Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με καλοριφέρ

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό active » Τρί 25 Δεκ, 2018 19:40

εχω ενα seat cordoba του 98. Εχω βαλει το stag basic και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Εχω μονο θεμα με το καλοριφερ. Το συστημα το εβαλα στον Τσοπελογιαννη πριν 2 χρονια και το πρωι που ξεκινω το υγραεριο μπαινει σχετικα γρηγορα, ανεβαζει θερμοκρασια το αυτοκινητο κανονικα αλλα το καλοριφερ αργει πολυ να βγαλει ζεστη. Το συστημα ειναι σε σειρα δηλ απο την μηχανη παει στο καλοριφερ μετα στον πνευμονα και μετα στην μηχανη. Διαβασα σε αλλα ποστ οτι η συνδεση παει παραλληλα. Δεδομενου οτι ο τσοπελογιαννης εχει βαλει χιλιαδες συστηματα δεν πιστευω οτι εχει κανει καποιο λαθος. Παρολα αυτα ειπα κατσε να αλλαξω το παραφλου να συνδεσω και το λαστιχο της βρυσης στο καλοριφερ να δω μηπως ειναι βουλωμενο. Το παραξενο ειναι οτι ειδα να βγαζει λιγο νερο απο το ψυγειακι και οι σωληνες να μην εχουν αρκετο υγρο μεσα. Το νερο εβγαινε με αρκετη ανεση απο το καλοριφερ και χωρις να το ζορισω με πιεση. Σημειωτεον οτι οταν ξεκιναω τον κινητηρα μετα απο 2-3 λεπτα νιωθω την εισαγωγη του ψυγειου του καλοριφερ ζεστη ενω οχι τοσο την εξαγωγη του. Το υγραεριο ομως μπαινει κανονικα μεσα σε 2-3 λεπτα. Το επομενο βημα ειναι να αλλαξω τον θερμοστατη και μετα να το γυρισω τα νερα σε παραλληλη λειτουργια. Με προβληματιζει κιολας μηπως εγκλωβιζει αερα στις σωληνωσεις του καλοριφερ αλλα νομιζω οτι 2 χρονια τωρα θα ειχε κανει εξαερωση το κυκλωμα μονο του. Καθε προταση-βοηθεια δεκτη
active
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ, 2018 17:10

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 29 Δεκ, 2018 09:38

Από τη μηχανή στο σύστημα μετά στο καλοριφέρ και μετά στη μηχανή, δηλαδή ένα απλό κύκλο αν κατάλαβα καλά;;;;;

Για βάλε μία φωτογραφία ρε φίλε γιατί νομίζω είναι λάθος.Στο δικό μου φεύγει με ταυ από τη μία σωλήνα που πάει για το καλοριφέρ και με άλλο ταυ επανέρχεται στην άλλη σωλήνα που γυρίζει από το καλοριφέρ.Δηλαδή με απλά λόγια έχουν κοπεί στο ίδιο ύψος περίπου οι δύο σωλήνες του καλοριφέρ και έγινε σύνδεση στον πνεύμονα.

Μήπως σου έχει κάνει καμία πατάτα ο εγκαταστάτης;;;;; Πως τον είπεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς. :mrgreen:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό active » Κυρ 30 Δεκ, 2018 14:38

ο σωληνας απο την μηχανη (σημειο θερμοστατη) προς το καλοριφερ ειναι απειραχτη χωρις να εχει κοπει. Ουτε γωνια ουτε ταφ. Στην εξοδο του καλοριφερ ειναι κομενος ο σωληνας και με γωνια παει στον πνευμονα και η εξοδος του πνευμονα παει με ενα σωληνα στο κομματι του σωληνα που ειχε κοπει δηλ στην εξοδο του καλοριφερ με επιστροφη στην μηχανη. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι οταν κανω ¨μαλαξεις¨ στον σωληνα μετα τον σωληνα του καλοριφερ προς τον πνευμονα το καλοριφερ δουλευει πολυ καλυτερα. Δηλ σαν καπου να εγκλωβιζει αερα και να μην μπορει η αντλια νερου να εξαερωσει αυτο το κοματι του σωληνα ή ο πνευμονας να ειναι σε λαθος υψος
active
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ, 2018 17:10

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό Candyman » Κυρ 30 Δεκ, 2018 20:19

Να πω την βλακεία μου..; Μήπως έχει παγιδευτεί αέρας πουθενά; Έκανες μια εξαέρωση το σύστημα ψύξης καλού κακού;

Υ.Γ. Και στο δικό μου σύστημα πάντως, η σύνδεση στον πνεύμονα είναι όπως λέει ο Pappous.
Candyman
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ, 2018 20:23

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 31 Δεκ, 2018 16:13

active έγραψε:ο σωληνας απο την μηχανη (σημειο θερμοστατη) προς το καλοριφερ ειναι απειραχτη χωρις να εχει κοπει. Ουτε γωνια ουτε ταφ. Στην εξοδο του καλοριφερ ειναι κομενος ο σωληνας και με γωνια παει στον πνευμονα και η εξοδος του πνευμονα παει με ενα σωληνα στο κομματι του σωληνα που ειχε κοπει δηλ στην εξοδο του καλοριφερ με επιστροφη στην μηχανη. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι οταν κανω ¨μαλαξεις¨ στον σωληνα μετα τον σωληνα του καλοριφερ προς τον πνευμονα το καλοριφερ δουλευει πολυ καλυτερα. Δηλ σαν καπου να εγκλωβιζει αερα και να μην μπορει η αντλια νερου να εξαερωσει αυτο το κοματι του σωληνα ή ο πνευμονας να ειναι σε λαθος υψος


Το δικό μου όπως δείχνω φεύγει με ταυ από την είσοδο για καλοριφέρ και επιστρέφει με άλλο ταυ στην έξοδο.

Εσένα μάλλον αεριτζής σου έκανε τη δουλειά.

Εικόνα
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 01 Ιαν, 2019 06:24

Δε μιλάνε και οι ειδικοί του φόρουμ ποιος τελικά είναι ο σωστός τρόπος;;;;;;;

Αυτός που δείχνω ή αυτός που λέει ο φίλος ότι του έκανε ο εγκαταστάτης.Και αν τελικά είναι λάθος το οποίο έκανε ο Τσοπελογιάννης όπως διάβασα εκ των υστέρων φανταστείτε τι λάθη κάνουν στα συστήματα μας κάποιοι άλλοι.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 01 Ιαν, 2019 10:54

Νομίζω πως και στις δυο συνδεσμολογίες ο πνεύμονας θα δουλέψει καθώς θα περνάει από μέσα του ζεστό νερό που αυτό είναι το ζητούμενο. Μάλιστα όταν είναι σε σειρά έχουμε και λιγότερες επεμβάσεις στο κύκλωμα του νερού και άρα πιο εύκολη και πιο ασφαλής από άποψη διαρροών τοποθέτηση. Η παράλληλη σύνδεση έχει το πλεονέκτημα πως μπορεί να δουλέψει μόνο το ένα από τα δυο πνεύμονας ή καλοριφέρ αν το άλλο έχει πρόβλημα. Ή μπορεί να δουλέψει μόνο ο πνεύμονας αν το αυτοκίνητο διακόπτει την κυκλοφορία του νερού στο καλοριφέρ αν εμείς δεν το χρησιμοποιούμε. Και για αυτό νομίζω πως η παράλληλη σύνδεση είναι η επικρατέστερη.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 01 Ιαν, 2019 17:50

Δεν γνωρίζω αλλά αν όπως λες γίνει μόνο από τον ένα σωλήνα το καλοκαίρι που κλείνουμε τελείως τα νερά προς το καλοριφέρ πως θα γίνει σωστά η κυκλοφορία αφού σταματάει η κυκλική κυκλοφορία.

Απλή σκέψη κάνω,μπορεί να έχω και λάθος, αν παίρνουν νερό από κάπου αλλού οκ αλλά αν παίρνουν από τη μία σωλήνα του καλοριφέρ και το επιστρέφουν στην ίδια πως θα γίνει η κυκλοφορία από τη στιγμή που τα νερά είναι κλειστά.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 01 Ιαν, 2019 18:18

papoys έγραψε:Δεν γνωρίζω αλλά αν όπως λες γίνει μόνο από τον ένα σωλήνα το καλοκαίρι που κλείνουμε τελείως τα νερά προς το καλοριφέρ πως θα γίνει σωστά η κυκλοφορία αφού σταματάει η κυκλική κυκλοφορία.

Απλή σκέψη κάνω,μπορεί να έχω και λάθος, αν παίρνουν νερό από κάπου αλλού οκ αλλά αν παίρνουν από τη μία σωλήνα του καλοριφέρ και το επιστρέφουν στην ίδια πως θα γίνει η κυκλοφορία από τη στιγμή που τα νερά είναι κλειστά.



Στο δικό μου αμάξι και νομίζω στα περισσότερα το νερό κυκλοφορεί πάντα στο καλοριφέρ. Με το διακόπτη του καλοριφέρ μέσα στο ταμπλό απλώς επιλέγεις αν θα δουλέψει ένα βεντιλατέρ το οποίο θα σου φέρει μέσα αέρα που τον έχει περάσει πάνω από το καλοριφέρ.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Πρόβλημα με καλοριφέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 02 Ιαν, 2019 16:01

Δεν το γνωρίζω αν κυκλοφορεί συνεχώς αλλά πάλι αν γίνεται κάτι τέτοιο και έχουμε ανοιχτό τον αεραγωγό να μπαίνει αέρας από έξω μέσα τι γίνεται.

Εγώ πιστεύω ότι με το κυκλικό διακόπτη μπλέ κόκκινο κλείνουμε ή ανοίγουμε το νερό που θα κυκλοφορήσει στο ψυγειάκι του καλοριφέρ.Αν κινείσαι με ταχύτητα σε ευθεία και στο μηδέν να είναι ο διακόπτης αν η επιλογή είναι φουλ κόκκινο μπαίνει ζεστός αέρας μέσα αν το πάμε στο μπλέ σε λίγα δευτερόλεπτα έρχεται κρύος.

Τέλος πάντων ένας μάστορας θα μπορούσε να φωτίσει ακριβώς γιατί μιλάμε για πολύ σημαντικό θέμα και πρέπει να ξέρουμε πως γίνεται.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 18 επισκέπτες