Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Σβησιμο κινητηρα εν κινήσει

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Πέμ 26 Ιούλ, 2012 14:43

labros έγραψε:Νο9μίζω ότι δεν έχει σχέση με το υγρέριο και είναι ηλεκτρικό. Δηλαδή πολλαπλασιαστής.


Και εάν ειναι ηλεκτρικο το θεμα δικαιολογητε καποιες μερες να εμφανιζεται και καποιες οχι; Πχ Δεν το εχει κανει ποτε βραδινες ωρες που δεν εχω αναμενο το αιρ κοντισιον. Επισης δεν το παρουσιασε και οταν το δοκιμασα με βενζινη.
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό spyroskos » Δευτ 30 Ιούλ, 2012 21:46

labros έγραψε:Νο9μίζω ότι δεν έχει σχέση με το υγρέριο και είναι ηλεκτρικό. Δηλαδή πολλαπλασιαστής.



Όταν έχεις πρόβλημα με πολλαπλασιαστή, το αυτοκίνητο δεν προειδοποιεί. Σε αφήνει μια και έξω. Έχω μείνει και ξέρω. Το πρωί το αυτοκίνητο δούλευε μια χαρά. Το βράδυ που το οδήγησα ξανά, έκανε διακοπές η τροφοδοσία του, και μετά απο 2 ''μαρτυρικά χιλιόμετρα'' έμεινε τελείως.
VW Transporter T4.
spyroskos
 
Δημοσιευσεις: 51
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν, 2011 10:39
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Τρί 31 Ιούλ, 2012 19:16

Οσο περισσοτερο το παρατηρω τοσο περισσοτερο το συσχετιζω με το αν εχω δυνατα το αιρ κοντισιον. Θα ελεγα συσχετιζεται απολυτα, δεν σβηνει ποτε οταν δεν χρισημοποιω αιρ κοντισιον ή οταν το χρισημοποιω σε χαμηλη σκαλα. Βεβαια επειδη η χρηση του αιρ κοντισιον ειναι σε συναρτηση με την θερμοκρασια θα μπορουσε να πει κανεις οτι ο παραγοντας που προκαλει τα σβησιματα ειναι η υψηλη θερμοκρασια, αλλα ακομα δεν εχω τολμησει να οδηγησω με 38-40 βαθμους χωρις αιρ κοντισιον στην Αθηνα για να το διαπιστωσω :lol:
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό insano » Παρ 10 Αύγ, 2012 02:19

steliosthem έγραψε:Οσο περισσοτερο το παρατηρω τοσο περισσοτερο το συσχετιζω με το αν εχω δυνατα το αιρ κοντισιον. Θα ελεγα συσχετιζεται απολυτα, δεν σβηνει ποτε οταν δεν χρισημοποιω αιρ κοντισιον ή οταν το χρισημοποιω σε χαμηλη σκαλα. Βεβαια επειδη η χρηση του αιρ κοντισιον ειναι σε συναρτηση με την θερμοκρασια θα μπορουσε να πει κανεις οτι ο παραγοντας που προκαλει τα σβησιματα ειναι η υψηλη θερμοκρασια, αλλα ακομα δεν εχω τολμησει να οδηγησω με 38-40 βαθμους χωρις αιρ κοντισιον στην Αθηνα για να το διαπιστωσω :lol:




το πρόβλημά σου είναι ηλεκτρικό οπως:παλια μπαταρία, διαρροή στο κύκλωμα κτλ
άλλαξε και κάνα μπουζί αν έχουν πιάσει μερεντα δυσκολεύονται στην πτώση τάσης 8-)
γκουντ λακ :-*
insano
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν, 2012 00:18

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό chrisd » Παρ 10 Αύγ, 2012 12:29

Ριξε μια ματια στον αισθητηρα αερος MAf που λεμε που ειναι στο φιλτροκουτι.πιθανον να θελει καθαρισμα και να σου διαβαζει λαθος αναλογιες/θερμοκρασιες αερος.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Σάβ 11 Αύγ, 2012 22:33

chrisd έγραψε:Ριξε μια ματια στον αισθητηρα αερος MAf που λεμε που ειναι στο φιλτροκουτι.πιθανον να θελει καθαρισμα και να σου διαβαζει λαθος αναλογιες/θερμοκρασιες αερος.



Φοραει σκουπα με μανιταρι της green, που βρισκεται ο MAf;;
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 11 Αύγ, 2012 23:49

καπου στην μέση της διαδρομής μεταξύ πεταλούδας και μανιταριου κάπου πάνω στον σωλήνα είναι βιδωμενος ένας αισθητηρας με 5 καλώδια περίπου .αυτός είναι ο ΜΑΦ. αρκεί να μην έχεις τούρμπο μοτερ οπότε λέγεται ΜΑP.
εντόπισε τον και πες μου.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό tsap71 » Τετ 12 Σεπ, 2012 14:16

Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα, απλά στο δικό μου αυτοκίνητο (Audi A3) παρουσιάζεται μόνο όταν ανάβω τον κλιματισμό και μάλιστα σε μεγάλη ένταση. Το έχουν δει στο δυνεργείο που έκανα την εγκατάσταση αλλά δυστυχώς παρόλες τις ρυθμίσεις, το πρόβλημα δεν έχει εξαλειφθεί τελείως.
tsap71
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ, 2012 14:11

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό tsap71 » Τετ 12 Σεπ, 2012 14:24

steliosthem έγραψε:Οσο περισσοτερο το παρατηρω τοσο περισσοτερο το συσχετιζω με το αν εχω δυνατα το αιρ κοντισιον. Θα ελεγα συσχετιζεται απολυτα, δεν σβηνει ποτε οταν δεν χρισημοποιω αιρ κοντισιον ή οταν το χρισημοποιω σε χαμηλη σκαλα. Βεβαια επειδη η χρηση του αιρ κοντισιον ειναι σε συναρτηση με την θερμοκρασια θα μπορουσε να πει κανεις οτι ο παραγοντας που προκαλει τα σβησιματα ειναι η υψηλη θερμοκρασια, αλλα ακομα δεν εχω τολμησει να οδηγησω με 38-40 βαθμους χωρις αιρ κοντισιον στην Αθηνα για να το διαπιστωσω :lol:


Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!! Μου σβήνει μόνο με τον κλιματισμό και ειδικά στη μεγάλη σκάλα. Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές χωρίς κλιματισμό και είναι μια χαρά. Αν βρεις τι μπορεί να φταίει, σε παρακαλώ, ενημέρωσέ με. Ευχαριστώ.
tsap71
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 12 Σεπ, 2012 14:11

Re: Σβησιμο κινητηρα εν κινηση.

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Τρί 02 Οκτ, 2012 19:18

και σε μένα παρατηρείται σε θερμοκρασίες άνω των 30 με aircontition και μετά από μία ώρα λειτουργίας, ποτέ με βενζίνη, το εξής-κατα την εκκινηση σε stop χανει τη δυναμη του την ωρα που παταω το γκαζι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει. πρεπει να ξαναπατησω το γκαζι για να ξεκινησει κανονικα -
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 36 επισκέπτες