Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 15 Ιουν, 2011 17:26

Δεν αντιλεγω σε αυτο αλλα στην Ελληνικη πραγματικοτητα πολλα να περιμενεις. Οπως ειπες, αν δεν την ανοιξει μπροστα σου να δεις τις ταινιες ασφαλειας...δεν μπορεις να εισαι σιγουρος. Φυσικα, τα περισσοτερα ειναι θεμα ασχετοσύνης στις ρυθμίσεις.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 15 Ιουν, 2011 18:52

Το φλοτέρ έχει πολύ ευαίσθητη κατασκευή και έρχεται τοποθετημένο μέσα στη δεξαμενή γιατί δεν υπάρχει καλύτερη μέθοδος συσκευασίας του, αυτό δεν σημαίνει οτι έρχεται και ρυθμισμένο για τη συγκεκριμένη δεξαμενή και για την κλίση με την οποία θα τοποθετηθεί η συγκεκριμένη δεξαμενή.

Εκτός αυτού, πολλές φορές τα φλοτέρ εναλλάσσονται μεταξύ δεξαμενών (μήπως δεν λειτουργεί καλά αυτό, φέρε να βάλουμε ένα άλλο να δούμε) και ότι ήθελε προκύψει...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό vkon » Παρ 01 Ιούλ, 2011 09:55

ΕΧΩ FORD MAV 3,0 KAI ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ FORD ΚΟΝΣΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΤΙΚΕΡ-WILLIAMS. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ... ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΝΩ 320 ΧΛΜ ΜΕ 59 LT (ΠΡΩΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΡΙΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ (5 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ) ΣΒΗΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΛΜ. ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ? EINA ΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΨΑΞΑ ΔΙΑΦΟΡΑ SITE ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ MAV 3,0 ΛΤ ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ..... ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΝΕ 14-17 LT/100..... ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ 18-22 LT/100 (ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)
vkon
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ, 2011 09:47

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Παρ 01 Ιούλ, 2011 11:11

vkon έγραψε:ΕΧΩ FORD MAV 3,0 KAI ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ FORD ΚΟΝΣΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΤΙΚΕΡ-WILLIAMS. ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ... ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΝΩ 320 ΧΛΜ ΜΕ 59 LT (ΠΡΩΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΡΙΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ (5 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ) ΣΒΗΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 100 ΧΛΜ. ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ? EINA ΡΥΘΜΙΣΗ. ΕΨΑΞΑ ΔΙΑΦΟΡΑ SITE ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ MAV 3,0 ΛΤ ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ..... ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΝΕ 14-17 LT/100..... ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ 18-22 LT/100 (ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)


Εμενα ο αστικος κυκλος με βενζινη ητανε 14-17 λιτρα περιπου. Οποτε εσενα δικαιολογητε να ειναι 18-22 λιτρα μιας και ειναι 3λιτρο και αυτοματο που παιζει και αυτο ρολο.
Τωρα δεν μπορω να καταλαβω ποσο ειναι ο αστικος κυκλος με υγραεριο μιας και το σαββατοκυριακο φευγω εκτος θεσσαλονικης.
παντως εαν συνεχιζεις να το κινεις μονο εντος πολης και σου καιει περιπου 20 λιτρα στα 100 εισαι καλα.Μην επιδιωκεις να ριξεις την καταναλωση γιατι ισως τραβει φτωχο μιγμα μετα και εχεις θεμα με βαλβιδες η τιποτα αλλο.
Σκεψου 18λ βενζινη χ 1,58= 28,44 ενω 20 λ αεριο χ 0,79=15,8 .Κερδιζεις πανω απο 12 ευρω στα 100χιλ. Το θεμα ειναι να νιωθεις το αμαξι σου να πηγαινει οπως πριν και να μην σου αναβουν τιποτα λαμπακια.
βαλε καμια φωτογραφια να δουμε την εγκατασταση σου.
Τα λαμπακια ειναι θεμα ρυθμισης. Στον επανελεγχο θα τα φτιαξω , το ιδιο μαλλον θα κανεις και εσυ και να το απαιτησεις, δεν δινουμε τζαμπα λεφτα
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό panosk » Παρ 01 Ιούλ, 2011 15:58

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ.ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΟΠΩΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΔΕΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΓΕΜΑΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.(ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΔΕΙΟ ΜΕΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΙΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ 4 ,ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 5 ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΔΗΛΑΔΗ 1 ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΙ 4 ΣΤΑΘΜΗΣ, ΚΙ ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΤΑΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ)

Π.Χ. ΑΔΕΙΟ 1V, ΓΕΜΑΤΟ 2V.ΔΙΑΦΟΡΑ 1V ΑΡΑ 1/4=0.25 ΑΡΑ 1o ΛΑΜΠΑΚΙ 1V,2o 1.25V , 3o 1.5V , 4o 1.75V , 5o 2V
GPAGAS.COM
panosk
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ, 2011 14:54

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Παρ 08 Ιούλ, 2011 07:40

Λοιπον εχθες πηγα για την ρυθμιση στα 1500 χιλ.

Τα καλα νεα ειναι οτι οι εγκεφαλοι δεν ειχαν καταγραψει κανενα προβλημα( μεχρι τωρα δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι στο αμαξι)

Προσπαθησαμε να ρυθμισουμε να καταναλωνει πανω απο 50 λιτρα υγραεριου μεσα απο τον εγκεφαλο αλλα δεν πετυχε.
Ετσι κατεβασαμε το τεποζιτο, ρυθμισαμε βαλβιδες και κλιση και αναψαν ολα τα λαμπακια(αναβαν μονο 3).Μαλλον ειχε θεμα με την κλιση και τωρα κατεβηκε 1-2 ποντους πιο κατω ωστε να ειναι πιο ισιο.

Τωρα μενει να δω καθε ποτε σβηνουν και αμα με βγαλει το αεριο πανω απο 400 χιλιομετρα ωστε να δω οτι εκμεταλευεται τουλαχιστον 60 λιτρα καυσιμου.

Το μονο θεμα που μενει ειναι (αν και το θεωρω ασημαντο) οτι οταν βαλω μπρος το αμαξι και ειμαι στο ρελαντι η σε παρα πολυ χαμηλη ταχυτητα (5 χιλ) και παει να γυρισει στο υγραεριο κανει ενα στιγμιαιο κενο. Αμα το αμαξι κινειται κανονικα δεν το κανει.
Το συζητησαμε και μου ειπε οτι ειναι επειδη κοβει η βενζινη και μπαινει το υγραεριο δημιουργειται στιγμιαιο κενο στην τροφοδοσια. Εχουν ζητησει απο την vialle με καποιο τροπο ( πχ. να κοβονται σταδιακα 2 μπεκ βενζινης και να μπαινουν σε λειτουργεια 2 μπεκ υγραεριου ωστε να υπαρχει συνεχως τροφοδοσια του κινητηρα) να το δει τι θεμα και να δωσει καποια λυση.
Τωρα αυτο ειναι αληθεια η οχι δεν με πολυ ενδιαφερει μιας και ειναι στιγμιαιο και μονο στην περιπτωση που εγραψα πιο πανω.

Ελπιζω να πετυχε η ρυθμιση και να μην χρειαστει να ξαναπαω.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό xouniko » Σάβ 09 Ιούλ, 2011 20:12

mik έγραψε:Λοιπον εχθες πηγα για την ρυθμιση στα 1500 χιλ.

Τα καλα νεα ειναι οτι οι εγκεφαλοι δεν ειχαν καταγραψει κανενα προβλημα( μεχρι τωρα δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι στο αμαξι)

Προσπαθησαμε να ρυθμισουμε να καταναλωνει πανω απο 50 λιτρα υγραεριου μεσα απο τον εγκεφαλο αλλα δεν πετυχε.
Ετσι κατεβασαμε το τεποζιτο, ρυθμισαμε βαλβιδες και κλιση και αναψαν ολα τα λαμπακια(αναβαν μονο 3).Μαλλον ειχε θεμα με την κλιση και τωρα κατεβηκε 1-2 ποντους πιο κατω ωστε να ειναι πιο ισιο.

Τωρα μενει να δω καθε ποτε σβηνουν και αμα με βγαλει το αεριο πανω απο 400 χιλιομετρα ωστε να δω οτι εκμεταλευεται τουλαχιστον 60 λιτρα καυσιμου.

Το μονο θεμα που μενει ειναι (αν και το θεωρω ασημαντο) οτι οταν βαλω μπρος το αμαξι και ειμαι στο ρελαντι η σε παρα πολυ χαμηλη ταχυτητα (5 χιλ) και παει να γυρισει στο υγραεριο κανει ενα στιγμιαιο κενο. Αμα το αμαξι κινειται κανονικα δεν το κανει.
Το συζητησαμε και μου ειπε οτι ειναι επειδη κοβει η βενζινη και μπαινει το υγραεριο δημιουργειται στιγμιαιο κενο στην τροφοδοσια. Εχουν ζητησει απο την vialle με καποιο τροπο ( πχ. να κοβονται σταδιακα 2 μπεκ βενζινης και να μπαινουν σε λειτουργεια 2 μπεκ υγραεριου ωστε να υπαρχει συνεχως τροφοδοσια του κινητηρα) να το δει τι θεμα και να δωσει καποια λυση.
Τωρα αυτο ειναι αληθεια η οχι δεν με πολυ ενδιαφερει μιας και ειναι στιγμιαιο και μονο στην περιπτωση που εγραψα πιο πανω.

Ελπιζω να πετυχε η ρυθμιση και να μην χρειαστει να ξαναπαω.


φιλε μου μην αγχωνεσαι τοσο θεμα ρυθμισεων ειμαι τα προβληματα σου συζητα λιγο με τον εγκαταστατη σου βαλτον να ρωτησει στην vialle για πιθανες λυσεις σε περιπτωση που κολαει ο ανθρωπος παντως για μενα εκανες σοφη επιλογη με το συστημα που επελεξες τωρα τα προβληματα που ανεφερες δεν ειναι τιποτα διορθωνονται.....καλα χιλιομετρα σου ευχομαι
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Σάβ 09 Ιούλ, 2011 22:44

Ευχαριστω
Και εγω αυτο ευχομαι να μην βγαλει κανενα προβλημα στο συστημα αλλα μονο στις ρυθμισεις.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Τετ 20 Ιούλ, 2011 21:09

Λοιπον σημερα ξαναπερασα μια βολτα απο τον εγκαταστατη μιας και η προηγουμενη ρυθμιση δεν πετυχε απολυτως.
Και για να εξηγουμε πετυχε κατα 50%
Λοιπον το αμαξι πηρε στο γεμισμα 65 λιτρα οπως και επρεπε δηλαδη αλλα το προβλημα προεκυψε οτι τα λαμπακια μεινανε κωλυμενα οποτε δεν μπορουσε να γυρισει αυτοματα σε βενζινη αλλα μολις ειδα ατροφια αεριου το γυρισα χειροκινητα.
Οποτε σημερα πηγα και το ρυθμισα να αναβουν τα τεσσερα λαμπακια για να δω αμα μπορει να διαβασει κανονικα και οταν αδειασει να δω ποσα λιτρα θα παρει.
Αν δεν δω παλι σωστες ενδειξεις-γεμισμα θα δουμε την λυση να κατεβασουμε στην ευθεια το τεποζιτο ωστε να τελειωνουμε με το θεμα. Απλα πρεπει να δω ποσο θα κατεβει ωστε να μην αντιμετωπισω μετα αλλου ειδους θεματα (να χτυπαει ευκολα σε κρασπεδα και πετρες)

αυτα τα ολιγα αν και θα αργησω να το ελεγξω μιας και φευγω επιτελους διακοπες.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Τρί 09 Αύγ, 2011 13:57

Παιδια λιγο τα φωτα σας

η τελευταια ρυθμιση παραλιγο να πετυχει και εξηγουμαι
αφου το ρυθμισαμε να αναβουν τα τεσσερα λαμπακια, πηγα διακοπες. το αμαξι εκανε 270 χιλιομετρα περιπου και δεν ειδα να σβηνει τιποτα οποτε ελεγα οτι μαλλον απετυχε η ρυθμιση.
μετα απο αυτα τα χιλιομετρα εσβησε το λαμπακι και γυρω στα 400 χιλιομετρα εμειναν αναμενα μονο τα δυο οποτε πιστεψα οτι ολα θα πανε καλα. στα 470 χιλιομετρα αρχισε η ατροφια αλλα δυστηχως δεν εσβηκε και το δευτερο ωστε να γυρισει μονο του σε βενζινη. Ημουνα περιεργος να δω ποσα λιτρα θα παρει , και ευτυχως πηρε 67 λιτρα που σημαινει οτι πηρα αυτα τα λιτρα που επιθυμω ωστε να εχει καλη αυτονομια.
Τωρα οι ερωτησεις
1. Δημιουργει προβλημα πουθενα στα αμαξι η ατροφια (αμα το αφησω ετσι και οταν νιωσω το σκουντημα το γυρναω χειροκινητα σε βενζινη, κατι που θα γινει ελαχιστες φορες πλεον)?
2.επειδη οταν το ρυθμισαμε ηταν γεματο(εβαλα 10 λιτρα μετα για το ταξιδι) υπαρχει περιπτωσει ο εγκεφαλος να προσαρμοστει με το νεο γεμισμα και να σβησει και το δευτερο λαμπακι και να γυρισει σε βενζινη?
3.Επειδη η λυση ειναι να κατεβει το τεποζιτο 4-5 εκατοστα κατω ωστε να ερθει σε ευθεια αλλα να χασω πολυ σε υψος με οτι αυτο συνεπαγεται(χαμηλωμα δεξαμενης και χτυπηματα σε κρασπεδα η βουνα) , και δεν το προτιμω μηπως καλυτερα ειναι να το παλεψω με την ρυθμιση βαλβιδας ωστε να το φερω περιπου εκει που θελω χανοντας μαλλον σε χωριτικοτητα - εκμεταλευση υγραεριου?
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες