Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 25 Ιούλ, 2015 20:17

Ωραιος!!!!
Κατατοπιστικοτατη η λυση και ο τροπος εφαρμογης της
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό mudkia » Παρ 14 Αύγ, 2015 20:07

Εδώ και κάνα μήνα έχω κάτι θεματακια με την εκκίνηση :
Όλα άρχισαν οταν πρωινά εβαζα μπροστά και επερνε με μια μικρή δυσκολία και στη συνέχεια έκανε ένα μπέρδεμα - ρεταρισμα όσο ήταν στη βενζίνη μόλις έμπαινε στο γκάζι όλα καλά.
Καθάρισμα μπεκ βενζίνης και πεταλούδα ,τα δύο ήταν κολλημένα και κατουραγαν ενώ κανένα δεν ψεκαζε σωστά. Το ρεταρισμα - μπέρδεμα εξαφανίστηκε αλλά πλέων δεν πέρνει εύκολα μπροστά, αν μείνει για πάνω από μισή ώρα σβησμένο τότε θέλει αρκετά παρατεταμένο μιζαρισμα για να πάρει αλλά μόλις πάρει όλα καλά κανένα πρόβλημα. Αυτό το κάνει είτε είναι στη βενζίνη είτε είναι στο γκάζι ήταν σβήσει για πάνω από μισή ώρα τρία τέταρτα δυσκολεύεται και αφήνει μια έντονη μυρωδιά από ακαφτη βενζίνη ενώ αν είναι σε λιγότερο χρόνο όλα είναι μια χαρά σαν να μην τρέχει τίποτα. Όλες οι απόψεις είναι καλοδεχούμενες
KIA sportage BRC στο αυτοματο και αλαδοτο
Άβαταρ μέλους
mudkia
 
Δημοσιευσεις: 185
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ, 2014 22:28

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό maevius » Παρ 14 Αύγ, 2015 21:21

Για δες μηπως κάποιο μπεκ υγραερίου δεν κλείνει καλά στο σβησιμο με αποτελεσμα να "χάνει" υγραεριο στον θάλαμο καύσης και όταν πας να βάλεις μπροστά μπουκωνει από το πολύ καύσιμο;
Εμένα αυτό είχε και ζοριζοταν
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό NickSt » Παρ 14 Αύγ, 2015 21:24

Γειά σου Μούντκια , κάνε και το παρακάτω..

Με κρύο κινητήρα μόλις βάλεις το κλειδί πρίν βάλεις μπροστά , άνοιξτο - κλείστο πέντε - έξι φορές και μετά βάλε μπροστά .
Αν έτσι πέρνει λίγο πιό εύκολα , τότε πάς για τρόμπα βενζίνης .
Ενημέρωσε αν μπορείς...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Παρ 14 Αύγ, 2015 21:43

NickSt έγραψε:Γειά σου Μούντκια , κάνε και το παρακάτω..

Με κρύο κινητήρα μόλις βάλεις το κλειδί πρίν βάλεις μπροστά , άνοιξτο - κλείστο πέντε - έξι φορές και μετά βάλε μπροστά .
Αν έτσι πέρνει λίγο πιό εύκολα , τότε πάς για τρόμπα βενζίνης .
Ενημέρωσε αν μπορείς...

+1. Τα βασικά σενάρια είναι μπεκ που κατουράει και προβληματική αντλία που αργεί να ανεβάσει πίεση ή έχει διαρροή πίεσης. Προληπτικά, αν έχεις παλιά μπουζί άλλαξε τα πριν κάνεις τέτοιες επισκευές.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 16 Αύγ, 2015 10:14

Ακριβως το ιδια συμπτωματα με εσενα ειχα και εγω, τα οποια περιγραφω στην αρχη και τα οποια με το πέρασμα του χρονου γινοντουσαν και πιο εντονα. Δοκιμασε επισης αν θες και τα παρακατω:
1)αφου εχεις κανει καποια χιλιομετρα και εχει ζεσταθει καλά ο κινητηρας να τον σβήσεις και μετα απο λιγη ωρα και οσο ο κινητηρας παραμενει ζεστος δοκιμασε τοτε να βαλεις μπρος απευθειας με υγραεριο παρακάπτωντας την βένζινη (εκκινηση εκτακτης αναγκης) συνηθως γινεται εχοντας πατημενο το κουμπι εναλλαγης καυσιμου κατα το μιζαρισμα. Αν παρει αμεσως τοτε μαλλον πας για αντλια βενζινης. Σου λεω να εχει ζεσταθει καλα ο κινητηρας ωστε τα νερα την μηχανης να ειναι ζεστα και να μπορει να γινει η αεριοποιηση του υγραεριου και να μην "ξεσκισεις" τον πνευμονα προσπαθοντας να βαλεις μπρος απευθειας με υγραεριο
2) αμα τυχον καποιος φιλος σου εχει το ιδιο αυτοκινητο δοκιμαστε να κανετε τραμπα τις αντλιες βενζινης ειναι ο πιο σιγουρος τροπος για να δεις αν τελικα το προβλημα ειναι στην αντλια.
3)Επισης για να αποκλεισεις το ενδεχομενο να οφειλεται απο τα μπεκ του υγραεριου, δηλαδη αν "κατουρανε", δοκιμασε να τελειωσεις το υγραεριο που εχεις στην δεξανμενη ωστε να γυρναει σε βενζινη ή εναλλακτικα να κλεισεις το βανακι παροχης υγραεριου που υπαρχει στην δεξαμενη υγραεριου (μεσα στην τρυπα του ντονατ ειναι, διπλα στην πολυβαλβιδα) και ασε να σου γυρισει αυτοματα το συστημα σε βενζινη και δοκιμασε για λιγες ημερες να κινησε μονο με βενζινη, αν επιμενει το προβλημα τοτε αυτό προερχεται απο το συστημα βενζινης και επικεντρωνεσαι σε αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από tedd και Κυρ 16 Αύγ, 2015 10:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Κυρ 16 Αύγ, 2015 10:21

ΥΓ. αν τελικα εχεις το ιδιο προβλημα με εμενα απο το φθινοπωρο που πεφτουν οι θερμοκρασιες αρκετα, το προβλημα μαλλον θα υποχωρησει αλλα απο το επομενο καλοκαιρι σταδιακα θα ξαναγινεται πιο εντονο, για πιο λογο συμβαινει αυτο δεν ξερω αλλα εχε το υποψη μην τυχον νομιζεις το αυτοδιορθωθηκε το προβλημα.
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό mudkia » Κυρ 16 Αύγ, 2015 21:46

Λοιπόν το αμάξι δούλεψε για 3-4 μέρες στη βενζίνη περίπου 300 χλμ τα 200 από τα οποία συνέχομενα στην επιστροφή .Αυτό με το κλειδι το έκανα..Τα μπουζί είναι καινούργια και αλλάχτηκαν αφού είχα το θέμα. Μέχρι στιγμής τίποτα δεν δείχνει να λειτουργεί από βδομάδα θα το πάω στν ευκατάστατη για έναν έλεγχο μιας και το θέμα των μπεκ δεν μου είναι άγνωστο αφού έχω αλλάξει είδη ένα πριν από μερικούς μήνες :(
KIA sportage BRC στο αυτοματο και αλαδοτο
Άβαταρ μέλους
mudkia
 
Δημοσιευσεις: 185
Εγγραφή: Παρ 28 Φεβ, 2014 22:28

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 20 Αύγ, 2015 08:21

Υποθετω οτι δεν σου αναβει λαμπακι.

τα λαστιχακια στα μπεκ??? μηπως βαλε βγαλε "εγδαρες" κανενα και οταν ειναι ζεστο "διαστελλεται" και σφιγγει κι οταν ειναι κρυο συστελετε και μπαζει???

( κατι σα τα πιστονια μου δηλαδη :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Επιτελους ΛΥΣΗ στο προβλημα εκκινησης κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tgi » Πέμ 20 Αύγ, 2015 09:37

Εγω πάντως έβαλα έναν διακόπτη αντλίας βενζίνης όπου παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο του υγραερίου και είμαι ΟΚ!
http://autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=3273
μου έχει κάψει και εμένα μέσα σε 50.000 χιλ δύο αντλίες βενζίνης (380€ εκαστη με τα εργατικά)
τον διακόπτη αυτόν τον έβαλα στα 5.000 χιλ μετά την δεύτερη αντικατάσταση της αντλίας και είμαι ΟΚ
έχω κάνει άλλα 50.000 χιλ και χωρίς κανένα πρόβλημα

Κατέβαινα από Φλώρινα προς Αθήνα από την εθνική και εξω από την Κατερίνη και βλέπω ότι τελειώνει το υγραέριο. 10 χιλ μετά κάνει έναν χαρακτηριστικό ήχο ο εγκέφαλος του υγραερίου και άμεσα γυρίζει στην βενζίνη χωρίς ούτε καν να βηξει!!!! Εγώ είμαι ευχαριστημένος!

Ομως έχω και εγώ πρόβλημα με την βαλβίδα αντεπιστρωφής στο τουτου μου!
μπορείς και εμένα να μου πεις τα στοιχεία για να πάρω τηλέφωνο να αγοράσω μεταχ. βαλβίδα?
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 79 επισκέπτες