Σελίδα 1 από 1

Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 16:10
από mp88
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,

Πρίν απο 6 μήνες προχώρησα σε εγκατάσταση του συστήματος Lovato Easy Fast OBD 2 LPG σε ένα BMW X3 2.0 βενζίνη του 2006. Πριν απο μερικές μέρες το αμάξι άρχισε να κάνει κρουστική καύση (πειράκια) στις χαμηλές στροφές. Ο ήχος απο τα πειράκια δεν ήταν δυνατός και μόλις το αυτοκίνητο έπιανε θερμοκρασία εξαφανιζόταν. Το πρόβλημα επιδεινώθηκε μετά απο λίγες μέρες και ο ήχος του «κοπανήματος» απο τα πειράκια γινεται ξαφνικά συνεχόμενος και δυνατός και ανάβει check engine. Το αυτοκίνητο φεύγει με οδική για το συνεργείο.
Η πρώτη διάγνωση με βάση το εγκέφαλο ήταν πρόβλημα στο valvetronic. Δίνω το οκ στο συνεργείο για αντικατάσταση κάποιον εξαρτημάτων στο valvetronic και τα πιο άσχημα νέα έρχονται.. Ο ήχος απο τα πειράκια συνεχίζει και ανοίγουν το μοτέρ. Τότε βρίσκουν ένα ρήγμα στο μπλόκ του κινητήρα (φωτο). Περνάει ετσι η συμπίεση απο τον ένα κίλυνδρο στον άλλο. Η μόνη λύση όπως μου λένε είναι να πετάξω το μοτερ και να παω για μεταχειρισμένο.
Θα ήθελα μια γνώμη απο όποιον αισθάνεται οτι μπορεί να απαντήσει γιατι το κόστος της αλλαγής μοτερ είναι πολύ μεγάλο και εξετάζω κάθε πιθανή λύση.
Σχετίζεται η βλάβη αυτή με το υγραέριο? Υπάρχει ευθύνη του εγκαταστάτη σε αυτή την περίπτωση?
Η εγκατάσταση έγινε πριν 6 μήνες και το αμάξι έχει λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του (117.000 χμ).

Ευχαριστώ
Μάριος
Εικόνα
https://drive.google.com/file/d/1fIOgxN ... sp=sharing

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 16:19
από meletis
Το αμάξι τελευταία μήπως είχε ανεβάσει θερμοκρασία;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 16:31
από mp88
[quote="meletis"]Το αμάξι τελευταία μήπως είχε ανεβάσει θερμοκρασία;

Οχι δεν είχε ανεβάσει θερμοκρασία ούτε είχε κάποια ένδειξη

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 17:07
από hlias
Καταλαβαινεις οτι η διαγνωση πληκτρολογιου εχει μεγαλο ρισκο, αλλα σε εκεινο το σημειο η φλαντζα πως ειναι? θα ηθελα μια φωτογραφια της.

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 17:21
από mp88
[quote="hlias"]Καταλαβαινεις οτι η διαγνωση πληκτρολογιου εχει μεγαλο ρισκο, αλλα σε εκεινο το σημειο η φλαντζα πως ειναι? θα ηθελα μια φωτογραφια

Το καταλαβαίνω hlia.. Απλα έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα και ανοιχτηκε το μοτερ, το αμάξι έχει μείνει παρκαρισμένο στο συνεργείο όπως ακριβώς το βλέπεις στη φωτο. Αν μπω στη διαδικασία να κλείσει πάλι το μοτερ και παω με οδική παλι σε άλλο συνεργειο για γνωμη νομιζω θα ξοδεψω πολλα χωρις λογο.
Δυστυχώς η μονη φωτογραφία που έβγαλα στο συνεργείο είναι αυτη που έχω πάνω..

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 19:05
από hlias
Η αποψη μου ειναι (με ολο το ρισκο γιατι μου λειπουν πολλα δεδομενα) οτι πρωτα εκαψε σε εκεινο το σημειο τη φλαντζα και στη συνεχεια εφαγε το μεταλλο απο το μπλοκ, λογικα τα πειρακια που ακουγες μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας δεν ηταν πειρακια αλλα μεταφορα συμπιεσης ή και εκτονωσης απο τον εναν κυλιδρο στον αλλον, αν το κοιταγες νωριτερα στην αρχη του προβληματος θα την ειχες γλυτωσει μονο με μια φλαντζα, ο κινητηρας ειχε και ρεταρισμα το οποιο πιθανον δεν το πηρες χαμπαρι.
Τωρα αν φταιει ή οχι το υγραεριο δυστυχως κανεις δεν μπορει να στο πει με βεβαιοτητα αυτο, υποθετω παλι βλεποντας το εμβολο του 4ου κυλινδρου οτι και εκει εχεις προαναφλεξη, ο λογος θα πρεπει να ψαχτει μετα την επισκευη του κινητηρα οπωσδηποτε.

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιούλ, 2019 23:37
από Qgas
Έχοντας πάνω από 200 τέτοια μοτέρ με prins στο δρόμο πολύ δύσκολο μπορεί να έχει γίνει από το υγραέριο περισσότερο θυμίζει κακή ποιότητα λαδιού η μόνη επιφύλαξη που θα μπορούσα να έχω είναι αν ήταν εντελώς αρυθμιστο τους τελευταίους έξι μήνες με αποτέλεσμα να επεκταθεί θα είχε όμως τσεκ κινητήρα.
Το Μέγα λάθος της BMW είναι να λέει ότι τα λάδια της είναι για 30.000 km δηλαδή πάνω από οκτώ με δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα δεν υπάρχει αν λοιπόν το αμάξι αυτό έχει αλλάξει λάδια τρεις φορές το πολύ η βλάβη είναι λογική

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ, 2019 00:04
από mp88
Qgas έγραψε:Έχοντας πάνω από 200 τέτοια μοτέρ με prins στο δρόμο πολύ δύσκολο μπορεί να έχει γίνει από το υγραέριο περισσότερο θυμίζει κακή ποιότητα λαδιού η μόνη επιφύλαξη που θα μπορούσα να έχω είναι αν ήταν εντελώς αρυθμιστο τους τελευταίους έξι μήνες με αποτέλεσμα να επεκταθεί θα είχε όμως τσεκ κινητήρα.
Το Μέγα λάθος της BMW είναι να λέει ότι τα λάδια της είναι για 30.000 km δηλαδή πάνω από οκτώ με δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα δεν υπάρχει αν λοιπόν το αμάξι αυτό έχει αλλάξει λάδια τρεις φορές το πολύ η βλάβη είναι λογική


Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση,
Δεν ξέρω αν υπάρχει άνθρωπος που αλλάζει λάδια κάθε 30000 χμ ειδικά σε τέτοιο όχημα (θέλω να πω οτι τα 80-100 ευρω κάθε 6 μήνες δεν θα σε σώσουν). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως αλλάζει κάθε 8000 χμ full συνθετικό castrol (και οχι το λαδι που προτείνει η bmw). Τώρα για τη ρύθμιση, το υγραέριο το έβαλα τέλη Ιανουαρίου και έκανα το προγραμματισμένο service μέτα απο ενα μηνα). Αλλά το συγκεριμένο σύστημα έχει OBD οποτε νομίζω οτι ρυθμίζεται και μόνο του αναμεσα στα service.

Re: Ρήγμα σε μπλοκ κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ, 2019 00:11
από mp88
hlias έγραψε:Η αποψη μου ειναι (με ολο το ρισκο γιατι μου λειπουν πολλα δεδομενα) οτι πρωτα εκαψε σε εκεινο το σημειο τη φλαντζα και στη συνεχεια εφαγε το μεταλλο απο το μπλοκ, λογικα τα πειρακια που ακουγες μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας δεν ηταν πειρακια αλλα μεταφορα συμπιεσης ή και εκτονωσης απο τον εναν κυλιδρο στον αλλον, αν το κοιταγες νωριτερα στην αρχη του προβληματος θα την ειχες γλυτωσει μονο με μια φλαντζα, ο κινητηρας ειχε και ρεταρισμα το οποιο πιθανον δεν το πηρες χαμπαρι.
Τωρα αν φταιει ή οχι το υγραεριο δυστυχως κανεις δεν μπορει να στο πει με βεβαιοτητα αυτο, υποθετω παλι βλεποντας το εμβολο του 4ου κυλινδρου οτι και εκει εχεις προαναφλεξη, ο λογος θα πρεπει να ψαχτει μετα την επισκευη του κινητηρα οπωσδηποτε.


Σε ευχαριστώ για την απάντηση, κάπου εκει προσανατολίζομαι και εγώ. Για το ρετάρισμα που λες, στο ξεκίνημα τωρα τελευταία εκανε κάπως σαν να "κρεμάει" αλλά με το υγραέριο και το aircondition full τον τελευταίο μήνα το απέδωσα εκει μάλλον..λάθος