Την προηγούμενη Τετάρτη και μετά μιας μέρας παραμονή στο συνεργείο της AutogasLogothetis παρέλαβα το υγραεριοκίνητο -πλέον- Jazz μου.
Στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκε σύστημα αέριου ψεκασμού της Tartarini, ηλεκτρονική λαδιέρα Flashlube για την κατά το δυνατόν καλύτερη λίπανση των βαλβίδων και φιάλη 56lt (-20%=44,8lt) στη θέση της ρεζέρβας (η οποία μου στέρησε περί τους 3 πόντους από το χώρο αποσκευών).
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες καθώς δεν κατορθώνω να διακρίνω καμία απολύτως μεταβολή στη λειτουργία του κινητήρα αλλά και γενικότερα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ακριβώς όπως και πριν ενώ η μετάβαση από βενζίνη σε αέριο αλλά και αντίστροφα (αν το επιλέξω) δεν γίνεται αντιληπτή παρά μόνο με παρατήρηση των σχετικών ενδείξεων στο όργανο ελέγχου.
Σε 1000km θα ελεγχθούν και πάλι οι ρυθμίσεις του συστήματος ενώ μέχρι τότε θα έχω σχηματίσει μια καλή εικόνα σχετικά με το πώς διαμορφώνονται πλέον τα επίπεδα κατανάλωσης αερίου με οδήγηση στην πόλη και σε ταξίδι.
Η εγκατάσταση κόστισε συνολικά 1.300€ με το ΦΠΑ και την ηλεκτρονική λαδιέρα μετά μια έκπτωση 200€ που μου έγινε.
Να και μερικές γρήγορες φωτογραφίες (ναι το ξέρω ο κινητήρας θέλει καθάρισμα ).
Όργανο ελέγχου.
Μπεκ.
Εγκέφαλός λαδιέρας και πιο πίσω εγκέφαλος του συστήματος υγραεριοκίνησης.
Φιάλη και τάπα στον προφυλακτήρα.