Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Honda Jazz I-Shift 1,4

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό panagiotists » Σάβ 17 Σεπ, 2011 19:44

Την προηγούμενη Τετάρτη και μετά μιας μέρας παραμονή στο συνεργείο της AutogasLogothetis παρέλαβα το υγραεριοκίνητο -πλέον- Jazz μου.
Στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκε σύστημα αέριου ψεκασμού της Tartarini, ηλεκτρονική λαδιέρα Flashlube για την κατά το δυνατόν καλύτερη λίπανση των βαλβίδων και φιάλη 56lt (-20%=44,8lt) στη θέση της ρεζέρβας (η οποία μου στέρησε περί τους 3 πόντους από το χώρο αποσκευών).
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες καθώς δεν κατορθώνω να διακρίνω καμία απολύτως μεταβολή στη λειτουργία του κινητήρα αλλά και γενικότερα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί ακριβώς όπως και πριν ενώ η μετάβαση από βενζίνη σε αέριο αλλά και αντίστροφα (αν το επιλέξω) δεν γίνεται αντιληπτή παρά μόνο με παρατήρηση των σχετικών ενδείξεων στο όργανο ελέγχου.
Σε 1000km θα ελεγχθούν και πάλι οι ρυθμίσεις του συστήματος ενώ μέχρι τότε θα έχω σχηματίσει μια καλή εικόνα σχετικά με το πώς διαμορφώνονται πλέον τα επίπεδα κατανάλωσης αερίου με οδήγηση στην πόλη και σε ταξίδι.

Η εγκατάσταση κόστισε συνολικά 1.300€ με το ΦΠΑ και την ηλεκτρονική λαδιέρα μετά μια έκπτωση 200€ που μου έγινε.
Να και μερικές γρήγορες φωτογραφίες (ναι το ξέρω ο κινητήρας θέλει καθάρισμα :roll: ).

Εικόνα Όργανο ελέγχου.

Εικόνα Μπεκ.

Εικόνα Εγκέφαλός λαδιέρας και πιο πίσω εγκέφαλος του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Εικόνα Φιάλη και τάπα στον προφυλακτήρα.
panagiotists
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 19:28

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 17 Σεπ, 2011 20:48

Καλορίζικο και πάντα απροβλημάτιστο!
Ενδιαφέρουσα η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος λίπανσης. Είναι μονού σημείου ή ρίχνει λιπαντικό σε κάθε αυλό της πολλαπλής εισαγωγής ξεχωριστά;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό KrazyA » Σάβ 17 Σεπ, 2011 20:56

Καλορίζικο φίλε Παναγιώτη!!! :)
Ερώτηση : έχουν και εγκέφαλο οι λαδιέρες; :ugeek:
KrazyA
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 23:44

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 17 Σεπ, 2011 21:19

Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, ναι έχουν "εγκέφαλο" που λογικά συνεργάζεται με τον "εγκέφαλο" του συστήματος υγραεριοκίνησης / ή την ECU του αυτοκινήτου για να ρίχνει λιπαντικό ανάλογα τις στροφές, το φορτίο της μηχανής, κλπ.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό panagiotists » Σάβ 17 Σεπ, 2011 23:48

Yes ρίχνει λιπαντικό σε κάθε αυλό της πολλαπλής εισαγωγής ξεχωριστά (γι αυτό και κοστίζει 200€!).
Μου διαφεύγει αν συνεργάζεται με την ΕCU, θα το ρωτήσω.
panagiotists
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 19:28

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 18 Σεπ, 2011 12:31

panagiotists έγραψε:Yes ρίχνει λιπαντικό σε κάθε αυλό της πολλαπλής εισαγωγής ξεχωριστά (γι αυτό και κοστίζει 200€!).
Μου διαφεύγει αν συνεργάζεται με την ΕCU, θα το ρωτήσω.


Καλα χλμ και απροβληματιστος :thumbup:

Καλο το συστημα λιπανσης(αν εβαζα κατι, αυτο θα ηταν).Ή απο την ecu περνει τιμες ή απο τον παλμο των μπεκ(το ποιο πιθανο).
Τρυπες ξεχωριστες εχουν γινει ή ο μαστορας εβαλε ανταπτορα και το ριχνει στην ιδια τρυπα με το lpg ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 18 Σεπ, 2011 16:05

Νομίζω στα συστήματα με αέριο ψεκασμό δε χρειάζεται επιπλέον τρύπα στην πολλαπλή. Μπαίνει ένας adaptor σε σχήμα Τ και από τη μία δέχεται το λιπαντικό και από την άλλη το υγραέριο.
Στα υγρού ψεκασμού όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, καθώς λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας του υγραερίου, πιθανόν να κρυσταλλώσει μέσα στον adaptor και γι αυτό είναι απαραίτητη και 2η τρύπα σε κάθε αυλό της πολλαπλής.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό panagiotists » Πέμ 29 Σεπ, 2011 00:28

Προγραμματισμένη ρύθμιση σήμερα έχοντας κάνει 1300km (ξέχασα να ρωτήσω για τη λαδιέρα αλλά μάλλον από τα μπέκ θα παίρνει τις τιμές το λέει και το βιντεάκι της εταιρίας). Όλα καλά. Κατανάλωση περί τα 7,7λτ οδηγώντας σε πυκνή κίνηση στην πόλη και αλλά και σε γρήγορο ταξίδι Αθήνα Τρίπολη και πίσω πηγαίνοντας σταθερά με 140 και AC και γυρνώντας με 160.
Η απόδοση του αυτοκινήτου είναι ακριβώς ίδια με πριν (αν και με τρώει μια ιδέα ότι συμπεριφέρεται πιο ζωηρά στις ψηλές στροφές με το γκάζι......). Φτου να μη το ματιάσω :lol:
panagiotists
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 17 Σεπ, 2011 19:28

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 29 Σεπ, 2011 07:26

Kαλοριζικο φιλε. Εχω και γω βαλει στον ιδιο πριν 1,5 χρονο και εχω σχεδον 30.000 κμ απροβληματιστα.

Μονο μια παρατηρηση, μην οδηγας τσιτα με το υγραεριο σε ταξιδια...Προσπαθησε να διατηρεις μεσαιες στροφες...
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Honda Jazz I-Shift 1,4

Δημοσίευσηαπό villasg » Πέμ 29 Σεπ, 2011 11:33

Καλοταξιδο και χωρις προβληματα .
Οσον αφορα την λαδιερα που εβαλες , εκει την εβαλα και εγω , αναλυω το πως και τι εδω = viewtopic.php?p=6683#p6683.
Η ecu της λαδιερας παιρνει σημα απο τα μπεκ , και εχει και ενα απιλογεα που ρυθμιζεις ποσα αλογα ειναι το αμαξι .
Σε συνδιασμο αυτων των δυο ριχνει το λαδι .
Το ταυ που λετε ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ LPG αλλα τον σωληνα της υποπιεσης :

Εικόνα

dti έγραψε:Καλορίζικο και πάντα απροβλημάτιστο!
Ενδιαφέρουσα η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος λίπανσης. Είναι μονού σημείου ή ρίχνει λιπαντικό σε κάθε αυλό της πολλαπλής εισαγωγής ξεχωριστά;

Μονου σημειου λοιπον
KrazyA έγραψε:Καλορίζικο φίλε Παναγιώτη!!! :)
Ερώτηση : έχουν και εγκέφαλο οι λαδιέρες; :ugeek:

Ναι δικια της ecu .

dti έγραψε:Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, ναι έχουν "εγκέφαλο" που λογικά συνεργάζεται με τον "εγκέφαλο" του συστήματος υγραεριοκίνησης / ή την ECU του αυτοκινήτου για να ρίχνει λιπαντικό ανάλογα τις στροφές, το φορτίο της μηχανής, κλπ.

Παιρνει info μονο απο τα μπεκ

astragjtg έγραψε:Καλα χλμ και απροβληματιστος :thumbup:

Καλο το συστημα λιπανσης(αν εβαζα κατι, αυτο θα ηταν).Ή απο την ecu περνει τιμες ή απο τον παλμο των μπεκ(το ποιο πιθανο).
Τρυπες ξεχωριστες εχουν γινει ή ο μαστορας εβαλε ανταπτορα και το ριχνει στην ιδια τρυπα με το lpg ?

Απο τα μπεκ , και δεν κοβει τη γραμμη lpg αλλα την υποπιεση
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Επόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες