kostaskapa έγραψε:Το ίδιο πρόβλημα με καμμένη αντλία βενζίνης τον περασμένο Οκτώβρη. Δεν παίρνει με το υγραέριο - έμεινα απο μπαταρία, και αναγκάζομαι να το πάω με την οδική βοήθεια στο συνεργείο που μου σύστησε ο πωλητής που αγόρασα το αυτοκίνητο πριν απο ένα χρόνο. Ο μηχανικός απόλυτος γνώστης, μου λέει ότι του έχω κουβαλήσει μια βόμβα μέσα στο μαγαζί του και μου κάνει χάρη που θα το ελέγξει, γιατί το υγραέριο είναι επικίνδυνο. Μου βρίσκει μια αντλία noname, την τοποθέτησε, μου είπε ότι δεν υπάρχει εγγύηση και ότι δεν δίνει κανείς εγγύηση για τρόμπα, και μην έρθεις και ζητάς τα ρέστα άν καεί γιατί έχεις υγραέριο.
Μην μου πείτε ότι ήταν καστανάς ρε παιδιά, γιατί δεν είχε φουφού στο μαγαζί του.
Με την πρώτη μιζιά δεν πήρε. Πήρα με την τρίτη. Για δεκαπέντε μέρες το αυτοκίνητο έπαιρνε μετά την δεύτερη-τρίτη προσπάθεια.
Και ξαφνικά μια Κυριακή πρωϊ το αυτοκίνητο δεν παίρνει. Ούτε και με το υγραέριο. Μια απο τα ίδια. Την επόμενη μέρα το πήγα με την οδική βοήθεια εκεί που έχω εγκαταστήσει το υγραέριο. Έβαλα την γνήσια τρόμπα της VDO και μέχρι σήμερα ( 2 μήνες μετά ) παίρνει με το τσάκ στην μίζα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω λύσει το θέμα εκκίνησης του κινητήρα με το υγραέριο. Άν μείνω απο αντλία δεν υπάρχει περίπτωση νε ξεκινήσει με το υγραέριο. Το αυτοκίνητο είναι Audi A4 B6 ( τέλη του 2001 ).
Ο εγκαταστάτης μου λέει ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δημιουργεί το πρόβλημα αυτό γιατί κάνει διακοπή στο υγραέριο όταν πατάω μίζα για να εκκινήσω τον κινητήρα.
Έχει κανείς το ίδιο αυτοκίνητο. Έχει και εκείνος το ίδιο πρόβλημα; Ή μόνο στο δικό μου ο εγκέφαλος της Audi δεν υποστηρίζει την εκκίνηση του κινητήρα με υγραέριο;
Καλές γιορτές σε όλους σας - Καλά ταξίδια - Καλή Χρονιά
καλο θα ηταν να αλλαξεις συνεργειο, εμμμμμμμ πυροτεχνουργο ηθελα να πω