Παιδιά καλημέρα και καλή Ανάσταση
Σήμερα πήρα το αμάξι μου (Hyundai i30 1.4) μετά την εγκατάσταση του OMVL κιτ υγραεριοκίνησης. Τα πράγματα δυστυχώς δεν πήγαν και πολύ καλα. Το πήρα σήμερα μεσημέρι, πήγα το πέρασα ΚΤΕΟ αλλά από την πρώτη στιγμή κάνει κάποια έντονα ρεταρίσματα - μπουκώματα. Συνήθως το κάνει όταν έχει γυρίσει πρόσφατα από βενζίνη σε υγραέριο. Επίσης όταν επίσης γυρνάει από βενζίνη σε αέριο κάνει ένα ελαφρύ κλώτσιμα. Το αποκορύφωμα? Άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Διαγνωση? Random Cylinder Misfire-Cylinder Misfire 1, Cylinder Misfire 2. Επίσης να αναφέρω μήπως βοηθήσει ότι από την στιγμή που άνοιξε το λαμπάκι μετά λειτουργούσε μια χαρά για πολλά χιλιόμετρα.
Όχι τίποτα άλλο είναι κλειστός σήμερα, τρίτη-τετάρτη δουλεύω άρα πάμε για την ερχόμενη πέμπτη για να του το πάω να το δει.
Επιπρόσθετα η επιλογή μου να γυρνάει στις 4500 σαλ σε βενζίνη ΔΕΝ αποδίδεικαθώς κομπιάζει στιγμιαία και μετά μόλις πάλι γυρίσει σε αέριο έχει τα ρεταρίσματα (του το ζήτησα από μόνος μου αφού το software του εγκεφάλου το υποστηρίζει για προστασία του κινητήρα) .
Να τονίσω ότι στην 1η βόλτα που έκαναν για το setαρισμα έβγαλαν το συμπέρασμα πως έφτεγαν τα ολοκαίνουργια μπουζί ιριδίου που είχα βάλει το περασμένο Σάββατο και με έβαλαν να αγοράσω τα απλά που βάζει η Hyundai.