Έκανα την εγκατάσταση πριν 4 μέρες, έκανα και καμιά 150χλμ, δεν είδα προβλήματα ως τώρα στη διαδρομή. Χρησιμοποιώ τακτικά OBD scanner και παρατηρώ βασικές παραμέτρους για να έχω άποψη πως πάει το όχημα. Πριν την εγκατάσταση το long fuel trim έπαιζε 0-1% σε όσους μήνες το παρατηρώ. Μέσα στις 4 μέρες έφτασε 5%! Να σημειώσω ότι τα τελευταία 50 χλμ έγιναν με βενζίνα γιατί τελείωσε το υγραέριο. Δικαιολογείται να μεταβάλεται έτσι το long fuel trim με χρήση υγραερίου; Αν υποθέσω ότι το υγραέριο το άύξησε (φαντάζομαι έκανε lean μίγμα - άμεσα για διόρθωση δηλαδή), τα 50 χιλιόμετρα με βενζίνα δεν ήταν αρκετά να το επαναφέρουν; Μήπως δηλαδή έχω κάπου χαλαρή σύνδεση (από την εγκατάσταση) και παίρνει παραπάνω αέρα και προσπαθεί ο εγκέφαλος να διορθώσει αυξάνοντας το καύσιμο;
Η λογική μου λέει, είτε υγραέριο είτε βενζίνη τα trims πρέπει να είναι τα ίδια. Φαντάζομαι δηλαδή 2 εκδοχές, ρίχνει lean μίγμα υγραερίου ή κάπου παίρνει παραπάνω αέρα. Φυσιολογικό δε το θεωρώ ή μήπως είναι;
Σε μια δεύτερη σκέψη που ενδεχομένως να σχετίζεται και με τα fuel trims, παρατηρώ και εγώ πλέον (δυστυχώς) να μη παίρνει μπροστά με τη πρώτη, μετά από 2-3 μιζιές όταν είναι κρύα η μηχανή όπως έχω διαβάσει να παραπονιούνται αρκετοί εδώ πέρα. Παίζει να είναι τα fuel trims που ξεφεύγουν να το προκαλούν (πολύ πολύσιο μίγμα στο μιζάρισμα) ή δε χρησιμοποιείται το long fuel trim κατά το μιζάρισμα;