Σελίδα 3 από 6

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 11:37
από Petrosk
Φίλε μου Meletis, είναι ρυθμισμένο πάνω από τις 4300 στροφές να ψεκάζει βενζίνη! Επειδή βγαίνω εθνική όσο κάθε μέρα! Το θέμα είναι ότι ρεταρει ΚΑΙ στη βενζίνη! Η συμπίεση μου είπαν είναι πολύ καλή και στους 4 κυλίνδρους! Στο check που έκαναν και οι δυο μηχανικοί έβγαλε σφάλμα στον 4 κύλινδρο! Τι σήμαινει ότι έχει το αμάξι καπελωτες βαλβίδες και τι σημαίνει ότι έχουν μεγάλο διάκενο; Δεν αλλοιώνεται εύκολα το διάκενο λόγω της μεγάλης απόστασης;

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Μαρ, 2020 23:55
από labros
Petrosk έγραψε:Φίλε μου Gkazakias, έχεις δίκιο αλλά θα έπρεπε να με ενημερώνουν για τις υποχρεώσεις που έχω απέναντι στο αμάξι μου! Όχι δεν το έκανε κανένας από τους 2! Και οι δυο μου είπαν ότι από την στιγμη που θα ανοίξουν καπάκι.... ξεκιναμε με 900€! Είναι τόσο εύκολο να το μετρήσουν; 10 λεπτα μόνο; Γιατί που να πάρει δεν το έκαναν να ξέρουμε τι μας γίνεται; Μπορώ να το κάνω και μόνος μου; Σημειωτέον το αμάξι ρεταρει και στην βενζίνη και στο υγραέριο! Φίλε μου, ξερεις κανέναν μηχανικό να το παω να το κάνει;


Το να μετρήσεις τα διάκενα είναι εύκολο για έναν μηχανικό. Ανοίγει το ψευτοκάπακο και μετράει. Αν η μέτρηση δεν είναι καλή και χρειάζεται ρύθμιση είναι κάτι πιο δύσκολο αλλά όχι 900 ευρώ. Αν δεν παίρνουν άλλη ρύθμιση και χρειάζονται επισκευή τότε μιλάμε για άνοιγμα κινητήρα και 900 συν ευρώ ανάλογα και με το αμάξι.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ, 2020 00:42
από Petrosk
Labro, όταν λες ότι στην περίπτωση που δεν παίρνουν άλλη ρύθμιση τότε πρέπει να ανοίξουμε καπάκι, εννοείς ότι μπορεί να έχουν χαλάσει οι έδρες; Για να αλλάξουμε τις βαλβίδες πάλι πρέπει να ανοίξουμε καπάκι; Μόνο αν έχουν χαλάσει οι έδρες πάει για ρεκτιφιέ το αμάξι; Υπάρχει περίπτωση να έχουν καεί κάποιες βαλβίδες και γιαυτο βγάζει σφάλμα στον 4ο κύλινδρο; Επισκευάζεις βαλβίδες η τις αλλάζεις; Παίρνουν επισκευή;

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ, 2020 14:21
από labros
Petrosk έγραψε:Labro, όταν λες ότι στην περίπτωση που δεν παίρνουν άλλη ρύθμιση τότε πρέπει να ανοίξουμε καπάκι, εννοείς ότι μπορεί να έχουν χαλάσει οι έδρες; Για να αλλάξουμε τις βαλβίδες πάλι πρέπει να ανοίξουμε καπάκι; Μόνο αν έχουν χαλάσει οι έδρες πάει για ρεκτιφιέ το αμάξι; Υπάρχει περίπτωση να έχουν καεί κάποιες βαλβίδες και γιαυτο βγάζει σφάλμα στον 4ο κύλινδρο; Επισκευάζεις βαλβίδες η τις αλλάζεις; Παίρνουν επισκευή;


Σε μηχανικές βαλβίδες ανά κάποια χλμ που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής ή και πιο συχνά αν έχουμε υγραέριο γίνεται ρύθμιση για να πάει το διάκενο στα όρια που ορίζονται. Αυτή η διαδικασία δε γίνεται άπειρες φορές. Κάποια στιγμή δεν παίρνει άλλο ρύθμιση και χρειάζονται επισκευή. Η επισκευή μπορεί να είναι τρίψιμο στο ρεκτιφιέ ή και αντικατάσταση εξαρτημάτων. Ότι βρει κάποιος αφού τις ανοίξει. Ότι και να είναι δεν το βλέπει ο μηχανικός με το μάτι αλλά το ρεκτιφιέ μετρώντας.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ, 2020 22:35
από sso
Φίλε @petrosk αν δεν κάνω λάθος οι βαλβλιδες του mazda 6 είναι με καπελότα.
Αν όντως είναι με καπελότα ρίξε μια ματιά στο βίντεο για να πάρεις μια γεύση.....
https://youtu.be/5xNDjptNrbg
Ο έλεγχος των βαλβίδων δεν είναι σπουδαία δουλεια. Με περίπου 30-40€ μπορείς να την κάνεις. Από εκεί και μετά αν βρεθούν εκτός ορίων η πιο εύκολη και πιο οικονομική περίπτωση είναι να υπάρχουν καπελότα μικρότερου μεγέθους και να αλλάξεις όσα θέλουν αλλαγή.
Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα άλλα κατάλληλα νούμερα μια άλλη λύση είναι να "φαγωθούν" όσο χρειάζεται τα υπάρχοντα καπελότα (θα το δεις και αυτό στο βίντεο πώς γίνεται).
Αν δεν μπορεί να εφαρμοσθεί καμία από αυτές τις οικονομικές λύσεις τότε πας σε άλλα πολύ ψηλά κόστη.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2020 02:33
από Petrosk
Καλησπέρα σε ολους! Λοιπόν πήγα και σε τρίτο συνεργείο! Λοιπόν θα συγκεντρώσω όλες τις πληροφορίες εδώ και από τους 3 μάστορες και πείτε μου γνώμες σας παρακαλώ!
Νούμερο 1: Πήγα στον μάστορα τον πρώτο! Αυτός είναι μάστορας που τον ξέρω χρόνια αλλά δεν θα κόψω και το κεφάλι μου για τις γνώσεις του για δύσκολες περιπτωσεις αλλά και ούτε και είμαι σίγουρος ότι δεν με εκμεταλλεύεται! Από την αρχή μου είπε ότι η ζημιά είναι από μέσα (βαλβιδες, εδρες, πιστόνια κλπ) και ότι πρέπει να λυθεί το καπάκι και να κάνει ρεκτιφιέ και ότι θέλει πρόκειψει! Αν δεν το δει από μέσα δεν μπορεί να ξέρει! Ξεκιναμε από τα 900€ και ανεβαίνουμε! Μου άλλαξε και μπουζί και μου πήρε και 80€ για εκτίμηση και εργασία χωρίς απόδειξη! Μου είπε ότι αργά η γρήγορα η ζημιά θα γινόταν λόγω του υγραερίου! Με συμβούλεψε να το αφήσω το αμάξι χωρισ να το φτιάξω μέχρι να με αφήσει στο δρόμο!
Νούμερο 2: Το πήγα σε έναν άλλον... αυτός το είδε και μου ζήτησε να καθαρίσω Μπέκ επειδή το τέταρτο μπουζί ήταν κατάμαυρο! Του λέω ότι άλλαξα μπουζί πριν από 2 μέρες! Μου απάντησε ότι πρέπει να τα αλλάξω οπως και να έχει! Μου τα άλλαξε λοιπόν και μου πήρε 60€ με απόδειξη! Μου ζήτησε 150€ για καθαρισμό Μπέκ βενζίνης! 210€ σύνολο! Μου είπε ότι η ζημιά είναι από μέσα στις εδρες και στις βαλβιδες και ότι ανοίγοντας το ψευτοκαπακο είδε ότι τα διάκενα των βαλβίδων είναι εντάξει σε σωστές αποστάσεις και ότι ρυθμίζοντας τες δεν θα πετύχουμε τίποτα! Μου είπε ότι η ζημιά ( αλλαγή βαλβιδες, έδρες, ρεκτιφιέ κλπ) ξεκιναμε από τα 1000€ και ανεβαίνουμε!
Νούμερο 3: Πήγα σήμερα σε τρίτο μάστορα! Το είδε και μου είπε ότι η συμπίεση και στους 4 κυλίνδρους είναι 200!!!! Μου είπε ότι χαζορεταρει και ότι δεν το θεωρεί απαραίτητο να μπω στην διαδικασία να το ανοίξουμε να το φτιάξουμε! Μου είπε ότι ίσως μια βαλβίδα να μην κλείνει καλά και γιαυτο χαζορεταρει στο ρελαντί! Μου είπε ότι αν το ανοίξουμε θα πρέπει να το φτιάξουμε όπως και να έχει και η ζημιά ξεκινάει από τα 500€ και ανεβαίνει! Μου είπε ότι μπορεί και να με βγάλει και χρόνο αν είμαι τυχερός και αν τα παίξει εντελώς τότε και μόνο να μπούμε στη διαδικασία να το ανοίξουμε! Επισης επεσήμανε ότι ενώ έχω αλλάξει 2 φορές μπουζί μέσα σε μια εβδομάδα (κακώς) το τέταρτο μπουζί είναι πάλι κατάμαυρο! Η βλάβη που δείχνει στο μηχάνημα είναι σφάλμα 4ου κυλίνδρου, πλούσιο μείγμα καυσίμου!
Και ότι 3 μου είπαν ότι δεν μπορούν να ρυθμίσουν τα καπέλωτα στις βαλβίδες αν δεν λύσουν την μηχανή, εκκεντροφόρο κλπ!
Σημειωτέον ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mazda που μίλησα τηλεφωνικώς μου είπαν ότι πρέπει κάθε 80.000 χιλιόμετρα με υγραέριο θα πρέπει να ρυθμίζω βαλβίδες απαραιτήτως και ότι το κόστος είναι 500€! Και αυτοί μου είπαν ότι για ρεκτιφιέ κλπ στη μηχανή θα μιλάμε για 1000€ και πάνω!
Δεν ξέρω τι συμπέρασμα να βγάλω! Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι το αμάξι έχει 200.000 χιλιόμετρα συνολικά με 128.000 με υγραέριο και δεν θέλω να το απόχωριστω τόσο νωρίς! Ρεταρει στο ρελαντί και δεν κόβει πουθενά όταν το τρέξω! Επισης μου φαίνονται πολλά τα 500€ κάθε 80.000 χιλιόμετρα για ρύθμιση βαλβίδες! Επισης θεωρώ τραγικό να αλλάξω 2 φορές μπουζί, να καθαρίζω Μπέκ και πάλι το τέταρτο μπουζί να είναι κατάμαυρο! Σας παρακαλώ τα φώτα σας!!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2020 03:40
από hlias
Βαλτε το μπεκ βενζινης του 4ου κυλινδρου σε καποιον αλλο κυλινδρο για να δειτε αν μεταφερθει το προβλημα στον αλλο κυλινδρο, με σωστη συμπιεση και σωστα διακενα βαλβιδων δεν θα ανοιγα καπακι αν δεν ειχα αποκλεισει πρωτα ολα τα υπολοιπα.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2020 04:13
από Petrosk
Λέτε δηλαδή ότι μπορεί να φταίει συγκεκριμένα το 4ο Μπέκ της βενζίνης; Να βάλω πχ στο τέταρτο το τρίτο η το δεύτερο; Τα Μπέκ της βενζίνης ποσό εύκολα αλλάζουν θέση; Δεν τα έχω αλλάξει ποτε και ούτε τα καθάρισα ποτε! Τώρα μόνο έγινε αυτό! Το αμάξι ρεταρε πολύ περισσότερο! Μόλις καθάρισα τα Μπέκ έφτιαξε πολύ αλλά όχι τελείως! Σημειωτέον ότι το ρεταρισμα το κάνει και στη βενζίνη και στο υγραέριο!

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2020 12:34
από theeo
καλημέρα και από εμένα, έχω αυτοκίνητα με υγραέριο από το 2007, έχω επισκευάσει καπάκια σε διαφορετικά αυτοκίνητα μεχρι τώρα από τη ζημιά που κάνει το υγραέριο, είμαι απόφοιτος πολυτεχνείου μηχανολογία- Η/Υ κάνω τις ρυθμίσεις και τα σερβις μόνος μου. Σου προτείνω να κάνεις αυτό που λέει ο hlias πρώτα από όλα. Η καμένη βαλβίδα ακούγεται, κάνει ένα χαρακτηριστικό ήχο, κατι σαν τσιφ τσιφ τσιφ στο ρελαντί από τη μεριά του κυλίνδρου που είναι, το αυτί που ξέρει τι θέλει να ακούσει το ακούει. Το ρετάρισμα το καταλαβαίνεις μόνο χαμηλά, στις ψηλές στροφές η βαλβίδα σφραγίζει και όλα είναι εντάξει. Καμμένη βαλβίδα 'δικαιολογεί' μαυρισμένο μπουζι. 120.000 χιλιόμετρα σε 'γιαπωνέζο' με υγραέριο ακόμα δεν τα κατάφερα. Ούτε 100.000 αλλά το κέρδος από τη διαφορά τιμής δεν με 'ενόχλησε'. Δεν θα μείνεις στο δρόμο το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται γιαπολύ ακόμα. Ψάξε μάστορα που θα σου κάνει καλή επισκευή. Το καπάκι της μηχανής θα πρέπει ναφτιαχτεί από συνεργείο που κάνει μόνο αυτό, 'καπακάς'. Μην εμπιστεύεσαι τα μαστόρια εκτός κι αν είσαστε αδερφια, για το πορτοφόλι τους δουλεύουν μόνο.

Re: Καμένες βαλβίδες από υγραέριο mazda 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μαρ, 2020 13:43
από Petrosk
Φίλε μου, δεν ακούγεται τίποτα τέτοιο όπως το περιγράφεις! Δεν μου είπε κανεις τίποτα για κανένα θόρυβο! Ναι έχω κανει 128.000 με υγραέριο! Ο καπακας όπως τον λες κάνει μόνο καπάκια; Δεν πρέπει ο μηχανικός να το λύσει πρώτα και να του το πάει, να το μετρήσει κλπ; Δεν ξέρω κανέναν καπακα! Το πηγαίνω σε συνεργεία, αυτοί θα το λύσουν και θα το δώσουν σε καπακα! Και πάλι όμως, όταν το ανοίξεις θα φτιάξεις τα πάντα, θα αλλάξεις βαλβίδες, θα φτιάξεις καπάκι, κανένα πιστόνι, έδρες κλπ.... ότι βρεις! Δεν θα φτιάξεις μόνο την καμμενη.... αν υπάρχει φυσικά! Ξερεις τι γίνεται... με ενοχλεί να πηγαίνω και να τους λέω τι να κάνουν.... άσε που μου την λένε κι όλας ότι..... και καλά τους υποδεικνύω την δουλειά τους η ότι κάπου ρώτησα αλλου και παω να τους πω τι να κάνουν! Είναι δυνατόν να μην σκέφτηκε κανεις να κάνει δοκιμή να αλλάξει το 4ο Μπέκ με το 3ο για να δει μήπως ακόμα και αν το καθαρίσαμε μπορεί να μην ψεκάζει καλά;;;; Γιατι πρέπει να είμαι «μηχανικός« για να τους συμβουλεύω;