Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης σε ICOM 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό agelnick » Κυρ 05 Ιουν, 2011 18:04

ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΘΩΣ ΠΗΓΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΗΣΑ ΑΡΚΕΤΟ ΓΚΑΖΙ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.....ΕΛΕΟΣ....
agelnick
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ, 2011 00:13

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 08 Ιουν, 2011 03:47

DaKancho έγραψε:Η διαρροή προέρχεται από το εσωτερικό του μπεκ και όχι από τη στεγανοποίηση του περιβλήματος με το σημείο τοποθέτησης.

Όπως έγραψα και παραπάνω, έχει φασαρία το πράγμα, όλα αυτά εφόσον δεν στέλνουμε πίεση στα μπεκ ανώτερη αυτής που μπορούν να διαχειριστούν (δηλαδή δεν έβαλαν πολύ χέρι στην αντλία, ώστε να ρυθμίσουν το σύστημα, όταν το ένα νούμερο μπεκ ήταν μικρό και το επόμενο έπεφτε μεγάλο, άρα έβαλαν το μικρό και ανέβασαν την πίεση).

οταν λες απο το εσωτερικο του μπεκ??απ οτι ειδα το μπεκ,αν ενοουμε το ιδιο πραγμα,βγαινει αρκετα ευκολα και σε αυτο πανω εχει τα λαστιχακια.
και εχει μεσα το ζιγκλερ που αλλαζει επισης ευκολα με αλλο νουμερο σε περιπτωση που δεν ψεκαζει αρκετη ποσοτητα ή το αντιθετο.
εμενα παντως δεν παιρνει ακομη ευκολα μπρος και επισης παρατηρησα καποια μικρο κομπιασματα,οχι συνεχεια, οταν δινω τερμα γκαζι με 3000στρ περιπου.
συμφωνα με τις μετρησεις τους εχω λιγο παραπανω μιγμα,δεν με πειραζει μιας που με φτωχοτερο μιγμα θα ηταν αρκετα επιφοβο.οπως εχω ξαναεγραψει ομως,δεν μου δινει την τελικη που ειχε πριν,και μετα της 4500στρ δεν τραβαει οπως με βενζινη.αυτο το λεω γιατι οι περισοτεροι μιλανε για αυξηση της ιπποδυναμης ενω εγω δεν θα το ελεγα αυτο,αν και με πλουσιοτερο μιγμα.
επισης δεν μπορεσα να καταλαβω,πως με μηχανημα που μετραει παλμο ψεκασματος μπορουνε να δουνε αν ειναι πλουσιο ή φτωχο το μιγμα.
δεν πρεπει να εχει πειραχτει η τρομπα μιας κ μονο ζιγκλερ αλλαξαμε μετα της μετρησεις.ειναι δευτερα ζιγκερ,μεγαλυτερα,που αλλαξαμε απ οταν μπηκε το συστημα μεχρι που καταληξαμε στο c2.
υπαρχει καποιο στανταρ συμφωνα με κυβικα ή ιππους που λεει τι νουμερο ζιγκλερ κανει?
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 08 Ιουν, 2011 08:23

fotisly έγραψε: οταν λες απο το εσωτερικο του μπεκ??απ οτι ειδα το μπεκ,αν ενοουμε το ιδιο πραγμα,βγαινει αρκετα ευκολα και σε αυτο πανω εχει τα λαστιχακια.
και εχει μεσα το ζιγκλερ που αλλαζει επισης ευκολα με αλλο νουμερο σε περιπτωση που δεν ψεκαζει αρκετη ποσοτητα ή το αντιθετο.



http://autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=106 Στο λινκ θα βρεις το manual του icom πως ακριβως ειναι το μπεκ. Καλα το περιγραφεις αλλα το σημειο που αναφερει ο DaKancho ειναι πιο κατω, στην ακρη του μπεκ. Αν δεν στεγανοποιει καλα για καποιο λογο, θα χανει εστω και κατ'ελαχιστο...

fotisly έγραψε:εμενα παντως δεν παιρνει ακομη ευκολα μπρος και επισης παρατηρησα καποια μικρο κομπιασματα,οχι συνεχεια, οταν δινω τερμα γκαζι με 3000στρ περιπου.



Αν καταλαβαινεις οτι δεν ''ανοιγει'' το αμαξι καλα σε ολο το φασμα ή καταλαβαινεις να ψιλοκολαει ροπιαζοντας στις ψηλες-δινοντας 1 αισθηση νοχελικοτητας.....θελει κι αλλο μαμ.... :lol: Ασε το μαστορα να λεει τα δικα του, και βαλε τα αμεσως επομενα ζιγκλερ, το πολυ πολυ αν ειναι κατι αλλο θα σου βγαλει πλουσιο μιγμα αμεσως. Η ιδια αιτια μπορει να φταιει και για το προβλημα στην εκκινηση.
Η αληθεια ειναι ομως οτι αναλογα το πρατηριο εχω παρατηρησει κομπιασματα και γενικοτερα να αλλαζει συμπεριφορα ο κινητηρας(να κοβει λιγο). Μολις βαλω στο συνηθες πρατηριο...ολα καλα μετα, ακομη και να περνει αμεσως !!!.

fotisly έγραψε:συμφωνα με τις μετρησεις τους εχω λιγο παραπανω μιγμα,δεν με πειραζει μιας που με φτωχοτερο μιγμα θα ηταν αρκετα επιφοβο.
οπως εχω ξαναεγραψει ομως,δεν μου δινει την τελικη που ειχε πριν,και μετα της 4500στρ δεν τραβαει οπως με βενζινη.αυτο το λεω γιατι οι περισοτεροι μιλανε για αυξηση της ιπποδυναμης ενω εγω δεν θα το ελεγα αυτο,αν και με πλουσιοτερο μιγμα.



Τι μιγμα εχεις και λες οτι ειναι πλουσιο ? Αν εχεις πανω απο +25% καταναλωση, τοτε μπορεις να το πεις...
Το γιατι δεν τραβαει μετα τις 4500, στο λεω πιο πανω.

fotisly έγραψε:επισης δεν μπορεσα να καταλαβω,πως με μηχανημα που μετραει παλμο ψεκασματος μπορουνε να δουνε αν ειναι πλουσιο ή φτωχο το μιγμα.



Τον ειδα και γω τον δικο σου που το μετρα ετσι.... Δεν ειναι εντελως λαθος (μαλλον ανεπαρκες)αλλα εχει υποθει υπεραρκετες φορες πως εντοπιζεις αν το μιγμα ειναι σωστο και αυτος δεν ειναι ο καλυτερος τροπος...

fotisly έγραψε:υπαρχει καποιο στανταρ συμφωνα με κυβικα ή ιππους που λεει τι νουμερο ζιγκλερ κανει?


Η icom δινει στους εγκαταστατες πινακα με ποιο ζιγκλερ μπαινει αναλογα την ροη του μπεκ της βενζινης. Αν δεν το υπολογισουν σωστα....φτωχο :lol: :lol:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό chrisd » Τετ 08 Ιουν, 2011 10:28

Καλημερα και απο εμενα.
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω στη αρχη αλλα το προβλημα λυθηκε αμεσα μολις πηγα στον Μπιρμπο.
Μου εβαλε μια βαλβιδα επανω στην μπεκιερα οπως την βλεπεις αριστερα.απο τοτε δεν ξαναειχα προβλημα.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 08 Ιουν, 2011 14:38

chrisd έγραψε:Καλημερα και απο εμενα.
Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω στη αρχη αλλα το προβλημα λυθηκε αμεσα μολις πηγα στον Μπιρμπο.
Μου εβαλε μια βαλβιδα επανω στην μπεκιερα οπως την βλεπεις αριστερα.απο τοτε δεν ξαναειχα προβλημα.


Στην μπεκιερα ή στον ρυθμηστη ? Μπορεις να βγαλεις 1 φοτο ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 08 Ιουν, 2011 20:17

astragjtg ησουν κατατοπιστηκοτατος!!!!!
ναι μου δινει την εντυπωση οτι δεν ανοιγει καλα στις ψηλες παρ ολο που εχω αλλαξει 2 φορες ζιγκλερ με μεγαλυτερα,θα παω να βαλω ακομη ενα μεγαλυτερο!
βαζω παντα απο ιδιο προμηθευτη (στα γιαννενα)και δεν εχω δοκιμασει αλλον!!
η αυξηση καταναλοσης σε lpg ειναι καπου στο 15% σε σχεση με βενζινη!!
chris εχω απο την αρχη βαλβιδα αντεπιστροφης (αυτη που ειναι πριν τα μπεκ) αλλα τιποτα.πιστευω αν ειναι θεμα διαρροης οτι απο την βαλβιδα μεχρι την ακρη του μπεκ μενει υγρο υπο πιεση που αν υπαρχει διαρροη αυτο φτανει για να το μπουκωσει.
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 08 Ιουν, 2011 22:49

fotisly έγραψε:ναι μου δινει την εντυπωση οτι δεν ανοιγει καλα στις ψηλες παρ ολο που εχω αλλαξει 2 φορες ζιγκλερ με μεγαλυτερα,θα παω να βαλω ακομη ενα μεγαλυτερο!


Αν και παλι δεν....μπορει να θελεις αλλα μπεκ
Σε ενα γνωστο μου με Αlfa 156, του αλλαξανε 3 φορες ζιγκλερ(οχι ο γιαννιωτης) μεχρι να το φερουν στα ισια του και καθε φορα του ελεγαν οτι ''εισαι κομπλε τωρα''.... :lol:

fotisly έγραψε:η αυξηση καταναλοσης σε lpg ειναι καπου στο 15% σε σχεση με βενζινη!!


Εκει περιπου βγαζουν τα περισσοτερα icom. Υπαρχει περιπτωση οταν σου βαλει μεγαλύτερο ζιγκλερ, να δεις πτωση στην καταναλωση !!!

fotisly έγραψε:chris εχω απο την αρχη βαλβιδα αντεπιστροφης (αυτη που ειναι πριν τα μπεκ) αλλα τιποτα.πιστευω αν ειναι θεμα διαρροης οτι απο την βαλβιδα μεχρι την ακρη του μπεκ μενει υγρο υπο πιεση που αν υπαρχει διαρροη αυτο φτανει για να το μπουκωσει.


Ο chris λεει για πανω στην μπεκιερα και οχι στον ρυθμιστη πιεσης... Περιμενω μηπως υπαρχει και τιποτ'αλλο...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 09 Ιουν, 2011 00:11

τι κινητηρα εχει η 156?αν εχει 1.8 τοτε ειμαι πολυ κοντα με τον φιλο σου μιας κ εχουμε ιδιες ιπποδυναμεις!!
εμενα η βαλβιδα ειναι πριν τα μπεκ (αλλα κοντα) και στην κεντρικη παροχη μετα τον ρυθμιστη πιεσης!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 09 Ιουν, 2011 00:39

fotisly έγραψε:τι κινητηρα εχει η 156?αν εχει 1.8 τοτε ειμαι πολυ κοντα με τον φιλο σου μιας κ εχουμε ιδιες ιπποδυναμεις!!
εμενα η βαλβιδα ειναι πριν τα μπεκ (αλλα κοντα) και στην κεντρικη παροχη μετα τον ρυθμιστη πιεσης!!


1600cc ειναι 120 αλογα αν δεν κανω λαθος
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ICOM 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ,ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Δημοσίευσηαπό kaklanis » Κυρ 12 Ιουν, 2011 17:24

Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζεται και σε μένα(δεν παίρνει με την πρώτη ), αλλά μόνο όταν το έχω σε ακινησία πάνω από δυο μέρες.
Τις υπόλοιπες φορές δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ,γιαυτό και δεν το έδωσα σημασία.Νόμιζα ότι είνα κάτι το φυσιολογικό.
kaklanis
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 20:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 10 επισκέπτες





cron