Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα στο ρελαντί

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Προβλημα με ρελαντι

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 11 Απρ, 2012 00:21

steli000s έγραψε:Οχι με τη βενζινη δεν μου κανει τπτ τετοιο..
Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ζεσταθει το αμαξι
Και ανεβασει θερμοκρασια σταματαει και να σβηνει.
Οταν ομως το βαζω μπροστα θελει αρκετη ωρα να δουλεψει σωστα
Το εριο και δεν παει βημα το αμαξι..



Πολλα σύστηματα δεν θα κατηγόρησω κανένα γιατι θα μου την πέσουν πάλι οι φίλοι εδω μέσα χρειάζονται δυστυχώς άλλη ρύθμιση το χειμώνα άλλη το καλοκαίρι λόγω αλλαγής του μείγματος ανά εποχή !!! Κυρίως γειτονικής προελευσεως !!

Μην παιδευσε φίλε μου μια βόλτα απο τον εγκαταστατη για ρύθμιση και το χειμώνα ξανα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Προβλημα με ρελαντι

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 11 Απρ, 2012 11:49

steli000s έγραψε:Αρχικά καλησπέρα και καλως σας βρήκα.
Θα ήθελα τη βοήθεία σας διότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το αέριο που έχω βάλει στο αμαξι μου.
Το έχω βάλει σε ένα Toyota Corolla 92'. Ενώ δεν είχα αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρα πρόβλημα το τελευταίο μήνα
το αμάξι μου σβήνει εν κινήσει (αν βγάλω νεκρά) ή σε φανάρι..
Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται..?φταίει το ρελαντί να ανεβάσω τι στροφές τι να κάνω ;;

Στα corolla συνηθως θελει καθαρισμα η πεταλουδα του γκαζιου,αλλα μια βολτα στον εγκαταστατη σου δεν θα πειραζε.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Προβλημα με ρελαντι

Δημοσίευσηαπό tiktis » Τετ 11 Απρ, 2012 18:05

και εγω το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω στην αρχη μου το εκανε μονο στο αεριο αλλα μετα μου το κανει και στην βενζινη.οταν πιανει για τα καλα θερμοκρασια η μηχανη.(το εχω παει σε συνεργειο αυτοκινητων και μου ειπαν οτι μπορει κα καιει τι βαλβιδες το αεριο).το συστημα που εχω ειναι e-g@s.εσενα;
tiktis
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Πέμ 22 Δεκ, 2011 18:08

Re: Προβλημα με ρελαντι

Δημοσίευσηαπό steli000s » Τετ 11 Απρ, 2012 23:39

Δεν το θυμαμαι αυτη τι στιγμη.. Εγω που το πηγα μου ειπαω πως
Πρεπει να φταει το τσοκ απο το καρμπιρατερ.. Και μου ειπαν οτι θελει αλλαγμα και δεν ξερω τι να κανω..
Εσενα σου συνεχιζει ακομα;;
steli000s
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 23:42

Re: Προβλημα με ρελαντι

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 12 Απρ, 2012 00:01

steli000s έγραψε:Δεν το θυμαμαι αυτη τι στιγμη.. Εγω που το πηγα μου ειπαω πως
Πρεπει να φταει το τσοκ απο το καρμπιρατερ.. Και μου ειπαν οτι θελει αλλαγμα και δεν ξερω τι να κανω..
Εσενα σου συνεχιζει ακομα;;


Αν είναι του 92 το αμάξι δεν έχει καρμπυρατερ είναι μονού ψεκασμού σίγουρα. Αν έχεις ακόμη τα σηματάκια πίσω αν είναι το xli ή gli είναι μονού ψεκασμού το xl και το gl είναι καρμπυρατεράτα αντίστοιχα αλλά του 92 είναι 99.99% ψεκασμος μιας και από το 90 και μετά με την απόσυρση η Toyota κράτησε το ίδιο μοντέλο και το έφερε με ψεκασμό και καταλύτη. Μήπως σου είπαν ότι το σύστημα υγραερίου που έχεις είναι καρπυρατεράτο και κάτι τρέχει εκεί;
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ!!!

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Τετ 03 Οκτ, 2012 16:25

ili77 έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ AVENSIS ΜΕ ICOM 5ης ΓΕΝΙΑΣ!ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ 145000 ΧΛΜ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 22000 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ!ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΒΥΘΙΣΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΩ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΦΑΝΑΡΙ Ή ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ''ΚΟΜΠΙΑΣΜΑ'' ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 700-800 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑIΡNΕΙ ΤΟ A/C. ΠΟΤΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ! ΜΟΛΙΣ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΣΩ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΩ ΣΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ 20ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΝΑΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΒΥΘΙΣΜΑ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ; ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ!

φίλε ili77 βρήκες λύση με το πρόβλημα σου?
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί!!!

Δημοσίευσηαπό zgouriazmenos » Πέμ 04 Οκτ, 2012 01:03

Ρίξε μας μια ενημέρωση τί έκανες με το θέμα μπάς και δούμε άσπρη μέρα και εμείς....
zgouriazmenos
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ, 2011 11:26

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί!!!

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 09 Οκτ, 2012 23:06

εχω προσεξει το εξης οταν ανεβαινω καποια μεγαλη ανηφορα και μετα σταματησω ρελαντι μετα απο 1 λεπτο θα μου σβησει στο ρελαντι τη στιγμη που θα παω να πατησω το γκαζι για να ξεκινησω το ιδιο και μεσα στην πολη σε εντονο μποτιλιαρισμα οταν σηκωσει θερμοκρασια 95 και αρχισει να ενεργοποιειται το βεντιλατερ και παω να ξεκινησω θα σβησει δηλαδη οταν μπαινει καυτο νερο στον πνευμονα το υγραεριο χανει τη δυναμη του
σε αναβαση που εκανα για 10 λεπτα με 2α ολα καλα, σταματαω σε επιπεδο σημειο για 1 λεπτο αναμμενος στο ρελαντι κανω οπισθεν για 1 μετρο και μενω ρελαντι και παταω φρενο σε 10 δευτερολεπτα εκανε κατι σαν να μπουκωνει και εσβησε αμεσα, ξαναβαζω μπρος αλλαζει σε αεριο και δοκιμαζω να πατησω παλι το φρενο να δω αν το ξανακανει η ειναι τυχαιο με το που παταω το φρενο σε 5δευτερολεπτα εσβησε ουτε παιξιμο στροφων εκανε ακαριαιο σβησιμο
εχω παρατηρησει οτι το σωληνακι υποπιεσης που ειναι στην εισαγωγη ειναι χωρις σφικτηρα προσπαθησα να το σπρωξω η να το βγαλω για να βαλω σφικτηρα(μηπως χανει πιεση απο εκει) τιποτα σαν το εχει κολλημενο
αν κανω μια δοκιμη: με υγραεριο στο ρελαντι αναμμενος αν ψεκαζω στα σωληνακια και στις ενωσεις με αντισκωριακο σπρευ κανονικα αν θα εχει διαρροη καπου ο κινητηρας θα σβησει ετσι δεν ειναι; ;)
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 473
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Πρόβλημα στο ρελαντί

Δημοσίευσηαπό gandre » Τρί 16 Απρ, 2013 14:41

Γειας σας,
Θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε ένα μήνα μετά την εγκατάσταση συστήματος lovato σ' ένα audi A4 B6 1.6 2003.
Συγκεκριμένα οι στροφές του κινητήρα στιγμιαία πέφτουν από 800 στις 600, ανεβαίνουν στις 1400 και επανέρχονται στο φυσιολογικό χωρίς να σβήνει. (Σαν να πηγαίνει να σβήσει ο κινητήρας και να διορθώνει η πεταλούδα/ecu;)
Αυτό το κάνει περιοδικά (με κρύο και ζεστό κινητήρα) στο ρελαντί, ή καθώς πηγαίνει το αυτοκίνητο προς ακινητοποίηση και πάντα χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο.
Το θέμα είναι ότι το κάνει και στην βενζίνη με αποτέλεσμα να παιδεύομαι οκτώ μήνες.
Αρχικά αφαιρέθηκε ο εγκέφαλος του υγραερίου για μια εβδομάδα και το πρόβλημα υπήρχε αλλά με πολύ πολύ μικρότερη συχνότητα.
Με αφορμή αυτό, ο εγκαταστάτης του υγραερίου που πάντως είναι συνεργάσιμος, υποστηρίζει ότι δεν φταίει το υγραέριο.
Από τότε έχω πάει σε τρία συνεργεία (ένα εκ των οποίων και της αντιπροσωπείας), το αυτοκίνητο έχει γίνει φύλο-φτερό χωρίς να βρεθεί λύση. Έχουν αλλαχθεί μπουζί, βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, βαλβίδα αναθυμιάσεων ρεζερβουάρ, έχει καθαριστεί η πεταλούδα και ελέγχθηκε το κύκλωμα για υποπίεση.
Καθώς το διαγνωστικό της audi δεν βρίσκει κανένα σφάλμα, υπάρχει ενδεχόμενο ενώ το αυτοκίνητο κινείται με βενζίνη, ο εγκέφαλος του υγραερίου να μπερδεύει την ecu του audi ή ακόμα και να της έχει προκαλέσει ζημία η εγκατάσταση του υγραερίου;
Ενημερωτικά όταν αφαιρέθηκε ο εγκέφαλος του υγραερίου, δυστυχώς δεν έγινε reset της ecu.
Περιττό να πω πως στην αντιπροσωπεία δηλώνουν ότι φταίει το υγραέριο.
Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
gandre
 
Δημοσιευσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιουν, 2012 16:06

Re: Πρόβλημα στο ρελαντί

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 16 Απρ, 2013 15:35

Αυτο ακριβως μου το εκανε οταν ειχα πολυ πλουσιο μιγμα...
Φαντασου οτι τωρα που ζεστανε ο καιρός το ξαναρχιζει..


Αρχικά αφαιρέθηκε ο εγκέφαλος του υγραερίου για μια εβδομάδα και το πρόβλημα υπήρχε αλλά με πολύ πολύ μικρότερη συχνότητα.
Με αφορμή αυτό, ο εγκαταστάτης του υγραερίου που πάντως είναι συνεργάσιμος, υποστηρίζει ότι δεν φταίει το υγραέριο.


Ακριβως επειδη φταιει το υγραεριο συνεβει η διορθωση... επηδη δουλευες ΜΟΝΟ βενζινη τα fuel trims σιγα σιγα αρχισαν να ερχονται στα "συγκαλα" τους....

μωρε κι ολο το αυτοκινητο θα σου αλλαξουν.... λεφτα βγαζουν....
Ας μπορουσες να πεις "οτι βαζετε και δε διορθωνει το προβλημα το παιρνεται πισω" και θα σου ελεγα εγω τι θα αλλαζαν....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες





cron