Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Δευτ 05 Σεπ, 2011 20:47

odys2008 έγραψε:DaKancho τα μπουζί λειτουργούν ούτος η αλλιώς με μικροαμπερ, οπότε λίγο μας νοιάζει η αντίσταση τους.

Ούτε μας ενδιαφέρει η αγωγιμότητα του ιριδίου στην ικανότητα να διασπάει το διάκενο, αλλά η μεγαλύτερη ανομοιογένεια που επιτυγχάνεται με την μικρότερη διαμέτρο. Γιατί πολύ απλά το ηλεκτρικό πεδίο διασπάει το διάκενο, που είναι ανεξάρτητο της αγωγιμότητας.

Όταν τώρα διασπαστεί, το ρεύμα πράγματι είναι συνάρτηση της αντίστασης, αλλά με τόσο μικρά ρεύματα της τάξεως του μA είναι αστείο να μιλάμε για αντίσταση. Άλλωστε μεγάλα ρεύματα είναι ανεπιθύμητα, καίνε τους πολλαπλασιαστές, λιώνουν ηλεκτρόδια



Τα περί αστειότητας τα αντιπαρέρχομαι.

Αυτό που τέθηκε είναι οτι μπορούμε να μειώσουμε το διάκενο στα απλά φθηνά μπουζί κατά περίπου 10% για χρήση LPG, σε σχέση με το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου για χρήση βενζίνης.

Στο επιχείρημα οτι τα μπουζί ιριδίου έχουν ήδη μειωμένο διάκενο, ήδη έχω απαντήσει οτι αυτό δεν οφείλεται σε τηλεπαθητικές ικανότητες των κατασκευαστών των μπουζί σχετικά με το αν καίμε LPG ή βενζίνη, αλλά οφείλεται στη χαμηλότερη αγωγιμότητα του ιριδίου και ΜΟΝΟ αυτό το μειονέκτημα αντισταθμίζει το εκ κατασκευής μειωμένο διάκενο.

Κατά τα άλλα, ο καθένας μπορεί να αγοράζει ότι μπουζί του αρέσει, καθόσον η κατά κεφαλήν κατανάλωση μπουζί στο Ελλαδιστάν πρέπει να προκύπτει από κάπου.

Τέλος από εμένα, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Μαθήματα Φυσικής κάνω, αλλά όχι δωρεάν.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Δευτ 05 Σεπ, 2011 21:02

kolokas έγραψε:δηλαδη προτεινεις να μειωσουμε μονοι μασ το διακενο???


Ναι, όποιος μπορεί να το κάνει μόνος του (έχει την τεχνική ικανότητα) μπορεί να μειώσει το διάκενο στα απλά φθηνά μπουζί περίπου κατά 10% (ή 0,1 mm). Το κόστος του φίλερ που θα χρειαστούμε για τη ρύθμιση είναι της τάξης του 1,5 Ευρώ.

Η διαδικασία μας δίνει την επιπλέον δυνατότητα να επιθεωρήσουμε το χρώμα των μπουζί και άρα την ποιότητα της καύσης (μίγμα, θερμοκρασία θαλάμου καύσης κτλ).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Δευτ 05 Σεπ, 2011 23:35

Οκ Dakancho, ότι πεις :roll: , δεν πρόκειται να ασχοληθώ περαιτέρω, τουλάχιστον από θεωρία διάσπασης διακένων τυχαίνω να γνωρίζω πολύ καλα. Ας είναι καλά τα εργαστήρια υψηλών τάσεων του πολυτεχνείου.

απλά να σου υπενθυμίσω ότι η αγωγιμότητα και των 2 είναι της ίδιας τάξης μεγέθους και το ιρίδιο αποτελεί μόνο ένα μικρό κομματάκι, την μυτούλα δλδ. Στο συνολικό κύκλωμα η επίδρασή του είναι αμελητέα, και είναι ακόμη λιγότερη λόγω των ήδη πολύ χαμηλών ρευμάτων

anyway δεν έχω όρεξη για καμια αντιπαράθεση, ο καθένας κρίνει και επιλέγει τι βάζει και τι όχι στο αμάξι του
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί 06 Σεπ, 2011 09:12

Δεν ξέρω αν φταίνε τα διακενα, τα μπουζί , οι πολλάπλασιαστές ή τι άλλο...

Χθες το πρωί γεμισα για 3η φορα απο τοτε που παρουσιαστηκε το προβλημα και μετα απο 50χλμ , σημερα εκανα 2 ωρες μεσα στην πολη και ούτε το ρελαντι έπαιζε ουτε ρεταρισε χαμηλα....

Η πλακα ειναι οτι παρηγγειλα και τους πολλαπλασιαστές....(τεσπα αυτοι θα χρειαστούν οπως και να εχει)

Εχω αρχισει και αμφιβαλλω τρελά για τα καυσιμα που βαζουμε....

Σε πιανει και μια σχολαστικοτητα μετα την μετατροπή και βλεπεις-ακους πραγματα που με την βενζινη δεν ασχολιοσουν καν....
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Σάβ 10 Σεπ, 2011 17:31

Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν ούτε το αεριο ούτε οι πολλαπλασιαστές....

Ηταν τα μπουζί....
Δεν ξερω τι και πως....

Το αυτοκινητο συνεχισε να ρεταρει χαμηλα το ρυθμισαμε ξανα και ξανα , εν κινησει και ρελαντι , βγαλαμε τη λαδιερα καναμε ραναμε...

Στο τελος του ειπα να βαλουμε τα παλιά μπουζι και μεχρι στιγμής το αμαξι παει μια χαρα...
Ελπιζω να ηταν και το τελευταιο πρόβλημα γιατι ειχα αρχίσει να ανυσηχω....
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bpel86 » Δευτ 14 Νοέμ, 2011 01:33

bpel86 έγραψε:Και φυσικα το προβλημα συνεχιζεται. Οι αμφιβολιες μου βγηκαν αληθινες και χτες το βραδυ που ειπα να παω μια βολτα ειχαμε παλι τα ιδια. Σταματαω στο φαναρι και αρχιζουν και ανεβοκατεβαινουν οι στροφες. Ξεκιναω και ξανασταματαω λιγο πιο κατω. Παλι το ιδιο και το αυτοκινητο εσβησε. Φυσικα μολις ζεσταθηκε καλα λειτουργουσε αψογα... Εσεις τι λετε?


Επανερχομαι στο θεμα μετα απο πολυ καιρο μιας και το προβλημα με το ανεβοκατεβασμα των στροφων μεχρι να ζεσταθει καλα το αυτοκινητο παραμενει.. Ολο αυτο τον καιρο εχω αλλαξει πνευμονα, εγκεφαλο καθως και το 1ο μπεκ μιας και εβγαζε προβλημα στον εγκεφαλο.. Συγκεκριμενα μπεκ και εγκεφαλος αλλαχτηκαν την προηγουμενη εβδομαδα. Το προβλημα ομως συνεχιζει. Πραγματικα δε μπορω να φανταστω τι αλλο μπορει να φταιει.. Αλλαξα και μπαταρια μιας και ηταν 6 ετων και ειχε πεσει λιγο και σκεφτομουν μηπως φταιει και αυτο, αλλα και παλι τα ιδια.. Βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!!! Εχω απελπιστει πραγματικα..........
bpel86
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 16 Μαρ, 2011 15:21

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό Izdranis » Δευτ 14 Νοέμ, 2011 10:50

zep έγραψε:
ximikos00 έγραψε:Νεοτερα απο το προβλημα....
Το πιο πιθανο ηταν να εφταιγε το αεριο μιας και τις τελευταιες 2 ημερες το προβλημα εχει ελλατωθεί αισθητά...Ακομη δεν ξαναγεμισα , αλλα θα δοκιμασω αλλο πρατηριο για να δω αν υπαρξει διαφορα...


Πρόσφατα μετά απο γέμισμα για πρώτη φορά σε πρατήριο κοντά στην Πειραιώς, μου άναψε check engine μετά απο 100χλμ, στο δρόμο για Τρίπολη και παρόλο που είχε γίνει αλλαγή καλιμπρατώρων λόγω πλούσιου μίγματος.
Το αμάξι ρετάριζε και έκανε διακοπές αλλά μου το έκανε μονο 3-4 φορές.'Ανψβε check engine αλλά κατόπιν συνέχιζε άνευ προβλήματος.
Όλα αυτά στις διακοπές που έκανα πρόσφατα.
Έκανα reset την ένδειξη, για να δώ εαν το ξανακάνει και έχοντας συμπληρώσει σε πρατήριο της Τρίπολης , περίπου στα 3/4 του ντεπόζιτου (λίγο δλδ) για να "σπάσω" το καύσιμο εαν ήταν περίπτωση "ελλειπούς" μίγματος.Όντως το αυτοκίνητο πήγαινε καλύτερα και όταν έφτασα Αθήνα, περίπου στο 1/4 του ντεπόζιτου νά'σου ξανά check engine...Πηγαίνω στον εγκαταστάτη και δεν δείχνει τίποτα ο έλεγχος μόνο κωδικό λάθους φτωχού μίγματος αλλά κατα τα άλλα εκείνη την στιγμή όλα εδειχνανα κανονικά και σε όλο το εύρος των στροφών.
Μάλιστα λειτουργούσε άψογα με τους νέους καλιμπρατόρους....Μου είπε οτι μάλλον ήταν θέμα καυσίμου και αφήσαμε ανοιχτό ραντεβού εάν ξανασυμβεί για να καταλάβει και αυτός τι συμβαίνει.
Και τώρα στα παραλειπόμενα....Είναι ξεκάθαρο οτι το "υγραέριο" βρωμάει....και όχι ως καύσιμο μόνο..Τα φορτία απο Αλβανία, (ειδικά στην 'Ηπειρο), Βουλγαρία (ειδικά στην Μακεδονία) κ.α πάνε σύννεφο και η τιμή τους θα έπρεπε να ήταν πολύ πιο κάτω απο αυτές που πουλάνε.
Συνήθως ανοίγουν μια εταιρεία και εισάγουν το υγραέριο σε τιμές αποικίας και πουλούν μια χαρά σε τιμές Ελλάδας.Είναι που είναι "φτωχά" τα καύσιμα στις εδώ εταιρείες, φαντάζεστε τι γίνεται με τα Βαλκανικά...

Κατα την ταπεινή μου άποψη, μεγάλο μέρος των προβλημάτων πηγάζουν απο τις πολύ διαφορετικές ποιότητες του υγραερίου που έχουν ριχτεί στην αγορά...
Εάν αράξετε πάντως περνώντας με το αυτοκίνητο σας στην ξεχασμένη αρχαία λίμνη Κουμουνδούρου στον Ασπρόπυργο, θα δείτε πολύ συχνά ένα δεξαμενόπλοιο που γράφει στο πλάι με μεγάλα γράμματα L.P.G , να δείνει στα ΕΛΠΕ υγραέριο....Αυτό είναι απο ΑΛΓΕΡΙΑ....

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%AF%CE%BC%CE%BD%CE%B7_%CE%9A%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%85


Μιας και είμαι εργαζόμενος των ΕΛΠΕ στον ασπρόπυργο να σε πληροφορήσω ότι το πλοίο που βλέπεις φορτώνει LPG απο τις εγκαταστάσεις και το παει συνήθως σε νησιά ή στο εξωτερικό. Το LPG το παράγουμε δεν το εισάγουμε οπότε τα πλοία που βλέπεις είναι για να πάρουν και μόνο όχι να δώσουν LPG σε εμάς...
Izdranis
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ, 2011 18:07

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bpel86 » Τρί 15 Νοέμ, 2011 01:35

bpel86 έγραψε:
bpel86 έγραψε:Και φυσικα το προβλημα συνεχιζεται. Οι αμφιβολιες μου βγηκαν αληθινες και χτες το βραδυ που ειπα να παω μια βολτα ειχαμε παλι τα ιδια. Σταματαω στο φαναρι και αρχιζουν και ανεβοκατεβαινουν οι στροφες. Ξεκιναω και ξανασταματαω λιγο πιο κατω. Παλι το ιδιο και το αυτοκινητο εσβησε. Φυσικα μολις ζεσταθηκε καλα λειτουργουσε αψογα... Εσεις τι λετε?


Επανερχομαι στο θεμα μετα απο πολυ καιρο μιας και το προβλημα με το ανεβοκατεβασμα των στροφων μεχρι να ζεσταθει καλα το αυτοκινητο παραμενει.. Ολο αυτο τον καιρο εχω αλλαξει πνευμονα, εγκεφαλο καθως και το 1ο μπεκ μιας και εβγαζε προβλημα στον εγκεφαλο.. Συγκεκριμενα μπεκ και εγκεφαλος αλλαχτηκαν την προηγουμενη εβδομαδα. Το προβλημα ομως συνεχιζει. Πραγματικα δε μπορω να φανταστω τι αλλο μπορει να φταιει.. Αλλαξα και μπαταρια μιας και ηταν 6 ετων και ειχε πεσει λιγο και σκεφτομουν μηπως φταιει και αυτο, αλλα και παλι τα ιδια.. Βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!!! Εχω απελπιστει πραγματικα..........


Κανεις???
bpel86
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 16 Μαρ, 2011 15:21

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 15 Νοέμ, 2011 19:48

bpel86 έγραψε:
bpel86 έγραψε:Και φυσικα το προβλημα συνεχιζεται. Οι αμφιβολιες μου βγηκαν αληθινες και χτες το βραδυ που ειπα να παω μια βολτα ειχαμε παλι τα ιδια. Σταματαω στο φαναρι και αρχιζουν και ανεβοκατεβαινουν οι στροφες. Ξεκιναω και ξανασταματαω λιγο πιο κατω. Παλι το ιδιο και το αυτοκινητο εσβησε. Φυσικα μολις ζεσταθηκε καλα λειτουργουσε αψογα... Εσεις τι λετε?


Επανερχομαι στο θεμα μετα απο πολυ καιρο μιας και το προβλημα με το ανεβοκατεβασμα των στροφων μεχρι να ζεσταθει καλα το αυτοκινητο παραμενει.. Ολο αυτο τον καιρο εχω αλλαξει πνευμονα, εγκεφαλο καθως και το 1ο μπεκ μιας και εβγαζε προβλημα στον εγκεφαλο.. Συγκεκριμενα μπεκ και εγκεφαλος αλλαχτηκαν την προηγουμενη εβδομαδα. Το προβλημα ομως συνεχιζει. Πραγματικα δε μπορω να φανταστω τι αλλο μπορει να φταιει.. Αλλαξα και μπαταρια μιας και ηταν 6 ετων και ειχε πεσει λιγο και σκεφτομουν μηπως φταιει και αυτο, αλλα και παλι τα ιδια.. Βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!!! Εχω απελπιστει πραγματικα..........


Το ανεβοκατέβασμα στις στροφές το κάνει μόνο όταν είναι κρύο?
Αν ναι, πρέπει να ρυθμίσεις το σύστημα υγραερίου να μπαίνει λίγο πιο μετά και να ρυθμίσεις το μείγμα με χαμηλή θερμοκρασία υγραερίου. Δεν είναι απλή δουλειά, θέλει γνώσεις και δόκιμες.
Τι αυτοκίνητο έχεις?
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bpel86 » Τρί 15 Νοέμ, 2011 19:57

LPGas έγραψε:
bpel86 έγραψε:
bpel86 έγραψε:Και φυσικα το προβλημα συνεχιζεται. Οι αμφιβολιες μου βγηκαν αληθινες και χτες το βραδυ που ειπα να παω μια βολτα ειχαμε παλι τα ιδια. Σταματαω στο φαναρι και αρχιζουν και ανεβοκατεβαινουν οι στροφες. Ξεκιναω και ξανασταματαω λιγο πιο κατω. Παλι το ιδιο και το αυτοκινητο εσβησε. Φυσικα μολις ζεσταθηκε καλα λειτουργουσε αψογα... Εσεις τι λετε?


Επανερχομαι στο θεμα μετα απο πολυ καιρο μιας και το προβλημα με το ανεβοκατεβασμα των στροφων μεχρι να ζεσταθει καλα το αυτοκινητο παραμενει.. Ολο αυτο τον καιρο εχω αλλαξει πνευμονα, εγκεφαλο καθως και το 1ο μπεκ μιας και εβγαζε προβλημα στον εγκεφαλο.. Συγκεκριμενα μπεκ και εγκεφαλος αλλαχτηκαν την προηγουμενη εβδομαδα. Το προβλημα ομως συνεχιζει. Πραγματικα δε μπορω να φανταστω τι αλλο μπορει να φταιει.. Αλλαξα και μπαταρια μιας και ηταν 6 ετων και ειχε πεσει λιγο και σκεφτομουν μηπως φταιει και αυτο, αλλα και παλι τα ιδια.. Βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!!! Εχω απελπιστει πραγματικα..........


Το ανεβοκατέβασμα στις στροφές το κάνει μόνο όταν είναι κρύο?
Αν ναι, πρέπει να ρυθμίσεις το σύστημα υγραερίου να μπαίνει λίγο πιο μετά και να ρυθμίσεις το μείγμα με χαμηλή θερμοκρασία υγραερίου. Δεν είναι απλή δουλειά, θέλει γνώσεις και δόκιμες.
Τι αυτοκίνητο έχεις?


Ενα Seat Ibiza mk4 101ps. Το κανει μεχρι να ζεσταθει καλα. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος μεχρι να φτασει 90 βαθμους το οργανακι στο αυτοκινητο, δλδ το πρωτο 10λεπτο περιπου. Αλλα δεν το κανει παντα. Δλδ απο τις 10 φορες που θα σταματησω και θα ειναι το αυτοκινητο στο ρελαντι, μπορει να το κανει ειτε τη μια φορα ειτε τις 2 ειτε τις 5. Αυτο με τη θερμοκρασια το εχει ανεβασει ο εγκαταστατης. Νομιζω στους 50 βαθμους (ισως και παραπανω) αλλα και παλι το κανει....
bpel86
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 16 Μαρ, 2011 15:21

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 55 επισκέπτες