Σελίδα 8 από 11

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μάιος, 2018 20:15
από EvanTalos
Ποσο πρεπει να ειναι η διαφορα μεταξυ της καμπυλης βενζινης και LPG?

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ, 2018 18:10
από meletis
Του έβαλα το διαγνωστικό και μου εμφάνισε σφάλμα P0134 και στο καταλύτη χωρίς κωδικό.
Λογικά εφόσον έχει κάει ο αισθητήρας ο 1ος.
Του έσβησα το σφάλμα του έκανα μια βόλτα 15 χλμ και θα του βάλω το νέο αισθητήρα και θα το δουλέψω βενζίνη.
Απο Δευτέρα θα πάει στόν εγκατάστατη καθώς ο αρχικός δεν ήξερε να ρυθμιζει και εβγαλε το λαμπάκξι check , λογικά του άναβε λόγω του αρύθμιστου χάρτη
Έτσι όπως είναι τώρα πήρα τις συγκεκριμένες τιμές.
διαγνωστικο honda μετρήσεις.jpg
διαγνωστικο honda μετρήσεις.jpg (43.09 KiB) 5403 προβολές

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ, 2018 22:48
από labros
nickL έγραψε:Ναι αυτό έχω καταλάβει κι εγώ, πρέπει να είναι όσο πιο κοντά τόσο στη βενζίνη όσο και στο υγραέριο. Η ερώτηση μου είναι, αν τυχόν δεν δουλεύει σωστά πχ λόγω κακής ρύθμισης στο υγραέριο, τα Long trims εκείνη τη στιγμή θα αποθηκευτούν στον εγκέφαλο της βενζίνης; Θα μεταβληθούν δηλαδή πάνω στον εγκέφαλο της βενζίνης;


Ναι τα trims αποθηκεύονται στον εγκέφαλο της βενζίνης ο οποίος δε γνωρίζει τι καύσιμο χρησιμοποιούμε. Και με βάση αυτά τα trims καθορίζει και το μείγμα της πρωινής εκκίνησης. Για αυτό και από ότι έχω καταλάβει οι περισσότεροι υγραεριοκίνητοι αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς προβλήματα εκκίνησης.

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ, 2018 15:53
από xarisbluegolfv
Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ, 2018 22:06
από labros
xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?


Φυσιολογικό είναι το -0,8%. Το +8,6 σημαίνει πως στη βενζίνη δουλεύει φτωχό. Πάντως λόγω αυτής της διαφοράς έχεις τα πρωινά κομπιάσματα. Τώρα πια είναι η λύση! Ας μας πούνε οι εγκαταστάτες. Εμένα μου φαίνεται πως δεν υπάρχει και όλοι λίγο πολύ κατά καιρούς το αντιμετωπίζουμε. Εγώ για παράδειγμα έχω κάποια μικροκομπιάσματα στην εκκίνηση όταν περνάμε από το καλοκαίρι απότομα σε φθινοπωρινό καιρό. Όταν ο καιρός κρυώσει το πρόβλημα εξαφανίζεται και το ξαναβρίσκω το επόμενο φθινόπωρο.

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ, 2018 09:29
από xarisbluegolfv
labros έγραψε:
xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?


Φυσιολογικό είναι το -0,8%. Το +8,6 σημαίνει πως στη βενζίνη δουλεύει φτωχό. Πάντως λόγω αυτής της διαφοράς έχεις τα πρωινά κομπιάσματα. Τώρα πια είναι η λύση! Ας μας πούνε οι εγκαταστάτες. Εμένα μου φαίνεται πως δεν υπάρχει και όλοι λίγο πολύ κατά καιρούς το αντιμετωπίζουμε. Εγώ για παράδειγμα έχω κάποια μικροκομπιάσματα στην εκκίνηση όταν περνάμε από το καλοκαίρι απότομα σε φθινοπωρινό καιρό. Όταν ο καιρός κρυώσει το πρόβλημα εξαφανίζεται και το ξαναβρίσκω το επόμενο φθινόπωρο.

καπου ειχα διαβασει οτι ισως αυτο το φτωχο μιγμα οφειλεται και σε καπως βουλωμενα μπεκ βενζινης...ας μας πει κανενας ειδικος καλυτερα αν υπαρχει λυση

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ, 2018 10:00
από tedd
Καταρχην οι τιμές που είδες είναι κάποιες τιμές που παρατήρησες κάποια στιγμή ή τις παρατηρούσες καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού; Και με ποιο πρόγραμμα τις έβλεπες;
Τα fuel trims δεν μενουν σταθερα αλλά μεταβαλλονται συνεχώς και κυμαινονται εντός ενός ευρους το οποίο θελουμε αυτό το εύρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο και πιο κοντά στο μηδέν. Το ιδανικο είναι τα ft να κινούνται μεταξύ του εύρους -5 και +5
Πχ σε μια επιτάχυνση ή σε κάποια μεγάλη ανηφόρα όπου αυξάνεται το φορτίο είναι λογικό να δούμε το μείγμα να γίνεται πιο πλούσιο.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Σεπ, 2018 14:10
από xarisbluegolfv
tedd έγραψε:Καταρχην οι τιμές που είδες είναι κάποιες τιμές που παρατήρησες κάποια στιγμή ή τις παρατηρούσες καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού; Και με ποιο πρόγραμμα τις έβλεπες;
Τα fuel trims δεν μενουν σταθερα αλλά μεταβαλλονται συνεχώς και κυμαινονται εντός ενός ευρους το οποίο θελουμε αυτό το εύρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο και πιο κοντά στο μηδέν. Το ιδανικο είναι τα ft να κινούνται μεταξύ του εύρους -5 και +5
Πχ σε μια επιτάχυνση ή σε κάποια μεγάλη ανηφόρα όπου αυξάνεται το φορτίο είναι λογικό να δούμε το μείγμα να γίνεται πιο πλούσιο.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


τις εδειξε οταν ειχα κανει τα χιλιομετρα και εβαλα το οργανακι να δω τι τριμς εχει.δε τα εβλεπα δλδ οσο οδηγουσα. τα long δεν αλλαζουν νομιζω γρηγορα οπως λες. θελει χιλιομετρα για να αλλαξει νομιζω.

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Σεπ, 2018 00:40
από tedd
Και οι τιμές των λονγκ αλλάζουν γρήγορα. Με το να δεις τι τιμές σου βγάζει μια δεδομένη στιγμή δεν σημαίνει ότι αυτές τις τιμές έχεις στο σύνολο του ταξιδιού, καθαρά τυχαίες είναι και συνεπώς δεν λένε τίποτα. Θα πρέπει να τις παρακολουθήσεις πως κυμαινονται για κάποιο διαστημα. Αν δεν μπορείς να τις παρακολουθήσεις μόνος σου επειδή οδηγάς, δώσε το τιμόνι σε κάποιον άλλο και κάνε μια διαδρομη 20-30χλμ ως συνοδηγός.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Fuel trims και υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Σεπ, 2018 18:04
από meletis
Επειδή είχε θέμα αισθητήρας οξυγόνου του το άλλαξα και του συνδεσα το διαγνωστικό.
Το δουλεύω μόνο με βενζίνη μέχρι αύριο και με 4η,5η σχέση στο κιβώτιο για να έχει φορτίο.
Θα καταγράψει τις τιμές (φυσιολογικές) και αύριο θα πάει για ρύθμιση στο υγραέριο και αλλαγή φίλτρων
Όσο έγραφα χιλιόμετρα τόσο πιο εμφανή ήταν η διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk