Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 09 Ιουν, 2011 18:22

dti έγραψε:Κατ' αρχή καλοτάξιδο και πάντα απροβλημάτιστο!

mik έγραψε:
genos2000 έγραψε:Α!!Με τα λαμπακια τι προβλημα ακριβως εχεις?Το ρωταω γιατι η λυση παιζει να ειναι αστεια!


βασικα μου το ειπε ο ιδιος οτι δεν εχουν ρυθμιστει σωστα ωστε να δειχνουν την ποσοτητα του υγραεριου στην δεξαμενη
μου ειπε να δω καθε ποσο σβηνουν ωστε να του πω και να τα ρυθμισει


Όσο γίνονται νέες εγκαταστάσεις με LPfi τόσο μαθαίνουμε, τι δεν είναι εργοστασιακά προ-ρυθμισμένο...



ευχαριστω για τις ευχες σας
μαλλον οπως τα λες ειναι για τις ρυθμισεις.
δεν ειναι και κανενα μεγαλο προβλημα(μιας και οταν αδειασει φανταζομαι να εχει συστημα να γυρναει αυτοματα σε βενζινη) απλα οταν δινεις τοσα λεφτα απαιτεις και το καλυτερο αποτελεσμα
ολα θα λυθουν φανταζομαι στον επανελεγχο γι αυτο και δεν καιγομαι και πολυ , αν οχι ομως αρχιζουν τα τραγουδια
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Τετ 15 Ιουν, 2011 09:44

Λοιπον ας αναφερω και καποιες πρωτες εντυπωσεις και να ρωτησω και κατι μηπως ξερει καποιος να μου πει

απο την συμπεριφορα του αμαξιου ειμαι ευχαριστημενος( μονο μια φορα οταν το εβαλα μπρος και εμεινα στο ρελαντι οταν γυρισε σε αεριο εσβησε)
απλα επαθα ενα σοκ οταν καθως γυρνουσα απο την χαλκιδικη χτυπησε ο ηχος οτι αδειασε η δεξαμενη και γυρισε στην βενζινη.
ειχα κανει 400 χιλ. και παραξενευτηκα μιας και επειδη το πρωτο γεμισμα ειχε παρει 72 λιτρα( και πριν φυγω ειχα κανει 200 χιλ. και εβαλα 26 λιτρα για να φουλαρει) μου φανηκε πολυ περιεργο να τα εχει καψει σε τοσα λιγα χιλιομετρα.
Επρεπε να εχει καψει 18 λιτρα στα 100 χιλ. Αμεσως μολις εφτασα θεσσαλονικη πηγα και γεμισα ξανα. Το αποτελεσμα ητανε να παρει 52 λιτρα.
Οποτε ως προς την καταναλωση ημουνα καλα μιας και εβγαινε 13 λιτρα στα 100χιλ. ( με βενζινη στην ιδια διαδρομη εκαιγα περιπου 11λιτ.)

Τωρα ρωταω τι λετε να φταιει και δεν μπορεσε να χρησιμοποιησει τα υπολοιπα 20 λιτρα αεριου που ειχε μεσα η δεξαμενη?
Πηρα τηλεφωνο τον εγκαταστατη και μου ειπε να το γεμισω 2-3 φορες να το κανω 1500 χιλ. και να το παω για ρυθμιση οπως ειχαμε πει στην αρχη.
Επισης μετα το τριτο γεμισμα αναψε και το τριτο λαμπακι ενδειξης της σταθμης αεριου, ενω στα 2 πρωτα αναβε για λιγο και μετα εσβηνε σχεδον αμεσως. Τωρα ειναι συνεχεια ανοιχτο, λες και το συστημα αρχιζει και αυτορυθμιζεται.
Παιζει τετοιο σεναριο ο εγκεφαλος της vialle να ρυθμιζεται σιγα σιγα απο μονος του βασει τις ενδειξεις που παιρνει απο τον μανισιο (μιας και συνεργαζονται οι δυο εγκεφαλοι) η μονο μεσο υπολογιστη γινονται οι αλαγες?
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 15 Ιουν, 2011 10:45

Σίγουρα κάτι δεν έχει γίνει καλά...
Η ρύθμιση στα πόσα λίτρα υγραερίου θα γυρνά σε βενζίνη γίνεται αυτόματα, όταν δηλώνεται η χωρητικότητα της δεξαμενής.
Τα λαμπάκια πρέπει να ανάβουν από την αρχή, εφόσον βέβαια υπάρχει η ανάλογη ποσότητα μέσα στη δεξαμενή.
Ωστόσο, οι ενδείξεις από τα λαμπάκια μπορεί να μην έχουν γραμμική αντιστοίχιση: π.χ. εμένα συνήθως το πρώτο σβήνει στα 90+ χλμ., το επόμενο στα 145 χλμ. περίπου, το τρίτο στα 195 χλμ. περίπου, το τέταρτο στα 235 χλμ. περίπου και το πέμπτο γυρνάει στη βενζίνει (οπότε ακόυγονται τα 3 μπιπ) στα 280+ χλμ. Φυσικά, όλα τα παραπάνω επηρεάζονται από τις συνθήκες οδήγησης, από -10% μέχρι και +20%.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Τετ 15 Ιουν, 2011 11:35

dti έγραψε:Σίγουρα κάτι δεν έχει γίνει καλά...
Η ρύθμιση στα πόσα λίτρα υγραερίου θα γυρνά σε βενζίνη γίνεται αυτόματα, όταν δηλώνεται η χωρητικότητα της δεξαμενής.
Τα λαμπάκια πρέπει να ανάβουν από την αρχή, εφόσον βέβαια υπάρχει η ανάλογη ποσότητα μέσα στη δεξαμενή.
Ωστόσο, οι ενδείξεις από τα λαμπάκια μπορεί να μην έχουν γραμμική αντιστοίχιση: π.χ. εμένα συνήθως το πρώτο σβήνει στα 90+ χλμ., το επόμενο στα 145 χλμ. περίπου, το τρίτο στα 195 χλμ. περίπου, το τέταρτο στα 235 χλμ. περίπου και το πέμπτο γυρνάει στη βενζίνει (οπότε ακόυγονται τα 3 μπιπ) στα 280+ χλμ. Φυσικά, όλα τα παραπάνω επηρεάζονται από τις συνθήκες οδήγησης, από -10% μέχρι και +20%.



Σιγουρα δεν εχει ρυθμιστει καλα. Αφου τα λαμπακια δεν αναβανε απο την πρωτη φορα σωστα( μου το ειχε πει αλωστε οτι θα το ρυθμισει στα 1500χιλ.)
Απλα ρωταω για να ξερω τι παιζεται με την δεξαμενη. Οποτε λες οτι δεν εχει δηλωθει σωστα η σωστη ποσοτητα που παιρνει η δεξαμενη στο προγραμμα.
Μπηκα στο ιντερνετ και ειδα οτι η STAKO εχει δεξαμενη 72χ23 (εμενα στο τιμολογιο λεει 72χ22) και ειναι 79λιτρων, και περνει με 80% πληροτητα 64 λιτρα.
εμενα μου εδωσε αποδειξη 72 λιτρων οταν το γεμισε( θεωριτικα ειναι θεμα ρυθμισης της βαλβιδας φανταζομαι).
οποτε οταν παω για ρυθμιση θα δω τι κανει στο λαπτοπ για να αρχισω να μαθαινω.

επισης θα κοιταξω με ενα αλφαδι αμα εχει καμια κλιση η δεξαμενη και μηπως γι αυτο δεν δουλευει σωστα.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 15 Ιουν, 2011 12:17

Οι δεξαμενές ρυθμίζονται παραμετρικά, στο πρόγραμμα ρύθμισης δηλώνουμε σε πόση τάση εξόδου του αισθητήρα αντιστοιχεί το κάθε λαμπάκι που θέλουμε να ανάβει, επίσης η ρύθμιση γίνεται και ποσοστιαία επί της μέγιστης τάσης εξόδου.

Αυτά επειδή αφενός δεν μπορεί να ξέρει ο κατασκευαστής το πώς ακριβώς θα τοποθετηθεί η δεξαμενή (με η χωρίς κλίση και προς ποιά κατεύθυνση), επίσης επειδή μερικές φορές η άρθρωση του βραχίονα του φλοτέρ υφίσταται κακομεταχείριση (στραβώνει) κατά την τοποθέτηση, κ.ο.κ.

Εκτός των παραπάνω, οι δεξαμενές έχουν καμπυλόγραμμο σχήμα και πρέπει να γίνει αναγωγή της κίνησης του φλοτέρ (που και αυτή είναι καμπυλόγραμμη) στην πραγματική χωρητικότητα της δεξαμενής όπως αυτή πρέπει να αντιστοιχεί στα ενδεικτικά λαμπάκια.

Δυστυχώς η ορθή βαθμονόμηση είναι μακράν εκτός των δυνατοτήτων του μέσου εγκαταστάτη που συνήθως το κάνει απλά στην τύχη (κλασική μέθοδος, και μόνο αν διαμαρτυρηθεί ο πελάτης για πολύ λάθος ενδείξεις) ή απλά το αφήνει ως έχει από το εργοστάσιο.

Εναλλακτικά (εφόσον έχουμε τέτοια δυνατότητα) μπορούμε να βαθμονομήσουμε την ένδειξη κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού (από κενό) και γνωρίζοντας τη μέγιστη πραγματική χωρητικότητα διενεργώντας τμηματικούς ανεφοδιασμούς και μετρώντας ταυτόχρονα την ένδειξη του φλοτέρ σε τάση (είτε έχοντας συνδέσει Η/Υ με το λογισμικό ρύθμισης, είτε μετρώντας και καταγράφοντας τις ενδείξεις με απλό ψηφιακό βολτόμετρο).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Τετ 15 Ιουν, 2011 13:17

DaKancho έγραψε:Οι δεξαμενές ρυθμίζονται παραμετρικά, στο πρόγραμμα ρύθμισης δηλώνουμε σε πόση τάση εξόδου του αισθητήρα αντιστοιχεί το κάθε λαμπάκι που θέλουμε να ανάβει, επίσης η ρύθμιση γίνεται και ποσοστιαία επί της μέγιστης τάσης εξόδου.

Αυτά επειδή αφενός δεν μπορεί να ξέρει ο κατασκευαστής το πώς ακριβώς θα τοποθετηθεί η δεξαμενή (με η χωρίς κλίση και προς ποιά κατεύθυνση), επίσης επειδή μερικές φορές η άρθρωση του βραχίονα του φλοτέρ υφίσταται κακομεταχείριση (στραβώνει) κατά την τοποθέτηση, κ.ο.κ.

Εκτός των παραπάνω, οι δεξαμενές έχουν καμπυλόγραμμο σχήμα και πρέπει να γίνει αναγωγή της κίνησης του φλοτέρ (που και αυτή είναι καμπυλόγραμμη) στην πραγματική χωρητικότητα της δεξαμενής όπως αυτή πρέπει να αντιστοιχεί στα ενδεικτικά λαμπάκια.

Δυστυχώς η ορθή βαθμονόμηση είναι μακράν εκτός των δυνατοτήτων του μέσου εγκαταστάτη που συνήθως το κάνει απλά στην τύχη (κλασική μέθοδος, και μόνο αν διαμαρτυρηθεί ο πελάτης για πολύ λάθος ενδείξεις) ή απλά το αφήνει ως έχει από το εργοστάσιο.

Εναλλακτικά (εφόσον έχουμε τέτοια δυνατότητα) μπορούμε να βαθμονομήσουμε την ένδειξη κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού (από κενό) και γνωρίζοντας τη μέγιστη πραγματική χωρητικότητα διενεργώντας τμηματικούς ανεφοδιασμούς και μετρώντας ταυτόχρονα την ένδειξη του φλοτέρ σε τάση (είτε έχοντας συνδέσει Η/Υ με το λογισμικό ρύθμισης, είτε μετρώντας και καταγράφοντας τις ενδείξεις με απλό ψηφιακό βολτόμετρο).


Οποτε εαν καταλαβαινω καλα εχει σχεση με τον μετρητη καυσιμου.Γι αυτο και μου εσβησε το αεριο στα 52 λιτρα ενω ειχε μεσα 72.
Χρειαζεται δηλαδη σωστη βαθμονομηση του μετρητη ωστε να εκμεταλευεται ολη την ποσοτητα υγραεριου της δεξαμενης.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 15 Ιουν, 2011 14:25

Με βάση αυτά που αναφέρεις, θα μπορούσε είτε να είναι βαθμονομημένο στην τύχη, είτε να έχουν ρυθμίσει λάθος (αν δεν την στράβωσαν) την άρθρωση του φλοτέρ, οπότε δεν φτάνει μέχρι το βάθος της δεξαμενής καυσίμου.

Η άρθρωση στα φλοτέρ ρυθμίζεται ώστε να τοποθετείται ο ίδιος τύπος φλοτέρ σε διάφορα σχήματα και βάθη δεξαμενών, βέβαια κάποιοι απλά το χώνουν μέσα και όπως μπει...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Τετ 15 Ιουν, 2011 15:50

Βρε DaKancho στο lpfi έρχεται όλο το σετ, δεξαμενή αντλία φλοτερ βαλβίδα συναρμολογημένο νομίζω
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 15 Ιουν, 2011 17:08

odys2008 έγραψε:Βρε DaKancho στο lpfi έρχεται όλο το σετ, δεξαμενή αντλία φλοτερ βαλβίδα συναρμολογημένο νομίζω


Με αυτα που ακουμε...μην περνεις ορκο.. :think:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Τετ 15 Ιουν, 2011 17:15

Βρε μπροστά μου είδα να ανοίγει κιβώτιο stako με την δεξαμενή συναρμολογημένη, γιατί άλλωστε να έχει τόσα αυτοκολητάκια πάνω της να μην την γυρίζεις αν ερχόταν χύμα?
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες