εχω προσεξει το εξης οταν ανεβαινω καποια μεγαλη ανηφορα και μετα σταματησω ρελαντι μετα απο 1 λεπτο θα μου σβησει στο ρελαντι τη στιγμη που θα παω να πατησω το γκαζι για να ξεκινησω το ιδιο και μεσα στην πολη σε εντονο μποτιλιαρισμα οταν σηκωσει θερμοκρασια 95 και αρχισει να ενεργοποιειται το βεντιλατερ και παω να ξεκινησω θα σβησει δηλαδη οταν μπαινει καυτο νερο στον πνευμονα το υγραεριο χανει τη δυναμη του
σε αναβαση που εκανα για 10 λεπτα με 2α ολα καλα, σταματαω σε επιπεδο σημειο για 1 λεπτο αναμμενος στο ρελαντι κανω οπισθεν για 1 μετρο και μενω ρελαντι και παταω φρενο σε 10 δευτερολεπτα εκανε κατι σαν να μπουκωνει και εσβησε αμεσα, ξαναβαζω μπρος αλλαζει σε αεριο και δοκιμαζω να πατησω παλι το φρενο να δω αν το ξανακανει η ειναι τυχαιο με το που παταω το φρενο σε 5δευτερολεπτα εσβησε ουτε παιξιμο στροφων εκανε ακαριαιο σβησιμο
εχω παρατηρησει οτι το σωληνακι υποπιεσης που ειναι στην εισαγωγη ειναι χωρις σφικτηρα προσπαθησα να το σπρωξω η να το βγαλω για να βαλω σφικτηρα(μηπως χανει πιεση απο εκει) τιποτα σαν το εχει κολλημενο
αν κανω μια δοκιμη: με υγραεριο στο ρελαντι αναμμενος αν ψεκαζω στα σωληνακια και στις ενωσεις με αντισκωριακο σπρευ κανονικα αν θα εχει διαρροη καπου ο κινητηρας θα σβησει ετσι δεν ειναι;
