Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Παρ 15 Μαρ, 2019 22:32

Σε LOVATO SMART EXR φορεμένο σε BMW E36 318is,1 χρόνο,8000 χλμ,απροβλημάτιστο και άψογο,έχει εδώ και 1 εβδομάδα,στην πρώτη αλλαγή απο βενζίνη σε αέριο,με μοτέρ "κρύο",μόλις πάει να γυρίσει,κολλάει,παραμένει στη βενζίνη,αναβοσβήνουν τα 4 πράσινα λεντ εναλλάξ με το κόκκινο(τα 5 λεντ που δειχουν την στάθμη δλδ) και βαράει ο βομβητής του μπουτόν.Το κλέινω χειροκίνητα,πατώντας το κουμπί,το ξαναενεργοποιώ,,πάει να αλλάξει σε αέριο,ξανακολλάει,ξανά μπιπ μπιπ και λεντάκια και ξανά κλείσιμο απο το κουμπί....μετά από 2-5 φορές ανοιγοκλεισίματα με το κουμπί,γίνεται τελικά η αλλαγή σε αέριο και λειτουργεί άψογα.Σημείωση δεν το κάνει με ζεστό μοτέρ,κατόπιν επικοινωνίας με τον εγκαταστάτη,μου είπε πως μάλλον θέλει καθαρισμό μια βαλβίδα,περισσότερα θα αναφέρω μόλις το δούμε απο κοντά.
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 16 Μαρ, 2019 02:21

Πιθανόν θα σου καθαρίσει το πνεύμονα .
Ενημέρωσε για ότι νεότερο.
Πάντως λίγα τα χιλιόμετρα , μάλλον από ποιότητα υγραερίου τη πατησες

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Σάβ 16 Μαρ, 2019 14:25

Λοιπόν,μόλις γύρισα από τον εγκαταστάτη μου,απο τον οποίο είμαι και απόλυτα ευχαριστημένος,όντως ήτανε ο πείρος της ηλεκτροβαλβίδας του πνεύμονα,είχε μαύρη μπίχλα μέσα του με αποτέλεσμα να κολλάει μέσα στην κυλινδρική "φωλιά" του και να μην ολισθαίνει ελεύθερα όπως θα έπρεπε και να μην έχει σωστή επαναφορά,μου το έδειξε ο τεχνικός,το καθάρισε,3 λεπτά δουλειά,όλα κομπλέ!Το περίεργο είναι πως έχω μονο 8000 χλμ αέριο και παρότι 9 στις 10 φορές γεμίζω απο εταιρικά πρατήρια,η μπίχλα οφείλοταν καθαρά απ το LPG και το πιό περίεργο πως σήμερα ελέγθηκε και καθαρίστηκε επίσης και σε άλλο αυτοκίνητο,ένα XSARA 1.8,φίλου,με το ίδιο κιτ,σχεδόν 3000 χλμ μόνο,πρίν 4 μήνες η εγκατάσταση του με το ίδιο θέμα της βρωμιάς του πείρου!!!Τι σκ@τ@ βάζουν στο μείγμα???? :-?Θεσσαλονίκη παρεπιπτόντως...
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 16 Μαρ, 2019 14:34

Ρώτησε για το φίλτρο στον ανταπτορα του υγραερίου.
Λογικά δεν βάζουν βρωμιες στο μείγμα , αλλά είναι από τις δεξαμενές πρατηριων.
Το ίδιο πρόβλημα με εσένα το έπαθα στις 60.000 , Lovato έχω και εγώ .
Επίσης φίλτρα να αλλάζεις ανά 15000.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Σάβ 16 Μαρ, 2019 14:44

Όντως,λάθος μου,δεν είναι τι βάζουν,αλλά τι βρωμιά έχουν κάποιες δεξαμενές είναι το σωστό,θα το ψάξω και για το φίλτρο-αντάπτορα που ανέφερες,είναι η καλύτερη προστασία,έχεις να προτείνεις κάποιο?,Άρα είναι ένα θέμα που μπορεί να συμβεί στον καθένα,οποτεδήποτε και απο οπουδήποτε ίσως!
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 16 Μαρ, 2019 14:45

Εγώ δεν το έχω αγοράσει το συγκεκριμένο φίλτρο στο ανταπτορα.
~ 50€ κάνει.
Εγώ προσωπικά αλλάζω τα φίλτρα ανά 15000-20.000

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 16 Μαρ, 2019 15:53

Το Lovato έχει την ηλεκροβαλβίδα πάνω στον πνεύμονα με συνέπεια να βρομίζει. ΄Αρα όταν αλλάζεται το φίλτρο πρέπει να καθαρίζεται και αυτή.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 18 Μαρ, 2019 19:30

πως ειναι τοποθετημενος ο πνευμονας?
δηλαδη η παροχη του αεριου βγαινει απο πανω η απο το πλαι?
εχει σημασια απο οτι ξερω καλυτερα ειναι οπνευμονας να τοποθετειτε ξαπλα δηλαδη η παροχη να βγαινει απο το πλαι και η ηλεκτροβαλβιδα να ειναι ορθια δηλαδη να την βλεπεις απο πανω τα νερα να ειναι στο κατω μερος του πνευμονα.....
μετα παιζει ρολο και που βαζεις αεριο.....εχω παρατηρησει οτι το αεριο της κοραλ ειναι το καλυτερο μετα παει η εκο και τελος η πετρογκαζ που για μενα εχει το χειροτερο αεριο
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Θέμα με αρχική αλλαγή σε αέριο με προειδοποίηση μπουτόν

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 18 Μαρ, 2019 22:49

manoliss έγραψε:πως ειναι τοποθετημενος ο πνευμονας?
δηλαδη η παροχη του αεριου βγαινει απο πανω η απο το πλαι?
εχει σημασια απο οτι ξερω καλυτερα ειναι οπνευμονας να τοποθετειτε ξαπλα δηλαδη η παροχη να βγαινει απο το πλαι και η ηλεκτροβαλβιδα να ειναι ορθια δηλαδη να την βλεπεις απο πανω τα νερα να ειναι στο κατω μερος του πνευμονα.....
μετα παιζει ρολο και που βαζεις αεριο.....εχω παρατηρησει οτι το αεριο της κοραλ ειναι το καλυτερο μετα παει η εκο και τελος η πετρογκαζ που για μενα εχει το χειροτερο αεριο
Επίσης το καλύτερο η θέση του πνεύμονα να είναι όσο πιο χαμηλά γίνεται .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 41 επισκέπτες