Καλησπέρα στην παρέα μετά από καιρό.
Πρόσφατα βάλαμε στα αυτοκίνητα της υπογραφής τα
Denso Iridium TT. Πριν φορούσαν Bosch Iridium και NGK αντίστοιχα...
Παρατηρήσεις:
1) Σηματνικά πιο ήσυχο δούλεμα και οι 2 κινητήρες. Έχει μειωθεί και το "τσικ-τσικ" που κάνουν τα μπεκάκια του υγραερίου για έναν περίεργο λόγο.
2) Το 207 που έχει άλλον κινητήρα τον valvetronic είναι σαν να έχει πάρει ξαφνικά παραπάνω άλογα απ' όταν αλλάχτηκαν. Στο C4 μικρότερη διαφορά με τα προηγούμενα.
3) Αισθητά πιο εύκολη εκκίνηση του κινητήρα σε κρύο ξεκίνημα.
Δείτε και μερικές πληροφορίες παραπάνω εδώ, ειδικά την κινούμενη εικόνα που δείχνει το πόσο μεγαλύτερη είναι η έκρηξη που επιτυγχάνουν λόγω της twin tip κεφαλής τους:
https://www.driven2automotive.com/blog/ ... -tt-range/Δεν μας τα πρότεινε μάστορας... Απλά ως πνεύμα ανήσυχο και διερευνητικό μου κέντρισαν το ενδιαφέρον με τις ακίδες που έχουν. Υπόσχονται και πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής που ξεπερνάει τα 100.000χλμ... Ο καιρός θα δείξει