Σελίδα 1 από 1

Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Φεβ, 2018 00:18
από DIMITRIS1954
Είμαι κάτοχος Mercedes e200 compressor του 2001.Εχω τοποθετήσει σύστημα LPG από το 2011.Το σύστημα είναι EMER.Τους πέντε έξι πρώτους μήνες όλα δούλευαν άψογα. Μετά άρχισε ένα και μοναδικό πρόβλημα το οποίο το έχω μέχρι σήμερα δηλ. επτά χρόνια. Το αμάξι ρετάρει στο ρελαντί πότε λιγότερο πότε αρκετά έντονα ποτέ όμως ο κινητήρας δεν μου έσβησε.Το πρόβλημα αυτό το κάνει μόνο στο LPG. Πήγα πολλές φορές στον εγκαταστάτη χωρίς αποτέλεσμα. Τη μια μου έλεγε να αλλάξω θερμοστάτη και το έκανα την άλλη μου άλλαξε τον διακόπτη που είναι κάτω από το πετάλ του φρένου (αν είναι δυνατόν) χωρίς αποτέλεσμα.Συνήθησα να ζώ με αυτό το πρόβλημα.Σήμερα αγόρασα απο την mercedes μπουζί γιατί ηταν η ώρα τους να αλαχθούν. Μου έδωσαν μπουζί για 100.000 χιλ.πλατίνας-ιριδίου NKG.Το πρόβλημα απο ανεκτό έγινε πολύ χειρότερο στό ρελαντί πάντα. Αλλάζω ξανά και βάζω τα παλια μπουζί δυστυχώς πρίν τα βάλω δεν κοίταξα τον τύπο τους, πάντως σίγουρα δεν ήταν αυτός ο τύπος γιατί πάντα έβαζα και μου έλεγαν για 30.000 αλλαγή.Το πρόβλημα επανήλθε στην ανεκτή κατάσταση που είχα πρίν.Το συμπέρασμα που έβγαλα απο αυτό το γεγονός είναι ότι ο τύπος των μπουζί επιρεάζει η και δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.Aν κάποιος έχει η είχε παρόμοιο πρόβλημα με ρετάρισμα στο ρελαντι να βοηθήσει μήπως βρούμε κάποια λύση.

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Φεβ, 2018 01:06
από meletis
Στο ρελαντι το εχει ρυθμισει να δουλευει με υγραεριο ή γυρναει σε βενζινη;
Βρειτε το κωδικο των μπουζι που δινει η Mercedes και βαλτε τα αντιστοιχα για υγραεριο.
Στην βενζινη δουλευει μια χαρα;


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Φεβ, 2018 22:25
από DIMITRIS1954
Στο ρελαντί δουλεύει κανονικά με βενζίνη χωρίς κανένα πρόβλημα.Μου λέτε να παρω αν κατάλαβα καλά μπουζί mercrdes για υγραέριο.Θα το δοκιμάσω. Στην βενζίνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Το μόνο πρόβλημα είναι στο ρελαντί με υγραέριο στην πορεία πάει κανονικά και με υγραέριο.

Ευχαριστώ για το σχόλιο.

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Φεβ, 2018 02:24
από meletis
Αδειούχος εγκαταστατης δέν είμαι , απλώς ταλαιπωρήθηκα και εγώ στις αρχές στο δικό μου όχημα 1 Honda Accord. Για όλα έφταιγε η λίγη γνώση του εγκαταστάτη στο θέμα του προγραμματισμού του συστήματος. Εγω έχω Lovato
Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά.
Όταν δουλεύει με υγραέριο και το αφήνετε στο ρελαντί , εξακολουθεί να δουλεύει υγραέριο ή γυρίζει σε βενζίνη μόνο στο ρελαντί.
O εγκαταστατης τι αιτιολογία έχει δώσει για το πρόβλημα τόσα χρόνια;

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Φεβ, 2018 03:11
από meletis
Πιστεύω είναι θέμα ρύθμισης του συστήματος. Συντήρηση στο σύστημα έχετε κάνει αλλαγές φίλτρων;
Σε ποια περιοχή είστε, βρείτε κάποιον που ασχολείται με το συγκεκριμένο σύστημα.
Εάν είστε στην Αθήνα, 2 είναι οι συνεργάτες απο οτι είδα στην επίσημη σελίδα, κάντε τους 1 τηλέφωνο
epishmoi synergates.JPG
epishmoi synergates.JPG (29.84 KiB) 4901 προβολές

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Φεβ, 2018 03:23
από DIMITRIS1954
Όταν δουλεύει στο ρελαντί δεν γυρίζει στην βενζίνη από μόνο του ποτέ. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα να γυρίζει από μόνο του από το ένα καύσιμο στο άλλο. Δουλεύει κανονικά στο υγραέριο και μόλις με πιάνει φανάρι και δουλεύει στο ρελαντί εμφανίζεται το πρόβλημα. Ενώ όταν το γυρίσω στην βενζίνη δεν το κάνει.Συντήρηση έχω κάνει στον εγκαταστάτη ο οποίος το βρίσκει στο πρόγραμμά του οκ.Μπορεί και να μην ξέρει να το ρυθμίσει.Θα πάω σε αλλον όπως Τσοπελογιάννη ο οποίος μου τοποθέτησε σε άλλο μου αυτοκίνητο ένα Renault megane το σύστημα stag και είναι όλλα οκ.

Re: Ρετάρισμα στο ρελαντί σε mercedes E200 kompressor

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Φεβ, 2018 22:16
από tedd
Το διπτυχο για μια επιτυχη εγκατασταση ειναι καλος εγκαταστατης και καλο συστημα. Αν δεν τηρηθουν οι δυο κανονες και ειδικοτερα ο πρώτος το αποτελεσμα ειναι να έχεις προβλήματα και οποιο οικονομικο οφελος ειχες απο την χαμηλοτερη τιμη εξανεμίζεται και μην πω καλυτερα οτι ξοδεύεις και ακομη περισσοτερα και χωρις να υπολογιζεται η ψυχική ταλαπωρια. Οπότε το να πηγαινεις στον αρχικο εγκαταστατη και να πειραματιζεται με κοστος δικο σου δεν οφελει. Βρες καπιους καλους εγκαταστατες και μιλα αν μπορουν να αναλαβουν την περιπτωση σου. Μην κολλατε στην αποσταση, καντε ακομη και μία ωρα να πάτε και ξοδεψτε και 5€ σε καυσιμα, πιο οικονομικα θα σας βγει καθως θα γλιτωσετε τις συχνες και ανουσιες επισκεψεις και τους πειραματισμους.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk