Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 16:10
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,
Πρίν απο 6 μήνες προχώρησα σε εγκατάσταση του συστήματος Lovato Easy Fast OBD 2 LPG σε ένα BMW X3 2.0 βενζίνη του 2006. Πριν απο μερικές μέρες το αμάξι άρχισε να κάνει κρουστική καύση (πειράκια) στις χαμηλές στροφές. Ο ήχος απο τα πειράκια δεν ήταν δυνατός και μόλις το αυτοκίνητο έπιανε θερμοκρασία εξαφανιζόταν. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε μετά απο λίγες μέρες και ο ήχος του «κοπανήματος» απο τα πειράκια γινεται ξαφνικά συνεχόμενος και δυνατός και ανάβει check engine. Το αυτοκίνητο φεύγει με οδική για το συνεργείο.
Η πρώτη διάγνωση με βάση το εγκέφαλο ήταν πρόβλημα στο valvetronic. Δίνω το οκ στο συνεργείο για αντικατάσταση κάποιον εξαρτημάτων στο valvetronic και τα πιο άσχημα νέα έρχονται.. Ο ήχος απο τα πειράκια συνεχίζει και ανοίγουν το μοτέρ. Τότε βρίσκουν ένα ρήγμα στο μπλόκ του κινητήρα (φωτο). Περνάει ετσι η συμπίεση απο τον ένα κίλυνδρο στον άλλο. Η μόνη λύση όπως μου λένε είναι να πετάξω το μοτερ και να παω για μεταχειρισμένο.
Θα ήθελα μια γνώμη απο όποιον αισθάνεται οτι μπορεί να απαντήσει γιατι το κόστος της αλλαγής μοτερ είναι πολύ μεγάλο και εξετάζω κάθε πιθανή λύση.
Σχετίζεται η βλάβη αυτή με το υγραέριο? Υπάρχει ευθύνη του εγκαταστάτη σε αυτή την περίπτωση?
Η εγκατάσταση έγινε πριν 6 μήνες και το αμάξι έχει λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του (117.000 χμ).
Ευχαριστώ
Μάριος
https://drive.google.com/file/d/1fIOgxN ... sp=sharing
Πρίν απο 6 μήνες προχώρησα σε εγκατάσταση του συστήματος Lovato Easy Fast OBD 2 LPG σε ένα BMW X3 2.0 βενζίνη του 2006. Πριν απο μερικές μέρες το αμάξι άρχισε να κάνει κρουστική καύση (πειράκια) στις χαμηλές στροφές. Ο ήχος απο τα πειράκια δεν ήταν δυνατός και μόλις το αυτοκίνητο έπιανε θερμοκρασία εξαφανιζόταν. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε μετά απο λίγες μέρες και ο ήχος του «κοπανήματος» απο τα πειράκια γινεται ξαφνικά συνεχόμενος και δυνατός και ανάβει check engine. Το αυτοκίνητο φεύγει με οδική για το συνεργείο.
Η πρώτη διάγνωση με βάση το εγκέφαλο ήταν πρόβλημα στο valvetronic. Δίνω το οκ στο συνεργείο για αντικατάσταση κάποιον εξαρτημάτων στο valvetronic και τα πιο άσχημα νέα έρχονται.. Ο ήχος απο τα πειράκια συνεχίζει και ανοίγουν το μοτέρ. Τότε βρίσκουν ένα ρήγμα στο μπλόκ του κινητήρα (φωτο). Περνάει ετσι η συμπίεση απο τον ένα κίλυνδρο στον άλλο. Η μόνη λύση όπως μου λένε είναι να πετάξω το μοτερ και να παω για μεταχειρισμένο.
Θα ήθελα μια γνώμη απο όποιον αισθάνεται οτι μπορεί να απαντήσει γιατι το κόστος της αλλαγής μοτερ είναι πολύ μεγάλο και εξετάζω κάθε πιθανή λύση.
Σχετίζεται η βλάβη αυτή με το υγραέριο? Υπάρχει ευθύνη του εγκαταστάτη σε αυτή την περίπτωση?
Η εγκατάσταση έγινε πριν 6 μήνες και το αμάξι έχει λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του (117.000 χμ).
Ευχαριστώ
Μάριος
https://drive.google.com/file/d/1fIOgxN ... sp=sharing