Σελίδα 1 από 6

Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 01:18
από Jio
τωρα τελευταια στο ρελαντι κινειται ο δεικτης των στροφων και το αμαξι ρεταρει...μηπως ειναι η πεταλουδα η το μειγμα του υγραεριου?

Re: ρεταρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 01:20
από meletis
Δώσε περισσότερες πληροφορίες τι αμάξι είναι και τι συστήμα.
Επιπλέον τα μπουζί τα έχεις δει ;
Ρεύματα επίσης;
Βαλβίδες τι είδους έχεις;
Στο κάνει και στη βενζίνη;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ρεταρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 01:23
από Jio
fabia 1400 2004 optima το κιτ και οταν το εβαλα 31\08\18 εβαλα 3ακιδα μπουζι bosh ... με την βενζινη δεν το κανει...

Re: ρεταρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 20:20
από meletis
Τα μπουζί είναι σωστά ;
Δες για αρχή τους πολλαπλασιαστές .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ, 2018 20:51
από labros
Γράφω εδώ για να μην ανοίξω νέο thread . Σε accent του 2002 με 345000 χλμ σύνολο εκ των οποίων τα 130000 με υγραέριο άρχισαν να χτυπάνε τα υδραυλικά ωστήρια των βαλβίδων. Ακούγεται δηλαδή σαν ντίζελ. Ο θόρυβος είναι πιο δυνατός όταν είναι κρύο και υποχωρεί όταν ζεσταίνεται χωρίς όμως να εξαφανίζεται. Το αμάξι τραβάει κανονικά χωρίς να έχει χάσει την ισχύ του. Δοκίμασα ένα πρόσθετο της liquy molly για υδραυλικά ωστήρια χωρίς να δω κάποια διαφορά.Περνούν διάφορα από το μυαλό μου όπως
Να έφτασαν οι βαλβίδες στο τέλος (μέσα στο παιχνίδι και αυτό λόγω υγραερίου)
Αντλία λαδιού
Κάποιο ή κάποια από τα 12 ωστήρια να τα έχουν φτύσει.

Τι να τσεκάρω πριν πάω στο συνεργείο που έτσι και αλλιώς ανοίγει στις 2 Ιανουαρίου

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:08
από papoys
Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:25
από meletis
papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.
Επειδή είχαμε παλιότερα Corsa C (z12xe κινητήρα) , εσάς εχει καδένα ή ιμάντα;
Έχουν μια ευαισθησία στη καδένα μετά τις 100000
Εάν θυμάμαι σωστά το γνήσιο σετ σε εμένα έκανε 250€ της GM.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ, 2018 23:57
από labros
papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.


Έχω πιο πολλά στο σύνολο από εσένα. Και εγώ θα τις αντιμετωπίσω με ψυχραιμία. Huyndai 12βάλβιδο είναι πόσο να κοστίζει η επισκευή. Αναρωτιέμαι αν έφτασε αυτή η ώρα.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ, 2018 15:46
από papoys
meletis έγραψε:
papoys έγραψε:Λάμπρο και εγώ τις ακούω καμιά φορά όχι όμως τόσο έντονα όπως εσύ και όχι πάντα.

Εγώ κοντεύω τις 140.000 με υγραέριο (σε πέρασα και πολύ μάλιστα) και 268.000 συνολικά.Από πολύ πιο νωρίς είμαι έτοιμος για βαλβίδες οπότε όταν είναι να έρθουν θα τις αντιμετωπίσω με απόλυτη ψυχραιμία.
Επειδή είχαμε παλιότερα Corsa C (z12xe κινητήρα) , εσάς εχει καδένα ή ιμάντα;
Έχουν μια ευαισθησία στη καδένα μετά τις 100000
Εάν θυμάμαι σωστά το γνήσιο σετ σε εμένα έκανε 250€ της GM.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Εμένα είναι ο z16xe του 2005 από τους πιο καλούς κινητήρες της opel για υγραέριο.Ιμάντα φοράει και μάλιστα θέλει συχνή αλλαγή περίπου κάθε 60.000 - 70.000 χιλιόμετρα.
Στην αρχή έβαζα γνήσιο και μου τον έπιαναν.Τώρα της SKF βάζω το σετ έχει 90-95 ευρώ + η αντλία η οποία λίγο ακριβούτσικη κάπου στα 60-70 ευρώ και ένα 70άρι συνεργείο την τελευταία φορά το πακέτο γύρω στα 220 ευρώ.
Στην opel χωρίς αντλία έδινα γύρω στα 350.Νταβατζηλίκι λέμε.

Re: Ρετάρισμα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Ιαν, 2019 11:27
από labros
Τελικά να το ψάξω περισσότερο ή να το αφήσω μέχρι ως που πάει καθώς το αμάξι δουλεύει. Τι χειρότερο μπορεί να συμβεί.