Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 22 Απρ, 2011 08:57

Παιδιά καλημέρα και καλή Ανάσταση

Σήμερα πήρα το αμάξι μου (Hyundai i30 1.4) μετά την εγκατάσταση του OMVL κιτ υγραεριοκίνησης. Τα πράγματα δυστυχώς δεν πήγαν και πολύ καλα. Το πήρα σήμερα μεσημέρι, πήγα το πέρασα ΚΤΕΟ αλλά από την πρώτη στιγμή κάνει κάποια έντονα ρεταρίσματα - μπουκώματα. Συνήθως το κάνει όταν έχει γυρίσει πρόσφατα από βενζίνη σε υγραέριο. Επίσης όταν επίσης γυρνάει από βενζίνη σε αέριο κάνει ένα ελαφρύ κλώτσιμα. Το αποκορύφωμα? Άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Διαγνωση? Random Cylinder Misfire-Cylinder Misfire 1, Cylinder Misfire 2. Επίσης να αναφέρω μήπως βοηθήσει ότι από την στιγμή που άνοιξε το λαμπάκι μετά λειτουργούσε μια χαρά για πολλά χιλιόμετρα.

Όχι τίποτα άλλο είναι κλειστός σήμερα, τρίτη-τετάρτη δουλεύω άρα πάμε για την ερχόμενη πέμπτη για να του το πάω να το δει.

Επιπρόσθετα η επιλογή μου να γυρνάει στις 4500 σαλ σε βενζίνη ΔΕΝ αποδίδεικαθώς κομπιάζει στιγμιαία και μετά μόλις πάλι γυρίσει σε αέριο έχει τα ρεταρίσματα (του το ζήτησα από μόνος μου αφού το software του εγκεφάλου το υποστηρίζει για προστασία του κινητήρα) .

Να τονίσω ότι στην 1η βόλτα που έκαναν για το setαρισμα έβγαλαν το συμπέρασμα πως έφτεγαν τα ολοκαίνουργια μπουζί ιριδίου που είχα βάλει το περασμένο Σάββατο και με έβαλαν να αγοράσω τα απλά που βάζει η Hyundai.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Παρ 22 Απρ, 2011 10:55

Καλημερα και καλη ανασταση να 'χεις και θεια φωτιση να εχουν τα "μαστορια"
Λοιπον φιλε μου ολα ειναι θεμα σωστης ρυθμισης και συνχρονισμου με τα οσα γραφεις αυτο αντιλαμβανομαι

"λαθος χρονοι" αναφλεξης..
ατροφια στις ενναλαγες.. καυσιμου
τα καταλληλα μπεκ ισως ?

Μολις ξανανοιξουν σβερκωμα και ρυθμιση και στο δρομο ,οχι μονο διαφημιση και καλα μαστορες.

Οσο για τα μπουζι ιριδιου επειδη τα δουλευω και εγω και το μονο που εχω να πω ειναι οτι η λειτουργια ειναι εμφανως καλυτερη.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 22 Απρ, 2011 11:50

GREGORI έγραψε:Μολις ξανανοιξουν σβερκωμα και ρυθμιση και στο δρομο ,οχι μονο διαφημιση και καλα μαστορες.


Σε δυναμόμετρο με wideband είναι καλύτερα για να γίνει η ρύθμιση σε όλο το φάσμα των στροφών σωστά. Αρκεί να το υποστηρίζει το σύστημα και να είναι γνώστης ο εγκαταστάτης...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 22 Απρ, 2011 13:06

dti έγραψε:
GREGORI έγραψε:Μολις ξανανοιξουν σβερκωμα και ρυθμιση και στο δρομο ,οχι μονο διαφημιση και καλα μαστορες.


Σε δυναμόμετρο με wideband είναι καλύτερα για να γίνει η ρύθμιση σε όλο το φάσμα των στροφών σωστά. Αρκεί να το υποστηρίζει το σύστημα και να είναι γνώστης ο εγκαταστάτης...


Εδώ στην Πάτρα δεν νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο δυστυχώς :(

Μετά από ενδελεχή έλεγχο και δοκιμές το πρόβλημα παρουσιάζετε αμέσως μόλις γυρνάει από βενζίνη σε αέριο. Τότε αρχίζει τρελά ρεταρίσματα (όχι πάντα αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις και τρέμει όλο το αμάξι) προφανώς γιατί δεν τροφοδοτείται σωστά με αέριο. Το λαμπάκι κινητήρα αναβοσβήνει και είτε επανέρχεται μόνο του μετά από λίγο είτε το γυρνάω σε βενζίνη και λειτουργεί κανονικά και το λαμπάκι κινητήρα που αναβοσβήνει σβήνει εντελώς. Όταν και εφόσον ξεπεράσει αυτήν την δυσκολία τότε λειτουργεί με αέριο κανονικά
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό vasilis351 » Παρ 22 Απρ, 2011 17:06

Ας ελπίσουμε να σου έβαλε το κιτ τις omvl που συνδέεται με την EOBD να έγινε σωστή τοποθέτηση των σωλήνων στην εισαγωγή του αερίου αλλιώς σαν σύστημα είναι πολύ καλό από τα καλύτερα και με εύκολο προγραμματισμό αλλά οπωσδήποτε να συνδεθεί το σύστημα με την EOBD του αυτοκινήτου
vasilis351
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ, 2011 18:49

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό bpel86 » Παρ 22 Απρ, 2011 18:37

Παιδια αντιμετωπιζω παρομοιο προβλημα κι εγω. Φοραω εγκεφαλο AG Centrum ενω ολα τα υπολοιπα μερη ειναι tomassetto. Οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο και βαλω μπροστα κανει μερικα ρεταρισματα μεχρι να μπει το αεριο. Στη συνεχεια μεχρι να ζεσταθει καλα το αυτοκινητο (για κανενα 10λεπτο δλδ) οταν ειμαι στο ρελαντι πεφτουν στιγμιαια οι στροφες και επανερχεται. Το κανει 3-4 φορες συνεχομενα, μετα στρωνει για καμια 15ρια δευτερολεπτα και μετα παλι το ιδιο. Οταν το αυτοκινητο ζεσταθει πληρως ολα δουλευουν καλα..
bpel86
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 16 Μαρ, 2011 15:21

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 22 Απρ, 2011 18:43

vasilis351 έγραψε:Ας ελπίσουμε να σου έβαλε το κιτ τις omvl που συνδέεται με την EOBD να έγινε σωστή τοποθέτηση των σωλήνων στην εισαγωγή του αερίου αλλιώς σαν σύστημα είναι πολύ καλό από τα καλύτερα και με εύκολο προγραμματισμό αλλά οπωσδήποτε να συνδεθεί το σύστημα με την EOBD του αυτοκινήτου


Αυτό πως είναι δυνατόν να το καταλάβω άραγε? Υπάρχει τρόπος? Αν είχα το καλώδιο σύνδεσης με τον υπολογιστή θα μπορούσα αλλά τώρα :( Από μια ματιά στις ηλεκτρικές συνδέσεις δεν έβγαλα άκρη...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 23 Απρ, 2011 03:06

Για τον φιλο με το ag centrum να του πω να προτεινει στον εγκαταστατη του να επιλεξει να μπαινει το υγραεριο σε μεγαλυτερη θερμοκρασια νερου. Μαλλον τωρα δεν προλαβαινει ο πνευμονας να αεριοποιησει το υγραεριο.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό vasilis351 » Σάβ 23 Απρ, 2011 07:45

anikologr έγραψε:
vasilis351 έγραψε:Ας ελπίσουμε να σου έβαλε το κιτ τις omvl που συνδέεται με την EOBD να έγινε σωστή τοποθέτηση των σωλήνων στην εισαγωγή του αερίου αλλιώς σαν σύστημα είναι πολύ καλό από τα καλύτερα και με εύκολο προγραμματισμό αλλά οπωσδήποτε να συνδεθεί το σύστημα με την EOBD του αυτοκινήτου


Αυτό πως είναι δυνατόν να το καταλάβω άραγε? Υπάρχει τρόπος? Αν είχα το καλώδιο σύνδεσης με τον υπολογιστή θα μπορούσα αλλά τώρα :( Από μια ματιά στις ηλεκτρικές συνδέσεις δεν έβγαλα άκρη...



Καταρχήν μην στενοχωριέσαι όλα θα πάνε καλά σου είπα είναι πολύ καλό το σύστημα αυτό τώρα για να δεις αν σου έχει συνδέσει την EOBD θα πρέπει να βρεις τι φύσα διάγνωσης του αυτοκίνητου και στο πίσω μέρος να έχει συνδεμένο ένα η δυο καλώδια επαφής 6 και 14 χρώματος κίτρινο/πράσινο και κίτρινο/γκρι η επαφή 7 με πράσινο καλώδιο τα οποία είναι εκτός πλεξούδας αμαξιού έξτρα θα το καταλάβεις θα πας ξανά από την άλλη εβδομάδα καλό είναι να το προγραμματίσει ξανά από την αρχή και με τον κίνητρα ζεστό πίστεψε έχεις ένα πολύ καλό σύστημα και θα πάνε όλα καλά
vasilis351
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ, 2011 18:49

Re: Πρόβλημα με ρεταρίσματα κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 23 Απρ, 2011 09:43

vasilis351 έγραψε:
anikologr έγραψε:
vasilis351 έγραψε:Ας ελπίσουμε να σου έβαλε το κιτ τις omvl που συνδέεται με την EOBD να έγινε σωστή τοποθέτηση των σωλήνων στην εισαγωγή του αερίου αλλιώς σαν σύστημα είναι πολύ καλό από τα καλύτερα και με εύκολο προγραμματισμό αλλά οπωσδήποτε να συνδεθεί το σύστημα με την EOBD του αυτοκινήτου


Αυτό πως είναι δυνατόν να το καταλάβω άραγε? Υπάρχει τρόπος? Αν είχα το καλώδιο σύνδεσης με τον υπολογιστή θα μπορούσα αλλά τώρα :( Από μια ματιά στις ηλεκτρικές συνδέσεις δεν έβγαλα άκρη...



Καταρχήν μην στενοχωριέσαι όλα θα πάνε καλά σου είπα είναι πολύ καλό το σύστημα αυτό τώρα για να δεις αν σου έχει συνδέσει την EOBD θα πρέπει να βρεις τι φύσα διάγνωσης του αυτοκίνητου και στο πίσω μέρος να έχει συνδεμένο ένα η δυο καλώδια επαφής 6 και 14 χρώματος κίτρινο/πράσινο και κίτρινο/γκρι η επαφή 7 με πράσινο καλώδιο τα οποία είναι εκτός πλεξούδας αμαξιού έξτρα θα το καταλάβεις θα πας ξανά από την άλλη εβδομάδα καλό είναι να το προγραμματίσει ξανά από την αρχή και με τον κίνητρα ζεστό πίστεψε έχεις ένα πολύ καλό σύστημα και θα πάνε όλα καλά


Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου Βασίλη. Θα προσπαθήσω να δω αν υπάρχει κανένα εξτρά καλώδιο στην EODB κάτω από το τιμόνι. Πολύ φοβάμαι πως δεν έψει μπει στον κόπο να συνδέσει κάτι αλλά ας μην βιαστώ να βγάλω συμπεράσματα.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: manos16 και 31 επισκέπτες