Σελίδα 1 από 9

Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιαν, 2011 22:30
από astragjtg
Χαιρετώ ολους στο forum καθως και τους αναγνωστες.

Εχω κανει εγκατασταση lpg σε ενα Οpel Astra g 1.6 του 2003 με 110.000χλμ ( οταν το εβαλα 4/2010 ) το συστημα της ICOM-JTG 5ης γενιας υγρου ψεκασμου.
Κατέληξα εκει κατοπην επιλογης, πρωτα λογω του υγρου ψεκασμου και μηδενικης σχεδον συντηρησης, και έπειτα λογω εγκαταστατη.Τωρα εχω κανει 45.000 χλμ και ειμαι υπερ ευχαριστημενος.
Η μεση καταναλωση εχει αυξηθει απο 7lt/100χλμ με βενζινη σε 7,7lt/100χλμ στο lpg, οπως ακριβως μου ειχαν πει αλλα και ηθελα !!!!!!!!!
Και εγω χρειαστηκα να ξαναπαω στον εγκαταστατη για 1 και μονο φορα για μια ρυθμηση των 10 λεπτων, λογω φτωχου μίγματος (check ingine- λαμπακι).

Και τωρα οι φωτογραφιες :

Το κουμπι χειρισμου απο την θεση του οδηγησης.

Εικόνα Εικόνα Καλη θεση μεν,αλλα δεν το βλεπεις παντα.

Στον χωρο της μηχανης

Εικόνα Οπου στη θεση 1 ειναι ο ρυθμιστής πιεσης, 2 τα μπεκ υγραεριου, 3 ο εγκεφαλος icom.

Εικόνα Εικόνα Tα μπεκ δεν ηταν δυνατον να καλυφθουν αλλα δεν με ενοχλει στο καθολου, ισα ισα που βοηθα σε ενδεχομενο ελεγχο δικο σου ή του μαστορα.

Εικόνα Εικόνα Οπου στη θεση 1) η εισαγωγη(εχει τρυπηθεί στο τερμα της{πιο κατω δεν παει...}διπλα απο τα μπεκ βενζινης, 2) το σωληνάκι παροχης lpg (μετρημένο 10cm ) και 3) το μπεκ της βενζινης.


Εικόνα Ο εγκεφαλος ICOM (που βρίσκεται εκει για να αποφυγει τις υψηλές θερμοκρασιες)
UPDATE: 24/10/2011 Αλλαγη εγκεφαλου με νεοτερο μοντελο λογο αστοχιας υλικου Εικόνα
και ο ρυθμιστης πιεσης (και αυτος,κανενα προβλημα ανόδου θερμοκρασιας που εχουν αναφερθει)


Οι.....αποσκευές μου

Εικόνα Εικόνα Πρόκειται για τυπου ρεζερβα 62lt συνολικης χωρητικότητας και πραγματικης 50lt. Εχει ανεβει το υψος κατα περιπου 4cm, για εμενα αμελητέο.Δεν με περιοριζει σε τιποτα.

Update 09-04-2012: Αλλαγη αντλιας λογο αστοχιας υλικου(δεν εδινε σωστη πιεση) με νεα πιο ισχυρή.

Τροφοδοσία και λεπτομέρειες

Εικόνα Εδω φαινονται η ταπα πληρωσης καθως και το φιλτρο lpg.
Εικόνα Και εδω φαινεται το ''μεράκι'' ας πουμε του μαστορα, καθως εβαλε σε τουνελ το σωληνα τροφοδοσίας, ενω πολοι εγκαταστατες δεν ''χαλανε'' χρονο για κατι τετοιο και το αφηνουν χυμα(οχι πως ειναι και απαραίτητο). Αργοτερα και ο ιδιος μου ειπε οτι δεν θα το ξανακανει σε αλλο αμαξι γιατι περνει χρονο.

Τελος επι του συνολου θα ελεγα οτι ειμαι ευχαριστημενος απο την εγκατασταση, απο την αποδοση το συστηματος καθως και απο τον εγκαταστατη(ΑΓΡΙΝΙΟ).

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιαν, 2011 09:58
από LPGhostWriter
Μπραβο!
Πολυ ωραια η εγκατασταση, και σημαντικο που ειναι και απροβληματιστη ;)

Απο το πλαστικο τουνελ, μπορεις να περασεις και καλωδια για τα subwoofer! Η ακομη και καλωδιο για τριφασικο ρευμα, οταν θα το μετατρεψεις σε ηλεκτροκινητο στο μελλον!! :lol: :lol:
Μπραβο παντως, καθε προστατευτικο μεσο, ειναι παντοτε σημαντικο...

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιαν, 2011 12:19
από astragjtg
LPGhostWriter έγραψε:Μπραβο!
Απο το πλαστικο τουνελ, μπορεις να περασεις και καλωδια για τα subwoofer! Η ακομη και καλωδιο για τριφασικο ρευμα, οταν θα το μετατρεψεις σε ηλεκτροκινητο στο μελλον!! :lol: :lol: .


Καλο,πολυ καλο :lol: :lol: :lol:
Μιας και δεν ειχε καμια εσοχή να ''λουφαξει'' το καλωδιο τροφοδοσίας, ηταν μια καλη λύση.
Επρεπε ομως να φωναξει ηλεκτρολογο εγκαταστασεων γι΄αυτο.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν, 2011 19:21
από fedhris
Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, μόνο το καπάκι τροφοδοσίας σαν να φαίνεται τοποθετημένο πολύ χαμηλά...

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν, 2011 00:35
από astragjtg
fedhris έγραψε:Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, μόνο το καπάκι τροφοδοσίας σαν να φαίνεται τοποθετημένο πολύ χαμηλά...


Σαν πρωτη επιλογη ειχα αφησει παραγγελιά στο μαστορα να βαλει την παροχη μαζι μα τη βενζινη αλλα δεν μπορεσε για διαφορους λογους και το εβαλε εκει(δευτερη επιλογη, για δεν ηθελα να φαίνεται).Χαμηλα μεν αλλα δεν με προβληματιζει καθολου, αφου βαζω συνεχει μονος μου ανετα.

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ, 2011 09:48
από tasosonic
Πολύ ωραία η εγκατάσταση φίλε μου να σε ρωτησω κάτι , η δεξαμεμενη λες οτι ειναι 62 λιτρα αλλα πως γινεται να γεμιζει με 55 αφου το 80% ειναι 49,6!
Επίσης πόσο σου στοίχισε η ολη εγκατάσταση;;;

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ, 2011 10:33
από dathens
Υπάρχει ένα περιθώριο πειραγματος του φλοτερ της δεξαμενής ώστε απο 20% να παει στο 10 % το κάνουν πολλοί εγκαταστατες όταν δεν υπάρχει δυνατότητα μεγαλύτερης δεξαμενής το έχω και εγώ απο τα 59 λίτρα βάζω 52 δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα αλλα πάλι είναι επιλογή σου.

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ, 2011 10:40
από johnsuv
Είναι ασφαλές και ασφαλές αυτό; Η νομοθεσία επιτρέπει πλήρωση της δεξαμενής μέχρι του 80%.

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ, 2011 11:19
από dathens
Κοίτα ανάλογα με την δεξαμενη μπορείς να το κάνεις νόμιμο όχι βάση το γράμμα του νόμου μήπως το Υγραεριο που βάζεις με το γράμμα του νόμου ειναι σωστό ? πως εξηγητε η αναλογία προπανιου -βουτανιου είναι διαφορετική απο πρατήριο σε πρατήριο, ασφαλές ναι πχ 6 λίτρα σε δεξαμενη 55 λίτροων είναι αρκετά για τη μεταβολή της πίεσης το καλοκαίρι το πολυ να μην το πιέζεις να βάλει και άλλο στην αντλία άλλωστε έχει 2 βαλβίδες ασφαλείας για έξτρα ασφάλεια μην ξεχνάς ότι οι ταριφες ξηλώνουν τα φλοτερ τελιως.

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ, 2011 15:22
από astragjtg
tasosonic έγραψε:Πολύ ωραία η εγκατάσταση φίλε μου να σε ρωτησω κάτι , η δεξαμεμενη λες οτι ειναι 62 λιτρα αλλα πως γινεται να γεμιζει με 55 αφου το 80% ειναι 49,6!
Επίσης πόσο σου στοίχισε η ολη εγκατάσταση;;;


Eυχαριστω.Στα πρωτα 1-2γεμισματα επερνε το πολυ 52,5 λιτρα.Σταδιακα ομως εφτασε να περνει μεχρι 55,5 χωρις να το πειράξω στο μαστορα. Δεν θα πω οτι με χαλασε κιολας αφου περιπου τοσα επερνε και βενζινη. Για την ασφαλεια θα σου πω οτι το ιδανικο ειναι το 80% ή εκει κοντα αλλα ακομα και στο 10% να εισαι δεν ειναι τραγικο. Ο χωρος αυτος υπαρχει κυριως για την αυξομείωση του υγραεριου λογο θερμοκρασιων αλλα και συγκρουσης. Αν υπαρξει περιπτωση εκτονωσης του καυσιμου λογο αυξημενης πιεσης στη ρεζερβα ή χτηπα ξυλο-συγκρουσης, αυτη θα γινει εκτος αυτοκινητου απο την βαλβιδα εκτονωσης. Ακομα και με τοσα λιτρα φουλαρισμα, δεν εχει κανει εκτονωση ποτε - ουτε και το καλοκαιρι....Οπως και να'χει αφου φουλαρω, παντα μετα κανω αρκετα χλμ και ερχεται συντομα η δεξαμενη στη ''φυσιολογικη'' χωρητικότητα. Παντα ομως ειναι θεμα επιλογης οπως λεει και ο dathens αν το θες, αν οχι πας στο μαστορα και στο διορθώνει.
Το εβαλα πέρυσι στις 04/2010 και η τιμη που πηρα απο το μαστορα ηταν''φιλικη'' στα 1650 ενω μετα απο μενα επερνε 1850, οσο και σημερα.