Εκανα ήδη 4000 χιλιόμετρα. Επειδή καίει βενζίνη μέχρι τις 1300 στροφές. Δηλ. καθε φορά που σταματάει στο φανάρι ή μειώνω ταχύτητα λόγ ανηφορικών στροφών (όταν ανεβαίνω βουνά) πέφτει στη βενζίνη και κατόπιν μετά τις 1300 στρ. επανέρχεται στο υγραέριο, διαπίστωσα η οικονομία σε χρήμα είναι 30%. Σημειώνω ότι το 70% των μετακινήσεων έγιναν σε αυτοκινητόδρομο όπου η οικονομία σε χρήμα είναι γύρω στο 40%. Συνεπώς συμφέρει αυτούς που κάνουν ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο και όχι αυτούς που κινούνται στην πόλη. Ετσι υπολόγισα ότι θα χρειαστώ περίπου 38.000 χλμ. για να αποσβέσω τα χρήματα που έδωσα για την εγκατάσταση δηλ. περίπου 21/2 χρόνια με βάσει τα χλμ. που κάνω με την προυπόθεση ότι δεν θα έχω τεχνικά προβλήματα.
Διαπίστωσα ότι η ισχύς στις χαμηλές στροφές έχει πέσει με το LPG., δηλ. επιδυνώθηκε το πρόβλημα που έχει από την μάνα του αυτό το αυτοκίνητο (MAZDA CX7 TURBO 260 HP). Στον αυτοκινητόδρομο πάει καλα.