Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 16 Ιαν, 2011 18:46

LPGhostWriter έγραψε:Η καλυτερη περιπτωση για προσθετο θα ηταν να μπορουσε να μπει μεσα στον τεποζιτο του LPG....αλλα δεν υπαρχει κατι τετοιο.



Υπαρχουν αρκετα αλλα αμφιβολου αποτελεσματος.... Ημουν ετοιμος να κανω κινηση αλλα τελικα κατεληξα οτι μαλλον δεν αξιζει

http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... /p164.html

και ολα αυτα http://ricambi-auto.shop.ebay.it/i.html ... m270.l1313
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 25 Μαρ, 2011 21:11

Από προχθές που γέμισα τη δεξαμενή μέχρι σήμερα (που ξαναγέμισα μια και περνούσα από το φθηνότερο πρατήριο στην Αθήνα) έκανα 182 χλμ. κινούμενος κυρίως στην Αττική Οδό και στην παραλιακή από Σαρωνίδα μέχρι Σούνιο με χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς κίνηση. Η κατανάλωση που είδα ήταν 12,29 λίτρα /100 χλμ. που είναι η χαμηλότερη που έχω πιάσει ως τώρα. Συνήθως ακόμη και με χαλαρή οδήγηση εντός Αττικής και με αρκετά χιλιόμετρα σε Αττική Οδό, δύσκολα πέφτω κάτω από 14,5 λίτρα/100 χλμ.
Μπορεί πάντως να συνέβαλε στη μείωση της κατανάλωσης και κάποιο καλό μείγμα υγραερίου. Την προηγούμενη φορά είχα γεμίσει από τη BP στον Γέρακα, οπότε αν τυχόν γεμίσει κανείς από εκεί αυτές τις μέρες ας γράψει αν είδε κι αυτός μείωση της κατανάλωσης...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Παρ 25 Μαρ, 2011 23:28

Κάτσε να δούμε:
2450Ε κόστος εγκατάστασης
100Ε επέκταση εγκύησης
500Ε διαφορά των μπεκ (μήπως ήταν από χρυσάφι?) Αν γινόταν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα σίγουρα θα γινόταν φασαρία αφού συμφώνησαν με 2450 να σου κάνουν το αυτοκίνητο και τώρα ζητούν άλλα 500?
500 για τα ταξίδια
Χ? για διαμονή 8 μέρες τη πρώτη φορα (αλήθεια σου είχαν κρατημμένο το αυτοκίνητο 8 μέρες στο συνεργείο? (απαράδεκτο με τα ελληνικά δεδομένα)) και πόσες μέρες τη δεύτερη φορά?
Καλά ο ειδικός στα Volvo και έμπειρος Ιταλός εκαταστάτης μετά από 8 μέρες δουλειά:
1. δεν έσφιξε σωστά το σωληνάκι πλήρωσης και έχανε αέριο
2. έβαλε στραβά τη φιάλη
3. δεν σύνδεσε σωστά τον αισθητήρα πίεσης και δεν γυρνούσε στη βενζίνη όταν άδειαζε το αέριο
4. δεν δοκίμασε το αυτοκίνητο για να δει το ρετάρισμα στο ρελαντί και το λαμπάκι κινητήρα
5. δέχτηκε να βάλει τον εγκέφαλο κάτω απο τους γιαλοκαθαριστήρες (όλη η ζέστη και τα νερά της βροχής)
6. Έβαλε software που δεν ήταν το κατάλληλο για την περίπτωση του κινητήρα με τη συγκεκριμένη χαρτογράφηση
7. Έβαλε λάθος μπεκ που δεν έφταναν για την παροχή που χρειαζόταν και πήρε 500Ε για να τα αλλάξει τη 2η φορά (κατα τα άλλα δεν πληρώθηκε εργασία)
Επιπλέον σε υποχρέωσαν:
- Σε κάθε γέμισμα με βενζίνη πρέπει να ρίχνω 30 ml από ένα πρόσθετο
- Κάθε 10.000 χλμ. επιβεβαίωση από συνεργείο της Ford οτι ο κινητήρας είναι ΟΚ. Χρειάζεται να σφραγίζεται ένα ειδικό βιβλιαράκι.
- Και αν σου κάνει τίποτα "νερά" τα επόμενα χρόνια? Ξανά ταξίδι στην Ιταλία?
Αδερφέ αν μου έδινες όλα αυτά τα λεφτά θα σου το έκανα χρυσό τ'αμάξι συν το ότι αναρωτιέμαι πότε και αν θα κάνεις απόσβεση αλλά αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι είσαι ευχαριστημένος με την όλη φάση.
Μπράβο σου!
Πληροφοριακά έχω κάνει τέτοιο αμάξι με ICOM και δουλεύει απ'τη πρώτη μέρα άψογα, μόνο με το αρχικό κόστος σου και πήρε και άλογα στο αέριο...
Τελευταία επεξεργασία από VasiliS3 και Σάβ 26 Μαρ, 2011 00:46, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Σάβ 26 Μαρ, 2011 00:26

Για του λόγου το αληθές:
http://www.derveni-gas.gr/%CE%A5%CE%93% ... CE%B7.html
Για να σε προλάβω αν μου πεις "ναι αλλά το δικό μου έχει μετατροπές" το ICOM ρυθμίζεται σε κάθε αμάξι ξεχωριστά οπότε δεν θα μου έκανε διαφορά είτε μανίσιο είτε 270 άλογα
Κακό πράγμα η ξενομανία, που να δει η χώρα άσπρη μέρα με τέτοια νοοτροπία. Πάντως εγώ όσοι πονεμένοι έρχονται 3 την ώρα με Βουλγάρικες εγκαταστάσεις στο συνεργείο, τους στέλνω πίσω στη Βουλγαρία. Όχι τίποτα αλλά αν ρημάξει τ'αμάξι τους μπορεί να πούν ότι φταίω και από πάνω...
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 26 Μαρ, 2011 00:54

Αυτο παντως που εχω αντιληφθεί για τους εγχώριους και μη εγκαταστατες ειναι : Οτι μετα την απομάκρυνση απο το...συνεργειο, ουδεν λαθος αναγνωριζεται...
Φυσικα και δεν ισχύει για ολους αλλα αυτο δειχνουν τα αποτελεσματα και οι εμπειριες των χρηστων για τους περισσοτερους...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dim63 » Σάβ 26 Μαρ, 2011 12:42

προς vasiliS3

ΕΥΣΤΟΧΟΣ

και οπως μπορεις να δεις και σε αλλα θεματα(που ποιος ποσο και και.....) πολλοι πιστευουν οτι ο IQ ειναι Εγγλεζος Αγιος

καλημερα σε ολους

καλο ειναι να χαιρωμαστε αυτα που εχουμε
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 26 Μαρ, 2011 13:00

dim63 έγραψε:προς vasiliS3

ΕΥΣΤΟΧΟΣ

και οπως μπορεις να δεις και σε αλλα θεματα(που ποιος ποσο και και.....) πολλοι πιστευουν οτι ο IQ ειναι Εγγλεζος Αγιος



Καλημερα
Γι'αυτο ο κοσμος μπενει εδω, για να μαθει. Δεν τα ξερει ολα απο γεννησιμιού του......
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 26 Μαρ, 2011 13:27

Βασίλη, σαν γενική παρατήρηση έχω να πω τα εξής:
- Μπορεί να είσαι ο καλύτερος μηχανικός και να μην σου έχει τύχει ποτέ πρόβλημα και όλες οι μετατροπές που έχεις κάνει να είναι άψογες. Δεν σε γνωρίζω και δεν μπορώ να έχω άποψη για σένα, ΑΛΛΑ:
- Είναι γνωστό σε όλους που ασχολούνται τον τελευταίο ένα χρόνο τουλάχιστον με το θέμα της υγραεριοκίνησης και παρακολουθούν 5-6 forums για αυτό το θέμα σε Ελλάδα και άλλα τόσα σε Ιταλία, Γερμανία, κλπ. οτι το jtg της Icom είχε τα τελευταία 2 χρόνια τουλάχιστον, ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβλήματα με τις αντλίες (2-3 που άλλαξε) και με τον εγκέφαλο. Υπάρχουν άπειρες αναφορές για προβληματικές αντλίες κλπ. που δημιουργούσαν διάφορα προβλήματα. Υπάρχουν επίσης άπειρες αναφορές για συνεχείς επισκέψεις σε εγκαταστάτες, αλλαγές μπεκ, κλπ. κλπ.

Με βάση τα παραπάνω αδυνατώ να πιστέψω οτι δεν σου "έκατσε" κάποια στραβή περίπτωση. Σίγουρα, σαν υπεύθυνος επαγγελματίας που είσαι, πιστεύω οτι κάλυψες τον πελάτη σου, πιθανότατα εντελώς δωρεάν. Όμως δεν νομίζω να του πλήρωσες ούτε το χρόνο του ούτε και την μετακίνησή του από και προς το συνεργείο σου. Σε ξένα forums έχω διαβάσει για αντικατάσταση αντλίας jtg με κόστος για τον πελάτη (γιατί έλειξε τάχα η εγγύηση, ενώ ποτέ δεν είχε δουλέψει σωστά).
Να θυμήσω επίσης οτι με τη μονοπωλιακή κατάσταση που επικρατούσε πριν 1 χρόνο στο χώρο της υγραεριοκίνησης, οι επιλογές που είχε κάποιος που δεν είχε υπομονή να περιμένει, ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του μισού χεριού... Αυτός ήταν ένας καλός λόγος να αναζητήσω λύση στο εξωτερικό. Συν το γεγονός οτι ήθελα να κάνω τη μετατροπή σε κανονικό συνεργείο και όχι σε υπόστεγο βενζινάδικου. Σίγουρα το δικό σου συνεργείο φαίνεται να μην έχει πολύ σχέση με τα παραπάνω, αλλά και πάλι δεν είσαι στην Αθήνα, ώστε να σε προτιμήσω. Κάποια στιγμή πέρυσι που σκεφτόμουν για Icom jtg, το κοντινότερο πλην Υγραεριοκίνησης, ήταν στην Τρίπολη. Πήρα εκεί τηλέφωνο και ζήτησα προσφορά για το αυτοκίνητό μου. Η απάντηση ήταν οτι το κόστος θα είναι μεγαλύτερο από αυτό της Υγραεριοκίνησης, καθώς κι εκείνοι αγοράζουν με το ίδιο κόστος όπως κι εγώ. Επίσης, όσο έστειλαν σε εσένα προσφορά άλλο τόσο έστειλαν και σε μένα...
Η έλλειψη οργάνωσης και σωστής αντιμετώπισης του πελάτη, ήταν αυτά που με έσπρωξαν στο εξωτερικό και όχι η οποιαδήποτε ξενομανία.
Παρακάτω θα σχολιάσω κάποια λεγόμενά σου, χωρίς να έχω σκοπό να αντιπαρατεθώ μαζί σου:

VasiliS3 έγραψε:2450Ε κόστος εγκατάστασης

Ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό στην Ελλάδα για το ίδιο σύστημα. Το Kuga που έφτιαξες εσύ πόσο στοίχισε;

VasiliS3 έγραψε: 100Ε επέκταση εγκύησης

Ήταν κάτι που μ' ενδιέφερε πολύ και θεωρώ οτι με αυτό το κόστος μπορώ να είμαι σίγουρος για 2 χρόνια τουλάχιστον.
Αν προσέφερε κάποιος άλλος αντίστοιχη κάλυψη στην Ελλάδα, πιθανόν να το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να έκανα εδώ τη μετατροπή.
Για να μην προσφέρεται, μήπως κάτι σημαίνει αυτό;

VasiliS3 έγραψε:500Ε διαφορά των μπεκ (μήπως ήταν από χρυσάφι?) Αν γινόταν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα σίγουρα θα γινόταν φασαρία αφού συμφώνησαν με 2450 να σου κάνουν το αυτοκίνητο και τώρα ζητούν άλλα 500?
500 για τα ταξίδια

Τα 500 ευρώ για τα νέα μπεκ σίγουρα δεν είναι λίγα, αλλά όταν τίθεται το ερώτημα αν προτιμάς κατανάλωση βενζίνης πάνω από τις 4000 στροφές ή μεγαλύτερης παροχής μπεκ, με τη συγκεκριμένη χαρτογράφηση, μάλλον προς τη 2η επιλογή θα πήγαινες κι εσύ. Το κόστος αυτό παρόλο που δεν μου άρεσε καθόλου, το χρεώνω περισσότερο ως βελτίωση (όπως όλες τις υπόλοιπες μετατροπές που έχω κάνει) και όχι σαν κόστος του συστήματος υγραερίου.
Για τα έξοδα διαμονής / μετακίνησης από και προς Ιταλία, μια και συνδυάστηκε η μετατροπή με διακοπές εκεί, δεν είναι σωστό να επιβαρύνουν όλα το κόστος της μετατροπής.

VasiliS3 έγραψε: Χ? για διαμονή 8 μέρες τη πρώτη φορα (αλήθεια σου είχαν κρατημμένο το αυτοκίνητο 8 μέρες στο συνεργείο? (απαράδεκτο με τα ελληνικά δεδομένα)) και πόσες μέρες τη δεύτερη φορά?
Καλά ο ειδικός στα Volvo και έμπειρος Ιταλός εκαταστάτης μετά από 8 μέρες δουλειά:

Πού είδες 8 ημέρες; Σκάρτες 5 μέρες το είχε. Από Δευτέρα 11:00 μέχρι Σάββατο πρωί κατά τις 10:00 που κάναμε τις πρώτες δοκιμές...
Τη δεύτερη φορά το είχε παραπάνω ημέρες γιατί εγώ δεν μπορούσα ούτε να παραμείνω εκεί λόγω δουλειάς, ούτε να πάω αμέσως μόλις το τελείωσε. Ο καθαρός χρόνος για όσα έπρεπε να διορθώσει και να δοκιμάσει οτι όλα είναι ΟΚ ήταν άλλες 4 ημέρες πιστεύω.
Στο Kuga πόσες ημέρες σου πήρε η εγκατάσταση; Όταν απαντήσεις θα σου πω πόσες ημέρες μου είχαν πει και από την Υγραεριοκίνηση, στου Ρέντη πού ήταν το πρώτο συνεργείο που είχα επισκεφθεί, πριν ένα χρόνο περίπου.

VasiliS3 έγραψε:1. δεν έσφιξε σωστά το σωληνάκι πλήρωσης και έχανε αέριο
2. έβαλε στραβά τη φιάλη
3. δεν σύνδεσε σωστά τον αισθητήρα πίεσης και δεν γυρνούσε στη βενζίνη όταν άδειαζε το αέριο
4. δεν δοκίμασε το αυτοκίνητο για να δει το ρετάρισμα στο ρελαντί και το λαμπάκι κινητήρα
5. δέχτηκε να βάλει τον εγκέφαλο κάτω απο τους γιαλοκαθαριστήρες (όλη η ζέστη και τα νερά της βροχής)
6. Έβαλε software που δεν ήταν το κατάλληλο για την περίπτωση του κινητήρα με τη συγκεκριμένη χαρτογράφηση
7. Έβαλε λάθος μπεκ που δεν έφταναν για την παροχή που χρειαζόταν και πήρε 500Ε για να τα αλλάξει τη 2η φορά (κατα τα άλλα δεν πληρώθηκε εργασία)


Το 1. φτιάχθηκε επί τόπου μόλις διαπιστώθηκε.
Το 2. ήταν το μεγαλύτερο λάθος του και από κει ίσως δημιουργήθηκαν και τα υπόλοιπα προβλήματα.
Το 3. που λες, οφειλόταν στο 2. (λάθος κλίση της δεξαμενής).
Για το 4. έγιναν δοκιμές επί Ιταλικού εδάφους για κάπου 180 χιλιόμετρα πριν επιστρέψω Ελλάδα και δεν είχα δει κάποιο πρόβλημα ούτε με αναμμένο λαμπάκι, ούτε ρετάρισμα ούτε ανώμαλο ρελαντί.
Αν υπήρχε κάτι τέτοιο, λες να έφευγα; Εσύ για πόσα χιλιόμετρα δοκιμάζεις τα αυτοκίνητα που αναλαμβάνεις;
Για το 5. ακολούθησε δική μου υπόδειξη και ήταν δικό του λάθος που δεν μου είπε τα πιθανά προβλήματα, ειδικά από τη στιγμή που και ο κατασκευαστής δεν προβλέπει τοποθέτηση εκεί.
Για το 6. έχω την εντύπωση οτι το λάθος δεν ήταν απόλυτα δικό του. Η Vialle είχε διαβεβαιώσει οτι υποστηρίζεται το bluefin χωρίς να δώσει περαιτέρω διευκρινίσεις σε μένα τουλάχιστον. Όταν χρειάστηκε να φτιάξει άλλο software ανταποκρίθηκε (και εκ του αποτελέσματος) σωστά. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν "μαμά" πρόγραμμα, είναι λογικό να χρειάζονται δοκιμές και λεπτομερείς ρυθμίσεις. Αυτό ήταν κάτι που δεν είχα προβλέψει καθώς είχα πιστέψει αυτό που και ο εδώ αντιπρόσωπος της Vialle μου έλεγε: οτι δεν θα χρειαστεί καμία επιπλέον ρύθμιση στο μέλλον. Αυτό πιθανότατα ισχύει για τα "μαμά" αυτοκίνητα για τα οποία έχει έτοιμο kit η Vialle, σίγουρα όχι για όσα έχουν βελτιώσεις κλπ. όχι εργοστασιακές ρυθμίσεις. Πιστεύω το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση της Icom, εκτός κι αν ο νέος εγκέφαλος που βγήκε πρόσφατα, είναι τόσο εξελιγμένος που δεν χρειάζεται επιπλέον software για καλιμπράρισμα, κλπ.
Για το 7. αν υπάρχει κάποιου λάθος, είναι της Vialle και όχι του εγκαταστάτη, καθώς αυτός είχε βάλει τα μπεκ που προβλέπονταν στο εργοστασιακό kit (που υποτίθεται οτι έχει δοκιμαστεί) και που θεωρητικά επαρκούσαν.
Όταν αλλάχθηκαν, μπήκαν τα V28, αυτά με τη μεγαλύτερη παροχή που έχει η Vialle. Τα αντίστοιχα της Icom πόσο κοστίζουν; Υπενθυμίζω οτι είναι 5.

VasiliS3 έγραψε:- Σε κάθε γέμισμα με βενζίνη πρέπει να ρίχνω 30 ml από ένα πρόσθετο

Κάθε 2-3 μήνες γεμίζω το (υπόλοιπο μισό) ρεζερβουάρ της βενζίνης και ρίχνω τα 30 ml. Το κόστος του πρόσθετου είναι μικρό και δεν χρειάζεται και κάποιος adapter, ούτε έχω ανάγκη τον εγκαταστάτη για να βάζω το πρόσθετο...

VasiliS3 έγραψε:- Κάθε 10.000 χλμ. επιβεβαίωση από συνεργείο της Ford οτι ο κινητήρας είναι ΟΚ. Χρειάζεται να σφραγίζεται ένα ειδικό βιβλιαράκι.

Με δεδομένο οτι κάθε 20.000 χλμ. ούτως ή άλλως πρέπει να κάνω service σύμφωνα με τη Ford, αυτό πρακτικά σημαίνει οτι θα χρειαστεί να περάσω ακόμη μια φορά το χρόνο από το συνεργείο. Κάτι που δεν είναι πρόβλημα καθώς μπορεί να συνδυαστεί με οτιδήποτε άλλο, π.χ. κάποιο update στο software των διαφόρων modules του αυτοκινήτου, κλπ. Την πρώτη φορά που πήγα για τη σφραγίδα, πήρε 5 λεπτά και το κόστος ήταν μηδενικό εννοείται.

VasiliS3 έγραψε:- Και αν σου κάνει τίποτα "νερά" τα επόμενα χρόνια? Ξανά ταξίδι στην Ιταλία?

Υπάρχουν πλέον κι άλλοι που ασχολούνται με Vialle, συν το γεγονός οτι πλέον έχουν ανοίξει τόσα πολλά συνεργεία που τοποθετούν συστήματα υγραεριοκίνησης (ακόμη και αντιπροσωπείες Ford) που δεν ανησυχώ.
Αν τεθεί πάλι οποιοδήποτε θέμα ζημιάς κινητήρα, κλπ. εντός της περιόδου που με καλύπτει η πρόσθετη ασφάλεια, δεν χρειάζεται να πάω στην Ιταλία. Με διάγνωση σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford και 1-2 τηλεφωνήματα στην ασφαλιστική, το θέμα της αποζημίωσης μπορεί να ρυθμιστεί. Τουλάχιστον έτσι λένε οι όροι της εγγύησης και όσο όλα είναι ΟΚ, δεν έχω λόγο να το ψάχνω/αμφισβητώ.

VasiliS3 έγραψε:Αδερφέ αν μου έδινες όλα αυτά τα λεφτά θα σου το έκανα χρυσό τ'αμάξι συν το ότι αναρωτιέμαι πότε και αν θα κάνεις απόσβεση αλλά αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι είσαι ευχαριστημένος με την όλη φάση.
Μπράβο σου!

Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί οτι δεν θα είχα τραβήξει την ίδια ταλαιπωρία ή και περισσότερη αν είχα κάνει εδώ τη μετατροπή. Απόσβεση θα κάνω σε 2 χρόνια και όχι σε 1,5 που υπολόγιζα αρχικά. Επειδή το σύστημα λειτουργεί άψογα μετά τη 2η επίσκεψη και με δεδομένο οτι αυτοκίνητο θα το κρατήσω για πολλά χρόνια (νά 'μαστε καλά πρώτα ενοοείται), ο χρόνος της απόσβεσης δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Ήδη έχω κάνει κάπου το 1/3.

VasiliS3 έγραψε:Πληροφοριακά έχω κάνει τέτοιο αμάξι με ICOM και δουλεύει απ'τη πρώτη μέρα άψογα, μόνο με το αρχικό κόστος σου και πήρε και άλογα στο αέριο...

Άλλο Kuga (200 άλογα) άλλο S-MAX με βελτιώσεις και 270+ άλογα...
Άλλο να βάζεις δεξαμενή στο χώρο της ρεζέρβας, άλλο να βάζεις κυλινδρική δεξαμενή που πρέπει να μπει με συγκεκριμένη κλίση σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δεν υπήρχε από την κατασκευή του αυτοκινήτου...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dim63 » Σάβ 26 Μαρ, 2011 15:01

astragjtg έγραψε:
dim63 έγραψε:προς vasiliS3

ΕΥΣΤΟΧΟΣ

και οπως μπορεις να δεις και σε αλλα θεματα(που ποιος ποσο και και.....) πολλοι πιστευουν οτι ο IQ ειναι Εγγλεζος Αγιος



Καλημερα
Γι'αυτο ο κοσμος μπενει εδω, για να μαθει. Δεν τα ξερει ολα απο γεννησιμιού του......


καλημερα και σ'εσενα
ακριβως το ιδιο εκανα και εγω οταν εψαχνα τα forum.
οταν ομως ψαχνεις και ρωτας ΔΕΝ εχεις καθετη γνωμη και αποψη
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Εγκατάσταση σε Ford S-MAX 2.5T

Δημοσίευσηαπό dim63 » Σάβ 26 Μαρ, 2011 15:36

προς dti.
καλημερα σου,τα παρακατω δεν αφορουν μονο εσενα αλλα ολους ΜΑΣ

σε πολλα απο τα θεματα που εχεις αναφερει εχεις πολλα σωστα σημεια.αλλα και καποια στα οποια δεν συμφωνουν πολλοι(με γεια τους με χαρα τους οπως το ιδιο και για εσενα.

τελικα απο οτι εχω διαβασει εχω να παρατηρησω oti ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ τον τροπο και την ανεμελια της βενζινης στη λειτουργια του κινητηρα.
βαλε 'λαδιερα'βγαλε 'λαδιερα' βαλε προσθετο μη βαλεις, 'ξερη καυση χλωρη καυση(καλο εκεινο το video,αλλαξε μπεκ ,πηγαινε να στο ρυθμησουν προσεξε εκεινο προσεξε το αλλο....................αμα κανει ζεστη το ενα δουλευει το αλλο ζεσταινευαι και κουραζεται. καλλιτερο το υγρου οχι καλλιτερο το αεριας ΟΧΙ (AN Εξαιρεσουμε το λιγο λιγοτερο CO2) καλλιτερη η βενζινη(αν ειχε 0,80 ποιος θα πηγαινε σε lpg?)

το καλλιτερο και το απροβληματιστο δεν μας το εχουν ακομα προς πωληση.

ακουγωντας εδω και αλλου οτι δεν μου εδωσε χαρτια,δεν πρεπει να περασω τωρα ΚΤΕΟ επειδη ο 'εγκαταστατης' ΔΕΝ εχει αδεια και αλλα πολλα πολλα κουφα, κουλα, Χ παλι καλα που τα κιτ δεν τα πουλανε οι μαυροι στην Ερμου........ και αλλου.


αφου μπλεξαμε ολοι με το lpg ας ελπισουμε να την βγαλουμε καθαρη ειτε εχουμε ανωτερης τεχνολογιας κιτ ειτε κατωτερης

να ενημερωνουμε το fotum για τυχων ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ που ειναι αρκετες και να παρακαλαμε να ειναι δυσκολη η νοθεια στο lpg για να μην βηχουν τα μοτερ μας
ολοι εμεις το εχουμε βαλει(το κιτ) οι υπολοιποι που θελουν να βαλουν οταν μας διαβαζουν τι καταλαβαινουν ???????????//

να ειμαστε ολοι καλα να πληθυνουν τα πρατηρια lpg σε ολους τους οδικους αξονες της χωρας (μην κανουμε 50km 100km για να γεμισουμε στις διακοπες)
θα ανοιξει σε λιγο ενα στη Ναυπακτο(εμενα με βολευει διακοπιζω εκει κοντα)αντιπρ.της prins τον πηρα τηλ.

καλημερα σε ολους και περαστηκα μας
χαρα και τσαχπινια (madagascar)
θετικες σκεψεις και πετας (Peter PAN)
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες