Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Τρί 19 Απρ, 2011 19:46

Αμα σε ζώσανε τα φίδια, πάνε και κάνε ανάλυση καυσαερίων να δεις τι μίγματα έχεις και αν είναι φτωχά ή πλούσια. Μόνο τότε θα είσαι 100% σίγουρος. Ή με wideband λάμδα ;)

Εγώ πήγα να βγάλω κάρτα καυσαερίων και επειδή τον ήξερα τον μηχανικό, τον έπιασε το μεράκι και καθήσαμε να δούμε λίγο τα μίγματα ;)
εγώ στο trip computer έχω 7,8 λίτρα και στο υγραέριο 9.5-9.6
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 19 Απρ, 2011 19:54

odys2008 έγραψε:Αμα σε ζώσανε τα φίδια, πάνε και κάνε ανάλυση καυσαερίων να δεις τι μίγματα έχεις και αν είναι φτωχά ή πλούσια. Μόνο τότε θα είσαι 100% σίγουρος. Ή με wideband λάμδα ;)

Εγώ πήγα να βγάλω κάρτα καυσαερίων και επειδή τον ήξερα τον μηχανικό, τον έπιασε το μεράκι και καθήσαμε να δούμε λίγο τα μίγματα ;)
εγώ στο trip computer έχω 7,8 λίτρα και στο υγραέριο 9.5-9.6


Καλα τα λες αλλα στα icom εχω παρατηρησει οτι η καταναλωση δεν υπερβαινει το +15% και στους περισσοτερους ειναι κοντα στα +10%.... Τι να πω... θα το κοιταξω...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό chrisd » Τρί 19 Απρ, 2011 20:18

Φιλε μου να ξερεις στο υγραεριο ειναι ολα υποθετικα.Στα 5ης γενιας συστηματα καις οσο και βενζινη η ενα 8-10% παραπανω αναλογα το αμαξι.
Ο μπιρμπος μου ειχε αναφερει οτι πολλα αμαξια καιγανε οσο βενζινη και αεριο και αλλα παλι καιγανε λιγο παραπανω.
το ιστορικο μου εχει ως εξης.
παω περνω το αμαξι με την εγκατασταση υγραεριου.μου λεει ο ανθρωπος το περνεις κανεις 2500χλμ και το ξαναφερνεις για να μου πεις εντυπωσεις(τοτε φοραγα ζιγκλερ C1)
Πραγματι κανω 2500χλμ απροβληματιστα χωρις λαμπακια και με καταναλωση ισως λιγο λιγοτερη απο βενζινη και απο αποδοση μια χαρα.
μετραει τους χρονους στα μπεκ μου λεει οτι μπορουμε να βαλουμε και λιγο μεγαλυτερα ζιγκλερ μιας και εχει δουλευτει το συστημα πλεον.
Πραγματι ετσι και εγινε μου φοραει απανω C2 ζιγκλερ(τα νουμερα C που λεω τα ειδα με τα ματια μου)και απο τοτε για οσον καιρο ημουνα 1400αρης δεν τον ξαναενοχλησα.καταναλωση ειχα ιδια με την βενζινη αντε 0,2 παραπανω.διαφορα στην αποδοση δεν ειδα καμοια μιας και με το αεριο πηγαινε πολυ καλυτερα απο την βενζινη σε βαθμο που ξεχωριζα χωρις να δω λαμπακι αν καιω βενζινη η αεριο.
μετα απο 20.000χλμ ειχα γεμισει το τουφεκι να υπερκυβισο και λεω πριν κανω το οτιδηποτε να παω να αλλαξω ζιγκλερ.
Πραγματι ενα πρωι πηγα στον Μπιρμπο του ειπα τι θελω να κανω(ηξερα ποσοτητα σε cc απο τα μπεκ βενζινης του 1800)και μου ειπε οτι για τα αντιστοιχα μπεκ βενζινης θελω C4 ζιγκλερ αλλα καλυτερα του λεω να βαλουμε και ενα νουμερο παραπανω.
Βεβαια μου ειπε οτι θα ειχα λαμπακι για πλουσιο μειγμα.Ετσι και εγινε μου εβαλε τα C5 αλλα ειχα λαμπακι για πλουσιο μειγμα.
σημειωση οτι το 1400 φοραει 220cc και εγω ειχα βαλει 300αρια υγραεριου μιας και του 1800 ειναι 280αρια.
μολις εβαλα απανω το 1800αρι μοτερ με πολλαπλη και πεταλουδα απο 1800 το λαμπακι δεν ξανα αναψε αλλα ειχα καταναλωση περιπου 1,2λιτρα/100χλμ παραπανω.
οταν εβαλα και το προγραμμα το οποιο φτιαχτηκε για υγραεριο επεσε η καταναλωση ανεβηκε η αποδοση και η ροπη.συνολικα εβγαλα 14αλογα+ και 1,6κιλα ροπης παραπανω απο απρογραμματιστος.πραγματικα μετα απο 40.000χλμ νοιωθω δικαιωμενος απο την αποφαση μου να βαλω συστημα 5ης γενιας.

Μια σημειωση που δεν ξερω κατα ποσο το γνωριζεται και εσεις οι καταναλωτες και καποια <<σαινια>> εγκαταστατες.μου ειχε πει τοτε ο Μπιρμπος οτι το υγραεριο κανονικα για να δωσει το 100% της αποδοσης του στον κινητηρα θελει και αλλο Αβανς(χρονος του ποτε θα σκασει ο σπινθηρας) το οποιο πειραζεται μονο απο τον Μαμα εγκεφαλο του αυτοκινητου.Οταν δεις στο δυναμομετρο την ρυθμιση του αβανς και το ποσο αλλαζει η συμπεριφορα του υγραεριου καταλαβαινεις την διαφορα.
Επισης η μετρηση μειγματων γινεται με wide band και οχι με δοκιμη στον δρομο και αφου δεν ρεταρει ειμαστε ενταξει ασχετα αν μεσα καιγονται οι βαλβιδες η τρυπανε τα εμβολα οπως κανουνε οι περισοτεροι εγκαταστατες.
για αυτο αν δεις πολλοι φτιαχνουνε στα 4ης γενιας πιο πλουσια μειγματα για να μην συμβουν τα παραπανω.
Στα 5ης γενιας δεν εχεις κανενα θεμα τετοιο παρα μονο να φορας τα σωστα ζιγκλερ και απο εκει και περα αναλαμβανει ο εγκεφαλος του αμαξιου να φτιαξει τα μειγματα.

οι μετρησεις στη καταναλωση γινοντουσαν παντα με γνωμονα ποσα χλμ εκανα και ποσο υγραεριο χρειαστηκε για να ξαναγεμισει η μπουκαλα και παντα απο το ιδιο βενζιναδικο/
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 19 Απρ, 2011 20:38

chrisd έγραψε:διαφορα στην αποδοση δεν ειδα καμοια μιας και με το αεριο πηγαινε πολυ καλυτερα απο την βενζινη σε βαθμο που ξεχωριζα χωρις να δω λαμπακι αν καιω βενζινη η αεριο.


Ακριβως ετσι :thumbup:

chrisd έγραψε:ηξερα ποσοτητα σε cc απο τα μπεκ βενζινης του 1800)και μου ειπε οτι για τα αντιστοιχα μπεκ βενζινης θελω C4 ζιγκλερ αλλα καλυτερα του λεω να βαλουμε και ενα νουμερο παραπανω.......σημειωση οτι το 1400 φοραει 220cc και εγω ειχα βαλει 300αρια υγραεριου μιας και του 1800 ειναι 280αρια.


Ασχετο, μηπως ξερεις(μιας και γνωριζεις λεπτομερειες)αν τα c2 που φοραω ειναι ενταξη ή καλητερα τα c3 ? To σκεφτομουνα εδω και λιγο καιρο να το δοκιμασω .(αυριο παω στο μαστορα...)

chrisd έγραψε:μου ειχε πει τοτε ο Μπιρμπος οτι το υγραεριο κανονικα για να δωσει το 100% της αποδοσης του στον κινητηρα θελει και αλλο Αβανς(χρονος του ποτε θα σκασει ο σπινθηρας) το οποιο πειραζεται μονο απο τον Μαμα εγκεφαλο του αυτοκινητου.


Εσυ φανταζομαι οτι το εχεις αλλαξει με το νεο προγραμμα ?

chrisd έγραψε:οι μετρησεις στη καταναλωση γινοντουσαν παντα με γνωμονα ποσα χλμ εκανα και ποσο υγραεριο χρειαστηκε για να ξαναγεμισει η μπουκαλα και παντα απο το ιδιο βενζιναδικο/


Σωστος. Σου ευχομαι να κανεις ακομα πιο πολλα χλμ φιλε.

Σε ευχαριστω, με βοηθησες αρκετα :D :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό chrisd » Τρί 19 Απρ, 2011 20:58

Ναι βεβαια το Αβανς πειραχτηκε με γνωμονα παντα την σωστη λειτουργια χωρις να καψω βαλβιδες.Αν θυμαμαι καλα θελει ανεβασμα το αβανς κυριος στις χαμηλες λιγοτερο στις μεσαιες και ελαχιστα στις ψιλες.βεβαια δεν πηγα να περασει μονο προγραμμα για αλογα αλλα να φτιαξει ενα custom προγραμμα για το συγκεκριμενο αμαξι και το συγκεκριμενο καυσιμο.Βεβαια να γυρισω σε βενζινη ειναι σκετη απογοητευση χανω πολυ σε δυναμη και εχω και πειρακια μιας και το προγραμμα ειναι για 105-107 οκτανια και η βενζινη(νερο δυλαδη)που εχουμε εδω ειναι 95.

Θα σου δωσω μια συμβουλη εντελως φιλικα μιας και εχω ψαχτει πολυ και εχω υγραεριο απο τοτε που οι περιφανοι Ελληνες με κοροιδευαν γιατι εχω λεει δωρεαν γκαζακι καφε αλλα τωρα τρεχουνε πανικοβλητοι.
Ο μπιρμπος ειναι τρομερος εγκαταστατης και τρομερος σαν ανθρωπος πανω απο ολα και εκεινος και τα παιδια του με πολλα σεμιναρια στην Ιταλια για την καθε εξελιξη πανω στην τεχνολογια(πχ κιτ icom ειδικα για FSI ειχε παει Ιταλια με τα Παιδια του και ετυχε τον πετυχα αεροδρομιο).
Παρολα αυτα ειναι ο κανονας που λεει οτι δουλευει σωστα δεν το πειραζουμε.
Εσυ τι προβληματα αντιμετωπισες?

Αν θυμαμαι καλα οι κωδικοι C πανε καθε ενα νουμερο που ανεβαινεις και 20cc.
Mια χαρα εισαι κατα 99% φιλαρακι μην τα σκαλισεις για εμενα..
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 20 Απρ, 2011 00:33

Μολις πηγα να σου απαντησω, επεσε το internet... X(

Κατ'αρχην το αμαξι το μετετρεψα στο Αγρινιο στον αντιπροσωπο του Μπιρμπου. Η εγκατασταση καθ'ολα καλη και εμεινα ευχαριστημενος. Μπορεις να την δεις εδω viewtopic.php?f=20&t=64 . Στην αρχη που το πηρα επαθα πλακα γιατι ειχε ανεβει αισθητα η ροπη σε σημειο που ειχε γινει και λιγο σπαστικο(μου σπινιαρε με την πρωτη συνεχεια...). Μετα απο 3000χλμ επεσε η αποδοση του, αναψε λαμπακι για φτωχο, κλωτσαγε μεσα-μεσα και δεν ροπιαζε σωστα μετα τις 4000στρ . Πηγα και εβαλα τον αμεσως μεγαλητερο καλυμπρατορο το c2 και ολα διορθωθηκαν.
Τον τελευταιο καιρο ομως(6.000χλμ απο την τελευταια ρυθμιση), οταν κανω κατεβασμα με την δευτερα μου κλωτσα στις 4000στρ ακριβως(αλλα μονο με τη δευτερα...) και επειδη ειδα και μια αυξηση στα χλμ που κανω (περιπου 50 με 70 χλμ παραπανω) υποψιαζομαι μηπως θελει καμια ρυθμιση παλι...
Αυριο...δηλαδη σημερα, θα παω απο το μαστορα να τα πουμε.

Ευχαριστω και παλι φιλε :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό gastheodorou » Τετ 20 Απρ, 2011 15:59

Επειδή φαίνεται μια συμπεριφορά μάλλον επιθετική,

να απαντήσω στον φίλο πως αυτά περί της 4ης, 5ης και 15ης γενιάς είναι για όσους τώρα μπήκαν στον χώρο, και προσπαθούν να μπερδέψουν τους πελάτες τους.

Μιλάς για το σέρβις σαν να είσαι ειδικός; Είσαι φίλε μου ειδικός, ή απλά νομίζεις πως είσαι;

Εμείς που ασχολούμαστε 35 χρόνια με εγκαταστάσεις σε αυτοκίνητα, και δεν βγήκαμε χθες ή προχθές στην αγορά, λέμε πως απαιτείται συντήρηση.

Εσύ λες πως δεν απαιτείται.

Να θεωρήσω πως είσαι εγκαταστάτης και πιθανόν να σου είπαν πως δεν χρειάζεται.

Σε συμβουλεύω να το ψάξεις καλύτερα.
Επικοινώνησε με τον προμηθευτή σου, και θα στο επιβεβαιώσει.

Έχεις ΤΟΥΟΤΑ. Εδώ όμως μιλάμε για NISSAN. Πάρε και την ΝΙSSAN και ρώτα.

Μην μπερδεύεις τον κόσμο (εσκεμμένα) ή μην μπερδεύεις τον εαυτό σου (λόγω άγνοιας).

Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα σε black list, όπως λες.

Υπάρχουν Συσκευές που μπορούν να μπούνε σε όλα τα αυτοκίνητα, και συσκευές που δεν μπορούν να μπούνε σε όλα τα αυτοκίνητα.

Παίζει ρόλο σαφώς και η Συσκευή, αλλά παίζει ρόλο και το Συνεργείο τοποθέτησης, μιας και όλα είναι θέμα ρύθμισης.

Θα ξέρεις, υποθέτω μιας και γνωρίζεις, πως σε TSi και FSi, μπαίνουν Συσκευές ΜΟΝΟ αναγνωρισμένων Οίκων, λόγω της ιδιομορφίας του κινητήρα.

Το κριτήριο δεν είναι μόνο στη Συσκευή του αναγνωρισμένοι Οίκου, αλλά και στο πόσο καταρτησμένος είναι ο τεχνικός που θα το περάσει.

Αυτό δε, απαντάει και στο πικρόχολο σχόλιό σου, όσο αφορά την εμπειρία μας.

Η συνεχόμενη εκπαίδευσή μας, πάνω στις νέες τεχνολογίες και στην εξέλιξη των κινητήρων, μας καθιστά όντως το πλέον έμπειρο και πλήρως καταρτισμένο δίκτυο Υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα.

Μην νομίζεις πως μιλάς στον κυρ-Τάκη τον μάστορα, που έμαθε πριν 30 χρόνια να αλλάζει λάστιχο, και σήμερα ακόμη εκεί έχει μείνει.

Αυτά, δεν αποδεικνύονται με ανταλλαγές πικρόχολων σχολίων στα forum. Αυτά αποδεικνύονται μέσα από την δουλειά του καθενός (την δική μου και την δική σου), καθώς και από την γνώμη των πελάτών μας.

Ο φίλος που άνοιξε το θέμα για τον δήθεν χαλασμένο κινήτηρα, ακόμη δεν έχει εμφανιστεί.

Βάλε το μυαλό σου να δουλέψει.
gastheodorou
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 13:02

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 20 Απρ, 2011 16:52

Μαζί σου Chris,
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία το ICOM και ο Μπιρμπος το υποστηρίζει εξαιρετικά.
Δεν είναι όμως όλα άσπρο ή μαύρο.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι απαγορευτικό να μπει 4η γενιάς, όπως τα Turbo με μεγάλες πιέσεις υπερπλήρωσης.
Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που δεν μπορούν να δουλέψουν σωστά μόνο με τους ρελεδες του εγκέφαλου της ICOM και χρειάζονται έναν καλύτερο εγκέφαλο που να ρυθμίζει του ψεκασμούς στα Open loop, τα cut off, τα tip in, cold start κλπ.
Και εγώ στο αυτοκίνητο μου ICOM έχω και ευχαριστημένος είμαι, επειδή είμαι όμως προγραμματιστής γνωρίζω ότι ένα σωστό management πάντοτε χρειάζεται και θα έκανα κολοτουμπες αν κάποια στιγμή έβγαζε έναν πραγματικό εγκέφαλο η ICOM και μπορούσα να τελειοποιήσω με κάποιες ρυθμίσεις αυτά που λείπουν.
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Τετ 20 Απρ, 2011 17:22

Chrisd,

Καλως ο ενθουσιασμος, αλλα πρεπει να ριξεις του τονους σου.
Ο γραπτος λογος σε ενα forum ειναι ευκολα παρεξηγησιμος, οποτε πρεπει να εισαι διπλα προσεχτικος για το πως και σε ποιους απευθυνεσαι.

admin
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Τετ 20 Απρ, 2011 17:38

Η συζητηση εχει ξεφυγει αρκετα οσον αφορα τη θεματολογια της.
Για διαφορες μεταξυ 4ης, 5ης, 6ης και 15 γενιας στο αντιστοιχο θεμα...

viewtopic.php?f=14&t=123
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 59 επισκέπτες