάχιστον 6 φορές για ρύθμιση. Πριν 10 μέρες που κάναμε πάλι ρύθμιση πετύχαμε το απόλυτο, να δουλεύει το αμάξι τόσο τελεια όσο και στη βενζίνη. Με το που τελειώνει το αέριο και κάνω φουλάρισμα αρχίζει πάλι τα μπερδέματα στα φορτία. μου φαίνεται πως κάθε φορά που τελειώνει το αέριο με το που φουλαρω είναι σα να χάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις που κάναμε και Άντε πάλι απ την Αρχή...
Να χάνει τις ρυθμίσεις δεν πιστεύω .
Όταν εννοείς ρύθμιση τι είδους ρύθμιση το βγάλατε σε πορεία στο δρόμο ή στο ρελαντί ;
Επιπλέον από μπουζοκαλωδια ή πολλαπλασιαστη πως είναι ; Έχουν αλλαχτεί . Στη βενζίνη σου παρουσιάζει κάποιο θέμα εάν το δουλέψεις μερικά χιλιόμετρα.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

το ρυθμισαμε στο δρομο. παντα στο δρομο το φτιαχνουμε. τη τελευταια φορα που πηγα για ρυθμιση σταματησανε αυτα τα μπουκωματα τελειως και του ειπα να το κανει αν γινεται να δουλευει οπως αποδιδει και στην βενζινη πραγμα το οποιο και εκανε,δουλευε ειτε αεριο ειτε βενζινη ακριβως το ιδιο δε εχανε καθολου σε αποδοση. μου ειπε πως ηταν πολυ πλουσιο το μειγμα γι αυτο εκανε τα μπερδεματα. οσον αφορα τα μηχανολογικα εχει αλλαχτει τουρμπο, μπουζι ,πολαπλλασιαστης και κολαρο πεταλουδας εισαγωγης που ηταν σκισμενο, βαλβιδες ρυθμισμενες. στη βενζινη το αμαξι δουλευει ρολοι
το θεμα ειναι πως οταν τελειωσει το αεριο και παω να φουλαρω κατι γινεται και μετα μπουκωνει το αμαξι στα φορτια ,κανει διακοπες ,ενω οταν το ρυθμισω και κανω 450 χιλιομετρα περιπου μεχρι να αδειασει δουλευει ρολοι το αεριο , μετα το γεμισμα ξανα τα ιδια.
θα αδειασω τη δεξαμανη παλι και θα βαλω απο αλλου αεριο μπας και αυτη τη φορα ηταν θεμα πρατηριου μονο και εχω αυτο το προβλημα γιατι οσες φορες ρυθμισα το αμαξι η τελευταια φορα τωρα ηταν η καλυτερη απο ολες,δε καταλαβαινες απολυτως καμια διαφορα στο καυσιμο

Μου φαίνεται πολύ περίεργο , γιατί και εγω όταν διόρθωσα το Lovato στο honda ) ρύθμιση στο δρόμο πήγα 2 φορές και τέλος.
Δέ παρατήρησα διαφορά απο πρατήριο σε πρατήριο(μόνο στα χιλιόμετρα) .
Έχεις δυνατότητα να ελένξεις τα fuel trims ;
Τα μπέκ που φοράς και ο πνέυμονας μπορεί να υποστηρίξει το κινητήρα όσο αφορά την ισχύ.
Φίλτρα να φανταστώ στο σύστημα είναι εντάξει, και έχεις κάνει έλγχο για σωληνάκια υποπίεσης ή μήπως τραβάει κάπου αέρα.
Αναλόγως που βρίσκεσαι μ εάν υπάρχει πρατήριο με υγραέριο της πετρογάζ δοκίμασε το τώρα το χειμώνα.

Δεν εχω δυνατοτητα να δω τα τριμς ...
απο φιλτρα αεριου σε 2000 σχεδον ειναι για αλλαγη, τωρα οσον αφορα τα υλικα που μπηκανε στο αμαξι πριν γινει η εγκατασταση με ρωτησε για την υποδυναμη του αυτκινητου για να ξερει τι θα βαλει . δε μου ζητησε μονο την αδεια. του ειπα τι εχει ακιβως το αμαξι και πως δεν ειναι μαμα ,το εχω στα 235 αλογα απο 180 που εχει κανονικα και μου ειπε οκ για να ξερει τι πνευμονα θα βαλει...
οσες φορες το πηγα το εκανε να μη σκορτσαρει αλλα δε πηγαινε καλα το αμαξι απο θεμα δυναμης...σα να το κρατουσε κατι,ναι μεν ακουγες το τουρμπο να δουλευει αλλα δε πηγαινε και μετα απο 10 μερες περιπου σα να εχανε τις ρυθμισεις και εκανε κομπιασματα παλι. το ξαναπηγαινα για ρυθμιση και εβρισκε πως το καυσιμο ηταν πολυ πλουσιο γι αυτο και δε δουλευε σωστα. στη τελευταια ρυθμιση το αμαξι στο αεριο κυριολεκτικα εσκαβε το δρομο ,μιλαμε για τελεια ρυθμιση να μη πω πως με το αεριο πηγαινε και καλυτερα,αλλα μολις αδειασε η φιαλη και εβαλα καυσιμο αρχισε παλι τα μπερδεματα
Vagosopel
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ, 2019 02:59

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό Vagosopel » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 18:37

papoys έγραψε:
Vagosopel έγραψε:
johng έγραψε:Vagosopel,

πρέπει και η βενζίνη σου να είναι καλή (πολλά οκτάνια) ειδικά τώρα τον χειμώνα.

Εγώ για υγραέριο κατέληξα σε ένα Revoil που έχει σχετικά καλή τιμή (δεν ξέρω τι μάρκα υγραέριο έχει) , αλλά το σημαντικότερο νομίζω πως έχει πάνω κάτω σταθερό μείγμα (προπάνιο/βουτάνιο) στο υγραέριο.

Και κάνε πράξη αυτό που σου έγραψα αρχικά. Μην το αφήνεις να αδειάζει. Να προσθέτεις υγραέριο σε ήδη υπάρχον.

H βενζινη ειναι καλη,δε βαζω απο το ιδιο πρατηριο που βαζω αεριο. θα δοκιμασω να μην αδειαζω τη μπουκαλα αλλα δε ξερω τωρα αν πρεπει να παω παλι για ρυθμιση....


Όχι να μην πας για ρύθμιση.Άστο να αδειάσει και γέμισε από άλλο πρατήριο 1-2 φορές να δεις αν υπάρχει διαφορά.Μην κολάς σε μάρκες διάλεξε αυτό που θα σε οδηγήσει το ένστικτό σου.
Αν όλα είναι τα ίδια όπως πριν τότε πρέπει να πας για ρύθμιση.
α σου πω όταν στις 120.000 με lpg άλλαξα το zanardi γιατί είχα προβλήματα στην επιτάχυνση και στην εκίνηση με βενζίνη όπως εσύ είχα την αμφιβολί αν έφταιγε ο εγκέφαλος που δεν συνεργαζόταν με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου δημιουργώντας προβλήματα ή οι μαστόροι που δεν ήξεραν να το ρυθμίσουν.

Μετά από 45.000 χιλιόμετρα με το νέο εγκέφαλο emmegas όλα τέλεια αλλά πάντα θα έχω την αμφιβολία μήπως το zanardi δεν ήξεραν να το ρυθμίσουν.

αυτο θα κανω για αρχη,θα βαλω αεριο εκει που εβαζα στο προηγουμενο μου αμαξι για να δω μηπως αλλαξει κατι
Vagosopel
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ, 2019 02:59

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 19:33

Πω πω ρε φίλε τώρα είδα ότι δε μιλάμε για ένα απλό κινητήρα αλλά από μετατροπή για 235 άλογα. :o :shock: :o

Άρα έχεις πολλά πράγματα να δεις και να συγχρονίσεις.Τι να πω εγώ σε ένα τέτοιο αμάξι δεν θα ρισκάριζα να βάλω υγραέριο ειδικά με τους μαστόρους που έχουμε στην Ελλάδα.
Εύχομαι γρήγορα να βρεις τι φταίει και όλα να πάνε καλά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 22:01

papoys έγραψε:Πω πω ρε φίλε τώρα είδα ότι δε μιλάμε για ένα απλό κινητήρα αλλά από μετατροπή για 235 άλογα. :o :shock: :o

Άρα έχεις πολλά πράγματα να δεις και να συγχρονίσεις.Τι να πω εγώ σε ένα τέτοιο αμάξι δεν θα ρισκάριζα να βάλω υγραέριο ειδικά με τους μαστόρους που έχουμε στην Ελλάδα.
Εύχομαι γρήγορα να βρεις τι φταίει και όλα να πάνε καλά.
Κάποια λεπτομερεια είναι ή κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Εκεί που διόρθωσα το δικό μου το honda ηρθαν βελτιωμένα οχήματα με υγραεριο που δουλευαν καλύτερα και από βενζίνη.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1432
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 28 Νοέμ, 2019 22:38

Μελέτη σέβομαι την άποψή σου αλλά σκέφτομαι πως ένα αυτοκίνητο 180 ίππων που λειτουργεί με βενζίνη και το κάνεις με μετατροπή 235 όπου σίγουρα ο κινητήρας του λειτουργεί οριακά,δεν είναι ρίσκο εκεί να του αλλάξεις το καύσιμο και να το πας σε υγραέριο;;;;;;

Τι να πω μπορεί να έχω λάθος σκέψη απλά είπα εγώ αν είχα ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα ρισκάριζα να πάω σε υγραέριο.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό Vagosopel » Παρ 29 Νοέμ, 2019 00:11

Δεν έχει να κάνει αυτό γιατί φίλος μου με το ίδιο μοτέρ σε άστρα το έχει 400 άλογα και δουλεύει τέλεια. σύστημα brc όμως.
πάντως το αμάξι κάνει απίστευτα πράγματα, όσο το κινω τώρα για να τελειώσει το αέριο και να φουλαρω από αλλού δουλεύει καλύτερα, κάνει κοψιματα μόνο με τις μεγάλες ταχύτητες...
Vagosopel
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τετ 27 Νοέμ, 2019 02:59

Re: Ρεταρισμα στα φορτία opel insignia 1.6t

Δημοσίευσηαπό papoys » Παρ 29 Νοέμ, 2019 07:33

Είπαμε σε τέτοια αυτοκίνητα πρέπει να πετύχεις μάστορα και όχι αεριτζήδες που γέμισε ο τόπος και κάνουν μόνο για αυτοκίνητα απλά σαν το δικό μου και στο πιο ακριβό σύστημα και να ελπίζεις να πάνε όλα καλά.
Εύχομαι να δεις διαφορά με την αλλαγή πρατηρίου το οποίο συνιστώ να το κάνουμε συχνά.Εγώ το κάνω ακόμη και αν πάει τέλεια για να δοκιμάζω αν εκτός από την ποιότητα είναι εντάξει και στην ποσότητα.
Και κάτι άλλο άλλαξε και τη βενζίνη ειδικά αν βάζεις Vpoweρ να πας σε απλή αμόλυβδη για 2-3 γεμίσματα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες





cron