Σελίδα 1 από 2

Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Απρ, 2018 17:21
από kostasfou
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,διαβάζω χρόνια το φόρουμ και έφτασε η ώρα για τα φώτα σας...
Μετά 200.000χλμ με Carina e brc sequential 32,άλλαξα αμάξι και πήρα ένα Laguna 2 1.8
Το αμάξι είχε 132.000χλμ και μετά την αγορά παρατήρησα μεγάλη κατανάλωση, σε ταξίδι 11-12 l/100,μια ανάλυση καυσαερίων επιβεβαίωσε το πρόβλημα το οποίο λύθηκε με αντικαταστάση του πρωτου λ.Η κατανάλωση έπεσε σε ταξίδι με 120χλμ/ωρα σε 8.2l.
Όπως είχα προσχεδιασμένο πήρα για εγκατάσταση αερίου, επέλεξα το zavoli bora με panjet μπεκ τύπου Hana αν δεν κάνω λάθος, με το καλημέρα πριν την εγκατάσταση μου λένε έχεις κολλημένο τον 2ο λ και ο πρώτος είναι πολύ πλούσιος, τους λέω ότι έχω αντικαταστήσει τον πρώτο και πλέον τα καυσαέρια μου είναι σχεδόν τέλεια.
Μου λέει οκ θα το δούμε μήπως είναι λίγο κρύο και στρώσει,πάω την άλλη μέρα τους λέω όλα οκ? όλα καλά αλλά έχει νεκρο τον δεύτερο λ,καλό θα ήταν να τον αλλαξεις.
Περνώ τΟ αμάξι κάνω ένα ταξίδι 400χλμ και στην αντλία βλέπω 11.5 λίτρα αέριο ενώ το τριπ μου έδινε 8
Τους περνώ τηλέφωνο μου λένε πάνε στον μηχανικό σου, πάω στον μηχανικό που είναι και κουμπάρος μου, μου λέει δουλεύει κανονικά και τα καυσαέρια είναι τέλεια.Πάω στον εγκαταστατη και μου ξανακάνει χάρτες από την αρχή λέγοντας μου ότι συνεχίζει να μην βλέπει τον δεύτερο λ.
Ερωτήσεις....
Καταρχήν τι χρειάζεται τον δεύτερο λ,Ο οποίος υπάρχει για να ελέγχει μόνο τον καταλυτη?
Είναι δυνατόν να έχω τέλεια καυσαέρια και να είναι πλούσιο?
Πλεον κοντεύω τα 3000χλμ από την εγκατάσταση, μετά τον επαναπρογραμνατισμο η διαφορά του τρίο με την αντλία έχει πέσει στο 1.5 λίτρο,πλέον σε ταξίδι καίει 9.5 l lpg /100 το οποίο πάλι μου φαίνεται πολύ.
Τσεκαροντας τα fuel trims και τους λ με το torque το μόνο αξιοπερίεργο που είδα είναι ο δεύτερος λ με βενζίνη δείχνει 0.5 με 0.8 volt ενώ με αέριο δύσκολα πάει πάνω από 0.3.
Επίσης βλέποντας τα short fuel trims βλέπω συνήθως αρκετά πιο φτωχό μίγμα με αέριο αποτι με βενζίνη,παρόλα αυτά είναι αρκετά πάνω σε κατανάλωση

Συγνώμη αν σας κούρασα,όλες οι γνώμες δεκτες

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Απρ, 2018 17:26
από labros
Από ότι κατάλαβα έχεις 8,2 με βενζίνη και 9,5 με υγραέριο. Δε μου ακούγεται παράλογο.

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Απρ, 2018 17:49
από kostasfou
ναι οκ μια μικρή αύξηση είναι αποδεκτή αν και πολυδιαφημιζαν ίδια κατανάλωση με τα μπεκ panjet,το πρόβλημα μου είναι άλλο, παρέλειψα να σας πω ότι την δεύτερη φορά που μου κάναν χάρτες επειδή δεν βλέπαν τον δεύτερο λ και ο πρώτος ήταν πλούσιος,κανανε εμπειρικά την ρύθμιση από ότι μου είπαν.
Αυτό το εμπειρικά είναι που με φοβίζει,βλεπωντας και τα fuel trims στο αέριο φτωχά, φοβάμαι μην τα πάρω στην αμασχαλη

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Απρ, 2018 19:15
από dimitrisnd1
Όντως είναι λογικά νούμερα για το αμάξι αυτό. Παρόλα αυτά, όταν λες τα καυσαέρια ήταν τέλεια, εννοείς προφανώς πως η παράμετρος λ ήταν σχεδόν 1 σωστά; με αέριο η σε βενζίνη; και στα δύο θα έπρεπε να δείχνει 1.
Επίσης τα τριμς πόσο ήταν δεν μας είπες. Το ότι δεν τον βλέπουν ίσως είναι θέμα εγκεφάλου υγραερίου, αφού εσύ στο torque τον βλέπεις τον Λ. Πάντως η διαφοροποίηση στα βολτ είναι όντως αξιοσημείωτη μεταξύ χρήσης βενζίνης και υγραερίου.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Απρ, 2018 21:22
από kostasfou
Τα καυσαέρια είναι πολύ καλά όχι μόνο ως προς λ γενικά υδρογονοθρακες 40 και co2 αμελητέο ρελαντί και στις 2500 ακόμα πιο κάτω, όλα αυτά σε βενζίνη....με αέριο δεν έχω μετρήσει γιατί μου είπαν ότι δεν έχει νόημα γιατί δεν μπορεί να μετρήσει σωστά.
στα τριμς το προβλημα είναι μπορώ να δω μόνο τα short το long φαίνεται κολλημένο,μετα από ψάξιμο σε φόρουμ ρενο έμαθα ότι έτσι είναι και μόνο μέσω γνήσιου διαγνωστικού,clip συγκεκριμένα,μπορειε να δεις το long term. Τα short στο ρελαντί είναι ίδια πάνω κάτω και παίζουν +-10,εν κίνηση με βενζίνη βλέπω απο 0 έως -20,με αέριο από -5 έως +10.ολα αυτά σε close loop φυσικά με όσο γίνεται ίδιες συνθήκες και σταθερό πόδι σε ευθεία
Αυτό που την δίνει στα νευρα είναι ο δεύτερος λ που μένει καρφωμένος στα 0.2volt με αέριο...

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Απρ, 2018 18:17
από kostasfou
καλησπέρα,ο φόβος μου για φτωχό μίγμα επιβεβαιωνεται,τελικα μια χαρά δουλεύει το long fuel trim στο torque, απλά ήταν κολλημένο στο +25.
Έκανα κάποια 50 χλμ με βενζίνη,σε κάποια φάση έπεσε στο +15 αλλά σύντομα ξαναπήρε την ανηφόρα
Έκανα ένα τεστ έβγαλα ένα σωληνάκι υποπιεσγς να δω πως συμπεριφέρεται,οι λ τερμάτισαν στα 0.9 και τα short πήγαν τέρμα θετικά,αρα οι λ ανταποκρινονται....
Καμία ιδέα?

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Απρ, 2018 18:58
από tedd
Τι ιδεα?? Μηπως να πας σε αλλο συνεργειο που να ξερουν να ρυθμιζουν σωστα υγραεριο και καθοδον?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Απρ, 2018 23:52
από kostasfou
το έχουν ρυθμίσει 2 φορές στο δρόμο στην αρχη και την δευτέρα πάω για τρίτη φορά καθώς έφτασα τα 3.000χλμ
Ο εγκατάστατης είναι το γνωστό όνομα που περνάει τα zavoli,μέχρις στιγμής δεν βγάζω πολύ άκρη είναι η αλήθεια,απο την αρχή σκάλωσαν με τον δεύτερο λ που τάχα ήταν κολλημένος.Προς το παρών κάνω υπομονή και το ψάχνω ταυτόχρονα μόνος μου λίγο λίγο μπας και βγάλω άκρη μια ώρα αρχύτερα

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Απρ, 2018 19:05
από meletis
Επειδη και εγω παιδευτηκα στις αρχες.
Το υγραεριο εαν εισαι ψειρας θελει ρυθμιση με αναλυτη καυσαεριων και στο δρομο.
Αυξηση στη καταναλωση θα εχεις ~15% απο οτι με βενζινη.
Βρες καποιον αλλο που να ασχολειται, μην το αφηνεις ετσι, εαν δεν βγαλεις ακρη.




Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Laguna II υψηλή κατανάλωση λόγο λ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Απρ, 2018 19:07
από meletis
Οταν εννοεις το ρυθμισαν ποσα χιλιομετρα εκαναν και ειχαν πληρη φορτιο A/C , και φωτα.
Εγω εκανα ~ 250 χλμ για να το ρυθμισω , αλλα και παλι δεν μπορει να ανταπεξελθει το Lovato.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk