από MeddlingMageGR » Δευτ 10 Ιουν, 2013 22:32
Το ίδιο πρόβλημα ακριβώς έχω και εγώ. Η δική μου ιδιαιτερότητα όμως, είναι ότι επειδή έχω μετακομίσει πολύ κοντά στη δουλειά και πάω με τα πόδια, κάνω το μήνα 400 χλμ με το ζόρι. Άρα η βενζίνη μένει μέσα στο ντεπόζιτο για μήνες ολόκληρους (αφού δεν βάζω μπροστά τη μηχανή για να την τραβήξει για λίγα δευτερόλεπτα) με αποτέλεσμα να εξατμίζεται και να μυρίζει νέφτι. Επειδή το πρόβλημα από την αρχή του χρόνου ήταν πολύ φανερό και πολύ επιθετικό (έπαιρνε με την 3η 4η φορά και όταν έπρεπε έτρεμε όλο το αυτοκίνητο μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο) αποφάσισα να το πάω με βενζίνη μέχρι να την κάψει όλη, και μετά να του βάλω 50 ευρώ μαζί με ένα ενισχυτικό για την αποθήκευση βενζίνης.
Είμαι σίγουρος ότι η πολυκαιρισμένη βενζίνη παίζει τον πιο καταλυτικό ρόλο στο πρόβλημα, διότι μόλις έβαλα 50 ευρώ φρέσκια βενζίνη το αυτοκίνητο ξεκινάει καλύτερα, αλλά όχι τέλεια (ποτέ δεν ξεκινούσε τέλεια άλλωστε, ακόμα και όταν έκανα 2000 χλμ το μήνα), συν του ότι μέχρι να γεμίσω, και πηγαίνοντας με βενζίνη, το αμάξι δεν τράβαγε. Είχα πρόβλημα ακόμα και στα φανάρια. Άρα όντως η βενζίνη είχε θεματάκια.
Τώρα περιμένω να δω αν όντως το ενισχυτικό που έχω ρίξει θα κάνει δουλειά, αλλά θα πρέπει να περάσουν κάποιοι μήνες.
Δεν έχω πειστεί ότι είναι πρόβλημα του κιτ υγραερίου, γιατί τα ίδια μου κάνει και όταν το γυρίζω σε βενζίνη πριν το σβήσω, και πάω να βάλω μπρος 2 μέρες μετά. Άρα; ...
From Galaxy Note 2 with Swype "talk and type"