Σελίδα 2 από 6

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν, 2019 17:54
από papoys
Δεν ξέρω οι δικές σου εμένα είναι αυτορυθμιζόμενες και θα το αφήσω όσο πάει.

Αν δω πρόβλημα και πτώση στην απόδοση ή να καίει λάδια πράγματα που ευτυχώς δεν συμβαίνουν τότε θα πάω να το δω.Στην καβάντζα υπάρχουν 1000 ευρώ για βαλβίδες αν και όταν παραστεί ανάγκη το έχω ήδη συζητήσει με ειδικό οπότε δεν αγχώνομαι.3-4 μέρες στο συνεργείο και έτοιμος.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν, 2019 18:14
από labros
Αυτορυθμιζόμενες είναι και το λάδι που τσιμπάει είναι ελάχιστο. Ο θόρυβος όμως ακούγεται.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν, 2019 23:36
από Kakis
Εγώ πάντως θα άνοιγα καπάκι να δω τι παίζει με τις βαλβίδες.
Δεν είναι κ ότι καλύτερο να σου καούν ενώ είσαι σε κάποιο ταξίδι.
Εγώ που έχω corolla έχω κάνει συνολικά 136.000 από τα οποία τα 1500 km με υγραέριο.
Από τώρα όμως έχω στο πρόγραμμα να ελέγξω βαλβίδες στα 155.000 km.. πρώτα ο Θεός.
Γενικά είμαι λίγο ψείρας με τις βλάβες κ τη συντήρηση του αμαξιού.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν, 2019 10:29
από labros
Τελικά χθες έκανα το προγραμματισμένο service του αυτοκινήτου. Εκτός των άλλων μετρήσαμε και συμπίεση η οποία βρέθηκε άριστη (13 και στους 4 κυλίνδρους). Άρα κατά πάσα πιθανότητα δεν έχω βλάβη στις βαλβίδες ή στη φλάντζα και είναι απλή φθορά των ωστηρίων λόγω χλμ. Λάδι αντί για 10-40 που έβαζα πάντα μέχρι τώρα έβαλα 5-40. Ως δια μαγείας με το πρώτο άναμμα της μηχανής ο ήχος εξαφανίστηκε. Δεν ακούστηκε ούτε στη σημερινή παγωμένη εκκίνηση. Τη θέση του πήρε ένας γλυκός ήχος σαν να ήταν καινούργιο.
Παίρνω λοιπόν μια παράταση ζωής. Από δω και πέρα θα παρακολουθώ τη στάθμη του λαδιού μήπως και το καίει και αν το πιθανό κάψιμο είναι υποφερτό γιατί στο 10-40 ήταν ελάχιστο.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν, 2019 13:52
από dimitrisnd1
Πολλές φορές με τα υδραυλικά ωστηρια ειδικά αν δεν είναι λεπτό το λάδι, τώρα το χειμώνα ακούγονται. Δοκιμάσεις όπως εσύ πιο λεπτό λάδι και βλέπεις.
Πολλές φορές μπορεί να επιδεινωθεί από κακό λάδι ή και πολύ καιρισμενο

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ, 2019 17:36
από labros
Μετά από 1000 χλμ με το 5-40 που νόμιζα πως είχα γλυτώσει ο θόρυβος των ωστηρίων - βαλβίδων άρχισε πάλι να ακούγεται. Υπάρχουν και στιγμές που εξαφανίζεται αλλά γενικά ακούγεται. Η απόδοση του κινητήρα δεν έχει πέσει και το λεπτότερο λάδι δεν το έχει κάψει καθόλου. Το ερώτημα τώρα είναι το εξής. Αλλάζω μόνο τα ωστήρια που είναι μια σχετικά απλή δουλειά ή πρέπει να παώ σε άνοιγμα του κινητήρα και επισκευή βαλβίδων. Πως μπορώ να διαπιστώσω τι από τα δύο συμβαίνει; Και αν τα αφήσω ως έχει με αφήνει απροειδοποίητα στο δρόμο;

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ, 2019 18:47
από tedd
Το 5-40 δεν είναι λεπτότερο από το 10-40, την ίδια ρευστότητα έχουν, με μόνη εξαίρεση ότι το 5-40 είναι λίγο πιο λεπτό κατά την κρύα εκκίνηση. Όταν ζεσταθεί την ίδια ρευστότητα έχουν. Οπότε αν θες ένα πιο λεπτό λαδι πας σε 5-30.
Τα ωστηρια ποτέ τα ακους να χτυπούν; Μόνο σε κρύα εκκίνηση ή και όταν έχει ζεσταθεί μηχανή και τα λάδια???

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Μαρ, 2019 19:10
από labros
tedd έγραψε:Το 5-40 δεν είναι λεπτότερο από το 10-40, την ίδια ρευστότητα έχουν, με μόνη εξαίρεση ότι το 5-40 είναι λίγο πιο λεπτό κατά την κρύα εκκίνηση. Όταν ζεσταθεί την ίδια ρευστότητα έχουν. Οπότε αν θες ένα πιο λεπτό λαδι πας σε 5-30.
Τα ωστηρια ποτέ τα ακους να χτυπούν; Μόνο σε κρύα εκκίνηση ή και όταν έχει ζεσταθεί μηχανή και τα λάδια???

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Τα ακούω και όταν είναι ζεστό. Μπορεί λιγότερο αλλά ακούγεται. Το 5-40 είναι θεωρητικά το ίδιο αλλά έχει λεπτότερη βάση. Το 5-30 φοβάμαι πως θα το καίει σαν νερό.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μαρ, 2019 15:49
από labros
Τελικά διαπίστωσα ότι εκτός από το θόρυβο μέσα στο παραφλού εμφανίστηκε λιπαρή ουσία. Άρα έχει κάψει και φλάντζα. Κανόνισα με το συνεργείο μου να πάω τη δευτέρα και να ανοιχτεί η κεφαλή και ότι πρόβλημα υπάρχει θα φανεί.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μαρ, 2019 16:12
από meletis
labros έγραψε:Τελικά διαπίστωσα ότι εκτός από το θόρυβο μέσα στο παραφλού εμφανίστηκε λιπαρή ουσία. Άρα έχει κάψει και φλάντζα. Κανόνισα με το συνεργείο μου να πάω τη δευτέρα και να ανοιχτεί η κεφαλή και ότι πρόβλημα υπάρχει θα φανεί.
Πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά το αμάξι;
Είχε ανοιχτεί ποτέ στο παρελθόν για επισκευή;
Εάν εχεις >300000 , φθορά χιλιομέτρων είναι και το θεωρώ ως ένα σημείο φυσιολογικο

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk