Καλησπέρα σας,
Έχω ένα opel corsa D 1.4 που εδώ και 2+ χρόνια (~30000km με αέριο) έχει ένα κιτ υγραερίου της land irenzo. Εδώ και αρκετό καιρό μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα και δεν έχω βρεί ακόμα άκρη παρόλο που έχω πάει σε 3 συνεργεία (αντιπροσωπεία, γενικό συνεργείο και στον εγκαταστάτη αερίου). Το πρόβλημα είναι το εξής:
Όταν το αυτοκίνητο μου κυκλοφορεί με αέριο, δυσκολεύεται κάθε πρωί στην κρύα εκκίνηση να πάρει μπροστά (πάντα με την δεύτερη πέρνει) και στα πρώτα 100-200 μέτρα κομπιάζει. Μετά είναι ΟΚ είτε πέρνει ακόμα βενζίνη, είτε έχει προλάβει να γυρίσει σε αέριο. Αν ξεκινήσω να κυκλοφορώ με βενζίνη, το επόμενο πρωί θα κάνει το ίδιο, το επόμενο λιγότερο και από εκεί και πέρα το πρόβλημα εξαφανίζεται τελείως. Αλλά όταν επανέλθω σε χρήση αερίου πάλι τα ίδια ...
Η αντιπροσωπεία και ένα γενικό συνεργείο που το πήγα μου είπαν ότι φταίει η ποιότητα της βενζίνης η οποία ανακυκλώνεται όταν χρησιμοποιώ αέριο και χάνει τις ιδιότητες της ή κάνει κρούστα ή μαζεύει σκουπίδια για αυτό έχω πρόβλημα στην εκκίνηση. Επίσης μου πρότειναν να βάλω ένα καθαριστικό μπεκ στην βενζίνη για καθαρίσω τα μπεκ κτλ. Έβαλα μια φορά, έκαψα ένα ντεπόζιτο, μια χαρά πήγαινε το αμάξι, μετά ξανά χρήση αερίου, σε λίγες μέρες τα ίδια.
Ο εγκαταστάτης αερίου μου είπε ότι δεν φταίει τίποτα από το κιτ αερίου (ο'υτε που μέτρησε κάτι βέβαια ...) και ότι πρέπει να ελεχθεί η πίεση που δίνει η αντλία βενζίνης, γιατί όταν χρησιμοποιώ αέριο το κύκλωμα "αδειάζει" (άρα αυτός λέει ότι δεν ανακυκλώνεται η βενζίνη, αν κατάλαβα καλά), η ανλία δεν μπορεί να δώσει εξαρχής πολύ πίεση και για αυτό έχω θέμα.
Επίσης αντλία βενζίνης έχω αλλάξει μια φορά πριν από 1.5 χρόνο που με άφησε. Εκεί το αυτοκίνητο είχε 85.000km, έκανα και εγώ βλακεία έβαζα λίγο βενζίνη, το απέδωσα και σε παλαιότητα και σε αυτό. Φοβάμαι όμως ότι κάτι πάει στραβά με το κιτ υγραερίου μου τελικά ...
Κάθε βοήθεια δεκτή. Ευχαριστώ