Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 10 Φεβ, 2012 14:50

Δόξα Τω Θεώ , μέχρι στιγμής έκανα 1200 χλμ και δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Εντύπωση μου κάνει ότι στις ανηφόρες τραβάει μια χαρά και αυτές τις μέρες που κάνει ψοφώκρυο και ειδικά τα πρωινά που ξεκινάω για δουλειά πολύ νωρίς η προθέρμανση κρατάει περίπου 1,5 με 2 λεπτά με την βενζίνη και μετά γυρνάει σε υγραέριο χωρίς να καταλάβω κάτι.
Η κατανάλωση που έχω στο υγραέριο κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με την βενζίνη.

Καλά τα πηγαίνει προς το παρόν.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 10 Φεβ, 2012 14:55

Και γιατι να μην παει.....
Ενα απλό συστηματακι σε ενα απλό μοτερακι, τοποθετημενο ( προφανως ) σωστα χωρις καφριλες... γιατι οχι λοιπον...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 10 Φεβ, 2012 15:30

Φωκίων , πριν μπει αυτό το καινούργιο σύστημα , είχα περιπέτειες αρχικά και μέχρι να ξεκαθαριστούν όλα ανακάλυψα ότι στο συνεργείο ο τεχνικός που μου έπιασε το αυτοκίνητο ,απολύθηκε λόγω κακοτεχνιών και από τι κατάλαβα αυτός ήθελε να ανοίξει δικιά του δουλειά και φυσικό και επόμενο ήταν να "πειράζει" τα αυτοκίνητα.
Πήγα από τον δικό μας τον Φώτη και με εξυπηρέτησε σε όλα , μέχρι που βρήκε και τι έχει "πειραχθεί ".
2 βασικά πράγματα μου βρήκε.
Μου πείραξε την πλεξούδα και μου έσπασε επίτηδες το σωληνάκι της υποπίεσης .
Για αυτό μου είχε "κουτσάνει" το αυτοκίνητο και μου έκανε διάφορα παλαβά.
Αποτέλεσμα ήταν να καούν οι πολλαπλασιαστές και το MAF .
Μάλιστα πήρε τηλέφωνο τον "μάστορα" και τον ξέχεσε μπροστά μου και παραδέχτηκε τις "γρατσουνιές".
Μου τα έφτιαξε όλα και πήγα από τον εγκαταστάτη και του εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου και φυσικά και όλα τα τιμολόγια
από τις ζημιές που μου έκαναν και ευτυχώς ο άνθρωπος ήταν κύριος και με αποζημίωσε κιόλας και με το παραπάνω.
Έφτιαξε το αυτοκίνητο όλο από την αρχή και μου έκανε και δώρο την μεγαλύτερη φιάλη που ήθελα που πλέον παίρνει 88lt
υγραέριο και μου έκανε και νέες ρυθμίσεις οδικώς με οδηγό εμένα και κάναμε καμιά 80 χλμ και μάλιστα σε άσχημες καιρικές συνθήκες.

Κατάλαβες τώρα τι έχω τραβήξει και λέω Δόξα Τω Θεώ...
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 10 Φεβ, 2012 16:35

αν το σκεφτεις το ιδιο λεμε...

ο ΣΩΣΤΟΣ εγκαταστατης ( στην δευτερη εγκατασταση δηλαδη) εκανε σωστα τη δουλεια του και το συστημα δουευει οπως πρεπει...

Ενταξυ ο πρωτος το εσκισε το αυτοκινητο δε χωραει αμφιβολεια.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Δευτ 20 Φεβ, 2012 12:29

Το Σάββατο που μας πέρασε πήγα ένα μίνι ταξιδάκι μέχρι το Λαύριο μέσω από παραλιακή -Βάρη-Μαρκόπουλο και από εκεί στο Λαύριο.
Επιστροφή μέσω Μαρκόπουλο - Αγ.παρασκευή -περιφερειακό Καρέα μέχρι την παραλιακή.

Δόξα τω Θεώ , όλα πήγαν καλά.
Μια μικρή ανησυχία σε κάτι που μου παρουσιάστηκε εκεί που δεν το περίμενα.
Στην μεγάλη ανηφόρα της Κερατέας όταν του έδωσα παραπάνω στροφές σε 3η και 4η ταχύτητα ένιωσα ένα κόψιμο ή πνίξιμο και δεν μπορώ να καταλάβω τι ήταν.
Αυτό μου το ξαναέκανε και στον περιφερειακό Καρέα στην μεγάλη ανηφόρα προς Ηλιούπολη.
Σε 3 πράγματα πάει το μυαλό μου.Ή το φίλτρο του γκαζιού να ΄ναι ή τα μπουζί να είναι ή τέλος να θέλει ακόμα ρύθμιση ο εγκέφαλος.
Μήπως παρουσίασε σε κανέναν σας αυτό το πράγμα?
Τα φώτα σας. :idea:

Σε υγραέριο έχω κάνει περίπου τα 3.000χλμ περίπου και με τα 2 συστήματα υγραεριοκίνησης με το ίδιο φίλτρο.
Μπουζί δεν έχω αλλάξει αν και είναι ιριδίου και έχουν κάνει αρκετά χλμ και προσανατολίζομαι να βάλω καινούργια με αντίστοιχα μπουζί ιριδίου lpg.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Δευτ 20 Φεβ, 2012 14:06

Σε πολλούς κινητήρες Mazda (ή που προέρχονται από Mazda) υπάρχει μεταβολή στον τρόπο ψεκασμού όταν το φορτίο είναι μεγάλο, τότε η ECU του αυτοκινήτου μεταβάλλει τον τρόπο λειτουργίας των μπεκ, τα οποία δεν λειτουργούν πια σειριακά, αλλά ανά ζεύγη (λειτουργία Half Group).

Οι κατασκευαστές κιτ υγραερίου το αντιμετωπίζουν αυτό με σχετική παραμετροποίηση στο λογισμικό ρύθμισης, στις παρακάτω εικόνες, η τελευταία αφορά κιτ Romano.


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Δευτ 20 Φεβ, 2012 14:31

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου DaKancho.

Με εξέπληξε η απάντηση σου.

Κατά σύμπτωση πριν από λίγο έκλεισα ραντεβού με τον εγκαταστάτη να δει τι συμβαίνει με το φαινόμενο που παρουσιάστηκε.
Θα του πω για το πρόβλημα για την παραμετροποίηση στο λογισμικό ρύθμισης και από εκεί και πέρα θα δείξει.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ 20 Φεβ, 2012 22:29

οσα χρονια "εχω σχεση" με το συγκεκριμενο μοτερ ποτε δεν εχω δει αναφορά για κατι τετοιο... Ξαναλεω για το συγκεκριμενο MAZDA FE3 μοτερ.. που φοραγαν ακομα και μπροστικινητα mazda...

Ερωτησεις
α. ο μονος τροπος για να καταλαβουμε ειναι με το λαπτοπ συνδεδεμενο να οδηγησουμε σε μια ανηφορα πχ και να δουμε αν καποια στιγμη τα ms πεσουν ΞΑΦΝΙΚΑ περιπου στο μισό. Σωστα??

β. Σε ενα συστημα που δεν εχει τετοια δυνατοτητα ρυθμιση κι εχει αυτο το θεμα λογικά απο καποια ms και μετα πρεπει να "χαμηλωσεις" την καμπυλη..

Αυτο που δε με βοηθαει να καταλαβω γιατι αυτο ειναι προβλημα, ειναι το γεγονος οτι - απο οσο ξερω - τα injectors του γκαζιου ακολουθουν αυτα της βενζινης καθοτι τους "κλεβουν" το σημα...

ΥΓ. DaKancho φανταζομαι οτι εχεις καταλαβει πια οτι δεν προσπαθω να κανω τον εξυπνο αλλα ρωταω τις απορειες μου να μαθω...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2253
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Τρί 21 Φεβ, 2012 11:32

Χθες πήγα από τον εγκαταστάτη και του εξέφρασα το πρόβλημα και την πιθανή αιτία με τα μπέκ και του έδειξα την εικόνα με το λογισμικό της ρύθμισης και μου είπε ο μάστορας ότι μάλλον είναι λογική η αιτία , από την στιγμή που το σύστημα δουλεύει και με βενζίνη σε μικρό ποσοστό και ότι θέλει περαιτέρω ρυθμίσεις.
Για επιβεβαίωση έβαλε το λαπτοπ και μπήκε σε εκείνη την σελίδα και προσέξαμε ότι όλα ήταν στο μηδέν.
Το Σάββατο θα το πάω για να μου το ρυθμίσει με βόλτες και από εκεί και πέρα ευελπιστώ να είναι όντως αυτή η αιτία με το "πνίξιμο" στις στροφές.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τρί 21 Φεβ, 2012 17:05

Εάν ο κινητήρας χρησιμοποιεί αυτή τη μέθοδο (Half Group) σε απότομη και μεγάλη ζήτηση ισχύος, αυτό μπορεί να φανεί από τους χρόνους των παλμών ψεκασμού (βενζίνης) που θα μειωθούν ξαφνικά περίπου στο μισό.

Η παραπάνω μέθοδος ισχύει μόνο σε λειτουργία Open Loop, δεν αρκεί π.χ. να είμαστε σε ανηφόρα, αλλά πρέπει και να πατήσουμε το γκάζι τέρμα και παρατεταμένα και απότομα (όλα μαζί) ώστε να αναγκαστεί ο κινητήρας να πάει σε λειτουργία Open Loop.

Εάν θέλουμε να αντισταθμίσουμε το γεγονός αυτό στη λειτουργία υγραερίου (η οποία θεωρεί οτι ο κινητήρας ψεκάζει σειριακά ΠΑΝΤΑ) και το κιτ δεν έχει τη συγκεκριμένη ρύθμιση για Mazda (η οποία και πάλι θέλει παραμετροποίηση) τότε πρέπει να επέμβουμε ΜΟΝΟ στη λειτουργία Open Loop εφόσον τέτοια διάκριση είναι δυνατή στο κιτ που έχουμε, ή εναλλακτικά να επέμβουμε στη ρύθμιση ευαισθησίας ανίχνευσης επί πλέον παλμών ψεκασμού (πέραν του αναμενόμενου σε κάθε κύκλο) όπου ρυθμίζουμε την ικανότητα του κιτ να αντιδράσει στον επιπλέον παλμό κανονικά ή να τον αγνοήσει κατά ένα ποσοστό, και πόσο θα είναι αυτό το ποσοστό.

Όλα αυτά επειδή το σύστημα που εφαρμόζει η Mazda (όχι σε όλους τους κινητήρες) έχει αποτέλεσμα να ψεκάζεται υπερβολική ποσότητα υγραερίου υπό τις συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω και αυτό οδηγεί σε μη ομαλή λειτουργία του κινητήρα όταν προκύψουν οι συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες