mik έγραψε:Παιδια λιγο τα φωτα σας
η τελευταια ρυθμιση παραλιγο να πετυχει και εξηγουμαι
αφου το ρυθμισαμε να αναβουν τα τεσσερα λαμπακια, πηγα διακοπες. το αμαξι εκανε 270 χιλιομετρα περιπου και δεν ειδα να σβηνει τιποτα οποτε ελεγα οτι μαλλον απετυχε η ρυθμιση.
μετα απο αυτα τα χιλιομετρα εσβησε το λαμπακι και γυρω στα 400 χιλιομετρα εμειναν αναμενα μονο τα δυο οποτε πιστεψα οτι ολα θα πανε καλα. στα 470 χιλιομετρα αρχισε η ατροφια αλλα δυστηχως δεν εσβηκε και το δευτερο ωστε να γυρισει μονο του σε βενζινη. Ημουνα περιεργος να δω ποσα λιτρα θα παρει , και ευτυχως πηρε 67 λιτρα που σημαινει οτι πηρα αυτα τα λιτρα που επιθυμω ωστε να εχει καλη αυτονομια.
Τωρα οι ερωτησεις
1. Δημιουργει προβλημα πουθενα στα αμαξι η ατροφια (αμα το αφησω ετσι και οταν νιωσω το σκουντημα το γυρναω χειροκινητα σε βενζινη, κατι που θα γινει ελαχιστες φορες πλεον)?
2.επειδη οταν το ρυθμισαμε ηταν γεματο(εβαλα 10 λιτρα μετα για το ταξιδι) υπαρχει περιπτωσει ο εγκεφαλος να προσαρμοστει με το νεο γεμισμα και να σβησει και το δευτερο λαμπακι και να γυρισει σε βενζινη?
3.Επειδη η λυση ειναι να κατεβει το τεποζιτο 4-5 εκατοστα κατω ωστε να ερθει σε ευθεια αλλα να χασω πολυ σε υψος με οτι αυτο συνεπαγεται(χαμηλωμα δεξαμενης και χτυπηματα σε κρασπεδα η βουνα) , και δεν το προτιμω μηπως καλυτερα ειναι να το παλεψω με την ρυθμιση βαλβιδας ωστε να το φερω περιπου εκει που θελω χανοντας μαλλον σε χωριτικοτητα - εκμεταλευση υγραεριου?
dti έγραψε:Να βάλεις τη δεξαμενή μέσα στο αυτοκίνητο κι ας χάσεις σε χώρο αποσκευών. Θα έχεις και τη ρεζέρβα στην κανονική της θέση.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες
|
|