Σελίδα 2 από 3

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ, 2016 17:06
από someone
καλησπερα, μου ειπαν οτι θα αλλαχτει το εσωτερικο της μπεκιερας γιατι μαλλον αυτο θα ευθυνεται για τα κοπιασματα και τα σβησιματα, στα 90 ευρω ευρω με εργασια και φπα το ανταλλακτικο 37 μου ειπε, πως σας φαινεται σα τιμη; σερβις που ρωτησα 65 ευρω μου ειπαν και μου φανηκαν πολλα. 35 40 πληρωσε ενας φιλος

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ, 2016 22:14
από manoliss
λοιπον αμα είναι να δωσεις 90 ευρα και να λυσεις το πρόβλημα σου και γενικα να ρυθμισει το αμαξι να δουλευει καλα δωστα..αμα είναι να δωσεις 90 ευρα και να μην λυσεις το πρόβλημα τοτε εχασες..οποτε κανε καλη ξηγα και προχωρα.....

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ, 2016 00:14
από someone
το πρόβλημα δε λύθηκε δυστυχώς. το πηγα σε συνεργειο γνωστου μου καθως ειπαν πως αυτο με το ρελαντι ειναι θεμα του αυτοκινητου γενικα και οχι του υγραεριου. τα παιδια απο το συνεργειο μετα απο ψαξιμο μου ειπαν πως το αμαξι δεν εχει τπτ και οτι το θεμα ειναι πως οταν περναει στο υγραεριο μπερδευει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου κατι τετοιο και κανει αυτο στο ρελαντι, το ρυθμισαν παλι μόνο στη βενζίνη και εχει τώρα 7 μερες το κουναω μόνο με βενζινη Και δουλεύει ρολοι ουτε ρεταρισμα ουτε σβησιμο. ξερετε κανεναν που να ασχολειται ρε παιδια με αυτο το συστημα, να παω να το φτιαξει και να τελειωνω. μου περναει απο το μυαλο να το ξηλωσω να το δωσω 200 300 ευρω να τελειωνω.

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ, 2016 03:05
από gkazakias
Στον εχω αναφερει στο 3ο ποστ. :-? Εσυ σε ποιον πηγες?

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ, 2016 10:57
από manoliss
βρες έναν εγκαταστατη να κοιταξει εξ αρχης την εγκατασταση ηλεκτρολογικα...και μετα να ξαναδει ρυθμισεις τα παντα...φιλε σε μοτερ σαν το δικο σου το αεριο δουλευει αριστα....

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ, 2017 12:28
από chrded
Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω. Citroen saxo 1.1 μοντέλο 2000 με σύστημα Lovato. Ξεκινάω με βενζίνη, κάνει προθέρμανση και το γυρίζω αέριο. Όλα καλά. Κυκλοφορώ όσο θέλω, μετά το σβήνω. Μετά για να το ξαναβάλω μπρος πρέπει να το βάλω στη βενζίνη αλλιώς μπερδεύεται ο εγκέφαλος και δεν κρατάει στο ρελαντί στη βενζίνη. Βέβαια ακόμα και με αυτή τη σειρά αν το κάνω μετά από κάποιο διάστημα (περίπου 200km) το κάνει ξανά, δηλαδή το ρελαντί ρετάρει. Ο μόνος τρόπος για να επανέλθει είναι να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και όλα επανέρχονται σε άψογη κατάσταση. Εκτός αυτού εγώ έχω πρόβλημα και με την κατανάλωση η οποία είναι πολύ υψηλή 11lt/100km εκτός πόλης. Σημειωτέον ότι πριν βάλω αέριο, με βενζίνη εκτός πόλης κινιόμουν με κατανάλωση 6,5-7 αναλόγως την ταχύτητα. Δεν ξέρω αν αυτά τα 2 συνδέονται αλλά αυτό με το μπέρδεμα του εγκεφάλου, κάποιος τρόπος θα υπάρχει να λυθεί....

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Μαρ, 2017 23:18
από meletis
Ο εγκαταστάτης που πήγες, σου έλενξε τη χαρτογράφηση, το σύνδεσε σε υπολογιστή να δεί το χάρτη?
Φίλτρα στο σύστημα έχεις αλλάξει?
Τι μπέκ έχεις μήπως θέλουν συντήρηση, πόσα χιλιόμετρα σου είπε οτι ειχε κάνει με υγραέριο?

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μαρ, 2017 18:01
από manoliss
chrded έγραψε:Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω. Citroen saxo 1.1 μοντέλο 2000 με σύστημα Lovato. Ξεκινάω με βενζίνη, κάνει προθέρμανση και το γυρίζω αέριο. Όλα καλά. Κυκλοφορώ όσο θέλω, μετά το σβήνω. Μετά για να το ξαναβάλω μπρος πρέπει να το βάλω στη βενζίνη αλλιώς μπερδεύεται ο εγκέφαλος και δεν κρατάει στο ρελαντί στη βενζίνη. Βέβαια ακόμα και με αυτή τη σειρά αν το κάνω μετά από κάποιο διάστημα (περίπου 200km) το κάνει ξανά, δηλαδή το ρελαντί ρετάρει. Ο μόνος τρόπος για να επανέλθει είναι να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και όλα επανέρχονται σε άψογη κατάσταση. Εκτός αυτού εγώ έχω πρόβλημα και με την κατανάλωση η οποία είναι πολύ υψηλή 11lt/100km εκτός πόλης. Σημειωτέον ότι πριν βάλω αέριο, με βενζίνη εκτός πόλης κινιόμουν με κατανάλωση 6,5-7 αναλόγως την ταχύτητα. Δεν ξέρω αν αυτά τα 2 συνδέονται αλλά αυτό με το μπέρδεμα του εγκεφάλου, κάποιος τρόπος θα υπάρχει να λυθεί....

exei μονοποιντ το ασαξο η ειναι πολαπλου ψεκασμου?....αν ειναι μονοποιντ θελεις καλο μαστορα αν ειναι πολ/πλου ψεκασμου αναρωτιεμε γιατι να εχεις θεμα....αν εχεις τοτε ο εγκαταστατης σου ειναι κατσαπλιας...

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ, 2017 20:07
από chrded
Είναι μονού ψεκασμού. Για να μειώσω την κατανάλωση στραγκάλισα την στρόφιγκα της παροχής αερίου.Το θέμα είναι ότι όταν στραγκαλίζω την στροφιγκα του αερίου μετά στη δευτέρα και στην τρίτη κάνει κενά.
Ο Εγκαταστάτης μου είπε ότι είναι φυσιολογική η κατανάλωση 11 αλλά δεν είναι καθόλου φυσιολογικο. Έπρεπε να είναι το πολύ 9 καθώς με βενζίνη ήταν στο 7-7.5. Σημειωτέον έχει βγει και η "σκούπα" γιατί σε μεγάλες ταχύτητες όπως πχ 80km/h αν βάλω κενό τότε σβήνει ο κινητήρας, μάλλον λόγω μεγαλης ροής αέρα. Με βγαλμένη σκούπα όλα οκ.

Όσον αφορά το πρόβλημα με το ρελαντί στην βενζίνη μου είπαν ότι όταν γυρίζει στο αέριο ο εγκέφαλος διαβάζει παίρνει άλλες ρυθμίσεις και όταν βάλεις μετά μπρος με βενζίνη δεν μπορεί να τις ξαναλλάξει. Γι αυτό υπάρχει ένα ειδικό emulator. Υποτίθεται ότι μου έβαλε τώρα ένα της bosch αλλά δεν κάνει δουλειά. Θα χρειαστεί να μπει κάποιος άλλος.

Με την κατανάλωση έχω απαυδήσει. Με τέτοια κατανάλωση είναι σαν να μην έβαλα ποτέ αέριο......

Κάποιος μου είπε ότι αιτία όλων είναι το μοτέρ ρελαντί, αλλά δεν ξερω αν φταίει αυτό γιατί μου το καθάρισαν όταν πέρασαν το αέριο.

Re: Citroen saxo με συστημα omvl (ρελαντί)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ, 2017 20:15
από meletis
Μηπως απλως εχει χαλασει το μοτερ ρελαντι? Εαν δοκιμαζες καποιο αλλο?

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk