gioadam έγραψε:giorgos3924 έγραψε:τελικα κάνεις δεν βρήκε λύση ε?
εγω μετα απο 6 μηνες το άφησα παλι στον εγκατάσταση να το κοιταξει. υο καλοκαίρι ειχε διορθωθεί λίγο το πρόβλημα οταν φουλαρα το ντεπόζιτο της βενζίνης δε ρεταρε αλλα είχε μπουκωματα στο ξεκίνημα αλλα τον τελευταίο μήνα αρχισε παλι τα ίδια και σε χειρότερο βαθμό! πολύ ρεταρισμα και στο ξεκίνημα σέρνεται! το αστείο είναι οτι εβγα μια φορά την μπαταρία το δουλεψα 70χλμ με βενζίνη και το επόμενο πρωι παλι ειχε ενα μικρο ρεταρισμα και λιγο μπουκωματα. σε πολθ μικρότερο βαθμό απο αυτον που έφτασε τελευταία! έπρεπε να το παω έτσι συο συνεργείο κακως επαιξα με την μπαταρία!
Φίλε giorgos3924, αν σε φέρει ο δρόμος από τη Λάρισα κερνάω τσιπουρομεζέ!!!
Εδώ και δύο μέρες το αυτοκίνητο δουλεύει και πάλι ρολόι. Ούτε μπουκώματα, ούτε σκασίματα, ούτε δυσκολία στην εκκίνηση, ούτε κρατήματα στο γκάζι όταν δουλεύει με βενζίνη! Πώς; Κάνοντας reset στον ECU και setάρισμα, ακολουθώντας όμως επακριβώς τις οδηγίες που αναφέρονται στο link που εσύ παρέθεσες. Φοβάμαι δυστυχώς ότι (όπως προκύπτει από την περιγραφή που παραθέτεις), δεν ακολούθησες επ΄ακριβώς τις οδηγίες όπως αυτές δίδονται στο ξενόγλωσσο forum. (
http://www.hyundai-forums.com/154-scoup ... e-c-u.html)
Η όλη διαδικασία λοιπόν, αρχίζει με τον κινητήρα ζεστό, στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Ακολουθεί η απομάκρυνση του αρνητικού πόλου για 5΄ (10΄το άφησα εγώ). Κατόπιν, κράτημα του πεντάλ του φρένου πατημένο για 20΄΄. Επανατοποθέτηση του πόλου της μπαταρίας και εκκίνηση του κινητήρα πριν προλάβει να κρυώσει άλλο. Και τελικά, άμεσο ξεκίνημα για τη βόλτα των τουλάχιστον 30΄που θα σετάρει τον εγκέφαλο στις δικές σου οδηγικές συνθήκες και συνήθειες. Όλα αυτά φυσικά, μόνο σε λειτουργία βενζίνης.
Και να φανταστείς ότι το δικό μου αυτοκίνητο δεν είναι HYUNDAI. Είναι FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 αλλά φαίνεται ότι η διαδικασία είναι η ίδια.
Έκανα όλα αυτά πριν από δύο μέρες και οδήγησα μόνο με βενζίνη την πρώτη μέρα χωρίς να αγγίξω το κουμπί της υγραεριοκίνησης, ώστε να είμαι σίγουρος στο πρωινό ξεκίνημα της επόμενης μέρας ότι δεν θα παρενέβαινε ο παράλληλος εγκέφαλος στην χαρτογράφηση της ECU.
Την επόμενη μέρα, ξεκινώντας θαυμάσια με βενζίνη, το γύρισα σε αέριο ώστε να δώ το πρωί της μεθεπόμενης, άν έχει χαλάσει το σετάρισμα. Έ λοιπόν μέχρι σήμερα, τρίτη μέρα, τα προβλήματα εξαφανίστηκαν εντελώς!!!
Για ότι νεώτερο θα σας ενημερώσω...