Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fuel trims και υγραέριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό EvanTalos » Δευτ 21 Μάιος, 2018 20:15

Ποσο πρεπει να ειναι η διαφορα μεταξυ της καμπυλης βενζινης και LPG?
EvanTalos
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Παρ 05 Ιαν, 2018 22:25

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 22 Σεπ, 2018 18:10

Του έβαλα το διαγνωστικό και μου εμφάνισε σφάλμα P0134 και στο καταλύτη χωρίς κωδικό.
Λογικά εφόσον έχει κάει ο αισθητήρας ο 1ος.
Του έσβησα το σφάλμα του έκανα μια βόλτα 15 χλμ και θα του βάλω το νέο αισθητήρα και θα το δουλέψω βενζίνη.
Απο Δευτέρα θα πάει στόν εγκατάστατη καθώς ο αρχικός δεν ήξερε να ρυθμιζει και εβγαλε το λαμπάκξι check , λογικά του άναβε λόγω του αρύθμιστου χάρτη
Έτσι όπως είναι τώρα πήρα τις συγκεκριμένες τιμές.
διαγνωστικο honda μετρήσεις.jpg
διαγνωστικο honda μετρήσεις.jpg (43.09 KiB) 5346 προβολές
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 22 Σεπ, 2018 22:48

nickL έγραψε:Ναι αυτό έχω καταλάβει κι εγώ, πρέπει να είναι όσο πιο κοντά τόσο στη βενζίνη όσο και στο υγραέριο. Η ερώτηση μου είναι, αν τυχόν δεν δουλεύει σωστά πχ λόγω κακής ρύθμισης στο υγραέριο, τα Long trims εκείνη τη στιγμή θα αποθηκευτούν στον εγκέφαλο της βενζίνης; Θα μεταβληθούν δηλαδή πάνω στον εγκέφαλο της βενζίνης;


Ναι τα trims αποθηκεύονται στον εγκέφαλο της βενζίνης ο οποίος δε γνωρίζει τι καύσιμο χρησιμοποιούμε. Και με βάση αυτά τα trims καθορίζει και το μείγμα της πρωινής εκκίνησης. Για αυτό και από ότι έχω καταλάβει οι περισσότεροι υγραεριοκίνητοι αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς προβλήματα εκκίνησης.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό xarisbluegolfv » Κυρ 23 Σεπ, 2018 15:53

Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?
xarisbluegolfv
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τρί 27 Σεπ, 2016 20:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 23 Σεπ, 2018 22:06

xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?


Φυσιολογικό είναι το -0,8%. Το +8,6 σημαίνει πως στη βενζίνη δουλεύει φτωχό. Πάντως λόγω αυτής της διαφοράς έχεις τα πρωινά κομπιάσματα. Τώρα πια είναι η λύση! Ας μας πούνε οι εγκαταστάτες. Εμένα μου φαίνεται πως δεν υπάρχει και όλοι λίγο πολύ κατά καιρούς το αντιμετωπίζουμε. Εγώ για παράδειγμα έχω κάποια μικροκομπιάσματα στην εκκίνηση όταν περνάμε από το καλοκαίρι απότομα σε φθινοπωρινό καιρό. Όταν ο καιρός κρυώσει το πρόβλημα εξαφανίζεται και το ξαναβρίσκω το επόμενο φθινόπωρο.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό xarisbluegolfv » Τρί 25 Σεπ, 2018 09:29

labros έγραψε:
xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?


Φυσιολογικό είναι το -0,8%. Το +8,6 σημαίνει πως στη βενζίνη δουλεύει φτωχό. Πάντως λόγω αυτής της διαφοράς έχεις τα πρωινά κομπιάσματα. Τώρα πια είναι η λύση! Ας μας πούνε οι εγκαταστάτες. Εμένα μου φαίνεται πως δεν υπάρχει και όλοι λίγο πολύ κατά καιρούς το αντιμετωπίζουμε. Εγώ για παράδειγμα έχω κάποια μικροκομπιάσματα στην εκκίνηση όταν περνάμε από το καλοκαίρι απότομα σε φθινοπωρινό καιρό. Όταν ο καιρός κρυώσει το πρόβλημα εξαφανίζεται και το ξαναβρίσκω το επόμενο φθινόπωρο.

καπου ειχα διαβασει οτι ισως αυτο το φτωχο μιγμα οφειλεται και σε καπως βουλωμενα μπεκ βενζινης...ας μας πει κανενας ειδικος καλυτερα αν υπαρχει λυση
xarisbluegolfv
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τρί 27 Σεπ, 2016 20:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tedd » Τρί 25 Σεπ, 2018 10:00

Καταρχην οι τιμές που είδες είναι κάποιες τιμές που παρατήρησες κάποια στιγμή ή τις παρατηρούσες καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού; Και με ποιο πρόγραμμα τις έβλεπες;
Τα fuel trims δεν μενουν σταθερα αλλά μεταβαλλονται συνεχώς και κυμαινονται εντός ενός ευρους το οποίο θελουμε αυτό το εύρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο και πιο κοντά στο μηδέν. Το ιδανικο είναι τα ft να κινούνται μεταξύ του εύρους -5 και +5
Πχ σε μια επιτάχυνση ή σε κάποια μεγάλη ανηφόρα όπου αυξάνεται το φορτίο είναι λογικό να δούμε το μείγμα να γίνεται πιο πλούσιο.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό xarisbluegolfv » Τρί 25 Σεπ, 2018 14:10

tedd έγραψε:Καταρχην οι τιμές που είδες είναι κάποιες τιμές που παρατήρησες κάποια στιγμή ή τις παρατηρούσες καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού; Και με ποιο πρόγραμμα τις έβλεπες;
Τα fuel trims δεν μενουν σταθερα αλλά μεταβαλλονται συνεχώς και κυμαινονται εντός ενός ευρους το οποίο θελουμε αυτό το εύρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο και πιο κοντά στο μηδέν. Το ιδανικο είναι τα ft να κινούνται μεταξύ του εύρους -5 και +5
Πχ σε μια επιτάχυνση ή σε κάποια μεγάλη ανηφόρα όπου αυξάνεται το φορτίο είναι λογικό να δούμε το μείγμα να γίνεται πιο πλούσιο.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


τις εδειξε οταν ειχα κανει τα χιλιομετρα και εβαλα το οργανακι να δω τι τριμς εχει.δε τα εβλεπα δλδ οσο οδηγουσα. τα long δεν αλλαζουν νομιζω γρηγορα οπως λες. θελει χιλιομετρα για να αλλαξει νομιζω.
xarisbluegolfv
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τρί 27 Σεπ, 2016 20:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 26 Σεπ, 2018 00:40

Και οι τιμές των λονγκ αλλάζουν γρήγορα. Με το να δεις τι τιμές σου βγάζει μια δεδομένη στιγμή δεν σημαίνει ότι αυτές τις τιμές έχεις στο σύνολο του ταξιδιού, καθαρά τυχαίες είναι και συνεπώς δεν λένε τίποτα. Θα πρέπει να τις παρακολουθήσεις πως κυμαινονται για κάποιο διαστημα. Αν δεν μπορείς να τις παρακολουθήσεις μόνος σου επειδή οδηγάς, δώσε το τιμόνι σε κάποιον άλλο και κάνε μια διαδρομη 20-30χλμ ως συνοδηγός.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Fuel trims και υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 26 Σεπ, 2018 18:04

Επειδή είχε θέμα αισθητήρας οξυγόνου του το άλλαξα και του συνδεσα το διαγνωστικό.
Το δουλεύω μόνο με βενζίνη μέχρι αύριο και με 4η,5η σχέση στο κιβώτιο για να έχει φορτίο.
Θα καταγράψει τις τιμές (φυσιολογικές) και αύριο θα πάει για ρύθμιση στο υγραέριο και αλλαγή φίλτρων
Όσο έγραφα χιλιόμετρα τόσο πιο εμφανή ήταν η διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 18 επισκέπτες





cron