DaKancho έγραψε:Η διαρροή προέρχεται από το εσωτερικό του μπεκ και όχι από τη στεγανοποίηση του περιβλήματος με το σημείο τοποθέτησης.
Όπως έγραψα και παραπάνω, έχει φασαρία το πράγμα, όλα αυτά εφόσον δεν στέλνουμε πίεση στα μπεκ ανώτερη αυτής που μπορούν να διαχειριστούν (δηλαδή δεν έβαλαν πολύ χέρι στην αντλία, ώστε να ρυθμίσουν το σύστημα, όταν το ένα νούμερο μπεκ ήταν μικρό και το επόμενο έπεφτε μεγάλο, άρα έβαλαν το μικρό και ανέβασαν την πίεση).
fotisly έγραψε: οταν λες απο το εσωτερικο του μπεκ??απ οτι ειδα το μπεκ,αν ενοουμε το ιδιο πραγμα,βγαινει αρκετα ευκολα και σε αυτο πανω εχει τα λαστιχακια.
και εχει μεσα το ζιγκλερ που αλλαζει επισης ευκολα με αλλο νουμερο σε περιπτωση που δεν ψεκαζει αρκετη ποσοτητα ή το αντιθετο.
fotisly έγραψε:εμενα παντως δεν παιρνει ακομη ευκολα μπρος και επισης παρατηρησα καποια μικρο κομπιασματα,οχι συνεχεια, οταν δινω τερμα γκαζι με 3000στρ περιπου.
fotisly έγραψε:συμφωνα με τις μετρησεις τους εχω λιγο παραπανω μιγμα,δεν με πειραζει μιας που με φτωχοτερο μιγμα θα ηταν αρκετα επιφοβο.
οπως εχω ξαναεγραψει ομως,δεν μου δινει την τελικη που ειχε πριν,και μετα της 4500στρ δεν τραβαει οπως με βενζινη.αυτο το λεω γιατι οι περισοτεροι μιλανε για αυξηση της ιπποδυναμης ενω εγω δεν θα το ελεγα αυτο,αν και με πλουσιοτερο μιγμα.
fotisly έγραψε:επισης δεν μπορεσα να καταλαβω,πως με μηχανημα που μετραει παλμο ψεκασματος μπορουνε να δουνε αν ειναι πλουσιο ή φτωχο το μιγμα.
fotisly έγραψε:υπαρχει καποιο στανταρ συμφωνα με κυβικα ή ιππους που λεει τι νουμερο ζιγκλερ κανει?
chrisd έγραψε:Καλημερα και απο εμενα.
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω στη αρχη αλλα το προβλημα λυθηκε αμεσα μολις πηγα στον Μπιρμπο.
Μου εβαλε μια βαλβιδα επανω στην μπεκιερα οπως την βλεπεις αριστερα.απο τοτε δεν ξαναειχα προβλημα.
fotisly έγραψε:ναι μου δινει την εντυπωση οτι δεν ανοιγει καλα στις ψηλες παρ ολο που εχω αλλαξει 2 φορες ζιγκλερ με μεγαλυτερα,θα παω να βαλω ακομη ενα μεγαλυτερο!
fotisly έγραψε:η αυξηση καταναλοσης σε lpg ειναι καπου στο 15% σε σχεση με βενζινη!!
fotisly έγραψε:chris εχω απο την αρχη βαλβιδα αντεπιστροφης (αυτη που ειναι πριν τα μπεκ) αλλα τιποτα.πιστευω αν ειναι θεμα διαρροης οτι απο την βαλβιδα μεχρι την ακρη του μπεκ μενει υγρο υπο πιεση που αν υπαρχει διαρροη αυτο φτανει για να το μπουκωσει.
fotisly έγραψε:τι κινητηρα εχει η 156?αν εχει 1.8 τοτε ειμαι πολυ κοντα με τον φιλο σου μιας κ εχουμε ιδιες ιπποδυναμεις!!
εμενα η βαλβιδα ειναι πριν τα μπεκ (αλλα κοντα) και στην κεντρικη παροχη μετα τον ρυθμιστη πιεσης!!
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 10 επισκέπτες
|
|