από megaloup » Τετ 15 Μάιος, 2019 00:53
Καλησπέρα σε όλους!
Παρακολουθώ το φόρουμ τον τελευταιο καιρό και μπορώ να πώ οτι έχω μάθει αρκετά χρήσιμα πράγματα για το υγραέριο.
Θα ήθελα ομως την πολύτιμη ΒΟΗΘΕΙΑ σας!!!! (Συγωρέστε με για τη μακροσκελή διήγησή μου)
Εχω το ίδιο πρόβλημα με τον φίλο δηλ, αναβοσβήνει το check engine, λίγο μετά που το γυρίζω σε υγραέριο (ενώ είναι είτε στο ρελαντί, είτε σε πορεία). Το αμάξι εκείνη τη στιγμή δουλεύει με μειωμένη ισχύ και έντονο ρετάρισμα και καμιά φορά σβήνει κιόλας. Εάν προσπαθήσω να το γυρίσω ξανά στη Βενζίνη, το λαμπάκι του διακόπτη του υγραερίου γίνεται κίτρινο αντί για κόκκινο και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Εάν σβήσω τη μηχανή και την ξαναανάψω με βενζίνη, το πρόβλημα διορθώνεται και το αμάξι λειτουργεί κανονικά, μόνο σε βενζίνη (εάν το γυρίσω στο υγραέριο, ξανά το ίδιο). Επίσης άλλες φορές μένει το check engine απλά αναμένο και σβήνει σχεδόν άμεσα ή μετά απο κάποιες ημέρες.
Το σύστημα είναι BRC σε Opel Corsa 1.4 βενζίνη του 2007 και έχω περίπου 140.000χλμ με υγραέριο (250.000 σύνολο).
Το πρόβλημα εμφανίστηκε αρχικά μετά από φουλάρισμα σε πρατήριο στη Μεσογείων (δεν ξέρω κατά πόσο είναι σύμπτωση). Μετά από χίλια ζόρια, έκαψα το συγκεκριμένο υγραέριο και ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο (αφού ρώτησα-έψαξα για κάποιο ποιοτικό Πρατήριο). Το πρόβλημα παρέμενε για 5-6 φουλαρίσματα αλλά πιο αρεά.
Δηλ, το πρόβλημα εμφανιζόταν αρχικά μολις φούλαρα ή όταν ήταν χαμηλή η στάθμη του υγραερίου. Από τα επόμενα φουλαρίσματα και μετά, το πρόβλημα εμφανιζόταν κυρίως όταν φουλάρα (και όσο είναι σχετικά γεμάτη η δεξαμενή).
Ο Κωδικός σφαλματος την τελευταια φορά έδειχνε missfire στον 1ο και 2ο κύλινδρο.
Πολλές φορές το πρόβλημα ξαναεμφανιζόταν όταν κατά την κίνηση στη γειτονιά μου, μετά από στροφή, ακολουθούσε ανηφορίτσα και έμπαινα με χαμηλες στροφές και ελάχιστη ταχύτητα, με 2α.
Έχουμε και λέμε, τι ελέγχους-αλλαγές έχω κάνει μέχρι τώρα:
1) Πολλαπλασιαστής. Αλλάχθηκε προσωρινά με φίλου ο οποιος εχει το ιδιο αμάξι μονο με 40.000 χλμ (λόγω εταιρικού αυτοκινήτου) και του οποίου δουλευει απροβλημάτιστα σε βενζίνη (δεν εχει υγραεριο). Το πρόβλημα παρέμεινε.
2) Μπουζί. Φορούσα Bosch (απλά) και επειδή φάνηκαν λίγο ταλαιπωρημένα, αλλάχθηκαν με DENSO TT κατάλληλα για το αμάξι μου. Το πρόβλημα παρέμεινε.
3) Φίλτρα υγρής και αέριας φάσης. Αλλάχθηκαν (είχαν πλησιάσει τα όριά τους) και το πρόβλημα φάνηκε σαν να διορθώθηκε για κάποιες ημέρες. Ζήτησα μετά από 10 μέρες (και επειτα από ταξίδι 1000χλμ) επανέλεγχο στο φίλτρο υγρής φάσης και φάνηκε ταλαιπωρημένο για μόνο τόσο λίγο καιρό-χλμ, οπότε ξανααλλάχθηκε προληπτικά. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από λίγο ξανά.
[ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ οτι για κανα-δυο εβδομάδες δεν φούλαρα αλλά έβαζα μόνο 20ευρώ υγραέριο και το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε μεχρι που ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο, δοκιμασμένο και αυτό].
4) Πνεύμονας. Αλλάχθηκε προληπτικά λόγω παλαιότητας. Το πρόβλημα παρέμεινε.
5) Μπεκ Υγραερίου. Παρόλο που είχα αλλάξει μπεκιέρα πριν 9 μήνες (ΑΤΙΚΕΡ τύπου ηλεκτροβαλβίδας) δοκιμάσαμε μια μεταχειρισμένη BRC ψεκασμού-τύπου βενζίνας και το σύστημα ξαναρυθμίστηκε. Το πρόβλημα παρέμεινε.
6) Συμπίεση Κυλίνδρων. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!
7) Καλωδιώσεις. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!
Από όλα αυτά, καταλήγω σε ένα συμπέρασμα με τις λιγοστές γνώσεις που έχω, οτι πιθανόν να έχουν μείνει κατάλοιπα στη δεξαμενή υγραερίου (;) και ανακατεύονται στο σύστημα και μπουκώνουν τα φίλτρα (;). Δεν ξέρω!!!!
Να ζητήσω καθαρισμό δεξαμενής ;;(είναι 8 χρονών). Γίνεται;;
Τι άλλο μπορεί να φταίει;;; Πολυβαλβίδα;;;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάθε βοήθεια δεκτή!!!! Έχω βαρεθεί να πηγαίνω σε συνεργεία!!! Χώρια τα έξοδα!
ΥΓ. Δεν ξέρω αν παίζει καποιο ρόλο, αλλά καποια στιγμή είχα παρόμοιο πρόβλημα με check engine να αναβοσβήνει ΚΑΙ στη Βενζίνη, ΑΛΛΆ απο εντελώς διαφορετικό αίτιο. (Δεν έκανε επαφή το λάστιχο κάτω από το καπό και άφηνε να περνούν νερά, τα οποία έμπαιναν στον πολλαπλασιαστή).
Με βγαλσιμο-φύσημα του πολλαπλασιαστή και του χώρου των μπουζί, το αμάξι πήγαινε μια χαρά!