LeoNaXe έγραψε:Εδώ και 2 εβδομάδες που κάνουμε δοκιμές δεν βρήκαμε τίποτα, πρώτη φωρά βλέπει κάτι τέτοιο. Εγώ επιμένω πως μπορεί να είναι απο το Αέριο αλλα λέει πως είναι σίγουρα απο το ρευμα.
Πήρα απο άλλο αμάξι μεταχειρισμένα πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλώδια και τα ίδια, καμία αλλαγή. Δοκίμασα και άλλα σετ μπουζοκαλώδια και πάλι τίποτα, οι διακοπες διακοπές.
Του το άφησα μια ημέρα και βρήκε στο ένα μπουζοκαλώδιο να χτυπάει ρευμα και λέει 99% απο αυτό είνια, σήμερα πήρα ένα σετ μπουζοκαλώδια και τα άλλαξα (δοκίμασα μόνο εκείνο πρώτα) αλλα μάταια, πάλι διακοπές.
Να θυμίσω πως το αμάξι το βράδυ δουλεύει ΑΨΩΓΑ όταν έχει δροσιά, μόλις περάσει η θερμοκρασία έξω τους 29 βαθμούς ξεκινάνε οι διακοπές. Αν έχετε εσείς να πετάξετε καμία ηδέα μπας και το βρούμε το πρόβλημα. Ενας πέταξε την ηδέα πως μπορεί να είναι απο τον αισθητήρα λ. Θα του το αφήσω την δευτέρα πάλη να δουμε τη θα κάνει.
Όταν εννοείς διακοπές είναι στην επιτάχυνση ή στο ρελαντί. H πίεση του πνεύμονα είναι σωστή.
Δείτε και το Map Fsu εάν έχει τέτοιο ή έχει της Bosch?
Επιπλέον για ξανά περάστε το λογισμικό στον εγκέφαλο του υγραερίου.
Και εγω παιδεύτηκα με το Lovato και μόλις πέρασα ξανά το λογισμικό έστρωσε το αμάξι.
Τι μπέκ έχεις είναι τύπου βενζίνης ή ηλεκτροβαλβίδες;