Τελικά εχθές μου έβγαλε ένα τρελό θέμα.καταρχάς το αυτοκίνητο μου το έχω φέρει απο Γερμανία και έχει Αυτόματο σειριακό κιβώτιο.όπως ήμουν στην παραλιακή Αθήνα ενώ ειμουνα με 100 χιλιόμετρα προσπάθησα να κάνω μια προσπεράσει ,οποτε πατοντας το πενταλ και κλειδωνοντας το kick down για προσπεραση στις 5500-6000 στροφές αντί να αλλάξει ταχύτητα έμεινε κολημενο για 5 δευτερολεπτα και μου άναψε το διαγνωστικο του κινητήρα ,το γκάζι ήταν μπουκομενο και έπρεπε να σταματήσω στην άκρη.αφού σταμάτησα και έβαλα το κιβώτιο στη θέση parking έκανε το αυτοκίνητο σαν τρακτέρ και τρελο κουνημα όλο το αμάξι.έσβησα τον κινητήρα και γυρίζοντας σε βενζίνη όλα μια χαρα.με απο 5-10χιλιομετρα έσβησε και απο μόνο του το σφάλμα.συνέχισα με βενζίνη και του έκανα 2-3 φορές τεσταρισμα για προσπεράσει με kickdown ,δεν μου έκανε κανένα πρόβλημα.το ξανά γυρναω σε υγραεριο πάω να του δώσο για προσπεράσει στις 5000-6000 στροφές το ίδιο.
Επικοινωνίσα με την εταιρία που μου έβαλε το υγραεριο και σήμερα το πρωί πήγα να το δουν.βάλανε το διαγνωστικο κιτ να διαβάζουν. Απο το εγκέφαλο καθως και ένα καλώδιο απο το κιτ του STEFANELLI σε ένα laptop και πήγαμε για δοκιμή.όπως ακριβώς μου έγιναν τα πράγματα εχθές συνέβησαν και κατα το test drive.ο τεχνικός μου είπε να το αφήσω για 2 μέρες παίζει μάλλον πρόβλημα μου είπε με τα νερά και θα το πανε αύριο στα γλυκά νερά στην STEFANELLI.μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να το προγραματισουν ώστε όταν θα πηγαίνω να κάνω προσπεράσει με kick down να γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη και μόλις πέφτουν οι στροφές να γυρνάει αυτόματα σε υγραεριο πάλι.
Παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη απο έναν ειδικό εάν γνωρίζει επί του θέματος τι μπορεί να παίζει.
Ευχαριστώ