Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρετάρισμα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Δευτ 27 Μάιος, 2019 12:48

Στον καταλύτη όχι δε παίζει.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 27 Μάιος, 2019 13:32

labros έγραψε:Πριν από τρεις εβδομάδες περίπου μου άναψε λαμπάκι που έδειξε αργή απόκριση λ. Επειδή στα 349000 δεν άλλαξα ποτέ λ πήρα έναν καινούργιο και τον άλλαξα. Σήμερα άναψε ξανά λαμπάκι και η διάγνωση ήταν πάλι αργή απόκριση λ. Ο λ όμως λειτουργεί σύμφωνα με το διαγνωστικό μια χαρά (αφού είναι καινούργιος). Σημειωτέον ότι εκτός από το λαμπάκι δεν υπάρχει κανένα σύμπτωμα και το αμάξι κινείται άψογα. Παίζει να είναι πρόβλημα στον καταλύτη ο οποίος δεν έχει κάτι ηλεκτρονικό και να το εμφανίζει στον λ;
Το 1ο λ άλλαξες;
Εάν ναι , θέλει ξανά ρύθμιση το γκάζι για να διαβάσει σωστές τιμές.
Έτσι έγινε σε εμένα στο honda

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 20 Ιουν, 2019 18:29

Σήμερα ο καινούργιος μου λ βγήκε εκτός. Σβήνω το λαμπάκι και ξανανάβει. Ρύθμιση στο αέριο μετά την αλλαγή του είχε γίνει. Ένα μήνα κράτησε. Υπάρχει περίπτωση απλώς να βγήκε ελαττωματικός ή να ψαχτώ σε κάτι που μου χαλάει τους λ.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 24 Ιουν, 2019 02:26

P0133 είχα και γω στο tucson. Αργή απόκριση λαμδα . Άλλαξα λαμδα και φυσικά δεν έφταιγε αυτός. Στη βενζίνη δεν άναβε.. επίσης φόραγα λαδιέρα υποπίεσης. Ρυθμίσεις στο υγραέριο άπειρες χωρίς αποτέλεσμα.

Όταν το 2017 τα ξηλωσα όλα και έβαλα νέο Κιτ με obd ,μπεκ τύπου βενζίνης , κατήργησα τη λαδιέρα, δεν έχω ξαναδεί λαμπάκι κινητήρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 24 Ιουν, 2019 08:44

gkazakias έγραψε:P0133 είχα και γω στο tucson. Αργή απόκριση λαμδα . Άλλαξα λαμδα και φυσικά δεν έφταιγε αυτός. Στη βενζίνη δεν άναβε.. επίσης φόραγα λαδιέρα υποπίεσης. Ρυθμίσεις στο υγραέριο άπειρες χωρίς αποτέλεσμα.

Όταν το 2017 τα ξηλωσα όλα και έβαλα νέο Κιτ με obd ,μπεκ τύπου βενζίνης , κατήργησα τη λαδιέρα, δεν έχω ξαναδεί λαμπάκι κινητήρα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το ΚΙΤ είναι με ΟΒD και μπεκ hana και για πολλά χρόνια δεν είχα πρόβλημα με λαμπάκια. Πριν από ένα μήνα μου έβγαλε αργή απόκριση λ. Επειδή είχα τον αρχικό λ με 350000χλμ τον άλλαξα. Ο νέος λ μέσα σε ένα μήνα τα έπαιξε. Δεν έχει αργή απόκριση δε μετράει καθόλου. Φυσικά θα τον αλλάξω πάλι. Αυτό που ψάχνω είναι αν ήταν ελαττωματικός ή έχω κάποιο άλλο πρόβλημα που βγαίνει στο λ πχ καταλύτης.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 24 Ιουν, 2019 08:50

Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 24 Ιουν, 2019 11:08

gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 24 Ιουν, 2019 11:40

labros έγραψε:
gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;
Κάτι παρόμοιο είχα με τη φυσά στο Honda και μου το έφτιαξε ηλεκτρολόγος .
Άλλαξα λ 1ο και έβγαζε σφάλμα P0130 ή P0131 δεν το θυμάμαι πάντως αφορούσε τη προθέρμανση του λ.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 24 Ιουν, 2019 12:46

meletis έγραψε:
labros έγραψε:
gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;
Κάτι παρόμοιο είχα με τη φυσά στο Honda και μου το έφτιαξε ηλεκτρολόγος .
Άλλαξα λ 1ο και έβγαζε σφάλμα P0130 ή P0131 δεν το θυμάμαι πάντως αφορούσε τη προθέρμανση του λ.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Όχι δεν είναι ο εργοστασιακός. Ο εργοστασιακός έβγαλε 350000χλμ. Είναι ένας καινούργιος μάρκας TNT που κράτησε μόνο ένα μήνα.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Ρετάρισμα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 24 Ιουν, 2019 14:07

labros έγραψε:
meletis έγραψε:
labros έγραψε:
gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;
Κάτι παρόμοιο είχα με τη φυσά στο Honda και μου το έφτιαξε ηλεκτρολόγος .
Άλλαξα λ 1ο και έβγαζε σφάλμα P0130 ή P0131 δεν το θυμάμαι πάντως αφορούσε τη προθέρμανση του λ.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Όχι δεν είναι ο εργοστασιακός. Ο εργοστασιακός έβγαλε 350000χλμ. Είναι ένας καινούργιος μάρκας TNT που κράτησε μόνο ένα μήνα.
Ήταν έτοιμη η φυσά του λ ή την ένωσε ο ήλεκτρολογος επάνω στο λ ;
Δηλαδή είναι universal
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 76 επισκέπτες