Σελίδα 5 από 5

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιούλ, 2011 16:09
από dti
Την περασμένη εβδομάδα έκλεισε ένας χρόνος από τη μετατροπή και το κοντέρ στο διάστημα αυτό έγραψε:
16.510 χλμ. με υγραέριο
2.073 χλμ. με βενζίνη (συνήθως 100άρα)
Μέση κατανάλωση με υγραέριο 15,29 λίτρα/100 χλμ. (η αντίστοιχη μέση κατανάλωση με 37.000 χλμ. με βενζίνη ήταν στα 13,2 λίτρα/100 χλμ.).
Επιπλέον υπάρχει μια κατανάλωση βενζίνης γύρω στο 1,5 λίτρο/100 χλμ. μια και οι περισσότερες διαδρομές που κάνω είναι μικρές, οπότε και οι εκκινήσεις πιο πολλές...
Τα μισά χιλιόμετρα με βενζίνη έγιναν στα πλαίσια δοκιμών (όσο το σύστημα υγραεριοκίνησης χρειαζόταν ρύθμιση) και τα υπόλοιπα χλμ. έγιναν με βενζίνη γιατί τελείωσε το υγραέριο και βρισκόμουν σε περιοχές χωρίς πρατήριο.
Είμαι λοιπόν περίπου στα μισά της απόσβεσης ...και συνεχίζουμε!

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ, 2011 20:02
από astragjtg
Και ετσι θα αποσβεσεις και το υπολοιπο μισο συστημα σου μιας και εχεις ενα απο τα καλυτερα συστηματα υγραερικινησης, εγκατεστημενο και ρυθμισμενο τελεια για τις αναγκες του αμαξιου σου :clap: Μετα, καθαρο κερδος στην τσεπουλα σου.

Εγω εχω αποσβεσει κατι λιγοτερο απο τα 2/3 της εγκαταστασης(και του κτεο μαζι). Μεχρι τα τελη του ετους υπολογιζω αν ολα πανε καλα, να το εχω αποσβεσει... Η ψυχικη ηρεμια που μου χαριζει καθε φορα που προσπερναω ενα βενζιναδικο ομως, ειναι ανυπολόγιστης αξιας :x

Καλη αποσβεση Δαμιανε :thumbup:

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ, 2011 11:20
από dti
Μια σύντομη ενημέρωση μια και έκλεισα ένα χρόνο από τη σωστή ρύθμιση του συστήματος. Εδώ κι ένα χρόνο έχουμε λοιπόν:
Διανυθέντα χλμ. : 15.114 (με βενζίνη δεν πρέπει να έκανα πάνω από 200 χλμ.). Τα διανυθέντα χλμ. μειώθηκαν τον τελευταίο χρόνο λόγω του οτι από το καλοκαίρι κινώ αρκετά συχνά (έχω κάνει κάπου 3.000 χλμ.) και άλλο υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο, το Fusion της συζύγου, που είναι πιο οικονομικό.
Μέση κατανάλωση υγραερίου: 14,98 λίτρα/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση βενζίνης: 1,15 λίτρα/100 χλμ.
Αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με τη μέση κατανάλωση που είχα πριν τη μετατροπή: 22,2%
Στα παραπάνω νούμερα περιλαμβάνονται και κάποιες δοκιμές με πολύ υψηλές ταχύτητες, δυναμομέτρηση, κλπ. που είχα κάνει πέρυσι μόλις ρυθμίστηκε το σύστημα, οπότε η αύξηση της συνολικής κατανάλωσης στην πραγματικότητα είναι οριακά κάτω από 20%.
Συνολικά διανυθέντα χλμ. από τη μετατροπή μέχρι σήμερα 20.300 χλμ.
Τον τελευταίο χρόνο, το μόνο σύμπτωμα που παρατήρησα από τη μετατροπή του υγραερίου είναι κάποιες πολύ λίγες φορές, αρρυθμία στο ρελαντί, στο τέλος της διαδρομής μου πριν σβήσω τη μηχανή (πάντα το αφήνω κάπου 1 λεπτό να δουλέψει στο ρελαντί, κάτι σαν turbo timer). Όσες φορές παρουσιάστηκε αυτή η αρρυθμία, το γύρισα σε βενζίνη και όλα καλά.
Συνεχίζουμε για την απόσβεση...

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Νοέμ, 2011 15:03
από l3g3nd
Καλησπέρα φίλε dti, διάβασα με ενδιαφέρον την παρουσίασή σου και συνοπτικά και τα συμπεράσματα που έβγαλα επί του θέματος είναι τα εξής (θεωρώ από την στιγμή που έκανες την παρουσίασή σου δημόσια ότι δέχεσαι καλόπιστα πάντα την κριτική):

-Κατά πρώτον ότι τελικά όσο και αν το ψάξεις με την μία να έχεις τα ιδανικά αποτελέσματα (δηλαδή αυτά που πληρώνεις) δεν υπάρχει!
-Κατά δευτερον, θεωρώ ότι χάλασες αρκετά επιπλέον χρήματα με το να κάνεις την κίνησή σου στην Ιταλία! :)
-Επίσης το κόστος ήταν υψηλό για την εγκατάσταση, αλλά δεν επιμένω γιατί δέχομαι το ''περί ορέξεως - κολοκυθόπιτα'' και βέβαια ότι το αυτοκίνητό σου δεν είναι ''της πλάκας''!
-Είναι αλήθεια ότι οι λέξεις ''after sales'' στην Ελλάδα για κάποιο λόγο είναι ή δυσνόητες (προτείνω να επικρατήσει η ελληνική εκδοχή μήπως το αντιληφθούν και εδώ) ή ότι με τον τρόπο μας σαν καταναλωτές (λέγε με και καταναλωτική συνείδηση) δεν επιβραβεύουμε τους σωστούς επαγγελματίες του χώρου και αντιστοίχως να αποφεύγουμε τα λαμόγια, εννοώντας ότι σε περίπτωση που ''πέσουμε'' σε κάποιον κακό επιτηδευματία έστω και αν χρειαστεί επιπλέον κόστος να ψάξουμε να βρούμε τον σωστό.
-Να πω επίσης ότι πριν από ένα χρόνο δεν είχα εικόνα σχετικά με το τι συμβαίνει με την υγραεριοκίνηση, μιας και το κόστος μου φάνταζε απαγορευτικό για τα αυτοκίνητα που έχω, άρα προφανώς να έπαιξε ρόλο η απόφασή σου να ''ξενιτευτείς''.
-Τα επιπρόσθετα μπεκ που έβαλες, ασχέτως αν είχες ενημερώσει ότι το αυτοκίνητο ήταν βελτιωμένο τα θεωρώ λάθος να τα πληρώσεις από την στιγμή που δεν είχες ενημερωθεί εκ των προτέρων!
-Το θέμα με την ασφάλιση του κινητήρα μου φαίνεται ''ομιχλώδες'' και σχετικά δύσκολα να διαπιστωθεί αν προκύψει, επιπλέον είναι ένα θέμα ότι η ασφάλιση έγινε από ιταλική εταιρία, συν του ότι το αυτοκίνητό σου είναι βελτιωμένο, άρα μη εργοστασιακό, εύχομαι να μην κάνεις την χρήση του ποτέ!

Στο δια ταύτα, θεωρώ ότι μπορούσε να κάνεις την δουλειά σου και εδώ, κρατάω όπως προείπα μια ''πισινή'' για την κατάσταση που επικρατούσε 1 χρόνο πριν, αφού τελικά δεν απέφυγες τις επιπλέον ρυθμίσεις, εννοείται πάντως ότι δεν σε κατακρίνω για το ότι την έκανες στην Ιταλία.

Βέβαια χαίρομαι που πλέον δεν έχεις κανένα θέμα και βέβαια ότι έχεις ήδη κάνει τόσα χιλιόμετρα με χρήση υγραερίου απροβλημάτιστα.
Τέλος να συμπληρώσω ότι οποιαδήποτε σχόλια δεκτά ή παρατηρήσεις για το δικό μου project που θα ανεβάσω προσεχώς για το δικό μου ''γκαζάδικο''.

Παναγιώτης