Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 28 Απρ, 2011 22:32

Τις τελευταίες μέρες με αφορμή τις πασχαλινές διακοπές, πρόσθεσα άλλα 1100+ χλμ. με υγραέριο (αλλά και 156 χλμ. με βενζίνη...).
Κινήθηκα σε κάθε είδους δρόμο στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο (εκεί κυρίως σε ορεινές διαδρομές με ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες για την εποχή) και καθώς αναγκαστικά έκανα χρήση και βενζίνας, μπορώ να επιβεβαιώσω για μία ακόμη φορά οτι δεν υπάρχει πουθενά καμιά αισθητή διαφορά ανεξάρτητα ταχύτητας, φορτίου ή ανηφορικής διαδρομής (έφθασα σε 1400+ μ. υψόμετρο). Εννοείται οτι δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση η παραμικρή διακοπή, κόμπιασμα ή πρόβλημα.
Μετά από 13.500+ χλμ. η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 15,4 λίτρα/100 χλμ. και είναι αυξημένη κατά 16,5% σε σχέση με την αντίστοιχη της βενζίνης, προ της μετατροπής.
Συνεχίζει πάντως να βαίνει μειούμενη διαρκώς όσο αυξάνονται οι χιλιάδες των χιλιομέτρων που διανύω. Το καινούργιο μου ρεκόρ μικρότερης κατανάλωσης είναι 10,91 λίτρα/100 χλμ. σε απόσταση 127 χλμ. με σχετικά χαμηλές ταχύτητες.

Και κάτι ακόμη που δείχνει πόσο επίκαιρο είναι το θέμα της υγραεριοκίνησης: Καθώς ήταν πολύ μειωμένη η κίνηση προς την επαρχία την περίοδο του Πάσχα, σε συζητήσεις που είχα με ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, την απέδιδαν στη βενζίνη και στα διόδια... Πιάνοντας την κουβέντα με κάποιον απεγνωσμένο από την κατάσταση εστιάτορα, όταν του ανέφερα οτι ευτυχώς χρησιμοποιώ υγραέριο, έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς σκέφτεται να μετατρέψει κι εκείνος το Skoda Superb που έχει... Περιττό να πω ποια 3 συστήματα υγρού ψεκασμού του σύστησα για το TSi κινητήρα του...
Το σίγουρο είναι οτι το όφελος που είχα από τη χρήση του υγραερίου, το ξόδεψα σε επιπλέον διαμονή, διατροφή, κλπ. Άρα το όφελος ήταν γενικό:
- για μένα και την οικογένειά μου
- για τους εργαζόμενους / επιχειρηματίες της περιοχής που επισκέφθηκα (που υπό άλλες συνθήκες θα εισέπρατταν πολύ λιγότερα ή και τίποτε από μένα)
- για το κράτος μέσω του ΦΠΑ και του φόρου εισοδήματος που εισπράττει, από τις εκδιδόμενες αποδείξεις που πάντα επιδιώκω να παίρνω από εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφέ, πρατήρια καυσίμων, κλπ.
Με κόστος βενζίνης 1,70+/λίτρο, χωρίς το σύστημα υγραεριοκίνησης, μάλλον θα παρέμενα στην Αθήνα αυτές τις μέρες, οπότε όσοι σκέφτονται να επιβάλουν οποιοδήποτε πρόσθετο φόρο στο υγραέριο, ας το ξανασκεφθούν. Ότι κινείται σήμερα στο χώρο του εσωτερικού τουρισμού, ενδεχομένως κινείται και λόγω της υγραεριοκίνησης.
Αν το σκοτώσουν κι αυτό, δεν θα εισπράττουν σχεδόν τίποτε από πολύ περισσότερο κόσμο...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό andmar64 » Σάβ 30 Απρ, 2011 18:48

dti έγραψε:Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα...
Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί αν τα πράγματα θα είχαν πάει καλύτερα εδώ ή χειρότερα.
Το πιθανότερο είναι να έπρεπε να πάω πάλι για κάποιες ρυθμίσεις, δοκιμές, κλπ. αφού κατά πάσα πιθανότητα δεν υπήρχε από την πρώτη στιγμή έτοιμη λύση για την περίπτωσή μου (ή τουλάχιστον δεν μου δόθηκε η σωστή πληροφόρηση, όταν τη ζήτησα).
Τουλάχιστον με την ασφάλεια που έχω (κάτι που ΔΕΝ προσφέρεται ακόμη εδώ) νοιώθω κάπως πιο ήσυχος.
Αυτό που θα έκανα αν ξεκινούσα τώρα την εγκατάσταση θα ήταν να είχα περισσότερο χρόνο για δοκιμές κοντά στον εγκαταστάτη και φυσικά θα είχα ζητήσει έγγραφη βεβαίωση για κάλυψη τυχόν επιπλέον εξόδων από περίπτωση κακής τοποθέτησης, όπως μου συνέβη.
Το πρόσθετο (που συνιστάται από τη vialle για τον κινητήρα μου) σίγουρα βοηθά στις έδρες των βαλβίδων. Έτσι κι αλλιώς με βενζίνη ξεκινώ κάθε μέρα και με βενζίνη κινούμαι όταν τελειώνει το υγραέριο. Γι αυτό κι έχω κατανάλωση κάπου 2 λίτρα /100 χλμ.
andmar64
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 15:02
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 01 Μάιος, 2011 00:30

Δεν ξέρω αν έκανες την παράθεση για να δείξεις αυτά που είχα γράψει σχετικά με την κατανάλωση βενζίνης που είχα παλαιότερα (την 06 Δεκ 2010, 19:59 είχα γράψει αυτό που παρέθεσες).

andmar64 έγραψε:
dti έγραψε:Το πρόσθετο (που συνιστάται από τη vialle για τον κινητήρα μου) σίγουρα βοηθά στις έδρες των βαλβίδων. Έτσι κι αλλιώς με βενζίνη ξεκινώ κάθε μέρα και με βενζίνη κινούμαι όταν τελειώνει το υγραέριο. Γι αυτό κι έχω κατανάλωση κάπου 2 λίτρα /100 χλμ.


Έκτοτε, με βάση τα στοιχεία που φαίνονται αν κάνεις κλικ στην υπογραφή μου, η κατανάλωση σε βενζίνη έχει διαμορφωθεί ως τώρα ως εξής:

Ημερομηνία------Συν. χλμ.---- Διαν.χλμ.----Λίτρα----Κόστος----Κατανάλωση
02.04.2011--------51.083--------2.709,0 -------34,51----- 60,00----1,27
11.01.2011--------48.374--------2.825,0--------26,80-----45,00-----0,95
05.11.2010--------45.549--------2.751,0--------56,01-----89,00-----2,04
Τα παραπάνω στοιχεία έχουν προκύψει μετά από ελάχιστα χιλιόμετρα με βενζίνη.

Πριν την τελική ρύθμιση, κι ενώ έκανα σε δοκιμές αρκετά χιλιόμετρα και με βενζίνη, η μέση κατανάλωση ήταν αρκετά πιο πάνω:
03.09.2010---------42.798---------575,0--------28,93----- 48,01-----5,03
02.09.2010-------- 42.223-----------60,0-------46,31------81,00 ----3,88
31.08.2010-------- 42.163-------1.868,0-------28,59------50,00----- <-|
07.08.2010-------- 40.295-------1.092,0-------32,68------48,00---- 2,99
30.07.2010-------- 39.203-------- 779,0------- 14,78----- 22,00---- 1,90
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό smaxthess » Παρ 13 Μάιος, 2011 17:33

Γεια σου φιλε
πολι ενδιαφεροντα οσα γραφεις.Θελω να βοηθησης αν μπορεις.
ΕχΩ S MAX FORD 2000 5ΘΕΣΙΟ
Πες μου που εκανες την μετατροπη για να χωρεση το τανκ αεριου στο πορτ μπαγκαζ.
Ξερεις αν στο δικο μου μπαινει LPG?
Μηπως με μικροτερο τανκ πχ 30 λιτρα ειναι ποιο ευκολη η εγκατασταση?
Εσυ εβαλες 5ης γενιας?
Ευχαριστο εκ των προτερω
smaxthess
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 13 Μάιος, 2011 17:22

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 13 Μάιος, 2011 18:57

Προτείνω ανεπιφύλακτα σύστημα με υγρό ψεκασμό, καθώς οι κινητήρες της Ford γενικά είναι ευαίσθητοι με το υγραέριο. Ο δικός μου κινητήρας είναι της Volvo, αλλά και πάλι προτίμησα οτι καλύτερο μπορούσα.
Η Vialle έχει kit για το δίλιτρο κινητήρα με κωδικό AOWA. Δεν αξίζει να βάλεις τόσο μικρή δεξαμενή ακόμη κι αν υπήρχε. Κανονικά στο S-MAX μπαίνει κυλινδρική δεξαμενή 60 λίτρων, 869 mm μήκος, 315 mm διάμετρος, η οποία τοποθετείται κατά μήκος του αυτοκινήτου στο πορτμπαγκάζ και ουσιαστικά ο χώρος που απομένει πλέον διαθέσιμος είναι αυτός που αντιστοιχεί στα 2 από τα 3 καθίσματα της 2ης σειράς (απόλυτα τετραγωνισμένος χώρος που είναι αρκετός, αλλά δεν υπάρχει πλέον ο αχανής χώρος που έχει το 5θέσιο S-MAX).
Εναλλακτικά, (αντί να κάνεις αυτό που έκανα εγώ που θα σου κοστίσει κάπου 500 ευρώ), νομίζω είναι πολύ πιο απλό να "κρεμάσεις" τη δεξαμενή κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, στην πίσω δεξιά πλευρά, εκεί που υπάρχει άφθονος χώρος μια και εσύ έχεις μονή απόληξη της εξάτμισης.
Αν τώρα επιμένεις να κάνεις οτι κι εγώ, η φαναρτζοδουλειά έγινε στο εξειδικευμένο συνεργείο της Ford Κακλαμάνος στο Περιστέρι. Η δική μου λύση έχει το πλεονέκτημα οτι ουσιαστικά έχασα σε χώρο αποσκευών, μόνο το μισό από το χώρο που καταλαμβάνει η δεξαμενή κι έτσι μπορώ να μεταφέρω στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μέχρι και 3 μεγάλα ποδήλατα ρίχνοντας το μεσαίο κάθισμα της 2ης σειράς!

Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω φωτογραφίες από διάφορες εγκαταστάσεις σε S-MAX στο εξωτερικό κι εδώ είμαστε να λύσουμε κάθε απορία.

Η πρόταση της Vialle:
Εικόνα

Εικόνα

Μια άλλη που σου επιτρέπει να διατηρήσεις όλο το χώρο αποσκευών (εκτός από το ντουλαπάκι).
Εικόνα

Εικόνα

Κι ακόμη μία πιο διακριτική:
Εικόνα
Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω "χάνεις" το ντουλαπάκι στο πορτμπαγκάζ.
Εικόνα
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 13 Μάιος, 2011 23:59

smaxthess έγραψε:ΕχΩ S MAX FORD 2000 5ΘΕΣΙΟ



Ακριβως σαν το δικο σου εχει βαλει φιλος μου το icom jtg.
Εχει κανει 50.000χλμ, επιμενει υστερικά οτι του καιει τα ιδια !!! και εχει ενα χαμογελο μεχρι τ'αυτια....

Οποιο και απο τα 2 συστηματα και να βαλεις, θα εχεις κανει καλη επιλογη και θα σωθεις.... :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 14 Μάιος, 2011 10:02

astragjtg έγραψε:
Ακριβως σαν το δικο σου εχει βαλει φιλος μου το icom jtg.


Τί δεξαμενή και σε ποιο σημείο την έβαλε;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 14 Μάιος, 2011 10:17

dti έγραψε:
astragjtg έγραψε:
Ακριβως σαν το δικο σου εχει βαλει φιλος μου το icom jtg.


Τί δεξαμενή και σε ποιο σημείο την έβαλε;


Κυλινδρικη, στο μέρος ακριβώς πίσω από τα τελευταία καθίσματα. Πόσο ακριβώς δεν θυμάμαι, θα ρωτήσω. Νομίζω περίπου 60 καθαρά...
Φυσικά για περισσότερο χώρο θα πρέπει να ρίχνει τα καθίσματα...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό smaxthess » Δευτ 16 Μάιος, 2011 16:09

Παιδια σας ευχαριστο ολους που μπηκατε στον κοπο και απαντησατε στα ερωτηματα μου.Βοηθησατε σ αυτη την φαση αρκετα.
Μου αρεσε απ τις φωτο που μου δειχνετε αυτη που την ονομαζετε ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΦΙΑΛΗΣ καλα θατανε να υπηρχαν περισσοτερες φωτο για να κατατοπιζομουν καλλιτερα.Μου αρεσε αυτος ο τροπος τοποθετησης γιατι μου αφηνει σχεδον αθικτο το πορπαγκαζ μου.Το θεμα μου ειναι τωρα που θα απευθηνθω εδω στην Θεασσαλονικη για παιρεταιρω πληροφοριες για την εγκατασταση ενος συστηματοσ υγραεριου, απ αυτα που μου προτεινεται και σας πιστευω γιατι δεν τα πουλατε εσεις. Αντιθετα εχω σοβαρες αμφιβολιες για το συνεργειο που θα μου το τοποθετηση για το αν και ποσο καλα ξερει την δουλεια του.
Λυπαμε που το λεω αλλα στην Αθηνα εσεις εισται πολυ ποιο μπροστα σ αυτο το θεμα. Εχεται περισοτερους και μαλλον εμπειροτερους για αυτη την δουλεια.Οπως και ναχει χαιρωμε που μπορω με καποιους να ανταλαξω σκεψεις και να ζητησω πληροφοριες για ενα θεμα που ειμε ασχετος.Θαχεται συντομα νεα μου.Ευχαριστω. :clap:
smaxthess
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 13 Μάιος, 2011 17:22

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 16 Μάιος, 2011 19:00

Εγώ πιστεύω οτι και στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν έμπειροι στις τοποθετήσεις καθώς έχουν μάθει από αρκετούς Βούλγαρους που κάνουν χρόνια αυτή τη δουλειά κι έχουν μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία 2 χρόνια...
Θα σου πρότεινα να κάνεις μόνος σου μια έρευνα αγοράς και να συγκεντρώσεις ιδέες και προσφορές για την εγκατάσταση. Πέρνα από Ford Stathis (Vialle, κλπ.), DerveniGas (Icom jtg), Ford Βροχίδης, Θεοδώρου (Zavoli), ElladaGas κλπ. Δείξε τους τις φωτογραφίες από την περίπτωση της "διακριτικής" εγκατάστασης και ρώτα αν αναλαμβάνουν να κάνουν και τη φαναρτζοδουλειά που χρειάζεται για να "ισιώσεις" το χώρο όπου σήμερα είναι το ντουλαπάκι στο πορτμπαγκάζ.
Αν δεν το αναλαμβάνει κανείς από τα συνεργεία που ασχολούνται με τις μετατροπές, υπάρχει πάντα η δυνατότητα να πας σε κάποιον φανοποιό που εμπιστεύεσαι ή και στη Ford.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 45 επισκέπτες