hrcivic έγραψε:Την καλησπέρα μου σε όλους. έχω ένα Mazda 2 του 2010 με υγραεριοκινηση της imega το game. Το κυκλοφορώ με υγραέριο περιπου 1.5 χρονο. Φορουσα μπεκ απλα και αυτες τις μερες πηγα να τα αλλαξω με τυπου βενζινης. Το αμαξι εντωμεταξυ ειχε αρυθμιες στο ρελαντι σε βενζίνη και υγραέριο και λαμπακι μονιμα αναμμένο με check.Εβαλα τα μπεκ παίρνοντας μαζι και μια προειδοποίηση για τις βαλβίδες . Συγκεκριμενα μου ειπαν το αμαξι ειναι έτοιμο να παραδώσει πνεύμα. Τρελλαθηκα και αρχισα τα τηλεφωνα σε συνεργεια. Με αυτα που ακουσα τρελλαθηκα περισσοτερο. Τρελές τιμες για επισκευη μεχρι και 700ευρω . Μου ειπαν ετσι ειναι τα γιαπωνεζικα ευαίσθητα στο υγραεριο και να το επισκευασω παλι τα ιδια θα παθει. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Λογω οικονομικης δυσκολιας αργησα να το ελεγξω αλλα οχι και να μου μεινει στα χερια. Τι να κανω ρε παιδια δεν ξερω. Αν το αφησω ετσι ποσο θα με βγαλει? Να το πουλησω σκοτωνοντας τη τιμη? Να το επισκευασω αλλα τι θα κερδισω αφου παλι τα ιδια θα εχω μετα?επισκευη και ξυλωμα το υγραεριο? Θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας. Η αληθεια ειναι οτι οικονομικα με βολεψε το υγραεριο αλλα αυτα που κερδισα τωρα θα τα δωσω μαζεμενα
hrcivic έγραψε:Την καλησπέρα μου σε όλους. έχω ένα Mazda 2 του 2010 με υγραεριοκινηση της imega το game. Το κυκλοφορώ με υγραέριο περιπου 1.5 χρονο. Φορουσα μπεκ απλα και αυτες τις μερες πηγα να τα αλλαξω με τυπου βενζινης. Το αμαξι εντωμεταξυ ειχε αρυθμιες στο ρελαντι σε βενζίνη και υγραέριο και λαμπακι μονιμα αναμμένο με check.Εβαλα τα μπεκ παίρνοντας μαζι και μια προειδοποίηση για τις βαλβίδες . Συγκεκριμενα μου ειπαν το αμαξι ειναι έτοιμο να παραδώσει πνεύμα. Τρελλαθηκα και αρχισα τα τηλεφωνα σε συνεργεια. Με αυτα που ακουσα τρελλαθηκα περισσοτερο. Τρελές τιμες για επισκευη μεχρι και 700ευρω . Μου ειπαν ετσι ειναι τα γιαπωνεζικα ευαίσθητα στο υγραεριο και να το επισκευασω παλι τα ιδια θα παθει. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Λογω οικονομικης δυσκολιας αργησα να το ελεγξω αλλα οχι και να μου μεινει στα χερια. Τι να κανω ρε παιδια δεν ξερω. Αν το αφησω ετσι ποσο θα με βγαλει? Να το πουλησω σκοτωνοντας τη τιμη? Να το επισκευασω αλλα τι θα κερδισω αφου παλι τα ιδια θα εχω μετα?επισκευη και ξυλωμα το υγραεριο? Θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σας. Η αληθεια ειναι οτι οικονομικα με βολεψε το υγραεριο αλλα αυτα που κερδισα τωρα θα τα δωσω μαζεμενα
hrcivic έγραψε:Οι βαλβιδες του mazda δεν ειναι αυτορυθμιζόμενες για αυτό και το καπέλο πάει τόσο ψηλά. Ίσως όντως το λάθος μου να ήταν το ότι το κυκλοφορούσα τόσο καιρό με αναμένο το τσεκ. Το αμάξι τώρα έχει 91 χιλιάδες χιλιόμετρα επάνω και εγω αντε να έχω κάνει 20000 με το υγραέριο. Πριν το υγραεριο λειτουργούσαν όλα σωστά. Δεν τις έχω ελέγξει ποτέ τις βαλβίδες στο αμάξι αυτό και ότι άκουσα μέχρι στιγμής για τις βαλβίδες ήταν μέσω τηλεφώνου. Εστω να δεχοταν μονο ρυθμιση αλλα με μια λογικη τιμη οχι 350+φπα που ζηταει στη καλυτερη περίπτωση η αντιπροσωπεία
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες
|
|