Σελίδα 1 από 1

Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 14:22
από drageloth
Καλησπερα παιδια,

Πρωτο ποστ εδω, οποτε καλως σας βρηκα!

Εχω ενα θεμα εδω και χρονια και το χω παρατησει γιατι δεν βρηκα ακρη με μαστορες, αλλα η κατασταση εχει φτασει σε σημειο που ειναι δυσκολο στη χρηση και οσο θα καλοκαιριαζει θα χειροτερευει.

Λοιπον, το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο με ηδη εγκατεστημενο αεριο Autogas Italia. Στην αρχη ολα ηταν καλα. Μετα απο 4 μηνες απο την αγορα του(πριν μια 3ετια δηλαδη) ξεκινησε να κανει ρεταρισματα οταν ζεσταινοταν. Τι εννοω. Μεχρι 40-50% γκαζι ανεβαζε κανονικα. Αν πατουσες λιγο παραπανω καταλαβαινες οτι το αμαξι εκοβε δυναμη(παλι ανεβαζε στροφες ομως) και αν πατουσες πανω απο 70%, παρπαριζε και κρατουσε με τα χιλια ζορια στροφες.

Πλεον αμα μπω πολη, game over. το αμαξι πανω απο 30% γκαζι παρπαριζει ασχημα και αναγκαζομαι να γυρισω βενζινη σε καθε φαναρι για να ακολουθησω την κυκλοφορια.
Ρελαντι ομως κραταει κανονικα. Απλα μολις πατησεις γκαζι αρχιζουν τα θεματα

Ιστορικο: Εχω παει πανω απο 4 φορες στον εγκαταστατη του αεριου (διπλα στο ιπποκρατειο για οσους ξερουν απο θεσσαλονικη), μια αλλαξαμε φιλτρα κλπ, μια καναμε επαναπρογραμματισμο(δουλεψε για 2 βδομαδες, μετα παλι τα ιδια), μια ξανακανε προγραμματισμο(παλι δουλεψε για μια εβδομαδα, μετα παλι τα ιδια) και μια ουτε θυμαμαι τι εκανε. Την τελευταια φορα που πηγα μου ειπε αν στο ξανακανει ισως ειναι πνευμονας η εγκεφαλος, φερτο και θα τα βρουμε. Αυτο μου χτυπησε μηνιγγια(αυτο το θα τα βρουμε ή βλεπουμε δε μ'αρεσει καθολου), οποτε αποφασισα να μην ξανασχοληθω.

Τα κουλα θεματα:
Καθε φορα που κανω κατι στο αυτοκινητο, στρωνει για λιγο. Πχ. αλλαξα μπουζι, εστρωσε για 3 μερες, μετα στα ιδια. Αλλαξα ψυγειο και σωληνωσεις λογω θεματος, εστρωσε παλι για 3-4 μερες, μετα παλι στα ιδια.

Εξτρα προβληματα:
Δεν ξερω αν σχετιζονται αλλα μιας και ειναι του αεριου τα αναφερω.
1)Δε μου δειχνει σταθμη αεριου, παντα το δειχνει φουλ. Αυτο μου ειπε ο εγκαταστατης οτι οφειλεται κατι σε φλοτερ στη ρεζερβα και δεν εχει σχεση.
2) Δεν μπορω να βαλω μπρος σε λειτουργεια αναγκης. Αυτο που οταν ειναι κρυο ας πουμε το αμαξι και εχει θεμα με τη βενζινη, που μπορεις να το βαλεις με αεριο. Γυρναει αλλα δεν παιρνει μπρος. Αμα γυρισω βενζινη παιρνει κανονικα.

Με την βενζινη δεν εχω κανενα θεμα(αλλα καιει αντερα το μπαμπεσικο)

Καμια ιδεα?

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 15:24
από sakisbm
Φίλε πάνε μια βόλτα από τον γεραντίδη στα νεκροταφεία (ανατολικά) μήπως μπορέσετε να κάνετε κάτι. Δεν το έχω ξανακούσει αυτό το σύστημα.
Ο εγκαταστάτης σου δεν κέρδισε την εμπιστοσύνη μου όσες φορές και αν μίλησα μαζί του πριν από την εγκατάσταση του συστήματος μου.
Το αμάξι σου θέλει σωστή ρύθμιση στον δρόμο!

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 15:37
από drageloth
Ναι το ξερω και δυστυχως δεν ηταν επιλογη μου μιας και ειχε ηδη αεριο οταν το αγορασα.
Οσο για την εμπιστοσυνη, οντως οπως τα λες. Εκτος του οτι το προγραμμα το κανει μεσα στο συνεργειο, οσες φορες το εχω παει μου τα λεει μασημενα, που μου δινει την εντυπωση οτι δεν ξερει τι συμβαινει και ουτε εχει ιδεα τι μπορει να ειναι.
Το προβλημα ειναι οτι δεν βρισκω αλλο εγκαταστατη για το Autogas italia, αλλα θα ρωτησω σε αυτον που μου ειπες! Σε ευχαριστω!

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 21:45
από sakisbm
Αν δεν μπορέσεις να βρεις κάποιον καλό μάστορα να στο κάνει σωστά, γνώμη μου να αλλάξεις όλο το μπροστινό σύστημα με κάποιο επώνυμο και μπεκ τύπου βενζίνης. Εγώ έχω λοβάτο σε c4. Κανένα πρόβλημα μετά από περίπου 40000χλμ.

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 22:01
από dimitrisnd1
Συμφωνώ απολύτως με το τελευταίο ποστ. Βάλε κάτι επώνυμο σε γνώστη εγκαταστατη και θα βρεις την υγειά σου είναι δεδομένο για μένα. Ξεκάθαρα θέμα ρύθμισης αυτό που λες. Αυτή τη στιγμή δε χαίρεσαι το αμάξι σου ελπίζω να το έχεις καταλάβει..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος, 2018 22:43
από drageloth
Δεν το χαιρομαι δε λες τιποτα! Θα δοκιμασω την προταση του φιλου πιο πανω για συνεργειο και αν οχι αναγκαστικα θα την πληρωσουμε τη νυφη!

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος, 2018 01:37
από gkazakias
Το αμάξι δείχνει να έχει προβλήματα ρεύματος υψηλής τάσης(πολλαπλασιαστή ή μπουζοκαλωδια) , ή φοράει πολύ μεγαλα μπεκ υγραερίου.

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος, 2018 02:08
από meletis
drageloth έγραψε:Καλησπερα παιδια,

Πρωτο ποστ εδω, οποτε καλως σας βρηκα!

Εχω ενα θεμα εδω και χρονια και το χω παρατησει γιατι δεν βρηκα ακρη με μαστορες, αλλα η κατασταση εχει φτασει σε σημειο που ειναι δυσκολο στη χρηση και οσο θα καλοκαιριαζει θα χειροτερευει.

Λοιπον, το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο με ηδη εγκατεστημενο αεριο Autogas Italia. Στην αρχη ολα ηταν καλα. Μετα απο 4 μηνες απο την αγορα του(πριν μια 3ετια δηλαδη) ξεκινησε να κανει ρεταρισματα οταν ζεσταινοταν. Τι εννοω. Μεχρι 40-50% γκαζι ανεβαζε κανονικα. Αν πατουσες λιγο παραπανω καταλαβαινες οτι το αμαξι εκοβε δυναμη(παλι ανεβαζε στροφες ομως) και αν πατουσες πανω απο 70%, παρπαριζε και κρατουσε με τα χιλια ζορια στροφες.

Πλεον αμα μπω πολη, game over. το αμαξι πανω απο 30% γκαζι παρπαριζει ασχημα και αναγκαζομαι να γυρισω βενζινη σε καθε φαναρι για να ακολουθησω την κυκλοφορια.
Ρελαντι ομως κραταει κανονικα. Απλα μολις πατησεις γκαζι αρχιζουν τα θεματα

Ιστορικο: Εχω παει πανω απο 4 φορες στον εγκαταστατη του αεριου (διπλα στο ιπποκρατειο για οσους ξερουν απο θεσσαλονικη), μια αλλαξαμε φιλτρα κλπ, μια καναμε επαναπρογραμματισμο(δουλεψε για 2 βδομαδες, μετα παλι τα ιδια), μια ξανακανε προγραμματισμο(παλι δουλεψε για μια εβδομαδα, μετα παλι τα ιδια) και μια ουτε θυμαμαι τι εκανε. Την τελευταια φορα που πηγα μου ειπε αν στο ξανακανει ισως ειναι πνευμονας η εγκεφαλος, φερτο και θα τα βρουμε. Αυτο μου χτυπησε μηνιγγια(αυτο το θα τα βρουμε ή βλεπουμε δε μ'αρεσει καθολου), οποτε αποφασισα να μην ξανασχοληθω.

Τα κουλα θεματα:
Καθε φορα που κανω κατι στο αυτοκινητο, στρωνει για λιγο. Πχ. αλλαξα μπουζι, εστρωσε για 3 μερες, μετα στα ιδια. Αλλαξα ψυγειο και σωληνωσεις λογω θεματος, εστρωσε παλι για 3-4 μερες, μετα παλι στα ιδια.

Εξτρα προβληματα:
Δεν ξερω αν σχετιζονται αλλα μιας και ειναι του αεριου τα αναφερω.
1)Δε μου δειχνει σταθμη αεριου, παντα το δειχνει φουλ. Αυτο μου ειπε ο εγκαταστατης οτι οφειλεται κατι σε φλοτερ στη ρεζερβα και δεν εχει σχεση.
2) Δεν μπορω να βαλω μπρος σε λειτουργεια αναγκης. Αυτο που οταν ειναι κρυο ας πουμε το αμαξι και εχει θεμα με τη βενζινη, που μπορεις να το βαλεις με αεριο. Γυρναει αλλα δεν παιρνει μπρος. Αμα γυρισω βενζινη παιρνει κανονικα.

Με την βενζινη δεν εχω κανενα θεμα(αλλα καιει αντερα το μπαμπεσικο)

Καμια ιδεα?

Τι αμάξι είναι;
Το αμάξι το έχει βγάλει στο δρόμο για ρυθμιση, δηλαδή κάποιος να οδηγάει και αυτός να παρακολουθεί το χάρτη υγραερίου και όπου χρειάζεται να επέμβει για αλλαγές;
Δέν ξέρω εάν μπορεί να σε βοηθήσει ο Σούμπασης στη Φλωρινα.
Σύμφωνα με το link :http://www.soumpasis.gr/autogas-pricelist/57-autogas-aitalia
Εάν δέν βρείς άκρη ξήλωσε το και βάλε ενα επώνυμο κιτ μαζι με μπέκ τυπου βενζίνης.
Παιδευτηκα και εγω στις αρχές στο δικό μου (Λοβατο) και τελίκά ηταν θέμα ρυθμίσεων , βρήκα άλλο εγκαταστάτη.
Μην το αφήσεις γιατί πιο μεγάλο πρόβλημα θα προκαλέσεις στο τέλος.
Κάνε μια ρύθμιση στο δρόμο πρωτα και μετά βλέπεις και τους πολλ/στές.
Το Α&Ω για 100% σωστή λειτουργία είναι η ρύθμιση και τα ρεύματα του αυτοκινήτου.

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος, 2018 09:12
από dimitrisnd1
Το θέμα είναι ότι δε βρίσκει άνθρωπο να του ρυθμίσει το υπάρχον σύστημα σωστά. Και σίγουρα δείχνει είτε φουλ μπουκωμένο (πλούσιο μείγμα) είτε να έχει όπως λες θέμα με τα ρεύματα το οποίο όμως λόγω του ότι στη βενζίνη δουλεύει χαρτί, εγώ το αποκλείω.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρεταρισμα σε ζεστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος, 2018 21:38
από gkazakias
Μη το αποκλειεις καθολου. Πολλά θέματα ρεύματος φαίνονται μονο στο αεριο.
Επίσης μπορεί να μένει κανένα μπεκ βενζίνης ανοικτό και να κατουραει. Θέλει ψαξιμο.