Στον καταλύτη όχι δε παίζει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το 1ο λ άλλαξες;labros έγραψε:Πριν από τρεις εβδομάδες περίπου μου άναψε λαμπάκι που έδειξε αργή απόκριση λ. Επειδή στα 349000 δεν άλλαξα ποτέ λ πήρα έναν καινούργιο και τον άλλαξα. Σήμερα άναψε ξανά λαμπάκι και η διάγνωση ήταν πάλι αργή απόκριση λ. Ο λ όμως λειτουργεί σύμφωνα με το διαγνωστικό μια χαρά (αφού είναι καινούργιος). Σημειωτέον ότι εκτός από το λαμπάκι δεν υπάρχει κανένα σύμπτωμα και το αμάξι κινείται άψογα. Παίζει να είναι πρόβλημα στον καταλύτη ο οποίος δεν έχει κάτι ηλεκτρονικό και να το εμφανίζει στον λ;
gkazakias έγραψε:P0133 είχα και γω στο tucson. Αργή απόκριση λαμδα . Άλλαξα λαμδα και φυσικά δεν έφταιγε αυτός. Στη βενζίνη δεν άναβε.. επίσης φόραγα λαδιέρα υποπίεσης. Ρυθμίσεις στο υγραέριο άπειρες χωρίς αποτέλεσμα.
Όταν το 2017 τα ξηλωσα όλα και έβαλα νέο Κιτ με obd ,μπεκ τύπου βενζίνης , κατήργησα τη λαδιέρα, δεν έχω ξαναδεί λαμπάκι κινητήρα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;labros έγραψε:gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
meletis έγραψε:Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;labros έγραψε:gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Κάτι παρόμοιο είχα με τη φυσά στο Honda και μου το έφτιαξε ηλεκτρολόγος .
Άλλαξα λ 1ο και έβγαζε σφάλμα P0130 ή P0131 δεν το θυμάμαι πάντως αφορούσε τη προθέρμανση του λ.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ήταν έτοιμη η φυσά του λ ή την ένωσε ο ήλεκτρολογος επάνω στο λ ;labros έγραψε:meletis έγραψε:Είναι ο εργοστασιακός λ επάνω ;labros έγραψε:gkazakias έγραψε:Καταρχάς κοίτα αν τροφοδοτείται καλα από τη φυσα του. Πριν τον καταλύτη δεν είναι ? Τι σχέση έχει αν είναι χαλασμενος ο καταλύτης?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό ελέγχτηκε από ηλεκτρολόγο. Το αποτέλεσμα ήταν να μη δουλεύει η προθέρμανση (αντίσταση) και η τάση να μη μεταβάλλεται. Τώρα για το τι σχέση έχει ο καταλύτης δε γνωρίζω. Πάντως είναι βιδωμένος πάνω του. Μπορεί να είναι βουλωμένος και να τον υπερθερμαίνει. Έχει και αυτός 351000χλμ πάνω του.
Κάτι παρόμοιο είχα με τη φυσά στο Honda και μου το έφτιαξε ηλεκτρολόγος .
Άλλαξα λ 1ο και έβγαζε σφάλμα P0130 ή P0131 δεν το θυμάμαι πάντως αφορούσε τη προθέρμανση του λ.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι δεν είναι ο εργοστασιακός. Ο εργοστασιακός έβγαλε 350000χλμ. Είναι ένας καινούργιος μάρκας TNT που κράτησε μόνο ένα μήνα.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 76 επισκέπτες
|
|