odys2008 έγραψε:DaKancho τα μπουζί λειτουργούν ούτος η αλλιώς με μικροαμπερ, οπότε λίγο μας νοιάζει η αντίσταση τους.
Ούτε μας ενδιαφέρει η αγωγιμότητα του ιριδίου στην ικανότητα να διασπάει το διάκενο, αλλά η μεγαλύτερη ανομοιογένεια που επιτυγχάνεται με την μικρότερη διαμέτρο. Γιατί πολύ απλά το ηλεκτρικό πεδίο διασπάει το διάκενο, που είναι ανεξάρτητο της αγωγιμότητας.
Όταν τώρα διασπαστεί, το ρεύμα πράγματι είναι συνάρτηση της αντίστασης, αλλά με τόσο μικρά ρεύματα της τάξεως του μA είναι αστείο να μιλάμε για αντίσταση. Άλλωστε μεγάλα ρεύματα είναι ανεπιθύμητα, καίνε τους πολλαπλασιαστές, λιώνουν ηλεκτρόδια
Τα περί αστειότητας τα αντιπαρέρχομαι.
Αυτό που τέθηκε είναι οτι μπορούμε να μειώσουμε το διάκενο στα απλά φθηνά μπουζί κατά περίπου 10% για χρήση LPG, σε σχέση με το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου για χρήση βενζίνης.
Στο επιχείρημα οτι τα μπουζί ιριδίου έχουν ήδη μειωμένο διάκενο, ήδη έχω απαντήσει οτι αυτό δεν οφείλεται σε τηλεπαθητικές ικανότητες των κατασκευαστών των μπουζί σχετικά με το αν καίμε LPG ή βενζίνη, αλλά οφείλεται στη χαμηλότερη αγωγιμότητα του ιριδίου και ΜΟΝΟ αυτό το μειονέκτημα αντισταθμίζει το εκ κατασκευής μειωμένο διάκενο.
Κατά τα άλλα, ο καθένας μπορεί να αγοράζει ότι μπουζί του αρέσει, καθόσον η κατά κεφαλήν κατανάλωση μπουζί στο Ελλαδιστάν πρέπει να προκύπτει από κάπου.
Τέλος από εμένα, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Μαθήματα Φυσικής κάνω, αλλά όχι δωρεάν.