χαιρετώ όλους σας,
νέος και εγώ στο υγραέριο, έβαλα πριν από 10 μέρες σύστημα της OMVL σε Hyundai i 20, 1248cc. Η δεξαμενή υγραερίου είναι της SAKA 53 lt. To αυτοκίνητο πάει γενικά καλά (έκανε περίπου 1300 κμ). Αυτό που με προβληματίζει και ζητώ τις γνώσεις σας είναι ότι ενώ κατά το πρώτο γέμισμα δεν μπόρεσα να υπολογίσω ακριβώς την ποσότητα που μπήκε στο ρεζερβουαρ, κατά το δεύτερο γέμισμα (και ενώ το ρεζερβουάρ είχε αδειάσει τελείως) πήρε 48 λίτρα (και έβγαλε 693 χιλιόμετρα σε διαδρομές Σέρρες - Δραμα - Σέρρες, με ήπια οδήγηση), δηλαδή 90% της χωρητικότητας. Στο επόμενο γέμισμα μάλιστα (που ήταν σήμερα, πάλι με άδειο το ρεζερβουάρ), πήρε 50 λίτρα, δηλαδή 94% !!!! Να σημειώσω ότι μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο για να φύγω από το βενζινάδικο, ακούστηκε ένα φσσσστ από πίσω, από τη θέση του ρεζερβουάρ.
Επίσης να σημειώσω ότι το ρεζερβουάρ γράφει πάνω του max 80%, και από όσο άκουσα, άντε να το ανεχτείς έως το 85%.
από ότι έχω ακούσει επίσης, κατά τα πρώτα γεμίσματα παίρνει σταδιακά περισσότερο καύσιμο, καθώς έχει μέσα αέρα, δηλαδή στο επόμενο γέμισμα θα φτάσει στο 98%?????
Πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι η πλήρωση σε ποσοστό τησ τάξης 95% ??
μπορεί να διορθωθεί με ρύθμιση του φλοτέρ, όπως μου είπε ο βενζινάς??
(ακόμα δεν πήγα για τη ρύθμιση των 1000 χιλιομέτρων, αλλά ο εγκαταστάτης σε επικοινωνία μαζί του έδειξε να απορεί, τόσο για τον αριθμό των διανυθέντων χιλιομέτρων, ενώ για τη δυνατότητα ρύθμισης τησ πλήρωσης του ρεζερβουάρ μέσω του φλοτέρ δεν έδειξε να γνωρίζει εάν μπορεί να γίνει) - μήπως και δεν μπορεί να γίνει για τη συγκεκριμένη μάρκα SAKA ????
όπως καταλαβαίνετε, προβληματίζομαι ιδιαίτερα για το θέμα της ασφάλειας, πολύ περισσότερο καθώς βάζω στο αυτοκίνητο και 2 μωρά παιδιά!
κάθε βοήθεια από όσους γνωρίζουν κάτι θα είναι ιδιαιτέρως πολύτιμη, καθώς δε γνωρίζω τι θα πει ο εγκαταστάτης, και από την άλλη θέλω να λυθεί το πρόβλημμα αυτό!
ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Πέτρος, Σέρρες