papoys έγραψε:Και εγώ του έριξα ένα καθαριστικό στη βενζίνη αλλά τίποτε.
Η πλάκα είναι ότι μία στις 10-15 παίρνει με μισή μιζιά.Μπορεί αμέσως μετά να σβήσω και να αργήσει να πάρει.Στο δρόμο δεν έχω προβλήματα.
Τέλος πάντων.Επειδή πέρασα αισίως τα 122.000 έχω προγραμματίσει να αλλάξω εγκέφαλο-καλωδιώσεις (πνεύμονα - μπεκ έχω βάλει καλά) και μετά βλέπω.
Επειδή την εγκατάσταση τότε την είχα κάνει με μισή καρδιά διότι δεν μπορούσα να το πουλήσω και έβαλα ένα φτηνιάρικο Ιταλοβουλγάρικο με 650 ευρώ που δεν ψεκάζει βενζίνη έχω κανονίσει να βάλω πιο σύγχρονο εγκέφαλο με ψεκασμό βενζίνης (σκέφτομαι για 10% βενζίνη) και βλέπουμε.
Εξάλλου το αμαξάκι το αξίζει.Σκυλί και έχει βγάλει με το παραπάνω τα λεφτά του δεν υπάρχει περίπτωση για αλλαγή οπότε θα του κάνω λίφτινγκ.
Μου φαινεται παλι εγω θα ασχοληθω με το Honda.papoys έγραψε:Μελέτη σίγουρα είναι στο πρόγραμμα.
Βέβαια εδώ και πολύ καιρό το έχω σκεφτεί το θέμα,χτύπα ξύλο βέβαια αλλά αν κάτσει κάποιο θέμα με βαλβίδες πιθανότατα θα πάω για επισκευή.
Η μηχανούλα άλλα προβλήματα δεν έχει ιμάντες αντλία νερού κ.λ.π. πρόσφατα άλλαξα,λάδια δεν καίει, λεφτά για αντικατάσταση δεν υπάρχουν οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος σε μία τέτοια περίπτωση.
papoys έγραψε:Εμένα δόξα τω Θεώ δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα μέχρι τώρα λαδάκια δεν καίει οπότε του αλλάζω εγκέφαλο και βλέπουμε.
Για την εκκίνηση που το κοιτάζαμε και με τον εγκαταστάτη όπως μου έλεγε πιθανόν φταίει ένας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης όπως μου είπε γιατί μόλις το βάλω μπροστά το πρωί μετά από 1-2-3 μιζιές μετά αν το σβήσω παίρνει αμέσως και με την πρώτη
Το ίδιο μου κάνει και στο δρόμο.Αν το σβήσω και γυρίσω μίζα παίρνει με την πρώτη.
Αν το αφήσω αραγμένο 10-15-20 λεπτά μετά αργεί και πάλι να πάρει.
Οπότε αρχικά θα δω πως λειτουργεί η πίεση βενζίνης το πρωί και βλέπουμε.
meletis έγραψε:Μου φαινεται παλι εγω θα ασχοληθω με το Honda.papoys έγραψε:Μελέτη σίγουρα είναι στο πρόγραμμα.
Βέβαια εδώ και πολύ καιρό το έχω σκεφτεί το θέμα,χτύπα ξύλο βέβαια αλλά αν κάτσει κάποιο θέμα με βαλβίδες πιθανότατα θα πάω για επισκευή.
Η μηχανούλα άλλα προβλήματα δεν έχει ιμάντες αντλία νερού κ.λ.π. πρόσφατα άλλαξα,λάδια δεν καίει, λεφτά για αντικατάσταση δεν υπάρχουν οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος σε μία τέτοια περίπτωση.
Θα τελειωσω με τα μαθηματα.
Εμενα το κυριο προβλημα ειναι μη ευρεση αισθητηρα λαμδα εμπρος.
Ο Σαρακακης γραμμενο σε εχει χρονια τωρα, σε εμποριου δεν βρισκεις.
Της Bosch που φοραει επανω , λενε οτι εχει καταργηθει.
Μαλλον θα παω σε Universal αισθητηρα με κοψε ραψε.
Απλως τη συνδεση πρεπει να την αναλαβει καποιος ηλεκτρονικος ή που γνωριζει .
Εφοσον μου εχει καψει το λαμδα δεν μπορει να δουλεψει σωστα.
Θα λυσω το θεμα με το λαμδα , θα γινει εκ νεου ρυθμιση στο υγραεριο και εαν συνεχιστουν τα προβληματα τοτε θα παω για αλλαγη.
Εαν τελικα αλλαξω συστημα θα προβω προηγουμενως σε μετρηση συμπιεσης, γιατι τα εχει χιλιομετρα του το μοτερ.
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
theeo έγραψε:παππου δοκιμασε το εξης : γυρνα το διακοπτη χωρις να πατησεις μιζα, αστο 3 δευτερολεπτα κλεισε το διακοπτη, καντο 3 φορες και μετα πατα μιζα
papoys έγραψε:theeo έγραψε:παππου δοκιμασε το εξης : γυρνα το διακοπτη χωρις να πατησεις μιζα, αστο 3 δευτερολεπτα κλεισε το διακοπτη, καντο 3 φορες και μετα πατα μιζα
Το έκανα και αυτό αλλά το ίδιο.Προσωπική μου άποψη ότι κάτι γίνεται με το κύκλωμα βενζίνης ενδεχομένως για κάποιο λόγο πέφτει η πίεση όταν μείνει για αρκετή ώρα σβηστό.
Αυτό το λέω γιατί αν πάρει μπροστά και μετά το σβήσω παίρνει μπροστά με μισή στην κυριολεξία μιζιά όσες φορές και αν το δοκιμάσω.Άρα συμπεραίνω ότι υπάρχει πρόβλημα άμεσης τροφοδοσίας με καύσιμο το πρωί ή όταν γενικά μείνει ακίνητο για ώρα.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 66 επισκέπτες
|
|